Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 180183 kertaa)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
Vs: BB cream
« Vastaus #750 : 05.04.17 - klo:10:41 »
Mä olen ihastunut kahteen BB-voiteeseen. Ziajan BB-creme ja Alverde BB-creme. Hyvin erilaiset kaksi tuotetta INCI:ltään ja ominaisuuksiltaan. Alverde on luonnonkosmetiikkaa ja Ziaja taas ei. Ziaja on ihan rehellisesti sävyttävä kosteusvoide ja Alverden BB vähän enemmän kevyen meikkivoiteen puoleen taipuva tuote.

Käytän nyt Ziajan BB:tä töissä ja oon todella tyytyväinen. Light sävy ei ole laisinkaan liian tumma, iho ei jää mutaiseksi ja tekee vain elävämmän näköisen tasaisemman värisen, muttei meikatun oloisen. Minähän olen sellainen lakananvalkoinen punottava zombie aamuisin. Olen pitkään etsinyt rehellisesti vain vähän sävyttävää kosteusvoidetta, joka ei ole meikkivoidemainen vaan tosiaan aamulla naamaan heitettävä sävyttävä kasvovoide. Lumenen CC voide on melkeinpä ihan rehti meikkivoide verrattuna tähän. Hintaakin oli 3,95€ joten ei hinnalla pilattu :D. Mulla on luonnostaan hyvä, mutta helposti punottava iho, joten tämän enempää en edes tarvitse. Tekee tosi luonnollisen kaunista jälkeä!
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Silta

• Haiven
  • *
« Vastaus #751 : 16.07.17 - klo:22:11 »
Oon nyt testaillut Holika Holikan Aqua Petit BB:tä. Sävy on mulle liian tumma ja punertava, mutta tipalla The Body Shopin vaalentavaa Adjustin Drops:ia tästä tuli tosi ihana! Ehkä aavistuksen edelleen punertaa liikaa, mutta blendautuu ihoon helposti ja jättää niin kauniin pinnan, etten valita. Peitto on ehkä puolipeittävä, ohuella kerroksella sain ihon kauniiksi ja kuulaaksi. Ehdottomasti tulee arkikäyttöön, oon kaivannut jotain aavistuksen kevyempää ja tummempaa voidetta töihin kun tän hetkinen Mizon.

Toinen uusi tulokas mulle on A'pieun Air fit cushion BB sävyssä 13. Tää sävy on tosi vaalea, varmaan Misshan 13 tasoa, enkä oo tätä testaillu kun muutamasti kotona ja töissä. On aluksi jännän puuterinen, mutta sulautuu ihoon ja muuttu ihan tosi kuulaaksi. Pysyvyys on aika iso kysymysmerkki, sillä välillä tää on kestänyt iholla tavalliseen tapaan, mutta muutaman kerran voide on lähtenyt t-alueelta livohkaan varsin tehokkaasti. Täytyy odottaa tummempaa sävyä ja testailla kunnolla primerin kanssa, tykkäsin kovasti hyvästä levitettävyydestä ja kuulaasta luonnollisesta pinnasta.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #752 : 10.08.17 - klo:12:21 »
Tilailin kokeiluun Skin79:n oranssin, kultaisen ja pinkin bb-voiteen minikoot, ja ihastuin täysin tuohon oranssiin. Nyt hankin täysikokoisen ja oon vaan niin hulluna tähän. Sävy vaikuttaa sopivalta ja tulos on yllättävänkin peittävä, ei silti ihan mikään pakkeli. Saattaa olla mun iholle talvella tosin aavistuksen kuivattava ja turhan mattainen, kun yhtenä päivänä tässä unohdin puuterin enkä edes tajunnut asiaa, meikkipohja oli niin kuiva ja tahmaamaton ilmankin. Toistaiseksi ainakin toimii, vaikka vähän päivän päätteeksi näyttääkin vähän kuivalta (mutta harvat meikit ei sitä tee).
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #753 : 18.01.18 - klo:11:54 »
Kellään kokemusta Dr. Jart Dis-A-Pore BB Creamista tai beauty balmista?
Miten lorkun magic skin beautyfier bb voide?

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #754 : 20.05.19 - klo:16:54 »
Tuon Skin79 oranssi BB-voide oli hyvän värinen ja sillä tuli nätti pinta, mutta kesti aika huonosti kasvoilla. Ehkä olisi paras talvikäyttöön. Näin kesällä taidan käyttää tätä It Cosmeticsin Oil Free CC-voidetta. Tällä saa nättiä jälkeä, pysyy hyvin ja tässä on vielä kunnon suojakerroin.  :ts

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #755 : 20.05.19 - klo:18:12 »
Minulla on myös IT-Cosmeticsin BB eiku CC - se originaaliversio - ja olen kyllä tykännyt. Sävy - onkohan medium - oli talvella inasen tumma, nyt ihan täydellinen - ja aavistuksen oliivinen, mistä iso plussa. Jos olisivat vähän edullisempia, niin tulisi jättipeukku, nyt saa pienempi riittää  :) . Himottaisi kesäksi se hohtavampi versio... On tosiaan koko päivän kauniina pysyvä pohja - ja ei lainkaan maskimainen, vaikka peittoakin tällä halutessaan saa. Tykkään kyllä eniten mahdollisimman ohuena levittäen. Kiva, että kaikki hypetuotteet eivät ole gaggaa  ;D

Muoksis - sävy on Light, se on mainio, vähän oliivitaittoinen!
« Viimeksi muokattu: 05.07.19 - klo:13:08 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #756 : 20.05.19 - klo:18:52 »
Mäkin pidän todella paljon It cosmetics CC+ voiteesta! Jättää kauniin, kuultavan pinnan. Mulle sävy light on just nyt ihan täydellinen (kun olen jo ehtinyt pienesti päivettymään), mutta käytin tuota kyllä talvellakin ilman suurempia ongelmia, kun ohuesti levitti ja kunnolla häivytti. Mahtavaa että voiteessa on SPF 50 ja tuote on pumpputuubissa, joka tuntuu tyhjenevän tosi tehokkaasti eli vaikuttaa että tuotetta ei jäisi paljoa hukkaan. Tuota originaaliversiota ei ole paljoa jäljellä, mutta mulla odottaa jo oil-free matte -versio käyttöönottoa. Siinä sävynä on medium jonka siis ihan tarkoituksella ostin kesää silmällä pitäen.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #757 : 20.05.19 - klo:21:21 »
Ymmärrän kyllä tuon hypetyksen It Cosmeticsin ympärillä. Hankin lisäksi peitevoiteen silmänalusille ja toimii sekin hyvin. Talveksi varmaan hankin tuon Oil Free CC-voiteen vaaleimman sävyn. Tää vaan kaunistaa ihoa paremmin kuin mikään muu meikkipohjatuote ja pysyvyys on kyllä huippuluokkaa!   :l

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #758 : 21.05.19 - klo:11:01 »
Mistä olette hankkineet It Cosmeticsin CC-voidetta? Ei nopeasti löytynyt kuin Kicksistä ja Cultbeautystä. Kicksissä oli yllättäen ainakin Cultbeautyyn verrattuna ihan kelpo hinta - 39 e. Löytyykö jostain oleellisesti halvemmalla?
1c M ii BSL

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #759 : 21.05.19 - klo:13:49 »
Eipä taida löytyä, Kicksin tarjoussetelit kannattaa kyllä tuon kanssa jo hyödyntää. Kicksissä oli aiemmin vain verkkokaupassa, mutta nyt on tullut myös ständi, ainakin  Hgin keskustan myymälään.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #760 : 21.05.19 - klo:16:19 »
^Noita It-Cosmeticsin tuotteita myydään tietyissä Kicksissä, oon nähny ständit mm. Tampereen Ratinan ja Jyväskylän Forumin Kicksissä. Suosittelen kyllä CC-voidetta, on kyllä hintansa arvoinen.  :T

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #761 : 21.05.19 - klo:17:17 »
Tuo bb-voide ei taida vaan toimia rasvoittuvalla iholla :-[?
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #762 : 22.05.19 - klo:08:29 »
Kannattaa käydä hakemassa näyte siitä oil-free -versiosta. Ei tämä normikaan minusta mikään ylettävän kosteuttava ole, pikemminkin tuntuu asettuvan iholle aika tiukkaan. Kannattaa kyllä minusta testata myös rasvoittuvalle iholle.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #763 : 22.05.19 - klo:10:53 »
^Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Minulla ei kovin moni meikkipohja kestä kauniina kovin kauaa, koska iho rasvoittuu, mutta tuo Oil-Free CC pysyy hyvin. Eikä silti tee kuivaa maskia kasvoille.