Olen innostunut kokeilemaan YR:n tuotteita sitten teini-iän

Ja yllättäen olen löytäny ihan loistotuotteita! Suurimmasta osasta kasvovoiteita en tykkää, koska ne on jotenkin liian kalvomaisia. Olen niin tottunut nykyään luonnonkosmetiikkaan että en kestä ollenkaan kalvomaista fiilistä vaikka se ei silikonista tulisikaan.
Hyviä ja loistavia:
Organic Creamy Cleansing Lotion - Honey & Organic Muesli: hyvä putsari, ei jätä kalvoa iholle
Hydra vegetal Hydrating Micellar Water: perus misellivesi, putsaa vesiliukoisen silmämeikin myös, minipullo loistava
Tradition de Hammam Clay Mask – Face & Hair: en tiedä tekeekö mitään, mutta aivan ihana hemmottelutuote
Sébo Végétal Purity Mask: hyvä savinaamio, poistaminen ei niin tuskaista kuin yleensä savinaamioilla
Hydra Végétal Intense Hydrating Mask: hyvä geelinaamio kesällä pintakuivuuteen, kun iho muuten rasvainen
Sensitive Végétal naamio (ollaanko tätä lopettamassa?): viime talven pelastus, kun mikään ei tuntunu riittävän kuivuuteen ja punoitukseen. Liimamainen ei niin kiva iholla, mutta teho uskomaton.
Botanical Expertise Hands Cold Weather Balm Enriched with Shea: tehokas käsivoide yöksi
Botanical Expertise Nourishing Foot Cream: tuhti voide, hyvä tuoksu, "kuiva koostumus" ei leviä joka paikkaan
Organic Cosmetics Nourishing Body Lotion - Honey & Organic Muesli: kevyen oloista, mutta tehokasta
Botanical Expertise Nourishing Body Lotion Dry Skin: tosi ohutta ja nopeasti kuivuvaa, mutta silti tehokasta
Ei niin hyviä:
organic Velvety Facial Moisturizer - with Organic Aloe Vera: ihan kauheaa lähmää, käytin vartalovoiteena missä ihan ok, tyrmäävä tuoksu
Organic Cosmetics Moisturizing Body Lotion - with Organic Aloe Vera: melkein samanlainen kuin kasvovoide
organic Nutri-Radiance Face Cream: alkuun aivan ihana voide, mutta sitten alkoi ärsyttää ihoa (alkoholi?)
Organic Cosmetics Nourishing Hand Cream - Honey & Organic Muesli: miellyttävä, mutta tehoton