Tässäpä alkuvaiheen käyttökokemuksia.
Tosiaan, itselläni käsittely on lähes huomaamatonta. Ihoon tulee pieni lämmöntunne ja joskus saattaa tuntua pientä nipistelyä, mutta... ...ei mitään epilointiin verrattavaa todellakaan. Tai vahaukseen. Tai sokerointiin. Ensimmäisen kerran jälkeen olen käyttänyt laitetta täydellä teholla ja iho ei ole ottanut nokkiinsa millään tavalla. Käsittely ei minulla mitenkään näy edes heti käsittelyn jälkeen, ei punoitusta eikä todellakaan mitään pigmentaatiomuutoksia missään.
Tykkään myös tuon oman laitteeni muotoilusta, sillä on helppo tähdätä sinnekin, minne aurinko ei paista

.
Huonompi juttu on sitten se, että vaikka tuossa laitteessa on "liu'utustoiminto", ei se oikeastaan tarkoita paljon mitään muuta kuin että laitteen ainokaista nappia voi pitää jatkuvasti pohjassa ja laite välähtää kunhan se on valmis. Jos laite on pienellä teholla, välähdykset tulevat melko nopeasti peräkkäin ja jos tehoa on enemmän niin välähdysten väli kasvaa (laite on varmaan aika yksinkertainen, sisällä lienee säädettävä kapasitori, jolla ohjataan lampun saamaa jännitettä, kapasitorin latautuminen kestää hetken). Eli saa tuonkin kanssa asetella välähdyksiä vierekkäin ja säärten kanssa kuluu helposti aikaa puolisen tuntia. Kainaloista ja bikinirajasta selviää tuolla kyllä ihan kivasti.
Laite ei todellakaan liu'u iholla jos iho on vähänkään kosteannihkeä. Lamppu on paljon pienempi kuin laitteen ihoa vasten asetettava pää - ja päädyinkin merkitsemään laitteen kuoreen lampun reunat. Geeliähän tuo malli ei tarvitse, mutta suihkun jälkeen olen levittänyt iholle vähän aloegeeliä likumista parantamaan.
Nyt uskallan jo sanoa, että laite ainakin vähentää ihokarvojen kasvua. Uhrasin sääreni tieteelliseen tutkimukseen

- ja vasenta on nyt käsitelty kaksi kertaa enemmän kuin oikeaa - ja siinä on selvästi ihokarvojen määrä vähentynyt. Tylsä juttu on se, että sääri tuntuu olevan nopeimmin reagoiva alue, olisin odottanut, että kainalot ja bikiniraja vastaavat voimakkaammin, niissä karva on tummempaa ja iho vaaleampi. No, aion olla sitkeämpi kuin yksikään karva

.