Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 181899 kertaa)

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
Vs: BB cream
« Vastaus #45 : 12.09.11 - klo:15:58 »
^Noita sävyjä näyttäisi olevan viisi...? Onko sulla se #21 Light Beige? Onko se kuinka tumma/ vaalea?

Ai niitä on viisi, itse tilasin cosme-de.comista ja siellä oli vain kaksi sävyä ja itselläni sävy 23 Natural Beige. BM:n mineraalipohjasta käytän tällä hetkellä sävyä Medium Beige ja BB Cream on vähän vaaleampaa kuin se. Kaiken kaikkiaan mun mielestä BB Cream sopeutuu tosi hyvin oman ihon sävyyn ja vaikka sitä lätkisi vain osaan kasvoja, mitään rajoja ei jää. :)

Aluksi levitin tätä sormilla, mutta oon todennut että kostealla meikkisienellä saa paljon nopeammin levitettyä. Tämä ei myöskään sula tai paakkunnu kasvoilla päivän aikana, kuten nestemäiset meikkivoiteet mulla tuppaa tekemään.. Vähän saattaa kiillellä, mutta killonpoistopaperilla senkin saa näppärästi pois.
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #46 : 30.09.11 - klo:10:48 »
Mä oon nyt muutamia kertoja testannut Misshan Perfect Cover BB Creamiä ja ainakaan mua se ei ole vakuuttanut. Tuoksu on ihan liian voimakas ja pysyy iholla tosi pitkään. Sävy 21 on sopiva mun noin NC15 iholle ja peittävyys on kohdallaan, mutta tämä ei kyllä ole rasvoittuvan ihon meikkipohja. Kiiltely puskee jo parin tunnin päästä läpi t-alueella vaikka pohja on puuteroitu. Tää sopinee siis paremmin normaalille ja kuivalle iholla kuin rasvaisuuteen taipuvalle.

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #47 : 30.09.11 - klo:17:03 »
Munkin on varmaan myönnettävä ettei toi BB Cream olekaan niin täydellinen kuin aluksi luulin. Sen jättämä tahmaisuus on alkanut nyt ärsyttää todenteolla ja se harmaus... Olen sekoitellut kellertäviä sävyttäviä päivävoiteita yms. siihen että pystyn käyttämään pois, mutta en tule uudestaan hankkimaan.
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #48 : 23.10.11 - klo:18:28 »
Nyt on sitten ajan kanssa testattu myös Skin Foodin Mushroom Multicover BB Cream sävyssä radiant skin (se vaaleampi). Sävyltää tuo on punaiseen taittava ja mulle ehkä ihan inan liian tumma, onneksi se kuitenkin sulautuu ihooni ihan hyvin. Peittävyys on kevyt, mutta kerrostettavissa. Toimii hyvin t-alueelta rasvoittuvalla sekaiholla. Jättää puolimatan pinnan ja puuteroituna pysyvyys on hyvä. Tykkään tästä ominaisuuksiltaan huomattavasti enemmän kuin Misshasta, vaikka peittävyyttä ei olekaan yhtä paljon. Blogista voi taas lueskella tarkemmin :)

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 02.11.11 - klo:21:35 »
Minä kokeilin Misshan Perfect Cover BB creamia juuri erään HeidiB:n blogipostauksen innoittamana.  :D Olin kyllä aikaisemminkin vilkuillut mm. videoita bb creameista youtubessa, mutta epäilin vähän miten BB creameista olisi peittämään pahinta punoitusta. Turhaan kyllä epäilin, lopputulos oli mielestäni loistava ja sävykin kohdillaan, vaikka näytti aluksi vähän epäilyttävän harmahtavalta. Lopputulos oli ihanan kuulas verrattuna normi-meikkivoiteisiin ja pysyvyyskin oli ihan kohdallaan.  :ts Kyllähän tuo tuoksu oli melko voimakas mutta ei se kyllä minua haitannut.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #50 : 29.11.11 - klo:16:49 »
Minäkin jokunen aika sitten ostin tuon Missha Perfect Cover BB Creamin, omani oli sävyssä 13 Bright beige. Ilmeisesti tuo on vaalein sävy valikoimasta. Itse en ihastunut tähän. Ensinnäkin tämä on pinkkipohjainen, ja minä keltapohjainen. Vaikka tiesinkin tämän, niin ajattelin että jos punasävyä on vähän ja tämän pitäisi mukautua omaan ihosävyyn melko hyvin. Kun levitän tätä kasvoille niin sävy näyttää hyvältä, mutta vähän ajan päästä sävy on muuttunut tummemmaksi ja punertavaksi. Ehkäpä sävy ei olisi sopiva vaikka olisin punapohjainen, koska tämä tummuu liikaa. Eikä peittävyyskään ollut mielestäni kovin hyvä. Mutta kyllä tämä 20 ml tuubi tulee käytettyä meikkivoidesekoituksissa.   
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 05.01.12 - klo:21:22 »
Viimeisin kokeilu BB voiteiden saralla on O'slee Rosehip BB Cream HD Flawless SPF 26 PA++. Tuotteesta on muuten mielenkiintoinen video Youtubessa: http://www.youtube.com/watch?v=iQjmz7Y0Ffg&feature=player_embedded
(video ei ole englanniksi, mutta kyllä siitä ymmärtää ehkä tärkeimmät pointit ilmankin :) )

Ei tämä iholla tunnu mitenkään "superhenkittävältä" muihin vastaaviin voiteisiin verrattuna, enkä ole edes yrittänyt poistaa tätä pelkällä vedellä koska ihan tottumuksesta tulee koko meikki pestyä illalla pois putsarin kanssa. Mutta tuntui kyllä iholla muuten ihan hyvältä. Yksikään BB voide tätä ennen ei ole mulle tukkeumia aiheuttanut eikä siis tämäkään.
Sävy vaan on mulle hitusen liian vaalea., eli ei tästä ihan senkään takia tullut mitään uutta suosikkia.

Truce

• Vieras
« Vastaus #52 : 11.01.12 - klo:19:43 »
Voisiko kukaan Skin Food Mushroom Multicare BB Creamin omistaja laittaa tänne yksityiskohtaisia kuvia tuubistaan? Tilasin tänään itselleni tuollaisen Ebaysta, mutta nyt on nettikeskustelujen lukemisen jälkeen alkanut epäilyttää että tuleekohan sieltä feikki... Ja kun niissä yleensä on vaikka mitä myrkkyjä, niin en mielelläni lätkisi kyseistä tuotetta nassuuni ennen kuin olen varma alkuperästä. Netistä löytyi paljon ohjeita suosituimpien BB voiteiden feikkiversioiden tunnistamiseen, mutta jostain syystä Mushroomille ei löytynyt sellaisia.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 11.01.12 - klo:20:22 »
Mulle tuli Misshan Perfect cover 21 erikoiskoossa, noin 20 ml muistaakseni. Korkkia ei oltu sineitöity mitenkään. Muistatteko onko Misshat yleensä sinetöityvä tai onko edes sitä pientä pyöreää muovia korkin alla?

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #54 : 11.01.12 - klo:20:40 »
^ Minun 20 ml Missha tuubia ei oltu sineitöity. En kyllä edes ajatellut että sinettiä tarvisi, kun tuubi oli kuitenkin pahvipakkauksen sisällä.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 11.01.12 - klo:22:20 »
^Mulla on jotenkin sellanen käsitys, että aika monet firmat käyttää siinä tuubin nokassa sitä repäistävää muovia (sellasta, mikä jossain ketsuppipurkissakin on). Mutta siis sillä vaan kysyin josko siinä on jotain epäilyttävää tms. Pahveissa munkin voide tuli ja vaikuttaa päivän testauksen jälkeen lupaavalta  :) BB Skin79 tulee muistaakseni pahveissa ja sinetitarralla varustettuna. Saattaa olla, että Misshan sävy sopii mulle paremmin, mutta täytyy vielä testailla.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 12.01.12 - klo:09:38 »
Ostin itse Ebaystä 10€:lla jokin aika sitten Skin79 BB Cream:in. Tällä viikolla se sitten tuli ja testasin. Voide on selvästi harmahtavaa, kun sen pursottaa tuubista. Mutta kun sen laittaa naamalle niin se mukautuu omaan ihoon ja selvästi kirkastaa  :) Se peitti itsellä suurimman osan kasvon virheistä, mutta eniten tykkäsin sen väriä tasaavasta vaikutuksesta. Ainesosaluettelohan tuossa on melkoinen... Heti alusta löytyy kaksi silikonia, mutta sieltä löytyy esim. myös arbutinia, aloe veraa ja sinkkiä.
(Blogista löytyy kuvallinen arvostelu, jos kiinnostaa)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #57 : 12.01.12 - klo:15:34 »
Tässä mun kuvat tähään hätää. http://blackkohl.blogspot.com/2011/10/skin-food-mushroom-multicare-bb-cream.html Tietysti omanikin on ostettu eBaystä, joten 100% varma ei voi aitoudesta olla, mutta myyjä oli koreasta ja palaute hällä oli hyvää.
« Viimeksi muokattu: 12.01.12 - klo:15:45 kirjoittanut HeidiB »

Poissa pikkudevil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #58 : 12.01.12 - klo:19:35 »
Lueskeltuani tästä ihmevoiteesta, tilasin itsekin purkillisen testiin Ebaysta. SUPER PLUS BLEMISH BALM BB CREAM PINK LABEL 40g

Tältä myyjältä tilasin: http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320730223547&ssPageName=ADME:L:OC:US:1123

Näyttäisi olevan positiivista palautetta saanut mukavasti, tuotteen aitouden näkee sitten kun se tulee. Myyjällä näyttäisi olevan paljon erilaisia tuotteita myynnissä.
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #59 : 12.01.12 - klo:20:51 »
^^ Munkin Skinfood näyttää ihan tismalleen samalta. Ebaystä sekin on ostettu ja korealaiselta myyjältä.