Kirjoittaja Aihe: Tehohoitajat + hiusnaamiot  (Luettu 106799 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot
« Vastaus #150 : 17.07.08 - klo:21:03 »
^ Joicon IH tekee hyvän tukan ihan muutamassa minuutissa, eikä sen muhittaminenkaan pahaa tee ;). Tuo linkittämäsi hoitis tuntuu aika kevyeltä, joten itse en ainakaan sitä hankkisi.

Hyviä kosteuttavia tehiksiä/hoitiksia, jotka ovat foorumilla todella suosittuja tuotteita:

*Nexxus Humectin (silikoniton)
*MOP C-System Hydrating Conditioner
*jo mainittu Tigin O&H
*jo mainittu Joicon IH
*marketista saatava LV:n tehohoitoaine, johon voi sekoittaa öljyjä ja voita (silikoniton)

Lisäehdotuksia:

*Kevin.Murphyn Born.Again (semi-luomu silikoniton koostumus)
*A'kin Ginkgo & Jojoba Intensive Moisture Vitamin Masque (semi-luomu silikoniton koostumus)
*L'anza Daily Elements Moisture Treatment

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 18.07.08 - klo:11:20 »
Pikkasen nauratti kun uusimmassa Me Naiset lehdessä oli testi hiusnaamioista.

Parhaan arvion sai Goldwellin duanses sarjan naamio (ylläri ne kait sponssaa lehteä sillä kaikissa lehden vaatekuvissa hiuksista sanotaan että pesu ja muotoilut goldwell se ja se..)
Muut naamiot olikin sitten mm. glissiä, fructisia yms. Glissin naamiosta annettiin kai toisiksi paras arvio..

Ja naamioiden "käyttöohjeet" meni näin:

Pitää noudattaa tuotteessa lukevia käyttöaikoja, esim liian lyhyt vaikutusaika ei tehoa ja liian pitkä latistaa hiukset.
Ja kun levittää naamion niin se tulee KAMMATA hiuksiin..!? eikös sääntö numero 1 ole ettei märkiä hiuksia saa repiä kammalla sillä se venyttää hiukset ja ne katkeaa??

Teki mieli kirjoittaa lehden palautteeseen mutta jätin väliin..

Lauretta

• Vieras
« Vastaus #152 : 31.07.08 - klo:15:22 »
Ja kun levittää naamion niin se tulee KAMMATA hiuksiin..!? eikös sääntö numero 1 ole ettei märkiä hiuksia saa repiä kammalla sillä se venyttää hiukset ja ne katkeaa??

Kyllähän hoitoainekin pitäisi kammata hiuksiin harvalla kammalla, vaikka hiukset ovatkin vielä märät. En sitten tiedä mihin uskoa, sillä joka paikassa väitetään vähän eri tavalla. Itse teen niin, kuin olen parhaaksi kokenut. ;)

Mie haluaisin ostaa tuon Elvitalin Nutri Gloss hiusnaamion, mutta mulla "pelottaa", että hiuksista tulee hirveän päätämyötäilevät ja lirut. Mulla on siis luonnostaan sellaiset todella liukkaat ja terveet hiukset, joten tuollaisia naamioita ei varmaan edes tarvitsisi, mutta haluaisin silti kokeilla. Pelkäänkö ihan turhaan? :D

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 31.07.08 - klo:15:54 »
^ No tuo NG on kyllä sellanen tehohoito että en sitä suosittelisi ainakaan esim. ohuille tai kovin lyhyille hiuksille, koska mullakin jopa vähän lässäyttää ja mun hiukset on luonnonkiharat.
3a F ii

Lauretta

• Vieras
« Vastaus #154 : 31.07.08 - klo:16:01 »
^ Kiitos tiedosta, Memmuuh. Taidan sitten tyytyä johonkin kotitekoiseen hiusnaamioon. :D

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #155 : 31.07.08 - klo:16:22 »
Ja kun levittää naamion, niin se tulee KAMMATA hiuksiin. Eikös sääntö numero 1 ole, ettei märkiä hiuksia saa repiä kammalla sillä se venyttää hiukset ja ne katkeaa?
Kyllähän hoitoainekin pitäisi kammata hiuksiin harvalla kammalla, vaikka hiukset ovatkin vielä märät. En sitten tiedä mihin uskoa, sillä joka paikassa väitetään vähän eri tavalla. Itse teen niin kuin olen parhaaksi kokenut.

Mustakin tuo kammalla hoitoaineen levittäminen on hassua, sillä märkää hiusta ei saisi repiä katkeamisen ja venymisen ehkäisemiseksi. Enkä kampaisi hoitista kammalla siksikään, koska naamiota tms. pääsee silloin helpommin päänahkaan, ja se saattaa ärsyttää herkkää päänahkaa sekä lässäyttää ohuita hiuksia, kun todella hoitava naamio tehohoitaa myös hiusten juuria.

Poissa Tiitunen

• HAIRahtanut
« Vastaus #156 : 01.08.08 - klo:15:55 »
Mie haluaisin ostaa tuon Elvitalin Nutri Gloss hiusnaamion, mutta mulla "pelottaa", että hiuksista tulee hirveän päätämyötäilevät ja lirut. Mulla on siis luonnostaan sellaiset todella liukkaat ja terveet hiukset, joten tuollaisia naamioita ei varmaan edes tarvitsisi, mutta haluaisin silti kokeilla. Pelkäänkö ihan turhaan? :D

Minusta taas Nutri Gloss -naamio on tosi kevyt eikä lässäytä. Itselläni on siis hennot hiukset, mutta pitkät ja käsitellyt. Minulle NG käy silloin tällöin silottavana pikahoitiksena, mutta omiin tarpeisiini se ei mitenkään riitä naamioksi. Käsittelemättömissä ja silkkisissä hiuksissa se voisi toimia pituuksien ja latvojen naamiona silloin tällöin käytettynä. Kokeiluhan ei kauhean paljon maksa.  :)
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 01.08.08 - klo:17:44 »
Nyt on päässä Bonacuren Korjaava tehis. Muuten, pesin ensin shampoolla, sitten hoitoaineella
ja sen jälkeen pistin tän tehiksen. Pitäisikö edes pestä shampoolla/hoitoaineella kun pistää tehistä?  ???

edit. okei, kiitti olivia :D
« Viimeksi muokattu: 03.08.08 - klo:15:49 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #158 : 01.08.08 - klo:19:15 »
^ Shampoolla pesu joo tarpeen koska puhtaaseen tukkaan hoitavat aineet luonnollisesti imeytyvät paremmin. Pikahoitis vasta tehiksen jälkeen jos tarpeen  :)
« Viimeksi muokattu: 01.08.08 - klo:19:19 kirjoittanut olivia »
Breathe me.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 08.09.08 - klo:12:04 »
Eilen koitin www kosteuttavaa tehonaamiota. Kauheeta myöntää mutta se on paljon parempi kuin nivean intense repair naamio ja myöskin ilman silikonia  :-[. Luulin jo että nivean naamio olisi ylitse muiden. Ostin tuon www hairstorelta melkeenpä vahingossa, kun olin menossa ostamaan sim cx corrrectorin remowing mineral shampoota ja huomasin tuon simin ja www tehonaamion yhteishintaan 9.90 ni totta himputissa ostan mieluummin ne kuin maksaisin tuosta correctorista 15 euroa yksinään. Tuon naamion normaali hinta on n.30 euroa, joten en ihan sitä tuolla hintaa ostaisi uudestaan vaikka onkin iso 500ml purkki. Voin naputella inciä myöhemmin jos jotakuta kiinnostaa.

Poissa Maralie

• Haiven
  • *
« Vastaus #160 : 14.09.08 - klo:20:46 »
Mikä olisi hyvä silikoniton, kosteuttava tehohoito? Joicoissa ilmeisesti noita silareita on, mutta entäs tuo L'anzan Moisture Treatment? LV:n tehiksen olen jo kokeillut, mutta se ei ollut tarpeeksi kosteuttava tälle päälle.

Ja netistä tilaamiseen ei ole siis mahdollisuutta, joten sitä pitäisi saada Suomesta.
1aMii, blondattu, vyötäröpituinen. Kasvatan epätoivoisesti.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #161 : 14.09.08 - klo:20:51 »
^ Suomesta saa ainakin Tigin O&H:ta, joka on kokonaan silikoniton. MOP C-System Hydrating Conditioner -hoitiksessa on vähäinen määrä silikonia, Joicon IH:ssa taas hiukkasen enemmän. Noitakin kahta saa ihan kotimaasta.

Poissa Maralie

• Haiven
  • *
« Vastaus #162 : 15.09.08 - klo:19:27 »
Tuo Tigi minulla jo on, mutta se ei ole toiminut kovin hyvin tehohoitona. Käytän sitä lähinnä pikahoitiksena.

Tuota MOPia voisin kokeilla, vaikka hakusessa onkin täysin silikoniton tehis.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 15.09.08 - klo:21:04 »
^Silikonittomia kosteuttavia tehonaamioita on ainakin nutri gloss naamio, nivean intense repair ja tuo ylempänä mainitsemani www kosteuttava tehonaamio on kaikki tosi hyviä  :). Vai haetko vaan hoitoainetta? Menin vähän sekaisin  :-\

Poissa Maralie

• Haiven
  • *
« Vastaus #164 : 16.09.08 - klo:11:33 »
Hakusessa on siis ihan kunnon tehohoito. Tavallinenkin hoitoaine kyllä käy, jos se toimii hyvin myös muhittelussa.

Pystytkö Hemppa laittamaan tuon www:n tehohoidon incin? Se kuulosti mielenkiintoiselta, vaikka www onkin.