Kirjoittaja Aihe: Yves Rocher ihonhoitotuotteet  (Luettu 44832 kertaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
Vs: Yves Rocher ihonhoitotuotteet
« Vastaus #135 : 07.11.15 - klo:12:02 »
Minäkään en oikein välitä siitä Neroli hajuvedestä, tuli joskus itsekin se laitettua ilmaislahjaksi tilaukseen. Kyseistä hajuvettä on hehkutettu ihan liikaa, odotin, että kyseessä olisi joku tosi hyvä tuoksu. Mulla tulee Nerolista pää kipeäksi, se on tosiaan niin vahva, ja ehkä vähän WC raikastin tyyppinen jopa ;D. Jos YR:lla on hyviä hajuvesiä (kevyitä, luonnollisemman oloisia), niin vinkatkaa.

Ilmaislahjaksi valitsin tällä kertaa Serum Vegetal sarjan yövoiteen, äitini tykkää paljon tuosta voiteesta. Lisäksi tilasin hehkutetun kulmakynän (sävy brown), ja Vanilla sarjasta 400 ml vartalovoiteen (tykkään tuoksusta, ja tämä lotion on kaikin puolin hyvä.)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 07.11.15 - klo:12:14 »
Kiitos Polina tuosta Ärrä-vinkistä, mun tarvii kans laittaa sinne viestiä.  :)

Mun paketti ei ole vielä tullut, tilasin sillon halloween-sunnuntaina.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #137 : 07.11.15 - klo:13:18 »
Mun paketistaan ei ole kuulunut mitään ja laitin myös Halloween sunnuntaina tai lauantaina  ??? Mietin kans et mis viipyy...mä otin viimeks ilmailslahjana Monoi hajuveden, kun sitä niin hehkutettiin, mutta jestas mikä pettymys.... Neroli tuoksua mietin nyt, mutta päädyin Seerumiin... Harmi kun ei ole Yr liikettä missään lähella, niin ei pääse tuoksuja haistelee...

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 07.11.15 - klo:14:25 »
Hyvä vinkki Polinalta, pitää muistaa tuo jos tulen joskus tekemään uuden tilauksen!

Mä ensin meinasin ottaa ilmaislahjaksi vaniljahajuveden, mutta en sitten uskaltanutkaan ostaa hajuvettä tuoksuttamatta sitä ensin. Toivottavasti valitsemani seerumi on hyvä.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #139 : 08.11.15 - klo:23:51 »
Nyt oli tilaaja houkutttimena So Elixir hajuvesi kaupan päälle, kun tilaus ylittää 35e  :ts

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 08.11.15 - klo:23:57 »
Muuten, koodilla MERCI saa ilmaisen kuivan ihon vartalovoiteen ja koodilla HAPPY2015 ilmaiset postikulut pienempäänkin tilaukseen. Ja yksi koodi per tilaus. ;)
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #141 : 12.11.15 - klo:14:05 »
Noudin eilen Yveksen joulupakettini. Ostin oikeastaan vain noita joulutuotteita ja miehelle otin ilmaiseksi Evidence green -suihkugeelin, joka ei ollut kummoinen. Olen haistanut saman geneerisen miestentuoksun jossain baarissa joskus tms. En tiedä mikä vippasi päässä, kun alun perin piti se ripsari ottaa ilmaiseksi...  ::)

No eniweis, appelsiinisuihkugeelit tuoksuu aika samalle molemmat eli jaffakeksimäisille. Olisi ehkä pitänyt ottaa kahta erilaista, eikä kahta appelsiinia.

Appelsiini-manteli -käsivoide tuoksuu aivan ihanalle sokeriappelsiinille ja mulla nuo Yveksen käsivoiteet toimii ihan loistavasti. Tuoksu saisi olla aavistuksen miedompi, mutta niin pitkään kun näppyjä ei tule käsiin, jatkan käyttöä.

Viime joulun marja-käsivoide jäi käyttämättä kun siinä oli niin voimakas hajuvesimäinen tuoksu, ettei vaan pystynyt.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #142 : 12.11.15 - klo:20:32 »
Totta! Se viimevuotinen marja käsivoide tosiaan on melkoisen voimakkaan tuoksuinen ??? Pikkuhiljaa yritän kuluttaa pois, kun nuukana ihmisenä en pois raaski heittää ;)

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 15.11.15 - klo:15:05 »

No eniweis, appelsiinisuihkugeelit tuoksuu aika samalle molemmat eli jaffakeksimäisille. Olisi ehkä pitänyt ottaa kahta erilaista, eikä kahta appelsiinia.

No hyvä. Laitoin juuri tilaukseen kuusi appelsiinituotetta ( pesuaineita) kun tykkäsin niin viime vuoden jaffakekseistä.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 20.12.15 - klo:12:03 »
Mulla on nyt ensimmäistä kertaa merkin ihonhoitotuotteita käytössä.

Shea butter -huulivoide on ollut ihan miellyttävä käyttää. Mulla on tällä hetkellä astetta vaativammat huulet kosteutuksen suhteen ja tämä on ollut ihan toimiva voide arkeen. Puikko on helppo pitää joka paikassa mukana ja onkin oikeastaan ainoa pakkaustapa josta huulivoiteen kohdalla tykkään.

Kasvovettä en tavallisesti käytä mutta tämä löysi tiensä ostoskoriin ja on ollut käytössä lähinnä iltaisin kasvojenpesun viimeistelevänä tuotteena. Ei ainakaan kuivata, mutta en osaa sanoa onko tästä ollut mitään hyötyäkään. Tuoksu on ihan ok, vaikka yleensä en näin voimakastuoksuisia tuotteita käytä.

Pure Calmille puhdistusgeeli on riittoisaa ja miellyttävä käyttää. Tuntuu putsaavan omiin tarpeisiini nähden tarpeeksi hyvin - ei ole ollut ongelmaa että vanulapussa kasvoveden käytön yhteydessä olisi ollut meikinjämiä tai että iho tuntuisi kiristelevän kuivalta geelin käytön jälkeen. Tästä siis tykkään, tuoksukin on miedompi ja vähän miellyttävämpi kuin yllämainitsemassani kasvovedessä.

Toistaiseksi ihan positiivinen fiilis Yves Rocherista. Mulla on vielä pari tuotetta odottamassa vuoroaan.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #145 : 02.01.16 - klo:13:06 »
Yvesillä on nyt about kaikki tuotteet alessa ja ajattelin tilata niitä joulutuotteita nyt kun sain sähköpostiin vielä jonkun koodin jolla saa ilmaisen ripsivärin. Nyt vaan ärsyttää kun en haluaisi oikein mitään noista normaaleista tilaajalahjoista, veikkaan että se Riche Creme seerumi haisee samalle kun muutkin sarjan tuotteet eli pahalle ja mulla on jo jossain kaapissa avaamaton sarjan kasvovoide ja käsivoide jotka tulivat joskus aiemmin tilaajalahjoina. Ottaisikohan mummo ne vastaan  ::)  Seerumi tilaajalahjana on voimassa ilmeisesti vielä huomisen, tekisi toisaalta mieli odottaa että mitä tilaajalahjoja tulee tilalle :D

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 02.01.16 - klo:13:19 »
^ Joskus aiemmin oli  mahdollisuus valita joku puiden istutus tilaajalahjan sijaan, onkohan sellaista vielä? Tosin muistelen kyllä, että vaikka jätti tilaajalahjavalinnat ruksimatta niin silti ne oli tungettu sinne pakettiin.  :-\
1bMii, vaalennettu.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #147 : 02.01.16 - klo:14:06 »
Lahjoiksi on nytkin muutama vaihtoehto, esim. kasvovoide (ei Riche Creme-sarjaa!) Minulla muuten on tilaajalahjana tullut RC-seerumi, ja se on todella ytytuoksuista kamaa  :D Kiitollisena korkkasin nyt säiden kylmennyttyä, uskon sen auttavan voiteen alla. Korealaisseerumit ovat vähän liian keveitä pakkasille.

Mikä tuo ripsarikoodi on? Tulisi tarpeeseen, sillä olen joko hukannut tai heittänyt kaikki ripsivärini pois...  8)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #148 : 02.01.16 - klo:14:38 »
Joo se kasvovoidekaan ei oikein passaa mulle kun pärjään pakkasillakin suurinpiirtein ilman kasvovoidetta, mun naama ei näytä mitään odotettuja kuivumisen merkkejä vaan puskee rasvaa entiseen malliin  ::)  Ehkä tosiaan valitsen sen puun istutuksen!

Aa joo, ripsarikoodi on M2015F. Sähköpostissa luki että voimassa 31.12.2015 saakka mutta sähköposti tuli tosiaan tänään, ainakin mulla tuo koodi toimii :D Sillä saa Volume Elixir mascaran mustana.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #149 : 02.01.16 - klo:16:20 »
Hups, ei ole tullut tänne ilmaisen ripsarin mainosta, vaikka just tilasin YR:lta joulukuussa. Kiitos, saatan laittaa kokeiluun... ;)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii