Kirjoittaja Aihe: Yves Rocher ihonhoitotuotteet  (Luettu 45004 kertaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
Vs: Yves Rocher ihonhoitotuotteet
« Vastaus #45 : 16.11.13 - klo:17:29 »
^ Ok :) Riittoisaa tuo ainakin on, totta. Kai tämä sekaiholle ihan sopiikin, kuivalle en suosittelisi. INCI on ihan ok, mutta kovin peseviä ainesosia en siitäkään löytänyt, sulfaattikaan ei ole ihan alussa. Voihan se tietty ihon tarpeestakin johtua, ehkä en kosteuta tarpeeksi sitä.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #46 : 06.12.13 - klo:13:37 »
Halusin ostaa jouluisen käsisaippuan ja ajattelin että Body shopista tai Yvesiltä varmaan löytyy. Kävin molemmissa ja päädyin Yvesiin, koska siellä käsisaippua maksoi 2,90 ja Body shopissa 12,90! TBS-saippua oli vielä pienemmässä pullossa, tuskin on yhtään ihmeellisempää kuin Yvesinkään. Oon alkanyt tykkäämään Yves rocherista enemmän viime aikoina, on kätevää kun voi ostaa tuotteita suoraan niiden liikkeestä ja hinnat on edullisia. Haistelin pitkään niitä joulutuotteita ja päädyin kaakao-appelsiini-saippuaan ja saman sarjan huulirasvaan, ihan parhaita! Pakko käydä hakemassa vielä muutama tuote lisää, ainakin kaakao-vadelma-saippua :)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #47 : 05.01.14 - klo:15:35 »
Sitruspuun kukan tuoksuinen vartaloemulsio oli jännä tuttavuus. Tuoksu ei ollut yhtään makea, vaan enemmänkin kirpeä. Voide imeytyi nopeasti ja oli kosteutustehoiltaan kevyt talvikäyttöön. Kesällä varmasti kiva tuote.

Pure Calmille kasvovesi on perushyvä tuote, joka ei kuivata ihoa muttei mitenkään erikoinen. Miinusta pakkauksesta. Pullosta kun kaataa kasvovettä, niin tuntuu että puolet aineesta valuu pitkin pullon vartta. Vaikea käyttää vain vähän kerrallaan.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 08.01.14 - klo:00:36 »
Yves Rocher Nutritive Vegetal puhdistusgeeli kuivalle ja erittäin kuivalle iholle, en ymmärrä miten tämä voi sopia kyseiselle ihotyypille, kun osittain pintakuiva sekaihoni reagoi tähän niin, että jopa hieman kuivattava vaikutus?Ei ainakaan kosteuttava! Tämä on geelimäinen tuote. Ensin ajattelin, että ei pese sekaihoa tarpeeksi, että tuloksena olisi mahdollisesti epäpuhdas iho. Talvea varten kuitenkin ok vaihtoehto, mutta ei erittäin kuivalle iholle ::)

Tein saman suuntaisen havainnon. Mukavan tuntuista pestessä, mutta valitettavan kuivattavaa. Naama oli yhtä hiutaletta jos pesi parikin kertaa peräkkäin tuolla. Saman sarjan voide oli sekin aika kaksijakoinen kokemus, sillä koostumus on tosi paksua, mutta voide katoaa ihoon saman tien ja jättää mattapinnan.

Velvety Facial Moisturizer - with Organic Aloe Vera kiinnostaa kovasti, onko tuosta kellään kokemuksia? Arvosteluissa kerrottiin voiteen aiheuttaneen yliherkkyysreaktioita joillekin käyttäjistä. Inciä ei YR:n sivuillla (miksi?!) tietystikään ole, mutta täällä oli kuva siitä.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 08.01.14 - klo:14:12 »
Nutritive Vegetal puhdistusgeeli kuivalle iholle on taidettu lopettaa? Viimeksi kun tutkin tässä YR: n nettikauppaa, tuon tuotteen kohdalla luki "poistunut valikoimasta" tms.

Edit.
Tilasin myös Aloe Vera Organics sarjan päivävoiteen, INCI näytti netissä ihan hyvältä.
Mulla oli käytössä toi aloe vera-voide, tosi hyväntuntunen iholla. Kosteuttaa paljon. Imeytyy nopeasti, vaikka koostumus on sopivan paksu. Kosteuttaa hyvin, ja sopii varmasti nuoren aikuisen iholle yövoiteeksi. Meikin alla toimiva voide. INCI alku aloevera ja glycerin.. Olen käyttänyt ko. Voidetta joitakin kuukausia, enkä nyt sit ole varma, onkohan tuo voide aiheuttanut mulle näitä näppyjä naamaan.. Mulla ei ole epäpuhtauksia liki koskaan ihossa. En suosittele käyttämään tuota jatkuvasti, aloe vera saattaa olla myös herkistävä. Ihoni näyttää kyllä kuulaalta, kun tätä laittaa.
« Viimeksi muokattu: 08.01.14 - klo:14:27 kirjoittanut Angelie »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #50 : 08.01.14 - klo:17:54 »

Velvety Facial Moisturizer - with Organic Aloe Vera kiinnostaa kovasti, onko tuosta kellään kokemuksia? Arvosteluissa kerrottiin voiteen aiheuttaneen yliherkkyysreaktioita joillekin käyttäjistä. Inciä ei YR:n sivuillla (miksi?!) tietystikään ole, mutta täällä oli kuva siitä.

Toisella sivulla taisin tästä mainita. OK voide, tuoksukin menettelee.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 11.01.14 - klo:20:57 »
Joo, Yves on lopettanut luomusarjan Aloe-ihonputsarigeelin. Pahus, se oli hyvä. Ao. sarjan voide tuntuu aika tuhdilta, samoin tuo toinen luomusarjan voide (joka tuoksuu ihanalle, hunajalle tai jollekin...)
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 11.01.14 - klo:23:15 »
Harmi, putsari oli hyvä - joskin sisälsi kuivattavaa alkoholia (ja tuoksuikin sille itselleen, aidolle pirtulle)
Mistähän tuo nopea kiertokulku johtuu? Ei ollut valikoimassa kahta vuottakaan.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 12.01.14 - klo:11:14 »
Yves Rocherilla menivät sitten muuttamaan Jardins du Monde - suihkugeelien koostumusta. Uudet versiot eivät tuoksu yhtä voimakkaalle kuin edeltäjänsä ja mulle ainakin noiden juju oli kyllä nimenomaan se todella voimakas (ja erittäin miellyttävä) tuoksu. Uusien kanssa saa käyttää hajuaistia äärimmillään, että tuoksusta saa jotain irti :'(
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 12.01.14 - klo:17:51 »
Oho! Minä kun luulin, että jujuna oli vain muuttaa pakkausta sormiystävällisemmäksi... vanha versiohan oli hankala tapaus.
No, suihkugeelejä on tarpeeksi jo tälle vuodelle... eipä tee mielikään nyt hommata uusia.

1b F/M ii

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 12.01.14 - klo:19:01 »
^Elän toivossa että luomusarjan Aloe-putsaria vaan tuunaillaan paremmaksi ;D
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 13.01.14 - klo:07:28 »
Yves Rocherilla menivät sitten muuttamaan Jardins du Monde - suihkugeelien koostumusta. Uudet versiot eivät tuoksu yhtä voimakkaalle kuin edeltäjänsä ja mulle ainakin noiden juju oli kyllä nimenomaan se todella voimakas (ja erittäin miellyttävä) tuoksu. Uusien kanssa saa käyttää hajuaistia äärimmillään, että tuoksusta saa jotain irti :'(

Oi mä rakastan noita tuoksuja <3. Onneksi mulla on jemmassa pari ihanaa suihkugeeliä vielä. Tykkään käyttää niitä erityisesti kesällä ja miksei talvellakin. Varsinkin se vaaleanpunainen on mun ehdoton lemppari :l.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 19.01.14 - klo:14:02 »
Onko kukaan tilannut YV:ltä tässä kuussa ja valinnut tilaajalahjaksi yllätyspaketin? Kiinnostaisi, että mitähän sieltä voisi tulla.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 19.01.14 - klo:14:47 »
^ Sain Hydra Vegetal-seerumin, Demaquillants aux 3 thes geelimäisen kasvoveden ja Jardins du Monde Täyteläinen suihkugeeli Brasilian kahvipapu. Tähän mennessä oon tykännyt kaikista, eli kerrankin nappiin menneet tilaajalahjat! Erityisesti tuo suihkugeeli yllätti, sillä en ole yleensä kahvintuoksuisten tuotteiden ystävä. Tuossa suihkugeelissä on mun nenään samanlainen tuoksu kuin niissä Irish Creamin makuisissa After Eighteissä.  <3
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 02.02.14 - klo:17:11 »
Tämä karitevoita sisältävä voide on talvikäyttöön mukavan kosteuttava. Haittapuolena on korkea hinta, kun kyse on kuitenkin vain 150 ml purkista. Toinen miinus on pieni tahmaisuus mikä voiteen käytöstä jää iholle. Erinomaiset kosteutustehot kuitenkin. Itse sain tämän tilaajalahjana.

Vadelma huulivoide on toinen hyvä tuote, jonka viime tilauksessa sain. Tällä saa ihan kunnolla vadelmaista sävyä huulille ja kosteutusta myös. Tosi kiva sävyllinen huulivoide, ja tuoksukin on herkullinen.