Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 180391 kertaa)

Poissa salute

• HAIRahtanut
Vs: BB cream
« Vastaus #120 : 04.03.12 - klo:23:09 »
En tiedä olenko vain kahta eri merkkiä kokeilleena kovin jäävi vastaamaan, mutta postaan silti mielipiteeni. ;D

Sävyn sulautuvuus yllätti ainakin itseni, purkista tullessaan tumma aine mukautui hyvin omaan ihoon. Ihoni on esim. EDM:n mineraaleissa sävyä Fair, eli perussuomalaisen kalpea. Nuo yhteensopivuudet muiden tuotteiden kanssa taitavat olla aika yksilöllisiä. En ole huomannut suurta eroa esim. kosteusvoiteen kanssa tai ilman. Puuteriakaan en ole kaivannut BB:n päälle, mutta muutenkin käytössä olevat mineraalit ja poskaria on tullut laitettua.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 04.03.12 - klo:23:51 »
calypso:

Missha M perfect cover bb cream, sävy 13. Toi on oikeasti aivan huippu ja todellakin on tarpeeksi vaalea myös meille kalpeille. :) Mäkin käytän Lolon Porcelainia talvet ja kesällä miksaan China Dollia sekaan. Misshasta saa myös pieniä 20ml tuubeja edullisesti, jos haluat ensin testata.

Olen muutenkin ollut aivan todella todella tyytyväinen tohon Misshan bb creamiin. Se on vaan niin hyvä!
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 05.03.12 - klo:03:01 »
Laitoinpa sitten sen enempää ajattelematta extemporesti tilaukseen Skin79 The Oriental Gold Plus BB creamin. Olen himoinnut tuota The Oriental Goldia jo pidemmän aikaan ja sattumalta tuli eteen nettikauppa, joka möi plus-versiota pienemmässä 40g tuubissa, maksoi ilmaisine posteineen hurjat 10,70e :). En tiedä mitä varsinaista eroa tavallisella ja plussalla on, mutta plus on kai hieman kalliimpaa ja kai siinä on enemmän ominaisuuksia (whitening/anti-age jne). Olen täytellyt jotain ihme tutkimuskyselyitä, joista on sitten kertynyt hiljalleen rahaa paypal-tilille, joten sain siellä lojuneet 11 euroa käytettyä. Nyt vaan odottamaan 10-25 arkipäivää (argh!) ja saan testata tuota!

Muoks. Tämä tuubi siis kyseessä.

« Viimeksi muokattu: 05.03.12 - klo:03:10 kirjoittanut paranoia »

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 05.03.12 - klo:10:21 »
Lorealiltakin on ilmeisesti tulossa bb-voide (loreal nude magique bb-cream) vaikuttaa paremmalta kuin garnierin ainakin vaaleamman sävynsä puolesta.. Joku lehdistötiedote ko. tuotteesta löytyy, mutta ei mitään tietoa että milloin tämä olisi saatavilla.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
Veni, vidi, Visa.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #125 : 05.03.12 - klo:15:39 »
calypso:

Missha M perfect cover bb cream, sävy 13. Toi on oikeasti aivan huippu ja todellakin on tarpeeksi vaalea myös meille kalpeille. :) Mäkin käytän Lolon Porcelainia talvet ja kesällä miksaan China Dollia sekaan. Misshasta saa myös pieniä 20ml tuubeja edullisesti, jos haluat ensin testata.

Olen muutenkin ollut aivan todella todella tyytyväinen tohon Misshan bb creamiin. Se on vaan niin hyvä!

Voi kiitos Emi-lyn vinkistä! Olen ollut siinä luulossa että Misshalla sävyjä on vain kaksi, suht tumma 21 ja vielä tummempi 23.  :D Pieni tuubikoko on kyllä plussaa myös, sillä en usko että saisin suurempaa käytettyä loppuun kuitenkaan. Itseasiassa en muista käyttäneeni loppuun koskaan yhtään meikkivoidetta tai sävyttävää päivävoidettakaan aikana ennen mineraalimeikkejä. Mistä nettikaupasta tuota kannattaisi alkaa metsästämään? Täällä oli joitain aasialaisia kauppoja mainittu, mutta onko joku hintojensa ja postikulujensa myötä ylitse muiden?  :)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #126 : 05.03.12 - klo:20:57 »

Voi kiitos Emi-lyn vinkistä! Olen ollut siinä luulossa että Misshalla sävyjä on vain kaksi, suht tumma 21 ja vielä tummempi 23.  :D Pieni tuubikoko on kyllä plussaa myös, sillä en usko että saisin suurempaa käytettyä loppuun kuitenkaan. Itseasiassa en muista käyttäneeni loppuun koskaan yhtään meikkivoidetta tai sävyttävää päivävoidettakaan aikana ennen mineraalimeikkejä. Mistä nettikaupasta tuota kannattaisi alkaa metsästämään? Täällä oli joitain aasialaisia kauppoja mainittu, mutta onko joku hintojensa ja postikulujensa myötä ylitse muiden?  :)

Mä en kyllä sanoisi, että Misshan 21 on mitenkään suht tumma.  Se on aika vaalea, mutta 13 on toki vielä vaaleampi. MACissä käytän NC15:sta, eli sitä vaaleinta ja mulla Misshan 21 toimii hyvin.

Täällä on Tiahaarin swatchit 13:sta ja 21:stä.  Täältä löytyy taas mun swatch 21:stä muutaman muun meikkivoiteen kanssa.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 05.03.12 - klo:21:27 »
Kaikki on suhteellista. ;) Mun mielestä MAC:n NC15 on tumma (ainakin Studio Fix Fluidissa) ja näyttää mun poskessa rusehtavalta viirulta.

Toi sävy 13 on monesta paikkaa lopussa, joten mä tilasin omani eBaysta tältä korealaiselta myyjältä. Myyjällä on 100% positiivinen palaute.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #128 : 05.03.12 - klo:21:47 »
Kaikki on suhteellista. ;) Mun mielestä MAC:n NC15 on tumma (ainakin Studio Fix Fluidissa) ja näyttää mun poskessa rusehtavalta viirulta.

SFF onkin sävyiltään yllättävän tumma ja se vielä ainakin mulla hapettuu iholla tummemmaksi. Esim. Studio Sculptin NC15 on sävynsä puolesta mulle parempi sillä se on SFF:ä vaaleampi.

Kyllä, kaikki on suhteellista, mutta se, että joku sävy on liian tumma jollekulle, ei välttämättä tarkoita sitä, että se on kategorisesti tumma. Vaaleaakin kun löytyy niin monessa eri sävyssä. Minä en ole sitä pahinta kalkkilaivankapteeniosasto, mutta en kyllä mielestäni mitenkään suht tummakaan. Vaikka en olekaan sävyä lakana, en mäkään löydä läheskään jokaiselta merkiltä tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta ja lähes aina joudun valitsemaan sen vaaleimman tarjolla olevan ;)

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #129 : 07.03.12 - klo:01:02 »
Kaikki tosiaan on suhteellista, ja tuossa sävyjä arvioidessani tarkoitinkin että suht tumma _minulle_. Näkeehän sen silmilläkin ettei se ole kategorisesti tumma. Ihon pohjasävykin vaikuttaa tuossa, minä kun olen viileä vaalea, niin ongelmanani on aina ollut löytää riittävän vaalea meikkivoide joka olisi vielä kylmäpohjainen tai edes neutraali. Tuntuu että kaikki markkinoilla olevat vaaleat meikkivoiteet ovat aina keltapohjaisia, ja ne näyttää minun ihollani yksinkertaisesti liian tummalta ja kaikinpuolin väärältä. No, vuosikausiin en ole käyttänyt perinteisiä meikkivoiteita ja ainoa joka oikeasti sopi minulle sävynsä puolesta oli Lumenen joku ysärillä markkinoilla ollut todella kevyt meikkivoide sävyssä 0.  :D Siksi ajattelinkin että voisi olla kiva kokeilla jotain BB creamia jos vain sopiva sävy löytyy. Aasialaisetkin kun ovat melkoisen lämpimiä ihonsävyltään niin vähäkin liian tumma harmahtava keltainen BB cream näyttäisi varmaan aikamoiselta tässä vaaleanpunaisessa lärvissä. Tuo Misshan sävy 21 näyttää siltä että loppukesästä se voisi sopia minulle, kun olen saanut hieman päivetystä pintaan.

Kiitos HeidiB swatcheista ja Emi-lynille kiitokset ostopaikkavinkistä, pitänee laittaa tilaukseen. :)

edit: Laitoin samaan tilaukseen samplen myös tuosta Misshan sävystä 21, tuotteen nimi vain taisi olla hieman eri. Saas nähdä mitä sieltä tulee. :D
« Viimeksi muokattu: 07.03.12 - klo:02:42 kirjoittanut calypso »

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #130 : 08.03.12 - klo:00:55 »
Ärsyttää! Estee Lauderilta on tullut kans jonkinlainen BB-cream ja haluaisin kokeilla mutta se on joka paikassa "tilapäisesti loppu", nimenomaan se vaaleampi 01-sävy. Kakkonen taas liian tumma mulle :( Onko kellään kokemuksia tästä EL-BBstä?

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #131 : 08.03.12 - klo:10:58 »
Ärsyttää! Estee Lauderilta on tullut kans jonkinlainen BB-cream ja haluaisin kokeilla mutta se on joka paikassa "tilapäisesti loppu", nimenomaan se vaaleampi 01-sävy. Kakkonen taas liian tumma mulle :( Onko kellään kokemuksia tästä EL-BBstä?

En ole kokeillut, mutta himoinnut kyllä ;) Täältä löytyy arvio englanniksi.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
« Vastaus #132 : 08.03.12 - klo:21:14 »
Ooh, kiitti HeidiB! Vaikuttaa mielenkiintoiselta mutta musta tuntuu, että tää on joku eri tuote vielä, ainakin linkin blogissa sanotaan että sävyjä ois vain yksi... pakkauskin erinäköinen, enkä muista nähneeni mitään "cyber white"-merkintöjä testerissä kun kävin hipplaamassa sitä stockalla. Oisko tää arvio jostakin aasian markkinoille suunnatusta vastaavasta tuotteesta? Suomeen on tullut Estee Lauder Day Wear BB-cream jota on ainakin 2 sävyä.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #133 : 09.03.12 - klo:00:25 »
Ooh, kiitti HeidiB! Vaikuttaa mielenkiintoiselta mutta musta tuntuu, että tää on joku eri tuote vielä, ainakin linkin blogissa sanotaan että sävyjä ois vain yksi... pakkauskin erinäköinen, enkä muista nähneeni mitään "cyber white"-merkintöjä testerissä kun kävin hipplaamassa sitä stockalla. Oisko tää arvio jostakin aasian markkinoille suunnatusta vastaavasta tuotteesta? Suomeen on tullut Estee Lauder Day Wear BB-cream jota on ainakin 2 sävyä.

Voi muuten hyvin olla. Suomessa myynnissä olevassa ei tosiaan ollut mitän Cyber White merkintää. Musta tuntuu, että nuo purkit on mini kokoja, mutta ainakaan samasta pakkauksesta ei voi olla kyse.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
« Vastaus #134 : 09.03.12 - klo:13:36 »
Löysin tuosta EL-Day Wear BB-voiteesta venäjänkielisen, aika ylistävän arvostelun. Nyt tekee entistä enemmän mieli päästä testaamaan! Käyn tänään katsomassa, oisko vaaleampi sävy tullut jo kauppaan.