Kirjoittaja Aihe: BB cream  (Luettu 183959 kertaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
Vs: BB cream
« Vastaus #645 : 25.06.14 - klo:14:56 »
Missha Perfect Cover BB-voide on kyllä todella riittoisaa, kauankohan tuo yksi purkki kestää? :D
Olen kyllä iloinen, että tilasin aikoinaan tuon, koska sopii mulle sävyn puolesta täysin (sävy 23), ja siinä on kaikki ominaisuudet mitä haluan (aurinkosuojakerroin 42 on iso plussa.) Edulliseksi tuote tulee pidemmän päälle, koska on niin riittoisaa, eikä muutenkaan ole kallis tuote.
Mulle sopii hyvin, että tämä on meikkivoidemainen, ei tarvitse ostaa meikkivoidetta erikseen, käy myös iltameikin pohjaksi.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #646 : 28.06.14 - klo:10:35 »
Olen nyt käyttänyt tuota Misshaa sekoitettuna pieneen määrään Cliniquen vaaleinta bb-voidetta, että saan juuri sopivan sävyn (aurinko, tule esiin että rusketun ja pääsen helpommalla!) Tuo Missha on kyllä superkestävä iholla, ei ole tarvinnut kauheasti puuteria laittaa tai lisäillä päivän mittaan (ja tämä kommentti siis ihmiseltä jonka iho on normaalisti öljyinen parin tunnin päästä meikin laittamisesta). Tosin huomasin, että tuossa superkestävyydessä on huono puoli - millä hitolla tuon saa pestyä pois naamasta, ilman että lähtee puoli naamaa samalla? ;D
Olen normaalisti pessyt naaman oliiviöljysaippualla, mutta sen tehot ei riitä Misshaan. Käytin sitten lisäksi öljykuorintaa, että sain varmasti kaiken meikin pois, mutta enhän mä voi ruveta ihoa joka päivä kuorimaan... Eilen sitten pesin Lactolinella kun sitä sattui olemaan. Se näytti toimivan paremmin, ei jäänyt enää kasvovesilappuun sellaista meikkivoidekasaa kun pyyhki pesun jälkeen. Toivon vaan ettei mun naama ota nokkiinsa tuolla Lactolinella pesemisestä, tosin senhän pitäisi olla hellävaraista... mutta mun naama nyt kenkkuilee kaikesta. ::)
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #647 : 28.06.14 - klo:11:45 »
^ Kokeile kaksoispuhdistusta: ensin öljyä, joka irrottaa meikin ihosta ja sen jälkeen saippuaa poistamaan iholta kaikki ylimääräinen.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #648 : 16.07.14 - klo:09:21 »
Kyllä se on Misshan Pefect Cover, joka toimii mun iholla parhaiten. Käytin tuossa jonkin aikaa sitten Lumenen sekaihon BB-voidetta ja tykkäsin, mutta testattuani taas Misshaa palaan siihen. Lumene oli sittenkin vain "ihan ok" ja huomasin, että se lähtee sulamaan hikoilun myötä. Missha kestää paremmin ääriolosuhteita.  ;D Käytin aikaisemmin sävyä 13, mutta nyt kun lotrailen enemmän ruskettavien kanssa niin sävy 27 on ihan nappi.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Fishbones

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • Sukupuolikapinallinen
« Vastaus #649 : 16.07.14 - klo:11:45 »
Mulla on Garnierin BB Cream, sävyä light, osoittautunut oikeaksi ihmevoiteeksi. Peittää atooppisen ihon punoituksen, kuitenkaan ärsyttämättä ja ilman pakkelilookkia. Ei saa myöskään ihoa näyttämään suomuiselta, mikä on aiemmin estänyt mua käyttämästä mitään peittäviä voiteita. Vähän miinusta siitä, että iho tuppaa tuon kanssa kiiltelemään ja näyttää rasvaiselta, mutta siitä selviää taputtelemalla päälle hieman (meikki)puuteria.

Samaa sarjaa mulla on myös eye roll-on, joka peittää kiitettävästi tummahkot silmän aluset ja saa ilmeen saman tien pirteämmäksi.

Sitten kun nuo on loppu, olisi tarkoitus kokeilla jotain toista merkkiä.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #650 : 18.07.14 - klo:00:20 »
Mä kampaajalla, kun luin lehteä, niin nappasin mukaan lehden välistä näytteen Garnierin BB voiteesta ja voin sitten sanoa, että paskin tuote ikinä  :P Levityksen jälkeen iho kiiltelelee pahasti, on rasvainen ja kamalan tuntuinen. En ikinä tule tätä ostamaan normi kokoisena :-X mun iho on sekaiho. Siisti ja virheetön, eli mun ihon haasteelisuudesta ei ole kyse.

Mua kiinnostais muidenkin kokemukset tästä tuotteesta :ts

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #651 : 18.07.14 - klo:11:29 »
^Garnierin BB-voiteesta on puhuttu tässä ja muissakin ketjuissa paljon - enkä muista että kehujen määrä olisi ylittänyt haukkujen. Se on oikeasti aika huono tuote myös minulle, eikä vaaleinkaan sävy ole vaaleaa nähnytkään. Mulla on valitettavasti täysikokoinen purkki siitä..

Kyllähän se tietenkin joillekin sopii, eräs ystäväni käyttää sitä ihan hyvin lopputuloksin ja ilmeisesti istuu kaksi viestiä yllä olevalle Fishbonesillekin :)

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #652 : 12.08.14 - klo:11:40 »
Tilasin Misshaa sing-sing girliltä ja sain mukana näytteen Lioelen Beyond the solution BB Creamista... onko kellään kokemuksia tuosta? En kyllä tiedä aionko edes kokeilla tuota kun olen ainakin tällä hetkellä niin tyytyväinen Misshaan etten halua vaihtaa :D (eli jos joku haluaa tuon Lioelen näytteen itselleen niin voin kyllä nakata sen kirjekuoreen ja laittaa tulemaan. :) )

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #653 : 13.08.14 - klo:18:00 »
^Mä olen tykännyt Lioelesta enemmän kuin Misshasta. Tosin käytän Triple the Solution -versiota, jonka sävy on aika lailla täydellinen minun iholleni. Misshat ovat liian harmaita.
1a F ii

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #654 : 13.08.14 - klo:19:03 »
Mäkin tykkäisin noista Lioeleistä kauheasti, mutta mulle ne on auttamatta liian tummia.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #655 : 14.08.14 - klo:08:32 »
^^ & ^ Joo, mä luin netistä arvosteluja tuosta Lioelesta ja tummaksi sanoivat molemmat. Epäilen ettei ole mun iholle sopivan värinen kun itselle Misshan 23 on näin kesän lopullakin inasen tumma ja talveksi tosiaan tilasin sävyn 13 joka vaikuttaa passelilta. T: kalkkilaivan kapteeni :P

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 16.08.14 - klo:23:03 »
Ainoa BB voide, joka tällä hetkellä kiinnostaa, on Garnierin uusi Pure Active BB voide. Olen teini-iästä lähtien, 10 vuoden ajan, käyttänyt Garnierin Pure Active -tuotteita. Ovat toimineet aina ja Pure Active onkin yksi harvoista merkeistä (ellei jopa ainoa), jota en ole lähtenyt vaihtamaan. 2% salisyylihapolla varusteltu BB voide kuulostaa aivan uskomattoman hyvältä! Pitänee ehkä jossain vaiheessa kokeilla. :)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #657 : 11.10.14 - klo:19:07 »
Tilasin sokkona ja ex tempore Biodellystä Lily Lolon bb creamin. En edes etsinyt mitään tietoa netistä, kun vaan löin suoraan medium-sävyn ostoskoriin. Tänä aamuna hämärässä sitten yritin swatchailla kädelle käyttämäni Lumenen cc-voiteen (sävy medium) viereen, että eihän tuo Lily Lolo ole ainakaan sitä tummempi. No selvää en saanut ja kun näköjään riskillä mennään, niin laitoin sen hetken harkinnan jälkeen naamaan ihan normisti. En ole edes muistanut päivänvalossa katsoa, mutta ainakin eri vessojen ja kirpputorin lähes luonnonvalossa näytti naama ok-väriseltä. Samalla lailla on alkanut kiiltelemään kuin Lumenen cc, mutta pysyvää mattaa mun on turha odottaakaan, joten tuo on oikein hyvä. 
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #658 : 30.11.14 - klo:11:55 »
Tänään testailin Lioelen Triple the Solutionia, tätä taitaa olla useampikin näytepussukka varastossa - ja tämä on kyllä nätti  :-*. Hyvä, neutraalihko sävy, ei harmautta - ja samettinen lopputulos, ihohuokoset sai ihanasti häivytettyä nenänseudulta tällä ja skunkilla. Tosi nätillä tavalla matta pinta, ei näytä naamiomaiselta. Väri on ainakin MAC:in 20-25 tasolle tummuudeltaan nappi. Voiteen tuoksukin menettelee, ei ole tuoksuton, mutta vihertävä tuoksu on miellyttävä ja mieto, ei jää naaman ympärille leijailemaan. Käyttelen ainakin näytteet pois, näyttää niin hyvältä.
« Viimeksi muokattu: 30.11.14 - klo:12:07 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #659 : 01.12.14 - klo:14:45 »
^Joo, Misshan Perfect Cover BB-voiteesta jää sellainen kuultava lopputulos. Ei ole kovin peittävää, mutta voiteen koostumus on aika paksua. Minun ihollani tuolla tulee liian kuultava pinta, laitan aina puuteria.

Olen ollut ihan tyytyväinen Misshan Perfect Coveriin, mutta miinus tulee kyllä sen poistamisesta. Kaksoispuhdistus on välttämätön, jos tuon haluaa saada kunnolla pois iholta. Sen jälkeen joutuu puhdistuksen viimeistelemään vielä ehkä useammankin kerran kasvovedellä. Poistaminen on vaivalloista. Siksi ajattelinkin, että aion kyllä hankkia jonkun toisen meikkivoiteen, koska haluaisin päästä helpommalla tuon ihon puhdistamisen kanssa.