Kirjoittaja Aihe: Tehohoitajat + hiusnaamiot  (Luettu 107059 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot
« Vastaus #180 : 01.02.09 - klo:18:28 »
^^ Se LV:n tehis on nimeltään LV Hiusten tehohoito herkkäihoisille. Kyseinen tuote on tuubipakkaus ja eroaa siis jo ulkonäöltään niistä tavallisista LV-tuotteista.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #181 : 01.02.09 - klo:18:30 »
 Minulla ainakin lukee että "Hiusten tehohoito", ja ihan siinä tuubin etupuolella isolla sen LV:n alapuolella.
3a F ii

Poissa Lemmy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #182 : 01.02.09 - klo:19:14 »
Okei kiitos taas kaikille vastauksista  :D aika jännä juttu että alunperin kattelin citarista olisko siel tota LV-tehistä, muttei ollu ja nyt ei sitten ollu anttilassakaan, hmm, pitää viel ettiä jostain isommasta kaupasta...aika huonosti on muutenki kaupois esillä noita tehiksia, tai sit mä asun vaan liian pienel paikkakunnal.
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 01.02.09 - klo:19:37 »
Itse en oo nykyään enää löytänyt tuota tehohoitoa kun vaan Prismasta.  :-\
3a F ii

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #184 : 01.02.09 - klo:21:52 »
^ Mä olen ostanut tuota tehistä ainakin S-marketista.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #185 : 01.02.09 - klo:23:08 »
Täälläkin tehohoitoa löytyy vain S-ryhmän puljuista.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 02.02.09 - klo:07:41 »
Nastolan puolella muistan nähneeni LV:n tehistä juurikin s-ryhmän kaupoissa ja halpistavaratalo Hartikaisessa, siis se tarjoustalon tyylinen kauppa.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #187 : 02.02.09 - klo:07:57 »
Tuota LV-tehistä ei tosiaan saa joka kaupasta. Helsingissä olen nähnyt LV-tehistä vain S-ryhmän kaupoissa, omani ostin S-marketista.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #188 : 02.02.09 - klo:20:44 »
Olen löytänyt LV -tehistä Lahden Hong Kongista, paikasta josta en uskonut sitä löytäväni :)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 15.02.09 - klo:14:21 »
Nyt on Mimo Moisture Seal-naamio testattu. Annoin vaikuttaa ehkä vaille 10min. Tuloksena ihan jees-tuntuinen tukka, mutta hiukset jotenkin kiilsi ihan tosi nätisti! Kaverikin sanoi että mun tukka sädehtii ja kysyi oonko laittanut jotain värjäävää naamiota.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Lemmy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #190 : 24.02.09 - klo:13:27 »
Kävin viime viikolla hamstraamassa 4 LV-tehohoitoa, kun tuo lähin Prisma on niin kaukana, ettei sinne jaksa usein mennä. No kokeiltuani sitä, olin hieman pettynyt, nimittäin LV ei kyllä selvitä sitten yhtään mun shampoopesusta takkuuntunutta fledaa  >:(, olin kyllä tosi pettynyt suihkussa, kun tota laittelin, mutta sitten kuitenkin muhittelun jälkeen olin erittäin tyytyväinen  :D, tosi hyvin kosteutti! Ainoa ongelma on tuo selvittämättömyys, ja sen aion ratkaista sekoittamalla LV:tä toisiin tehiksiin 50-50-meiningillä.
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #191 : 24.02.09 - klo:13:55 »
^ Kannattaa myös kokeilla sellaista, että selvität hiukset hyvällä, sulkevalla ja silottavalla pikahoitiksella LV-tehiksen jälkeen, jos pelkkä LV-tehis ei selvitä hiuksia.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 19.03.09 - klo:15:39 »
Kumman ostan?

Elvital Nutri Gloss:in vai Elvital Re-Nutrition naamion? Kumpi selvittää takut paremmin? Entä kosteuttaako?
Mun tukka on karhea, kuiva ja takkujakin löytyy muutama.  :D
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #193 : 19.03.09 - klo:17:38 »
^ Täläl foorumilla on enemmän tykätty Elvitalin Nutri Gloss naamiosta, selvittää hyvin takut ja lyhyt vaikutusaika riittää, jotta saa sileät hiukset. Vaikka mielestäni pinkki purkki ja tuon tuoksu on epämielyttävä, mutta yritän kestää ne, koska muuten loistotuote!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 19.03.09 - klo:18:18 »
^Mun mielestä tuoksu on koko naamiossa parasta! ;D Muutamia vuosia sitten käytin tuota, enkä saanut purkkia edes loppuun vaan annoin kaverilleni sitten kun ei tuntunut toimivan, nyt ostin sen taas ja ensimmäinen käyttökerta oli lupaava. Ostin myös jälleen LV:n tehiksen, läiskin reilulla kädellä päähän ja kyllä vaan sekin tuntui hoitavan.. Nyt vaan kun tukka on värinpoistosta kärsinyt tuntuu ettei sille riitä mikään. Sen takia haluaisinkin jonkun supertehiksen, mistä vaan sellaisia löytäisi kun ns. parhaasta päästä pitäisi nytkin olla tuotteet.. ::)
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.