Kirjoittaja Aihe: Hiusten harmaantuminen  (Luettu 22405 kertaa)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
Vs: Hiusten harmaantuminen
« Vastaus #15 : 02.04.15 - klo:23:10 »
Oon viime aikoina ihmetellyt kun värit pysyvät entistä huonommin hiuksissa, kulahtavat nopeasti pois, eikä hiukset enää asetu nätisti vaikka kuinka laittaisi. Etenkin otsis on todella hankala. Viimeksi kun kävin kampaajalla värjäämässä tyven, kampaaja ilmoitti että muutama harmaa hius näkyy juuri otsiksen alueella.

Onko kukaan muu pistänyt merkille, että hiusten laatu tai muotoilu olisi muuttuneet siinä yhteydessä kun harmaita tulee? Mulla oli tosiaan ihan muutama mutta silti tuntuu että hiusten laatu muuttunut kauttaaltaan, eikä neljäkymmentä kolkuta ovella vielä useisiin vuosiin...  ;D

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #16 : 02.04.15 - klo:23:40 »
^ Harmaisiin hiuksiin väri tarttuu huonommin, ja värin vaikutusaikaa joutuu usein vähän lisäämään. Harmaat hiukset ovat monesti myös paksumpia ja karkeampia, joten hyvinkin ne voivat tuntua erilaisilta.

Hiuslaatu voi toki muuttua muutenkin. Jos sulla on vain muutama harmaa hius, niin ehkä kyse on ennemmin jostain muusta?  :)
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Miau

• Haiven
  • *
« Vastaus #17 : 24.04.20 - klo:04:37 »
Ääh, pakko tässä on kai tehdä jotain. Minulla on suorat, tummanruskeat ja vähän punertavat hiukset, joista törröttää tosi näkyvästi karkeita harmaita jouhia. En millään haluaisi värjätä koko päätä, saisikohan näitä hämättyä vaaleilla raidoilla piiloon? Kokemuksia? Vai tuleeko raidoista tummissa hiuksissa keltaiset, ja vieressä sojottaa vielä ne harmaat käppyrätkin.

Mietin myös, josko koko hiuksiston sävyttäminen viileämmäksi vähentäisi harmaan erottuvuutta, mutta punapigmenttiä ei taida saada millään kevytsävytteellä taitettua, vaan vaatisi sitten kestovärjäyksen.

Joskus iäkkäämpänä ajattelin olla tyylikkäästi kokoharmaa, mutta nämä vuosikymmenet sitä odotellessa ovat vähän kiusallisia. ???