Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 180392 kertaa)

Poissa Jenje

• Tukkaguru
Vs: BB cream
« Vastaus #480 : 28.04.13 - klo:12:44 »
^ Ei varmaan sen kummempaa vikaa kuin vaalea iho. ;) Mäkin testasin kaupassa tuota CC:n light-sävyä ja aivan liian tummahan se mulle oli. Harmi kyllä, kun mielelläni olisin testannut voidetta näiden kehujen jälkeen.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 28.04.13 - klo:22:11 »
Enpä olis kyllä uskonut että Lumene voittaa tän mun oman meikkivoidevertailuskaban, vastustajina Shiseido, Armani ja MUFE :)

Samoilla linjoilla :) Kaikki on kokeiltu: Diorit, Armanit, Chanelit, Shiseidot jne. Lumenen CC on tähän asti kokeilemistani paras.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #482 : 28.04.13 - klo:22:13 »
Wow, Lumene on ilmiselvästi ottanut opikseen aiempien vuosien kokeiluistaan  :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 29.04.13 - klo:08:57 »
Pitäisköhän laittaa CC creamille oma ketju? Mua kiinnostais kuulla aasialaisista cc creameista. Onko kukaan kokeillut?

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #484 : 29.04.13 - klo:20:19 »
Mun tekisi mieli kokeilla Innsfreen bb-voiteita (sillä oli muuten myös cc-voide, mutten onnistunut löytämään vielä yhtään arvostelua netistä, harmi!), koska oon käsittänyt että ko. merkki välttelee esim. parabeeneja ja muita pahiksia. Incejä on vaikea saada muuten kuin koreaksi(?), mutta esim tällainen on Innisfree mineral cover bb creamin inci cosmetic love -nettikaupan mukaan:

Green tea extract (19.9%), purified water, titanium dioxide, carbonate Reel frills digital camera, echilheksilmetoksisinnameyiteu, dikapeurilriletel, propane diol, cyclopentasiloxane, Dimethicone, butilrengeulrayikol, La -13 polridimechilsilroksiechildimechikon us not blood, cycle hexa siloxane, or Oia new amide, zinc oxide, PEG -10 Dimethicone, Methyl Methacrylate Crosspolymer, tree siloxane, yellow iron oxide, Discover Te Des Moines nyumhektorayiteu, sodyumkeulrorayideu, aluminum hydroxide, tree, car frills reel toksi silane, stearate, Rick Ke seed, kapeuril rilgeulrayikol, skin. echilheksilgeulriserin, adenosine, rice flour, minerals, salt, orange-peel extract , saboten fruit extracts, nanchu chulmul, camellia leaf extract, glycerin, ethanol, sodyumhayialruroneyiteu, Phenoxyethanol, red iron oxide, black iron oxide, spices

Kysynpä vaan että mitä ihmettä?  ;D Ei kai ne nettikaupoissa sentään käännä noita incejä google translatorilla? :D
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #485 : 30.04.13 - klo:16:07 »
Osaisko joku vinkata hajusteetonta BB-voidetta? Muita vaatimuksia mulla ois vaaleahko, keltapohjainen sävy ja se että sopii rasvoittuvalle iholle.

Oma väri takaisin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #486 : 30.04.13 - klo:16:16 »
Kävisikö Garnier Sensitive? vaalein sävy on kyllin vaalea, ja keltapohjaiselle sopiva.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 30.04.13 - klo:16:35 »
^Tota pitää ainakin käydä testaamassa kaupassa, kiitos. Olin ajatellut että toi sensitive ois samalla kuivan ihon versio tuossa Garnierin sarjassa, kuten usein on, mutta tässä ketjussa oli kommentoitu että se on vähemmän rasvainen kuin se tavallinen. Eli vois sopia mun normaalille/rasvaiselle iholle. (Toki sitten se mattaversio ois ehkä kesäksi mulle sen suhteen paras, mutta se taitaa olla hajustettu.)
Oma väri takaisin.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 30.04.13 - klo:16:43 »
^ Mattaversiossa tuubista haistettuna on joku tuoksu (en ole varma onko se vain alcohol denat. vai joku muu ;) ) mutta puolestaan tuotteen incissä en minä ainakaan erillistä parfum/fragrance ainesosaa huomannut, eikä voide mulla enää ihollakaan oikein miltään tuoksu. Itse olen tuota vain pari kertaa kaverilta tähän mennessä testannut, mutta olen siis ihan pian ostamassa sen itsellenikin.

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 30.04.13 - klo:16:50 »
^Kiitos tästä huomiosta. Kuulostaa hyvältä.
Oma väri takaisin.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #490 : 30.04.13 - klo:17:55 »
Testasin Lumenen vaaleinta CC:tä kaupassa kädenselkään ja ai että miten nappi sävy. Ei yhtään liian keltainen ja sopivan vaalea. Kasvoille pitää vielä kokeilla, mutta uskoisin sopivan, kesällä voi olla liiankin vaalea, koska päivetyn aika hyvin.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #491 : 01.05.13 - klo:10:48 »
En tiedä onko tää ihan vanha juttu, mutta mulle uusi: Maybellinen BB-voide rasvaiselle iholle. Olen todella positiivisesti yllättynyt, joskin odotukset eivät olleet korkealla.. Aiemmin BB-voiteet on olleet jotenkin liian kosteuttavia minun rasvaiselle iholleni ja lopputulos on kaikkea muuta kuin luonnollinen. Olen testannut vain yhden päivän verran, joskin se oli hyvin hikinen ja pitkä. BB-voide pysyi hyvänä kasvoilla koko päivän, paremmin kuin mineraalit eikä lähtenyt häiritsevästi juoksemaan pitkin nenän pieliä kuten tavallinen meikkivoiteeni. Sävykin oli hyvä, ei liian keltainen kuten yleensä BB-voiteissa ja Light oli minulle tarpeeksi vaalea sävy. Peittokykykin oli melko hyvä. Kaikista punaisimmat kohdat eivät peittyneet, mutta laajentuneet huokoset ja mustapäät sai piiloon kätevästi.

Kasvoni rasvoittuivat loppupäivästä, mutta sille ei mikään yksittäinen tuote kykene tekemään mitään. Tämä on kuitenkin ehdottomasti hyvä tuote n.13€ hintaan ja nopeuttaa aikaisten aamujen meikkirutiinia :)
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 01.05.13 - klo:14:09 »
Mäkin kokeilin näytteen verran Lumenen vaaleinta CC-voidetta ja tykkään yllättävän paljon. Ilmoitelkaa jos tuota on tarjouksessa jossain. Normihintaa en raaski maksaa.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #493 : 01.05.13 - klo:19:49 »
Jos nyt joku vielä vahvistusta kaipaa niin minustakin Lumenen CC on loistava! Olisin ehkä itse ostanut sen lightin, mutta myyjä valkkasi mediumin enkä ole katunut. Luonnollinen ja kiva sävy. Meikkivoiteet on yleensä mun makuun liian paksuja ja pakkelimaisa, BBt taas väriltään jotenkin tosi huonoja. Lumene on kevyt ja tarpeeksi peittävä kuitenkin. Uusi luottotuote.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #494 : 01.05.13 - klo:21:15 »
Lumenen CC-voiteen näyte on ollut nyt viikon käytössä. Kokeilin vaihteeksi Armania sillä ajatuksella, että olisiko se kuitenkin parempi. Eipä ollut. Pakkohan tuo Lumenen CC on käydä huomenna ostamassa :) Tykkään CC:ssä erityisesti siitä, että se peittää hyvin punoitusta ja kasvojen hikoillessa ei kökköönny vaan näyttää "mineraalimeikkimäiseltä".