Kirjoittaja Aihe: Yves Rocher ihonhoitotuotteet  (Luettu 44974 kertaa)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
Vs: Yves Rocher ihonhoitotuotteet
« Vastaus #150 : 02.01.16 - klo:18:02 »
Itseasiassa sähköpostissa sanottiin näin: "Kaipaamme sinua Jewely! Edellisestä tilauksestasi on vierähtänyt jo jonkin aikaa. Kaipaamme sinua takaisin asiakkaaksemme ja toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi ostoksille tämän tarjouksen myötä."  ;D  Eli siksi sinulle ei tullutkaan kun olet juuri sieltä tilannut ;) Yvesin ripsarit on kyllä hyviä, mulla on nyt käytössä joku hopeahylsyinen Volumeripsari jonka olen myös ilmaiseksi saanut ja se on kyllä loisto.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #151 : 02.01.16 - klo:18:26 »
Aaaargh, OK, ei sitten  ;D  Onhan noita ripsarivaihtoehtoja muitakin... Lumene Blueberry on edelleen yhtä hyvä kuin markkinoille tullessaan, ja Lancome Definicils on kestosuosikki. Olen jämähtänyt tapoihini...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 02.01.16 - klo:23:38 »
Mä tilasin marraskuun lopussa sen joulukalenterin ja ainakin silloin sai valita tilaajalahjan sijaan puun istutuksen. Niin teinkin, mutta lisäksi sai kaupan päälle jonkun hajuveden. Kaduttaa vieläkin, etten ruksinut, etten halua sitäkään. Ihan hirveen hajuinen. :D

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 02.01.16 - klo:23:51 »
^Minkä niminen? Mulle tuli se Naturelle, olisin toivonut sen uudempaa versiota Osmanthus  :D
« Viimeksi muokattu: 03.01.16 - klo:00:36 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 03.01.16 - klo:00:11 »
^Mulle tuli silloin joulukalenteritilauksen yhteydessä So Elixir Purple, itämaisen tyyppinen kukkais-vetiveri-patsuli -tuoksu. En ole avannut, voin varmuudella sanoa, että en takuulla tykkää  ;D Edellisen tilauksen yhteydessä taisin saada ripsivärin, hopeahylsyisen Volume Vertigen ja joulukalenterista tuli se kullanvärisessä hylsyssä oleva Volume Elixir. Vertige on käytössä, ihan hyvä arkiripsari on.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 03.01.16 - klo:09:34 »
Onko tuo Vertige ripsari vesiliukoinen/helppo poistaa? Pitääkö taivutukset? Ite oon tykänny siitä sexy pulp ripsarista vai mikä se nyt olikaan, ainut vaan että taivutukset ei meinaa pysyä...

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #156 : 03.01.16 - klo:14:03 »
^Mulla on juuri tuo ja poistan sen samalla kun muunkin kasvomeikin eli jollain ihan perusputsarilla, lähtee hyvin. On siis vesiliukoinen. Pitää taivutukset yllättävän hyvin, mutta ei yhtä hyvin kuin vedenkestävät ripsarit. Taivutan yleensä ripset vähän "yli" eli vähän liiankin kaartuviksi niin kun laittaa ripsiväriä niin ne oikenevat juuri sopivasti. Mun pitkät ripset pysyy kuitenkin ylöspäin kaartuvina eivätkä löpsähdä suoriksi :D

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 03.01.16 - klo:14:14 »
Jep, hyvin lähtee siinä kuin mikä tahansa muukin meikki, ei ole sotannut myöskään. Taivutuksista en osaa sanoa oikein mitään, ripseni ovat luonnostaan aika kaartuvat enkä arkena niitä juurikaan taivuttele.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 03.01.16 - klo:14:46 »
^Mulle tuli silloin joulukalenteritilauksen yhteydessä So Elixir Purple, itämaisen tyyppinen kukkais-vetiveri-patsuli -tuoksu.

Mulle tuli tää sama. Älä todellakaan avaa sitä! :D Mä menin suihkauttamaan sitä kerran ja melkein kuolin. ;D

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #159 : 03.01.16 - klo:16:37 »
Miä tykkään tuosta elixir purplesta, mutta se on ehdottomasti kylmän sään tuoksu. Vahva, patsulinen ja "tumma". Jos ei tykkää juhlavista tuoksuista, niin kannattaa pistää kiertoon.  ;D

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 08.03.16 - klo:20:25 »
Sain botanical expertise vartalovoiteen (repair balm, extra dry skin) tilaajalahjaksi jo viime kesänä, mutta halusin jättää sen talvikäyttöön, koska arvelin tämän olevan tosi paksua. Ja niin onkin! Erittäin täyteläinen ja ravitseva vartalovoide! Ihan pienen hetken vaatii imeytyäkseen mutta ei häiritsevän pitkään. Tuoksu on vähän niin ja näin mutta kuitenkin sen verran neutraali, ettei onneksi käytössä häiritse. Tämän voiteen avulla iho selvisi talvesta ollessa kuivimmillaan. Purkin koko on juuri passeli talveksi: loppusyksystä käyttöön otettu purkki alkaa olemaan jo ihan lopuillaan kun iholle alkaakin pikkuhiljaa jo onneksi riittäämään ohuemmatkin vartalovoiteet :)

Organic cosmetics kuorintavoide vartalolle ei sen sijaan ollut onnistunut hankinta: aivan liian vähän rakeita mun makuun. On kyllä sen vuoksi lupauksensa mukaisesti erittäin hellävarainenkin :P Kului ihan supernopeasti, koska piti lotrata jotta sai edes vähän kuorivaa vaikutusta aikaiseksi. Tuoksustakaan en tykännyt: en tuotekuvauksessa mainittua mantelia tai aloe veraa tunnistanut, vaan minun nenään oli jotenkin maskuliininen…

Nutritive vegetal velvety ultra rich cleanserin pikkukoko on puolestaan viimeisimmässä tilauksessa saatu ilmaistuote. Ei herätä suurempia tunteita puoleen eikä toiseen: poistaa kyllä ainakin kasvomeikin (silmämeikille mulla on aina erillinen tuote) eikä tuntunut kuivattavaltakaan. Ei silti ole mitenkään mieleenjäävä tuote... Ilmaiseksi voisin vastaanottaa lisääkin, mutta tuskin koskaan päättäisin itse tilata juuri tämän putsarin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 31.03.16 - klo:19:23 »
Yves Rocher uutuudet  0_0  :l Koko Les Plaisirs Nature-sarja on uudistunut, ja vanhoja myydään pois uusien ohessa. Toivottavasti ihana Oliivi-linja ei ole tuon pomeranssiaromin lisäyksen takia täysin pilalla...
Muuten vaikuttavat herkuilta. Katsokaa... <3

http://www.yves-rocher.fi/control/dynpage/~struct=infopage/~page=enjoyplaisirs

1b F/M ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 03.04.16 - klo:22:36 »
Kattelin äskettäin just noita uusia suihkugeelejä, mutta ärsyttää kun incejä ei löydy mistään. (Vai löytyykö? En nähnyt näitä vielä ainakaan Kanadan sivuilla, missä incejä on.) Nyt kun about kaikki myymälätkin on lakkautettu, niin olisi kyllä paikallaan laittaa ne sisällöt jo vihdoin verkkoon ffs. Onko joku ostanut tai hypistellyt noita? Onkohan pesupohja ALS:ää vai ovatko yrkänneet (eh, eh) vähän enemmän? Etoksyloituja ainesosia ei ilmeisesti ole. Kivoja tuoksuvaihtoehtoja näyttää kyllä olevan joukossa. Mulla vain kuivattivat ne ALS-pitoiset un matin au jardin -geelit liikaa, niin se ei oikein nappaa.
1cFii, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 18.04.16 - klo:23:57 »
Ensivaikutelma uudesta Oliivi-Pomeranssi (petitgrain) vartaloemulsiosta: tässä on paljon samaa tuoksupohjaa kuin siinä ihanassa Oliivi-versiossakin, hiukan kirpakanvihreällä pomeranssilla terästettynä. Ei siis yhtään paha, mutta en ole vakuuttunut muutoksen paremmuudestakaan..
Koostumus on hyvä ja hoitavan kosteuttava, kuten entinenkin.

Utelias kun olen, tekisi mieli kokeilla myös tuota sinistä tuoksuvarianttia...  ::) siis laventeli-karhunvatukkaa....
Tai niitä vartalovoita purkissa.  :P

1b F/M ii

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 09.06.16 - klo:00:03 »
Tilasin noista uudistuneista Les Plaisirs Natures suihkugeeleistä kookospähkinän, sitruuna-basilikan, laventeli-karhunvatukan ja oliivi-pomeranssin. Vasta yhden olen ottanut käyttöön (kookos) ja tykkään kovasti! Ihana, jotenkin tumma ja täyteläinen kookoksen tuoksu. Sitruuna-basilikaa käytin viime kesänä ja silloin siinä oli ainakin todella herkullisen mehukas tuoksu. Muita olen tuoksutellut ja tuoksuivat hyviltä nekin.

evergreen, noissa on tosiaan ammonium lauryl sulfate pesevä ainesosa.

Saman sarjan suihkuöljyt kiinnostaa kovasti, onko kukaan testannut niitä vielä? Etenkin kiinnostaa onkohan niissä samanlainen teollisuusöljyn hajuiseksi muuttuva pohja kuin joissain muissa kokeilemissani suihkuöljyissä. Toivottavasti ei.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.