Kirjoittaja Aihe: Yves Rocher ihonhoitotuotteet  (Luettu 44949 kertaa)

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Yves Rocher ihonhoitotuotteet
« Vastaus #165 : 17.08.16 - klo:18:59 »
Jos pitäisi valita joku tietty kesätuoksu, niin se olisi ehdottomasti Monoi de Tahiti. Tuoksu on tuttu jo lapsuuden ajoilta ja sittemmin kun itsekin olen YR-tilaajana ollut niin on tuolloinkin kesiin kuulunut. Tällä hetkellä on käytössä sekä suihkusaippuana että kuivaöljynä. Pian minulla alkaa työt, mutta onneksi voi pienen suihkauksen kesää saada arkeen vielä sen jälkeenkin  :)

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 17.09.16 - klo:12:51 »
Yrkällä kaikki tuotteet -30% koodilla FALL30, voimassa 18.9. asti.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #167 : 20.09.16 - klo:18:05 »
Kiitos.. sorruin tilaamaan vastoin aikeitani  ::)

Yrkän tuoksumaailma on vuosien aikana parantunut - ainakin sitrustuoksujen osalta. Se uusin suihkugeelisarja Un Matin au Jardin on raikkaita vaihtoehtoja täynnä: Citrus Flowers on kuin kalliimman hajuveden suihkugeeliversio, hienostunut ja pehmeä, ei liian makea tai kirpeä.
Kaapissa odottaa Vihreä tee-versio.
Nyt paketissa tulossa pikkukoko Verbenaa, sekin entinen Jardins du Monde-tuttavuus uudessa olomuodossa...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #168 : 31.10.16 - klo:11:02 »
Yvesiltä saa vielä tänään ensimmäisen ostoskorin tuotteen ilmaiseksi. Etukoodi on YR:n sivuilla.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 31.10.16 - klo:19:34 »
^Tuo on kyllä hyvä tarjous, harmi ettei se koske joulukalenteria  ;)

Valitsin Elixir 7.9 -sarjan heleyttävän seerumin, jota olen aiemminkin vähän kytistellyt. Se on sellainen tuhkimotippa-tyyppinen. Lisäksi tilasin sitten sen joulukalenterin ja pari kasvoputsaria. Tilasin edellisen kerran vuosi sitten saman tarjouksen innoittamana ja silloin valitsin hajuveden, josta en lopulta tykännyt yhtään. Osa silloin hankituista suihkugeeleistäkin on vielä käyttämttä, onneksi osasin jättää ne suosiolla kauppaan tällä kertaa.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 10.11.18 - klo:17:44 »
Yves Rocher on jäänyt jotenkin harmillisen paitsioon, kun liikkeet lopetettiin (kaipaan niitä), eikä tarjouskirjeitäkään enää postitse tule. Tämä on kuitenkin sellainen tosi nostalginen merkki lapsuuden ajoista lähtien ja tuotteet ovat hinta-laatusuhteeltaan usein yllättävänkin hyviä. Viime vuosina olen tilannut kerran tai kaksi vuodessa ja nyt tein eilen pienen tilauksen. Enimmäkseen ostan suihku- ja vartalotuotteita ja joitakin meikkejä. Joulukalenterin olen aiempina vuosina tilannut ja sieltä on löytynyt paljon käyttöön jääneitä tuotteita.

Tällä kertaa tilaukseen päätyivät tämän joulun kausisarjojen Red Apple ja Golden Tea pienet pakkaukset (50 ml suihkugeeli ja vartalovoide, 30 ml käsivoide, huulirasva), Lily of the Valley -hajuvesi, pikkupullo Les Plaisirs Nature -mandariinihajuvettä ja 6 LPN-minisuihkugeelin setti. Tilaajalahjaksi tulee SO Elixir -hajuvesi (ei lainkaan mun juttu) ja joku kasvovoide + meikkilaukku.

Koodilla NOV20 saa vielä huomenna -20% koko tilauksesta.