Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 189572 kertaa)

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
Vs: BB cream
« Vastaus #75 : 29.01.12 - klo:13:00 »
En jaksa aamuisin säätää meikkien kanssa, joten nopea ja ihon sävyä tasoittava tuote eli bb cream olisi taivaan lahja, mutta ne silikonit vähän mietityttää. Onko täällä ketään, jolla on herkästi tukkiutuva iho, mutta pystyy käyttämään bb creamia? Entä korostuuko pintakuivuus kuinka helposti näitä käyttäessä?

Toisekseen olen vielä vähän hukassa sävyn ja merkin suhteen. EDM:n pohjista mielestäni Linen on sopivin, mutta teenkö tuolla tiedolla mitään bb creamin sävyä valitessa? Mielestäni mulla on neutraalin/kylmän sävyinen iho. Peittokykyä saisi mielellään olla ja esim. Garnierin uusi oli liian kevyttä tavaraa.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #76 : 29.01.12 - klo:14:57 »
^Tukkivuudesta en itse osaa vielä sanoa, mutta positiivinen yllätys oli kovasti pintakuiva otsa, joka yleensä on sellainen "flakey" (mikäköhän suomenkielinen sana tuota kuvaisi...) enka saa meikkivoiteita asettumaan sen ylle tasaisesti. Tuo Garnierin bb-cream ainakin peitti ja siloitti kauniisti sitä kohtaa. :)

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 29.01.12 - klo:15:33 »
Muakin kiinnostaa epäpuhtaan ihon ja BB:n yhdistelmä. Mulla on nyt raskauden aikana tullut aika paljon isoja finnejä ja niistä on myös jäänyt epätasaisuutta/punakkuutta ihoon parannuttuaan. Lisäksi iho on kuiva, vaikka pukkaakin rasvaa - aamuisin saa levitellä kosteusvoidetta kahteen otteeseen, että kiristys häviää. Kiinnostaisi kovasti kokeilla ihan tuota Garnierin BB:tä, mutta en haluaisi millään villiinnyttää finnejä entisestään.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 29.01.12 - klo:18:13 »
Mun täytyy kyllä mainita sen verran, että tuolla Garnierin BB Creamilla ei ole oikeastaan mitään tekemistä oikean BB Creamin kanssa. Eli sinänsä sen kokeilu ei anna ihan oikeaa kuvaa BB voiteista.

Garnierin BB Creamin koostumus on kevyt, liukuva ja ohut. Siinä on myöskin hyvin kevyt peittävyys ja vaikuttaa lähinnä sävyttävältä päivävoiteelta.

Ainakin mun kokemukseni mukaan nuo korealaiset BB Creamit ovat koostumukseltaan paksumpia, niissä on parempi peittävyys ja se tuntuma sekä käsissä, että kasvoilla on ihan erilainen. Useimmat niistä ovat myös harmahtavia ennen levitystä. Garnierista on ilmeisesti yritetty tehdäi enemmän länsimaalaiseen naamaan kelpaava ja menty aika kauas alkuperäisestä tuotteesta. Sinänsä hassua, kun BB Cream on ilmeisesti alunperin kehitetty Euroopassa (Saksassa?) laser-hoitojen jälkihoidoksi suojaamaan ihoa auringolta yms.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #79 : 29.01.12 - klo:19:21 »
Tänään minäkin keksin nämä BB-voiteet. Länttäsin naamaan Garnierin näytteen ja innostuin, vaikka sävy ei ole nappiin ja ei muutenkaan ole "täydellinen". Laitoin Ebaysta tilaukseen Skin79 Super+-voiteen ja innolla odotan, että saan tuotteen käsiin, koska tästä olen lukenut niin hyviä arvosteluita. Missha oli toinen vaihtoehto, mutta Skin79 on kuulemma parempi rasvoittuvalle iholle.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 29.01.12 - klo:20:36 »
Olen kyllä tietoinen, että tuo Garnierin voide on tosi kaukana alkuperäisistä BB Creameista. Moni on kuitenkin siitäkin tykännyt, joten voisi olla ihan kokeilemisen arvoinen. Aasialaisissa tuotteissa on monesti jotain "vaalentavia" ainesosia ja hirveän korkea aurinkosuojakerroin, jotenkin hieman vieroksun niitä.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 29.01.12 - klo:20:44 »
Tuossa Garnierin BB creamissa ärsyttää eniten se tuotteen rasvaisuus. Kasvot ovat levityksen jälkeen hirveän rasvaiset ja tahmaiset, mutta asia korjaantuu tietenkin puuterilla.

En kyllä malta odottaa, että pääsen testaamaan sitä Lioelen BB creamia, tulis jo! :D

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 29.01.12 - klo:20:48 »
Yritän kovasti tapella tätä rahareikää vastaan mutta katsotaanpas nyt. Epäpuhdas iho täälläkin, rumia punaisia finnejä ja ties mitä arpia etenkin leukaperissä, onko tällaisella voiteella mitään toivoa saada niitä peittoon? Silikonisuus epäilyttää tosi paljon niin ikään, joten hirveää rahasummaa en aio mahdolliseen kokeiluun sijoittaa.

Ebayta en ole ikinä käyttänyt eli todellakin kaipaisin jotain palikkaohjeistusta sen suhteen, miltä myyjältä uskaltaa tilata ja niin päin pois ;) Eli nyt tosiaankin on joku helppo ja halpa pikaratkaisu että pääsisin kokeilemaan tätäkin ;D

EDIT: Seuraava ongelma on että ihoni on aika vahvasti keltapohjainen ja aika moni BB Cream taitaa olla punertava? Eli mitä ihmettä nyt sitten tehdään muuta kuin googletellaan ja toivotaan että jotain osuu kohdalle ;D
« Viimeksi muokattu: 29.01.12 - klo:22:15 kirjoittanut Antur »
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 29.01.12 - klo:22:11 »
^ Mulla on samat ongelmat niin ihon, vaatimusten kuin ebaynkin suhteen. Alustavasti kaavailin Misshan creamia ja että tilaisin jostain nettiputiikista, mutta saa nyt nähdä mihin tarkemman pohdinnan jälkeen päädyn.

Haluan kestävän, sopivasti peittävän ja ihon virheitä tasoittavan meikkipohjan, jonka voi nakata nopsasti naamalle, eikä tarvi hieroa ja kikkailla puolta tuntia. :D

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #84 : 30.01.12 - klo:00:10 »
Olen kyllä tietoinen, että tuo Garnierin voide on tosi kaukana alkuperäisistä BB Creameista. Moni on kuitenkin siitäkin tykännyt, joten voisi olla ihan kokeilemisen arvoinen. Aasialaisissa tuotteissa on monesti jotain "vaalentavia" ainesosia ja hirveän korkea aurinkosuojakerroin, jotenkin hieman vieroksun niitä.

SkinFoodilta löytyy bb voiteita joiden aurinkosuoja on ihan maltillinen. Mushroomissa, Aloessa ja Red Beanissä on spf 20 PA+. Ja Gingko Greenissä ei ole aurinkosuojaa lainkaan.

Tuossa Garnierin BB creamissa ärsyttää eniten se tuotteen rasvaisuus. Kasvot ovat levityksen jälkeen hirveän rasvaiset ja tahmaiset, mutta asia korjaantuu tietenkin puuterilla.

Kuin myös. Ja joo, puuterilla korjaantuu, mutta kun se rasvaisuus pukkaa siltikin taas kohta uudestaan esiin :(
« Viimeksi muokattu: 30.01.12 - klo:00:27 kirjoittanut HeidiB »

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 30.01.12 - klo:00:15 »
Aasialaisissa tuotteissa on monesti jotain "vaalentavia" ainesosia ja hirveän korkea aurinkosuojakerroin, jotenkin hieman vieroksun niitä.

Joissain BB creameissa ei muuten ole ollenkaan suojakerrointa, eikä noita "vaalentavia" ominaisuuksia. Muisteekseni Lioelen Beyond the Solutionissa ei pitäisi olla kumpaakaan noista.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 30.01.12 - klo:05:20 »
Kiitos vinkeistä! Jos Garnier on tosiaankin rasvaisen pinnan jättävää tavaraa, niin voin suosiolla kyllä unohtaa.  :)

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 30.01.12 - klo:08:46 »
zubi, itsekin vieroksun vaalentavia aineita. Vaalentava bb creamissa ei kuitenkaan tarkoita ihoa vaalentavaa, vaan tasaavaa ominaisuutta. "Many BB Cream carry the term "whitening," which can sometimes have a very negative connotation in the western world. What it really does is that it evens your skintone by correcting blemishes like sun spots, acne scars and uneven patches." Nyt raskausaikana olen käyttänyt lähinnä mineraaleja, satunnaisesti bb creamia.

Tällä hetkellä oma ihoni on niin kuiva, että mietin tuota Garnierin hankkimista. Mikään ei oikein näytä hyvältä.

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #88 : 30.01.12 - klo:18:22 »
Cosmon välissä oli Garnierin näyte, mutta mun iholle se ei oikein tehnyt mitään. Oikeastaan toi kasvoille vaan epämiellyttävää kiiltoa. Olisin ehkä halunnut pitää tästä tuotteesta, mutta oli jokseenkin mitäänsanomatonta.

Olisi kyllä kiva kokeilla jotain ns. oikeaa BB voidetta. Too facedilta oli tullut beautubayhin  kiinnostava BB cream, mutta hintaa oli se 30 euroa, joten en ihan heti tilaa vaan huvikseen kokeilumielessä.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 30.01.12 - klo:18:24 »
Ois muuten hienoa jos näistä bb creameista voisi joskus koota jonkun listan, vähän niin kuin ellenin lista hiuspuolella. On meinaan sen verran paljon tietoa ja valintoja tehtävänä, että mulla ainakin on pää pyörällä!  :D