Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 180394 kertaa)

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
Vs: BB cream
« Vastaus #255 : 26.07.12 - klo:09:50 »

Olen. Mulla on se medium-sävy. Mielestäni se on aika samanlainen kuin Garnierin BB-voide. Iho jää kiiltelemään ja tunne on vähän nahkea. Peittävyys on melko kevyt myös. Kesäiselle ja ruskettuneelle iholle tuo medium-sävy on juuri passeli eikä tuosta jää sellaista sameaa, harmahtavaa sävyä iholle, kuten esim. Lorealista ja Misshasta. Lopputulos on kyllä todella luonnollinen. Mulla ainakin ehdottomasti tarvitsee kaverikseen puuterin ja puuteria saa kyllä lisäilläkin päivän mittaan useamman kerran.

Okkei, ehkei sekään sitten ole mua varten. Olen tuota Garnieria testannut näytepussin verran, ja tuloksena oli hohtava ja oranssi nassu. Etsintä siis jatkuu, tai sitten hylkään bb-idean omalta osaltani.

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #256 : 26.07.12 - klo:10:05 »
Mikähän näistä marketissa myytävistä voiteista olisi paras sekaiholle? L'Orealin voidetta testasin ja vaikutti hyvältä.

Itse odotan, jos nyt en ihan innolla, niin ainakin mielenkiinnolla Garnierin BB-voiteen uutta versiota, joka on tarkoitettu nimenomaan sekaiholle. Se on lanseerattu kesällä esim. Englannissa, joten jospa rantautuisi piakkoin Suomeenkin.

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #257 : 28.07.12 - klo:10:03 »
^Tuota sekaihon versiota voisi jopa ostaakin kokeiltavaksi, ihan silkasta mielenkiinnosta. Että miten oma nassu reagoi BB:hen.

En ole vuosiin käyttänyt sävyttäviä kosteus-/meikkivoiteita koska inhoan niiden jättämää "nahkeaa" tunnetta plus että kasvojen T-alue alkoi tosi helposti kiiltelemään vaikka olen aina ostanut sekaiholle tarkoitettuja mattavoiteita. Primer ja meikkipuuteri -yhdistelmä toimii mulla huomattavasti paremmin.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #258 : 28.07.12 - klo:15:09 »
Mikähän näistä marketissa myytävistä voiteista olisi paras sekaiholle? L'Orealin voidetta testasin ja vaikutti hyvältä.

Itse odotan, jos nyt en ihan innolla, niin ainakin mielenkiinnolla Garnierin BB-voiteen uutta versiota, joka on tarkoitettu nimenomaan sekaiholle. Se on lanseerattu kesällä esim. Englannissa, joten jospa rantautuisi piakkoin Suomeenkin.

Vau, tuota pitää ehkä testata. Nimittäin se aiempi versio ei käynyt minun iholleni ollenkaan. Jätti ihon rasvaisen näköiseksi (tosin sen sain puuterilla korjattua hetkellisesti) ja ajastaan voide jätti ihoni kellertävän väriseksi. Kaikista pahinta oli kuitenkin, että ihooni muodostui hirveän kokoisia finnejä. Siellä se tuubi odottelee kaapissa melkeinpä käyttämättömänä.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 28.07.12 - klo:15:27 »
Testasin tänään kaupassa Maybellinen bb-voidetta kädelle ja näyttäisi siltä, että light sävy voisi sopia jopa mulle ohuelti levitettynä, vaikka olen aikalailla kalkkilaivaosastoa, mikäli ei siis tummene päivän mittaan iholla. Katsellaan josko tuon ostaisi jossain vaiheessa, kun missha alkaa loppumaan.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #260 : 30.07.12 - klo:17:15 »
Tiedoksi, että Paula B:n Beautypedia on arvioinut Dr. Jartin Premium BB Beauty balmin (spf 45) yhdeksi lajinsa parhaista.  :) Arvio täällä.

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #261 : 03.08.12 - klo:21:50 »
Misshan Perfect Cover BB:n pikkukoko vetelee viimeisiään, joten pistin tilaukseen täysikokoisen, koska edelleenkin pidän tuosta tosi paljon ja olenkin käyttänyt sitä päivittäin. :) Voide tuntuu epäilyttävältä, kun sitä levittää ja olinkin aluksi varma, että se liukuu pois kasvoiltani parissa tunnissa. Minulla siis lähes kaikki meikkipohjat lähtevät karkuun, varsinkin näin kesällä mutta Missha pysyy kevyellä puuteroinnilla moitteettomana aamusta iltaan. Testattu ääriolosuhteissa hellepäivänä Linnanmäellä, jossa en edes ehtinyt vilkaisemaan peiliin, kun oli lapsia kaitsettavana. ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 04.08.12 - klo:21:19 »
Onkohan tämä The Body Shopin BB voide ilmestymässä Suomessa? Vai onkohan sitä jo ihan saatavilla? (itse en ole TBS:llä käynyt aikoihin...)

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #263 : 08.08.12 - klo:16:58 »
Pöh, tilasin Misshan Perfect coverin sävyssä 13. Se oli inasen liian vaalea ja vaaleanpunaiseen taittava. Koen olevani väriltäni melko neutraali, mutta kallistun enemmän keltaiseen. Voiteen hajukin oli aivan järkyttävä. Tilasin heti perään sävyn 21, mutta se tummui ihollani oranssiksi. Haju tosin oli paljon miedompi, ihan eri luokaa kuin pienemmässä tuubissa. Tämä 21 saapui mulle 30ml tuubissa. Onkohan toinen feikki?

Edit. Juu ja olihan mulla silti tuota 13 tänään kasvoissa. Tasotin värin sopivammaksi mineraalipuuterilla. Väriä oli pakkaantunut kuiviin kohtiin ja ihohuokosiin, poskilta näyttää liukuneen pois, mutta toisaalta mulla on tapana istua käsi poskella. Pysyi kuitenkin naamassa paremmin kuin True match meikkivoide.
« Viimeksi muokattu: 08.08.12 - klo:17:05 kirjoittanut Mustikka »
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Andy

• Haiven
  • *
« Vastaus #264 : 08.08.12 - klo:18:41 »
Misshojen aitous puhuttasi muakin. Mulla on Perfect Cover 50 ml BB-voide sävyissä 13 ja 21 ja tulin huomanneeksi, että se valkoinen viiru purkin yläosassa takana on 21:sessä alempana ja hailakampi kuin purkissa 13. Otin tästä hämmentyneenä purkit tarkempaan syyniin ja huomasin 21:sen purkin olevan myös millin tai kaksi korkeampi. Korkkien paksuudessakin on ihan pieni kokoero, tosin en tiedä kumpi korkki kuuluisi kumpaan tuubiin. Pumpuissa on ihan pientä sävyeroa. Valmistuspäivämäärän edessä on sävyssä 13 koreaksi "제조" kun toiseen on taas painettu pelkkä "M". Tuubi 13 vaikuttaisi olevan enemmän ilmaa täynnä kuin 21. 13 etupuolen sarjanumero (tms.) ei ole ihan keskellä pulloa... Ja niin edelleen. Ihan pieniä eroja löytyy.

Epäilen vahvasti, että ainakin toinen näistä on feikki. Samalla kävi mielessä, että onkohan mun BRTC:kään aito... Tuolle kun ei ole edes vertailukohdetta.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 09.08.12 - klo:11:39 »
eBay on valitettavasti aivan täynnä feikkejä, joten sieltä on aika vaikea lähteä arvuuttelemaan mikä on aito ja mikä feikki.

Mä ajattelin seuraavan kerran tilata täältä: http://www.bbcreamshop.co.uk

Kyseessä on Alankomainen firma, joka myy varmuudella aitoja tuotteita. Hinnat ovat toki vähän korkeammat, mutta maksan mielelläni muutaman euron siitä varmuudesta, että saan käsiini varmasti aidon tuotteen. En halua ottaa riskiä ja sivellä kasvoilleni ties mitä myrkkyjä. Jos suurten kosmetiikkabrändienkin tuotteista on löydetty turhan korkeita lyijypitoisuuksia (mm. huulipunista), niin feikkien tilanne on tuskin yhtään parempi. Feikit voivat sisältää aivan mitä tahansa riippumatta siitä mitä incissä lukee.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #266 : 09.08.12 - klo:12:15 »
^ Tosiaan... eihän sitä tiedä, vaikka tämä mun Misshakin olisi feikki. Se voisi selittää senkin, miksi toimii niin huonosti. Ehkä en lyö vielä hanskoja tiskiin BB:n kanssa.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #267 : 09.08.12 - klo:15:16 »
Ainakin sellainen myyjä kuin Ifwins2008 tms. myy feikkejä (http://moonkeki.blogspot.fi/2012/05/fake-missha-bb-cream-postrant-beware.html). Jostain luin kanssa, että jos tuote lähetetään Hong Kongista tai Kiinasta Etelä-Korean sijaan, niin todennäköisyys feikkituotteeseen kasvaa.
1aMii, punapää

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #268 : 09.08.12 - klo:15:26 »
^ Kävin katsomassa tuon myyjän kauppaa Ebayssä ja jos osaa edes vähän olla kriittinen netissä, tuosta huomaa helposti, ettei myyjä myy ihan aitoja tuotteita. Muutenkin tuon Misshan kohdalla tietoboksissa lukee "High Simulation" eli se on feikkipä tietenkin.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #269 : 09.08.12 - klo:16:02 »
Samaten olen nähnyt käytettävän termiä "Delicate knockoff". ;D Hirveän tarkka kyllä pitää olla, jos vaan nopeasti tilaa eikä lue noita kuvaustekstejä niin huonosti käy. Yksi yhteinen asia noissa feikkien myyjissä on muuten se, että jos ei nyt kaikki niin ainakin monet myyvät myös muutakin kuin kosmetiikkaa, kuten sukkiksia, ledivaloja, rihkamakoruja yms.
1aMii, punapää