Kirjoittaja Aihe: Yves Rocher ihonhoitotuotteet  (Luettu 45022 kertaa)

Poissa Arnella

• Tukkaguru
Vs: Yves Rocher ihonhoitotuotteet
« Vastaus #30 : 14.06.13 - klo:13:28 »
Kylläpä nuo nettisivut on sekavat. Sain aika pitkään hakea ennen kuin löysin suihkusaippuat Koko Perheelle -palikan alta. Ja löytyykö tuolta ollenkaan tuotteiden incejä?
1bMii, vaalennettu.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 14.06.13 - klo:17:36 »
Mullakin tuli tehtyä se tilaus ja 50 € arvosta ::).

Tilaukseen lähti

Serum Vegetal siloittava seerumi
Hydra Vegetal tehokosteuttaja
tehokkaasti kosteuttava geelivoide 24h
Lotus suihkusaippua 2kpl mun altime favorite :-* :-*
2 kpl Hydra Vegetal kasvovesiä 50 ml ilmaiseksi + joku kesämekko ja kylmälaukku

itse asiassa tilaus tuli jo tänään ja kohta pääsee testailemaan noita voiteita ja seerumit kiinnostaa aina
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 12.07.13 - klo:09:23 »
Kukaan kokeillut kiinteyttäviä vartalonhoitojuttuja? Niin kuin täpöllä uskoisin niiden kiinteyttävän jotain tekemättä itse mitään  :O mutta ainahan ne kiinnostaa.

Joitakin kasvorasvoja olen kokeillut parinkymmenen vuoden tauon jälkeen ja ihan kelvollisilta vaikuttavat. Nyt on tietysti kyseessä jo ryppyrasvat. Tilauslahjoina on saanut kätevästi 15ml pikkutuubeja jotka riittävät aika pitkään, taisi olla sarjasta Serum Vegetal ja Anti-Age Global. Hydra Vegetalin kosteutustipat kiinnostaa kovasti.

Ai niin, joku Inositol-päivettävä kosteusvoide on tosi hyvä. Antaa punapohjaiselle iholle nätisti väriä tekemättä kellertäväksi.
Retropical-suihkugeeli haisee pahalle, yäk. Parinkymmenen vuoden takaiselle Yrkälle. Tilasin kaksi purkkia kun halvalla sai.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 11.08.13 - klo:16:12 »
Mun on tehnyt mieli koittaa noita hydra vegetal-tuotteita, varsinkin sitä tehokosteuttajaa, ja laitoin tänään tilauksen menemään kun sen saa tilaajalahjaksi. (koodi on HYDRAF1308 ja voimassa vielä tänään yli 20 euron tilauksiin. Ostohyvitys.fin kautta saa vielä 10% tilaussummasta sinne tilille  :) ) Lisäksi tilasin jotain arganöljybalsamia vartalolle ja luonnonmukainen kaura-käsivoidetta.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 01.09.13 - klo:19:00 »
Paljon olen pitänyt Protectyl vegetal apres-soleilsta. Kesällä käytin voidetta auringonoton jälkeen mutta nyt olen käyttänyt myös ihan normaalina vartalovoiteena. Sisältää pienen määrän itseruskettavaa ja olenkin ollut huomaavinani, ettei kesän rusketus ole haalistunut yhtä nopeasti pois kun normaalisti. Kuitenkin itseruskettavan määrä on tosiaan niin pieni, etten sitä tässä lainkaan haista.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 11.09.13 - klo:20:30 »
Ostin tänään Hydra Vegetal Hydrating Micellar Water 2 in 1 -puhdistusveden, toivon että se on vähän puhdistavampi kuin perus kasvovedet jotka jättää monesti ihon tahmaiseksi! Tuo Hydra Vegetal tehokosteuttaja kiinnostaa kyllä myös. Yvesin liikkeessä oli vissiin kaikki tarjouksessa niin ei jäänyt tuotteille paljoa hintaa, ostin myös sellaisen pienen kasvojenkuorintatuubin :)

Edit. Kokeilin tuota puhdistusvettä ja puhdisti kyllä kasvot hyvin ei-pesevän kuorinnan jäljiltä mutta jätti samalla naaman ihan super tahmeaksi.. Mun piti huuhdella kasvot vielä vedellä sen jälkeen, sitten vasta tuntui puhtaalta, enkä laittanut ollenkaan kosteusvoidetta koska iho tuntui kosteutetulta jo valmiiksi. Noh, ehkä se toimii paremmin aamulla kun en ole pessyt kasvoja. Miksei ole sellaista kasvovettä joka jättäisi kasvot heti sileiksi ja puhtaiksi tai mikä ikinä onkaan tahmean vastakohta.
« Viimeksi muokattu: 11.09.13 - klo:23:35 kirjoittanut Jewely »

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #36 : 11.09.13 - klo:22:43 »
Höh, mun piti säilyttää tuon tehokosteuttajan pahvipaketti, että voin kirjoittaa incin ylös, mutta se taisi päätyäkin roskiin, kun en enää löytänyt sitä. Incin alkupäässä muistaakseni oli dimethicone, mutta muilta osin oli ihan lupaava, niin otin käyttöön kun lumenen seerumi loppui, muutaman kerran olen ehtinyt jo käyttämään. Tuntuu kosteuttavan ja pehmentävän mukavasti, en ole edes laittanut kosteusvoidetta päälle. Tuoksusta en kamalasti välitä, mutta ei ole haitannutkaan - ilmaiseksi tuotteeksi ihan hyvä  ;D Normaali hinta näyttää olevan 24,50 ja tarjouksessa 15 euroa, enkä maksaisi noita hintoja tästä, vaan ostaisin mielummin silikonittoman tuotteen.

Toinen Yvesin tuote, jonka korkkasin, oli Tradition de Hammam hoitava arganöljybalsami joka on todella tujusti hajustettu, eikä haju ole erityisen miellyttävä  :-X Levityksen jälkeen tuoksu onneksi haihtui jonkin verran, niin että pystyn tämän käyttämään loppuun, ainakin kun levitän vain jaloille ja säärille, niin tuoksu ei leiju ihan nenän ympärillä. Arganöljyn lisäksi voiteessa on mm. karitevoita, incin alkupäässä damskonruusu-uutetta(?) (distillate) ja gyseriiniä. En ole kovin kuivaihoinen, ja tämä ei tuntunut liian rasvaiselta vaan imeytyi mukavasti. Tässäkin oli hyvä alennus, enkä hajun takia osta uudestaan, muuten tykkään. Sellainen pieni juttu vielä ärsytti, että purkki on halvan oloinen muovipurkki rumalla rimpulakannella, olisin hinnan puolesta odottanut vähän tyylikkäämpää pakkausta  ;D
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 12.09.13 - klo:07:49 »
Höh, mun piti säilyttää tuon tehokosteuttajan pahvipaketti, että voin kirjoittaa incin ylös, mutta se taisi päätyäkin roskiin, kun en enää löytänyt sitä. Incin alkupäässä muistaakseni oli dimethicone, mutta muilta osin oli ihan lupaava, niin otin käyttöön kun lumenen seerumi loppui, muutaman kerran olen ehtinyt jo käyttämään. Tuntuu kosteuttavan ja pehmentävän mukavasti, en ole edes laittanut kosteusvoidetta päälle. Tuoksusta en kamalasti välitä, mutta ei ole haitannutkaan - ilmaiseksi tuotteeksi ihan hyvä  ;D Normaali hinta näyttää olevan 24,50 ja tarjouksessa 15 euroa, enkä maksaisi noita hintoja tästä, vaan ostaisin mielummin silikonittoman tuotteen.

Toinen Yvesin tuote, jonka korkkasin, oli Tradition de Hammam hoitava arganöljybalsami joka on todella tujusti hajustettu, eikä haju ole erityisen miellyttävä  :-X Levityksen jälkeen tuoksu onneksi haihtui jonkin verran, niin että pystyn tämän käyttämään loppuun, ainakin kun levitän vain jaloille ja säärille, niin tuoksu ei leiju ihan nenän ympärillä. Arganöljyn lisäksi voiteessa on mm. karitevoita, incin alkupäässä damskonruusu-uutetta(?) (distillate) ja gyseriiniä. En ole kovin kuivaihoinen, ja tämä ei tuntunut liian rasvaiselta vaan imeytyi mukavasti. Tässäkin oli hyvä alennus, enkä hajun takia osta uudestaan, muuten tykkään. Sellainen pieni juttu vielä ärsytti, että purkki on halvan oloinen muovipurkki rumalla rimpulakannella, olisin hinnan puolesta odottanut vähän tyylikkäämpää pakkausta  ;D

Mullakin on tehokosteuttajaa ja tykkään kovasti.
Olen nyt laittanut sitä Lumenen ravitsevan tehohoidon päälle vielä yöksi vaikuttamaan ja ihosta lähtee kaikki pintakuivuus. Mulla on myös samaa tehogeeliä ja kosteustehot ovat hyvät. Käytän geeliäkin monesti yöksi vaikuttamaan.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #38 : 13.11.13 - klo:20:16 »
En kyllä tykännyt yhtään joulukokoelman kaakao & pistaasi käsisaippuasta. Tosi ällöttävän makea ja tunkkainen, epämiellyttävä suorastaan. Tilasin myös kaakao & appelsiini suihkugeelin, josta kyllä tykkäsin. Tämä on hyvällä tavalla makea, jaffakeksimäinen tuoksu kuten joku sanoi. Tein tänään uuden tilauksen, koska halusin käsisaippuana vadelman ja appelsiinin.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #39 : 13.11.13 - klo:21:39 »
Minä taas pidän Pistaasin tuoksusta kovasti, ihana käsisaippua - mutta marmatan vielä huulirasvan olemattomasta INCIsta.
Edes asiakasplavelu ei voinut sitä lähettää.

Nuo joulujutut eivät onneksi muuten liiaksi sytytä, tuskin ostan mitään muuta - ellei sitten vuoden vaihtuessa poistomyynnistä.

Tilauslahjana sain Nutritive kasvovoiteen, saman sarjan puhdistusgeeli on myös ihanaa ainetta - puhdistaa kylliksi kuivattamatta kasvoja.
Nyt ei YR:n voiteista ole pulaa, se Ovale Liftin sarjan yövoidekin vielä käyttämättä...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 14.11.13 - klo:09:54 »
Minäkään en kamalasti pitänyt siitä pistaasituoksusta, tilasin sen käsisaippuan. Kaakao & appelsiini tosiaan tuoksuu jaffakekseiltä, siitä tykkään. Se vadelmasuklaasaippua oli loppu kun tein edellisen tilauksen, tekisi mieli ostaa vielä sekin käsisaippua (je ehkä toinen jaffakeksisaippua, käsisaippuat kuluu meillä aika hyvää vauhtia  ;D). YR:n sivuilla muuten on nyt erilaisia lahjasettejä, joissa tuotteita saa vähän edullisemmin, mutta en onnistunut löytämään niitä mistään listauksista viimeksi (nyt näkyi jotaikin ainakin "uutuudet koko perheelle" ja "uutuudet ihonhoito" -kohdissa - viimeksi niitä ei löytynyt tuotakaan kautta), ne löytyy ainakin haulla kun kirjoittaa siihen "joulu".

2c F ii

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 14.11.13 - klo:12:53 »
Onpa hyvä, että tänne on tullut negatiivisia mielipiteitä tuosta pistaasisarjan tuoksusta. ;D Se kun on kovasti houkutellut mua, mutta mulla ei todellakaan olisi tarvetta uusille voiteille, suihkugeeleille tai saippuoille...

Voipi olla, että sorrun kuitenkin tilaamaan jotain, mutta yritän nyt viivytellä tilauksen kanssa ja toivoa, että nuo tuotteet myytäisi äkkiä loppuun. :P
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 16.11.13 - klo:12:47 »
Yves Rocher Nutritive Vegetal puhdistusgeeli kuivalle ja erittäin kuivalle iholle, en ymmärrä miten tämä voi sopia kyseiselle ihotyypille, kun osittain pintakuiva sekaihoni reagoi tähän niin, että jopa hieman kuivattava vaikutus?Ei ainakaan kosteuttava! Tämä on geelimäinen tuote. Ensin ajattelin, että ei pese sekaihoa tarpeeksi, että tuloksena olisi mahdollisesti epäpuhdas iho. Talvea varten kuitenkin ok vaihtoehto, mutta ei erittäin kuivalle iholle ::)
« Viimeksi muokattu: 16.11.13 - klo:17:39 kirjoittanut Angelie »

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #43 : 16.11.13 - klo:13:31 »
Otin sen pistaasi(käsi)saippuan käyttöön, pullosta suoraan haistettuna se tuoksu oli vielä ihan ok, sellainen esanssinen pistaasituoksu suklaaseen sekoitettuna, aika äitelä, mutta käytössä se tuoksu jotenkin haihtuu jonkin verran ja nenään haisee enimmäkseen sellainen voimakas perus-yves rocher-haju, joka tuntuu haisevan esimerkiksi monien suihkugeelien varsinaisen tuoksun pohjalla, ja josta en yhtään tykkää. Mun teki vähän mieli tilata appelsiinisuklaa-suihkugeeli, mutta taidan jättää väliin, kun pelkään, että sillekin käy samalla tavalla.

2c F ii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 16.11.13 - klo:16:58 »
Yves Rocher Nutritive Vegetal puhdistusgeeli kuivalle ja erittäin kuivalle iholle, en ymmärrä miten tämä voi sopia kyseiselle ihotyypille, kun osittain pintakuiva sekaihoni reagoi tähän niin, että jopa hieman kuivattava vaikutus?Ei ainakaan kosteuttava! Tämä on geelimäinen tuote. Ensin ajattelin, että ei pese sekaihoa tarpeeksi, tuloksena epäpuhdas iho. Talvea varten kuitenkin ok vaihtoehto, mutta ei erittäin kuivalle iholle ::)

Minulla on tuosta 30 millin ilmaiseksi saatu pikkukoko. Minullakin on sekaiho mutta mun iholle on toiminut ihan ok: ei tunnu kuivattavalta tai muutenkaan sopimattomalta. Puristan tätä jostain syystä aina aika reilun määrän, ja sitten putsaria tuntuu olevan melkein liikaa. On siis riittoisampaa kun mitä tunnun edelleenkään uskovan :D