Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 182232 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: BB cream
« Vastaus #720 : 29.04.15 - klo:15:30 »
Ohhoh. Mitähän virkaa sitten ihon peittämiseen tarkoitetulla tuotteella on? vain täydelliselle iholle?  ???
Painoin itsekin merkille tuon potentiaalisesti ärsyttävän säilöntäaineen - no, mainosvalttina onkin sitten nykyisin trendikäs parabeenittomuus... ::)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #721 : 30.04.15 - klo:10:31 »
Yves Rocherin 6 in 1 BB-voide on melko onneton, menin ostamaan sen täysin heräteostoksena vastoin tapojani. Peittokyky tosi heikko, eikä tuossa ole edes minkääntasoista aurinkosuojaa. Käyttänen meikkivoiteen alla pois.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #722 : 05.07.15 - klo:18:37 »
Onko millään merkillä, selektiiviset mukaan lukien, tuoksutonta ja tarpeeksi vaaleaa BB-voidetta, jolla ei saisi aikaan rasvanaamaa? Hankin viimeksi meikkivoiteen Max Factorilta, mutta nyt kaipaisin jotain kevyempää peittoa.

Estee Lauderin BB-voide on öljytöntä, mutta ei tuoksutonta. Itsellä tuppaa nassu kiiltämään bb-voiteilla, mutta tuota meinasin kokeilla seuraavaksi koska se on öljytöntä.

Jättääkö Misshan bb:t naaman kiiltäväksi? Onko niissä voimakas tuoksu?

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #723 : 05.07.15 - klo:19:38 »
Onko millään merkillä, selektiiviset mukaan lukien, tuoksutonta ja tarpeeksi vaaleaa BB-voidetta, jolla ei saisi aikaan rasvanaamaa? Hankin viimeksi meikkivoiteen Max Factorilta, mutta nyt kaipaisin jotain kevyempää peittoa.

Estee Lauderin BB-voide on öljytöntä, mutta ei tuoksutonta. Itsellä tuppaa nassu kiiltämään bb-voiteilla, mutta tuota meinasin kokeilla seuraavaksi koska se on öljytöntä.

Ostin jo Cliniquen CC-voiteen, mutten ole vielä kokeillut sitä. En meikkaa arkisin.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #724 : 05.07.15 - klo:19:42 »

Kaikista en tiedä, mutta ainakin useissa Misshan voiteissa on TODELLA voimakas tuoksu, esim. Perfect Coveria on vaikea tällaisen ei-herkänkään edes käyttää sen mummoparfyymikatkun takia.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #725 : 06.07.15 - klo:09:43 »
Joo, haisee ilmakehän yläkerroksiin saakka  :P.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #726 : 07.07.15 - klo:20:33 »
Ostin tänään Estee Lauderin Clear Difference BB-voiteen sävyssä medium. En tiedä uskallanko jo hehkuttaa näin lyhyen testailun jälkeen, mutta tällä hetkellä tuntuu että tää on parasta meikkipohjaa mitä oon tähän asti kokeillut! Tuote on öljytön ja lupaa hillitä ihon talintuotantoa - just sitä mitä näin kesällä meikkipohjaltani kaipailenkin. Silti se kosteuttaa ihoa. Peittää hyvin vaikka onkin bb, ja iho jää silti luonnollisen näköiseksi. Jatkan testailuja, mutta oli pakko tulla jo nyt hehkuttamaan edes vähän  ;D

Ostin myös Lorealin Nude Magique bb voiteen sävyssä medium koska oli niin hyvässä tarjouksessa. Tää on ehkä hintsun ohuempi kuin tuo EL, mutta muuten aika samanoloinen. Jatkan testailuja.

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #727 : 08.07.15 - klo:14:45 »
Näin kesäksi kiinnostaisi kokeilla Innisfreen vedenkestävää BB-voidetta: http://cosmetic-love.com/products/innisfree-mineral-sun-waterproof-bb-cream-spf50-pa-40ml-2-colors-renewal?variant=3201084420. Onko jollain jo kokemusta? Entäpä osaako joku parempi incituntija kertoa, onko tuossa jotain mahdollisesti ihoa ärsyttävää ainesosaa? Myös väri pähkäilyttää.  ::)
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #728 : 04.10.15 - klo:11:29 »
Kokeilin A'Pieu Water Lightning BB Cream SPF 37 -voidetta näytteestä (sävy 21)  ja en kyllä tajua kenelle tämä voisi sopia. Väri on luonnottoman persikkainen, suunnilleen sellainen kuin muovisilla vauvanukeilla.

Lioelen Dollish Cera-V CC Cream on toistaiseksi ollut kaikkein paras, mutta se ei ikävä kyllä sitten sopinutkaan iholle, vaan räjäytti sen hirveään kuntoon. Klairs on ihan ok, mutta sävy ei ole niin hyvä kuin voisi olla ja peittävyyskään ei oikein riitä. Jatkan kokeilua ja sekoituksia, kun jollain tämä pärstä on kuitenkin pakko peittää. Pysyvyyden kanssa siis suurimmat ongelmat ovat.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #729 : 04.10.15 - klo:11:39 »
^Kokeile cushioneja. Esim. tässä Heran tyynyssä on minusta ihan poikkeuksellisen hyvä kesto - ja vaikka minulla on luonnollisen viimeistelyn antava versio, niin tämä ei ole silti peitoltaan olematon. Peittävämpi kuin Klairs ja mielelläni ohennan vähän kostuttamalla tyynyä suihkeella. Voisi kuvitella, että niillä cover-versioilla saa erinomaista peittoa.

Ja tyyny on myös kätevä ottaa mukaan, meikin korjailu päivän mittaan käy yhtä kätevästi kuin puuterointi. Melkein sanoisin, että kenen tahansa meikin keston kanssa tuskailevan kannattaa kokeilla näitä.
« Viimeksi muokattu: 04.10.15 - klo:11:41 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #730 : 04.10.15 - klo:11:50 »
^Ai niin, mullahan on yksi cushion jemmassa, Dr. MJ:n. Voisin ottaa sen ensi viikolla kokeiluun, jos vain sävy on kelvollinen. Olin jo melkein unohtanut sen, kun laitoin sen eri paikkaan jemmaan kuin tuubimalliset voiteet. Raportoin sitten tuloksista.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #731 : 06.10.15 - klo:21:59 »
Plah. Levitin tänään mainitsemaani Dr. MJ Restore Cushion -voidetta ja alkuun tulos oli hyvä: kaunis sävy, peittävä, mutta ei raskas koostumus ja pieni määrä levittyi nätisti kasvoille. Oli se kaksi tuntia hyvä ja sitten alkoi näyttää väsähtäneen kulahtaneelta, kuten aina. Iltapäivästä oli jo poissa ja pitkän päivän jälkeen ei ole oikein mitään enää jäljellä. En tiedä mihin se voide on hävinnyt, mutta ei se naamassa ainakaan enää ole.

Ei jaksa enää tätä, joka päivä naama on vain kamalan näköinen.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #732 : 09.10.15 - klo:18:14 »
Osaisiko joku auttaa surkean värisilmän omaavaa ja kertoa onko Lumenen CC-voiteen vaalein sävy lämmin, kylmä vai jotain muuta? Mulle on käynyt kyseinen voide sävyltään vähän liian tummaksi/vääräksi ja harmittaa kyllä. Yritän etsiä jotain uutta tuotetta tilalle, mutta suosituksista on vaikea ottaa koppia, kun en osaa ihoni sävyä määrittää. On niin vaikea löytää tarpeeksi vaaleaa, kevyttä ja suojakertoimellista meikkipohjaa.  :(

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #733 : 09.10.15 - klo:18:36 »
^ Minun kalpealle ja keltaiselle iholleni se on myös talvisin liian tumma. Talvella erottuu myös enemmän se, että sävy on hiukan liian harmaa/neutraali minulle. Sanoisin kuitenkin, että vaalein sävy on lämmin tai lämpimähkö.
Raitoja käpälään!

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #734 : 09.10.15 - klo:19:35 »
^ Kiitos vastauksestasi, oma veikkaukseni oli myös lämmin, mutta kiva saada varmuutta heikolle arviointikyvylleni. :) Mä taas epäilen tuon voiteen olevan liian lämmin mulle. Yleensä kaikki BB-voiteet yms ovat liian punaisia, mutta koska ihoni ei ole punertava ja Lumene on liian keltainen, niin ehkä olen neutraali. Itseasiassa tuo mainitsemasi harmaus olisi mulle ehkä hyväkin taitto, sillä yleisin meikkipohjaongelma mulla on se, että tuotteessa on aivan liikaa värejä, niin punaista kuin keltaista.  :D