Kirjoittaja Aihe: Yves Rocher ihonhoitotuotteet  (Luettu 44975 kertaa)

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Yves Rocher ihonhoitotuotteet
« Vastaus #120 : 16.09.15 - klo:01:23 »
Joulutuotteista löytyi ensimmäiset maininnat netistä ja tuoksumaailmoja näyttäisi tänä vuonna olevan kolme - Candied Orange & Cinnamon, Candied Orange & Almond ja Spicy Vanilla. Pakkaukset näyttivät ainakin omaan silmääni ihan kivoilta, toivottavasti vaniljasarja olisi onnistunut tuoksun suhteen! Toivottavasti myös Plaisirs Nature linjaan tulee myös joku joulutuoksu, olen tykännyt esim. kyseisen linjan vartaloemulsioiden koostumuksesta kovasti.

2b F ii

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #121 : 16.09.15 - klo:10:46 »
Olen innostunut kokeilemaan YR:n tuotteita sitten teini-iän  ;D Ja yllättäen olen löytäny ihan loistotuotteita! Suurimmasta osasta kasvovoiteita en tykkää, koska ne on jotenkin liian kalvomaisia. Olen niin tottunut nykyään luonnonkosmetiikkaan että en kestä ollenkaan kalvomaista fiilistä vaikka se ei silikonista tulisikaan.

Hyviä ja loistavia:
Organic Creamy Cleansing Lotion - Honey & Organic Muesli: hyvä putsari, ei jätä kalvoa iholle
Hydra vegetal Hydrating Micellar Water: perus misellivesi, putsaa vesiliukoisen silmämeikin myös, minipullo loistava
Tradition de Hammam Clay Mask – Face & Hair: en tiedä tekeekö mitään, mutta aivan ihana hemmottelutuote
Sébo Végétal Purity Mask: hyvä savinaamio, poistaminen ei niin tuskaista kuin yleensä savinaamioilla
Hydra Végétal    Intense Hydrating Mask: hyvä geelinaamio kesällä pintakuivuuteen, kun iho muuten rasvainen
Sensitive Végétal naamio (ollaanko tätä lopettamassa?): viime talven pelastus, kun mikään ei tuntunu riittävän kuivuuteen ja punoitukseen. Liimamainen ei niin kiva iholla, mutta teho uskomaton.
Botanical Expertise Hands Cold Weather Balm Enriched with Shea: tehokas käsivoide yöksi
Botanical Expertise Nourishing Foot Cream: tuhti voide, hyvä tuoksu, "kuiva koostumus" ei leviä joka paikkaan
Organic Cosmetics Nourishing Body Lotion - Honey & Organic Muesli: kevyen oloista, mutta tehokasta
Botanical Expertise Nourishing Body Lotion Dry Skin: tosi ohutta ja nopeasti kuivuvaa, mutta silti tehokasta

Ei niin hyviä:
organic Velvety Facial Moisturizer - with Organic Aloe Vera: ihan kauheaa lähmää, käytin vartalovoiteena missä ihan ok, tyrmäävä tuoksu
Organic Cosmetics Moisturizing Body Lotion - with Organic Aloe Vera: melkein samanlainen kuin kasvovoide
organic Nutri-Radiance Face Cream: alkuun aivan ihana voide, mutta sitten alkoi ärsyttää ihoa (alkoholi?)
Organic Cosmetics Nourishing Hand Cream - Honey & Organic Muesli: miellyttävä, mutta tehoton
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #122 : 22.10.15 - klo:21:14 »
Joulutuotteista löytyi ensimmäiset maininnat netistä ja tuoksumaailmoja näyttäisi tänä vuonna olevan kolme - Candied Orange & Cinnamon, Candied Orange & Almond ja Spicy Vanilla. Pakkaukset näyttivät ainakin omaan silmääni ihan kivoilta, toivottavasti vaniljasarja olisi onnistunut tuoksun suhteen! Toivottavasti myös Plaisirs Nature linjaan tulee myös joku

Voi olla, että muutaman joulutuotteen joutuu laittamaan tilaukseen. Saisin taas ripsivärinkin kaupan päälle. ;D Kiinnostaisi eniten tuo appelsiini-manteli ja vanilja, mutta epäilyttää että se vanilja on vain se tavallinen Yvesin vanilja ilman mitään twistiä. Onko kukaan päässyt näitä haistelemaan? Mulla on tosin vieläkin viime vuotisia joulutuotteita parit pullonpuolikkaat jäljellä...

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 23.10.15 - klo:04:44 »
Oispa tänäkin vuonna Halloween-tarjous eli ensimmäinen ostoskoriin lisätty tuote ilmaiseksi.  :3

Ainakin shampoota ja hoitoainetta tarttis tilata, mutta odottelen jos löytyisi muutakin kivaa.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 28.10.15 - klo:17:29 »
Oispa tänäkin vuonna Halloween-tarjous eli ensimmäinen ostoskoriin lisätty tuote ilmaiseksi.  :3

Ainakin shampoota ja hoitoainetta tarttis tilata, mutta odottelen jos löytyisi muutakin kivaa.

Toiveesi kävi toteen.  :D Itse taidan kyllä ottaa vain sen ripsivärin kun ei ole muulle tarvetta. Siis siinä tapauksessa, että päädyn tilaamaan noita joulutuotteita.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #125 : 29.10.15 - klo:21:00 »
Jes, nyt teen tilauksen...mut mut, mitäs siel olis sellaisia huippujuttuja? Millasia  meikit on, voiteet jne? Jotain kalliimpaa tietty, kun ilmatteeks saa :ts :O hajuvedet olis yks, muttaku niitäki on mulla ihan liikaa.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 31.10.15 - klo:22:49 »
Mä tein tilauksen pitkästä aikaa. Edellisen kerran tilasin viime vuoden kesällä ja sitä edellisestä onkin jo kymmenisen vuotta aikaa. Halloween-tarjous innosti ja valitsin ilmaistuotteeksi pitkään miettimäni Neroli-hajuveden. Sen lisäksi koriin päätyi useita suihkegeelejä ja vartalokuorintaa. Joku ripsiväri tulee myös kaupanpäällisenä. Kasvojenhoitotuotteista en ole lainkaan kiinnostunut, meikkejä pitäisi kokeilla livenä ensin, mutta pesuaineet ovat turvallisia valintoja ja tuokuissa löytyy tosi herkullisia vaihtoehtoja.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 06.11.15 - klo:16:55 »
Tota, toimiiko muilla Yves Rocherin nettisivut? Mulla se aluksi lataa sitä mutta sitten ilmestyy "Pahoittelemme, etsimääsi sivua ei löyty." ??? Onko noi sivut jotenkin muuttunut vai mikä on?
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 06.11.15 - klo:16:59 »
Mulla näyttää ainakin toimivan ihan normaalisti.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 06.11.15 - klo:17:04 »
Okei, outoa. Lisäksi tuossa välilehdessä lukee " The page does not exist"
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 06.11.15 - klo:19:48 »
^Menitkö sähköpostin uutiskirjeen kautta? Silloin mulla tulee usein tuo virhesivu.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 06.11.15 - klo:20:26 »
Mä tein ensimmäisen tilaukseni tänne halloween-tarjouksen innoittamana ja olin vähän yllättynyt, että paketti oli jo tänään noudettavissa - olin varautunut kenties ruuhkan aiheuttamaan pidentyneeseen tilauksen käsittelyaikaan, mutta tämä kävikin nopeasti. Suurin osa tilaamistani tavaroista jää vielä odottamaan avaamistaan koska vastaava tuote on mulla vielä käytössä, mutta välittömästi käyttöön pääsee ainakin tämä karitevoi-huulivoide, joka ensikokeilun perusteella on hyvin huulille levittyvää ja tosi miellyttävän tuoksuista, toivottavasti pidemmässä käytössä myös kosteutustehoiltaan erinomainen.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 06.11.15 - klo:21:25 »
Hain myös omani tänään. YR:n toimitussysteemi on vähän kenkku, koska paketti tulee laskennallisesti lähimmälle Ärrälle, enkä ainakaan huomannut mitään kohtaa, josta sen olisi voinut muuttaa. Tuo Ärrä on sellaisessa paikassa, jonne ei ole koskaan mitään muuta asiaa ja vieläpä keskellä aika levotonta asuinaletta paikallisen räkälän vieressä. Kiva siellä kulkea pimeässä klo 20.50 ja miettiä, että tuleeko joku iholle ja kolhitaanko autoa. Mulla olisi Ärrä kätevästi työpaikan naapurissakin.

Paketissa oli siis iso satsi suihkugeelejä varastoja täydentämään: Jardins du Monde -sarjasta karambola ja magnolia, luomusarjan hunaja-mysli, kuoriva suihkugeeli omena-tähtianis, joulutuotteiden appelsiini-kaneli, Un Matin au Jardin -sarjan vihreä tee javielä pari pikkukokoa. Näiden lisäksi tilasin vielä pikkupullon Moments du Bonheur -hajuvettä. Ilmaiseksi tuotteeksi valitsin Secrets d'Essences Neroli -hajuveden ja joku ripsivärikin tuli kaupan päälle.

Mä en kyllä oikein tiedä tästä Nerolista... on tosi mausteinen ja lämmin tuoksu, vähän turhan aikuinen mun makuun. Tässä on laatutuoksulle ominaista syvyyttä ja ulottuvuutta, mutta ei ehkä ole mun juttu. Onneksi oli ilmainen.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 06.11.15 - klo:21:50 »
^Joo, muakin vähän ärsytti se paketin saapuminen ärrälle, sillä myös mun kohdalla tuo lähin r-kioski on kuitenkin jonkin verran kaukana ja vielä väärässä suunnassa.

Minä otin ilmaisena tuotteena tämän seerumin, mutta se jäänee kaappiin ehkä pitkäksikin aikaa odottamaan avaamista - kaiketi avaamattomana säilyy.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #134 : 06.11.15 - klo:23:23 »
^ Triina ja enna, laittakaa viestiä Yrjön aspaan vaikka nettisivujen kontaktilomakkeen kautta, ja ilmoittakaa niille teille sopivin R-kioski. Mulla oli sama ongelma, eli paketit tuli samanlaiselle ärrälle, kuin tuo Triinankin mainitsema ;D. Laitoin viestiä ja pyysin muuttamaan toimituspaikan, jonka jälkeen kaikki paketit ovat automaattisesti menneet haluamaani kioskiin.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey