Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
08.09.10 - klo:00:46
501188
viestiä
2373
aihetta kirjoittanut
2279
jäsentä
Uusin jäsen:
Juditti
|
Hiuksista
|
Hiustenhoito
|
Tigi-hoitoaineet
« edellinen
seuraava »
Sivuja:
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
»
Kirjoittaja
Aihe: Tigi-hoitoaineet (Luettu 8272 kertaa)
tiikeri
Pahatukkapäiväläinen
Poissa
Vs: Tigi-hoitoaineet
«
Vastaus #15 :
23.02.10 - klo:21:56 »
Onko kukaan vielä kokeillut tuota uutta Love, Peace & The Planet Eco Awesome Cranberry Orange Mint Moisturizing Conditioneria? Pullo on hauskan näköinen ja houkuttaisi kovasti muutenkin kokeilla, vaikka tällähetkellä hukun hoitoaineisiin (enkä misään nimessä tilaa enää mitään ennenkuin joku purkki on tyhjä..
) INCIn joku oli tonne hoitoaineiden inci listaan näppäillytkin, mutta minä en noista kovin paljoa ymmärrä.
muoks. Kokeilin jo haulla eri versioita tosta nimestä, mutten löytänyt juuri mitään. Kokeilempas vielä uudestaan.
«
Viimeksi muokattu: 23.02.10 - klo:22:57 kirjoittanut tiikeri
»
tallennettu
nelma
HAIRahtanut
Poissa
«
Vastaus #16 :
23.02.10 - klo:22:47 »
^
Siitä on tullut muutama kommentti. Kannattaa kattoa Tigin käyttökokemukset ja Arkistosta Tigi-hoitoaineet.
tallennettu
1bMii
Nippanappa kainalopituus 1/10, tavoitteena BSL
: Lavera Mango Milkit, Tigi OH-ha & öljyt
Sellaisia päiviä-blogi
EllaBella
HAIRahtanut
Poissa
«
Vastaus #17 :
24.02.10 - klo:09:04 »
Uteliaisuuttani kysyn, onko niissä Tigin uusissa puteleissa silikonia?
tallennettu
Karheat, vaurioituneet luonnonkiharat. BSL, 3b-c, iii.
Suosikkituotteet: O&H
Kukui Nut, Joico IH & Rekku
nelma
HAIRahtanut
Poissa
«
Vastaus #18 :
24.02.10 - klo:16:05 »
^
Siis mitä sarjaa tarkoitat? Eco Awesomeissa on ainakin.
tallennettu
1bMii
Sellaisia päiviä-blogi
EllaBella
HAIRahtanut
Poissa
«
Vastaus #19 :
24.02.10 - klo:16:54 »
Lainaus käyttäjältä: nelma - 24.02.10 - klo:16:05
^
Siis mitä sarjaa tarkoitat? Eco Awesomeissa on ainakin.
Ai onko vielä uudempiakin?
Noniin, en minä pysy siis kärryillä yhtään. Tarkoitin niitä Love Planetteja.
Katselin niitä nettikaupassa ja mieli teki ostaa ja kokeilla, mutta en oikein sokkona viitsisi ostaa.
Joo siis niin tietysti, olihan täällä ketju että Tigi muuttuu. Pahus, sorry ny vaan. Minä en oikein pysy perässä välillä, luokitelkaa synnynnäiseksi hitaudeksi
Edit. Löysin siis incin
Tigi Love Peace and the Planet Eco Awesome Moisturizing Conditioner
aloe vera leaf juice, water, behentrimonium methosulfate, cetearyl alcohol, cetyl alcohol, behentrimonium chloride, glyceryl stearate, panthenol, glycerin, olive fruit oil, citrus medica limonium leaf peel extract, white tea leaf extract, grapefruit extract, matricaria flower extract, algae extract, coconut oil and gardenia tahitensis flower, dimethicone, dimethiconol, stearyl alcohol, stearalkonium chloride, citric acid, disodium edta, phenoxyethanol, sodium benzoate, potassium sorbate, orange peel extract, peppermint leaf oil, spearmint leaf oil, sweet almond oil, cranberry seed oil
Mun mielestä tuolla ei ole kuin muutama hassu silikoni eikä se mun maailmaa kaada. Enemmän mietin tuota methosulfaattia tuossa kolmantena, mikä se on, kuivattaako se?
«
Viimeksi muokattu: 24.02.10 - klo:17:44 kirjoittanut EllaBella
»
tallennettu
nelma
HAIRahtanut
Poissa
«
Vastaus #20 :
25.02.10 - klo:00:46 »
^
Tuo methosulfate toimii emulgointiaineena. Ei kuivata. Aika yleinen vaihtoehto cetyl alcoholille.
Love planeteihinhan on ainakin tulossa jonkinmoinen kiiltoa lisäävä linja, mutta siihen en ole vielä tömännyt.
tallennettu
1bMii
Sellaisia päiviä-blogi
tuutikuu
Pahatukkapäiväläinen
Poissa
«
Vastaus #21 :
25.02.10 - klo:03:07 »
Kiiltoa tuo Walking on Sunshine -shampoo ja hoito. Ilmeisesti ei kovin hoitava setti, sopii lähinnä lyhyelle tai käsittelemättömälle hiukselle. Hoitiksessa on jokin voimakkaasti kiillottava ainesosa (sisältää ainakin omena-aminohappoja, vihreää teetä ja inkivääriä) ja pääsin tuoksuttelemaan - ihanan raikas
.
Sarja mainostaa, ettei tuotteisiin ole käytetty lainkaan synteettisiä hajusteita. Siksi tuoksut eivät jää tigimäisesti leijailemaan - muutkin aiinesosat ovat 70-88% bio-orgaanisia.
«
Viimeksi muokattu: 25.02.10 - klo:03:09 kirjoittanut tuutikuu
»
tallennettu
EllaBella
HAIRahtanut
Poissa
«
Vastaus #22 :
25.02.10 - klo:10:24 »
Lainaus käyttäjältä: nelma - 25.02.10 - klo:00:46
^
Tuo methosulfate toimii emulgointiaineena. Ei kuivata. Aika yleinen vaihtoehto cetyl alcoholille.
Love planeteihinhan on ainakin tulossa jonkinmoinen kiiltoa lisäävä linja, mutta siihen en ole vielä tömännyt.
Kiitos Nelma
Johan tässä uskaltais jo kokeillakin tuotetta...
tallennettu
Winnie
HAIRahtanut
Poissa
«
Vastaus #23 :
09.03.10 - klo:14:11 »
Onko kukaan testannut Tigin S-factor Wonderful Tonight -tehistä, jonka annetaan siis vaikuttaa yön yli? Käyttötapa ja kuvaus houkuttelisi tilaamaan tuon LF:stä, mutta kuulisin ensin mielelläni hieman käyttökokemuksia.
tallennettu
2aMii
Arnella
Hiushörhö
Poissa
«
Vastaus #24 :
10.03.10 - klo:10:57 »
Olen testaillut Love Peace and the Planet Eco Awesome sarjan shampoota ja hoitoainetta nyt pari kuukautta. Shampoo on ollut tästä kaksikosta minulle positiivisempi yllättäjä. Se pesee mielestäni hyvin, mutta suht hellävaraisesti. Hiukset ei pesun jälkeen "janoa" hoitoainetta samalla tavoin kuin shampoopesun jälkeen yleensä. Voimakkaasta appelsiiniminttu tuoksusta en vaan tykkää yhtään.
Hoitoaineen kanssa en ole oikein päässyt sinuiksi. Kosteuttaa kyllä ihan kivasti, muttei mielestäni läheskään yhtä hyvin kuin O&H tai MM. Yksin käytettynä hoitotehot ei oikein tunnu riittävän pitkään vaalennettuun tukkaan, mutta toimii hyvin esimerkiksi Joicon rekun kanssa. Tuoksucombo on siinä vaan jotain aika hirveää. Voidemaisesta koostumuksesta tykkäsin.
Sain näistä tweenin lahjaksi, joten jatkan testailua vielä, mutta en varmaankaan ostaisi uudelleen. Tuoksu vaan tökkii niin pahasti. Vielä kiinnostaisi kokeilla Let it Be jätettävää.
tallennettu
1bMii, hartia --> bsl, vaalennettu
WilloTheWisp
Pahatukkapäiväläinen
Poissa
«
Vastaus #25 :
20.03.10 - klo:02:38 »
Ei vielä varsinainen käyttökokemus, mutta kokemus kylläkin...
Ostin siis äskettäin Oatmeal&Honey shampoon ja hoitoaineen. Voi järkytyksen multihuipentuma miltä ne haisevat!!!
ovatkohan menneet vanhaksi vai miten voi olla noin voimakas ja tunkkaisen oloinen haju? Hoitoaine haisee selvästi pahemmalta kuin shampoo, melkein kuin halvat tuoksukynttilät minkä "tuoksusta" ei ota selvää mitä se yrittää olla. Ei enää innosta kokeillakaan niitä, vaikka olin aluksi niiin innoissani (foorumin myötävaikutuksesta tietenkin
) kun sain ne hankittua. Yhyy, täytyykö tässä kaivella kaasunaamari esiin kun noita käyttää. Itkuhan tässä pääsee jos eivät ole ollenkaan minulle sopivia tuotteita... raportoin myöhemmin miltä tuntuvat käytössä, kunhan joskus uskaltaisin käyttää näitä
Näissä on kuitenkin vain vauvan oksennusta purkitettuna suolaiseen hintaan...
tallennettu
deko
Tukkaguru
Poissa
jos vähän taas
«
Vastaus #26 :
20.03.10 - klo:02:53 »
^ kestä OH tuoksu kuin nainen, ne toimivat ja tuoksu ei onneksi jää iuksiin. Karvasmantelinen tuoksu ei pitäisi olla yllätys
eikä se niin paha ole. Totut.
ja jos tukkasi ei niistä kuukauden ensitestin jälkeen innostu niin jälleenmyyti on varmasti mahdollista, faneja löytyy.
tallennettu
Hennattu tasalinjainen BSL, tässä pysytään kunnes risat on leikattu pois. Palataan kasvatusasiaan noin vuoden kuluttua.
Alice
Pahatukkapäiväläinen
Poissa
appleseed
«
Vastaus #27 :
20.03.10 - klo:13:38 »
Mulla on aika ristiriitaisia kokemuksia tuosta O&H:sta
Välillä toimii todella kosteuttavasti, ja latvat rasvoittuvat nopeammin kuin päänahka (tällaista en ole millään muulla saanut aikaan!), kun toisaalta taas vetää karheaksi ja todella tuuhean näköiseksi. Kummassakaan puolessa ei mitään haittaa kyllä ole, välillä on kiva olla karhea ja hieman laineikas letti, mutta ärsyttää kun en ole vielä saanut selville että mistä tämmöinen vaihtelu johtuu
Hajusta olen tosin todellakin oppinut pitämään
mutta taidan silti seuraavaksi kokeilla jotain muuta hoitoainetta, MM tai Brunette Goddessia
tallennettu
"I'm me, I'm a scene, I'm a drama queen"
: Avokadoöljy, Tigi O&H hoitoaine, Lánza Leave-in protector, Nexxus Luxxtress
kleio
HAIRahtanut
Poissa
«
Vastaus #28 :
21.03.10 - klo:18:33 »
Lainaus käyttäjältä: WilloTheWisp - 20.03.10 - klo:02:38
Ostin siis äskettäin Oatmeal&Honey shampoon ja hoitoaineen. Voi järkytyksen multihuipentuma miltä ne haisevat!!!
ovatkohan menneet vanhaksi vai miten voi olla noin voimakas ja tunkkaisen oloinen haju?
Mä myös vihasin aluksi tuota hajua. Suunnilleen neljännellä pesukerralla olin jo tottunut, ja aika nopeasti rupesin suorastaan tykkäämään siitä. Nyt se tuoksuu ihanalle!! Kantsii siis yrittää hengitellä suun kautta ekoilla pesukerroilla (mikä onkin tosi helppoa suihkussa...)
tallennettu
1bMii. Kohta vyötärömittaiset, jonkin verran kuivuvat ja katkeilevat muinaisten värjäysten johdosta, mutta sileät eivätkä takkuunnu ikinä.
http://iloineninkvisitio.wordpress.com/
imaria
Pahatukkapäiväläinen
Poissa
«
Vastaus #29 :
21.03.10 - klo:20:33 »
Mä muistin O&H:n tuoksun pahemmksi kuin mitä se sitten olikaan. Tuoksuihan se voimakkaalle, minun nenääni lähinnä glögille. Nyt, kun olen sitä ahkerasti tuoksutellut ja muutaman kerran käyttänyt, on tuoksu nenässäni muuttunut glögistä toffeeksi... eli kelpaa.
tallennettu
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä
Sivuja:
«
1
2
3
4
5
6
7
8