Kirjoittaja Aihe: Tehohoitajat + hiusnaamiot  (Luettu 106715 kertaa)

Poissa kuku

• Tukkaguru
Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot
« Vastaus #195 : 19.03.09 - klo:18:39 »
^ Täläl foorumilla on enemmän tykätty Elvitalin Nutri Gloss naamiosta, selvittää hyvin takut ja lyhyt vaikutusaika riittää, jotta saa sileät hiukset. Vaikka mielestäni pinkki purkki ja tuon tuoksu on epämielyttävä, mutta yritän kestää ne, koska muuten loistotuote!

hmm, kävin jo ostamassa re-nutrition naamion  ;D No, tuskin sekään on huono, ja jos on niin sitten vaan reilulla kädellä hiuksiin. Seuraavaksi varmaan kokeilen NG:tä  :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #196 : 20.03.09 - klo:20:31 »
Olisiko tiedossa todella kosteuttavaa ja myös päänahan kuntoon positiivisesti vaikuttavaa naamiota? Bonacuren Restore-naamiota olen käyttänyt, mutta ei ole tarpeeksi hyvä blondatulle tukalleni. Päänahka kuivaa ja kutisee, joten kunnon hoitoa tarvitaan.
I wake up, it's a bad dream,

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 06.05.09 - klo:20:53 »
Olisiko tiedossa todella kosteuttavaa ja myös päänahan kuntoon positiivisesti vaikuttavaa naamiota? Bonacuren Restore-naamiota olen käyttänyt, mutta ei ole tarpeeksi hyvä blondatulle tukalleni. Päänahka kuivaa ja kutisee, joten kunnon hoitoa tarvitaan.

Samanlaista mömmöä etsisin minäkin! (blondaus edessä..) :)

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #198 : 07.05.09 - klo:18:02 »
^Ja kun olisi vielä silikoniton niin ei tukkisi hiuspohjaa sillä. Itselläni myös blondatut hiukset ja nämä näyttävät aika karseilta. Ei jaksaisi laittaa aina erikseen hiuspohjaan ja hiukseen erilaista tuotetta.
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #199 : 08.05.09 - klo:07:41 »
Uusia ja hyviä kosteuttavia tehiksiä ei ole tullut vastaan viime aikoina, joten tässä sama vanha lista, joka on ennenkin näkynyt erinäisissä ketjuissa:

- L'anzan Daily Elements Moisture Treatment (uskalsin laittaa päänahkaan)
- Kevin.Murphyn Born.Again -tehis (uskallan laittaa päänahkaan)
- LV-tehis + öljyt (ja hunaja sekä aloe vera -geeli) (todella hyvä päänahan ja hiusten kosteuttaja)
- Nexxus Humectin (uskalsin laittaa päänahkaan)
- [A'kin] Ginkgo & Jojoba Intensive Moisture Vitamin Mask
- Giovanni 50:50 Balanced Hair Remoisturizer
- Tigin O&H
- MOP C-System Hydrating Conditioner (uskalsin laittaa päänahkaan, vaikka sisältää silikonia)
- Joicon IH
- Crestol Color Gloss (uskalsin laittaa päänahkaan)

Mulla on siis herkästi kutinaan taipuvainen päänahka, jota ärsyttävät jotkut ainesosat. Merkitsin listaan mitä oon voinut huoletta laittaa päänahkaan, ja joista ei tullut mitään päänahkaoireita.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 09.05.09 - klo:21:30 »
Kun mustasta tukasta aion blondata, niin tällaisia tuotteita meinaisin hommata:

♦ Loreal Nutri Gloss - hiusnaamio
♦ Tigi Oatmeal & Honey - hoitoaine
♦ Redken Extreme Conditioner
♦ Joico intense hydrator
mikä rekku ?
♦ Lanza trauma treatment jätettävä (voide)
♦ MOP C-System Hydrating -shampoo
♦ Crestol color gloss silver toning - hopeashampoo

Mitään lisättävää / poistettavaa ?
+ Jonkun hopeashampoon (ja hoitiksen?) tarvitsisin, suosituksia?
« Viimeksi muokattu: 10.05.09 - klo:14:59 kirjoittanut kuku »

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 10.05.09 - klo:08:43 »
^ Joku rekku olis hyvä ja samoin joku tehokosteuttava, esim Joicolta rekku & IH. Mä olen todennut myös Matthew Jamesin Deep Moisturen toimivan kun vähän muhittelee. Samoin voidemainen jätettävä hoitoaine vois toimia paremmin, ainakin mun tukkaan tuntuvat vaikuttavan paremmin kuin suihkeet tai vaahdot? Matkalla mustasta blondiin sitten vaan ihan sikana muhittelua, muhittelua ja muhittelua. ;)

Tuli muuten mieleen että joskus kun hiukset oli tosi huonossa kunnossa niin käytin LV tehistä pikahoitiksena ja se tuntui myös toimivan (mä käytän tätä edelleen muhitteluissa Joicon kanssa, huipputuote!), hiukset oli pehmeämmät ja paremman näköiset jo muutaman viikon jälkeen.  :-*
« Viimeksi muokattu: 10.05.09 - klo:08:46 kirjoittanut Mena »

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 10.05.09 - klo:09:26 »

Mitään lisättävää / poistettavaa ?
+ Jonkun hopeashampoon (ja hoitiksen?) tarvitsisin, suosituksia?

Musta paras hopeashampoo mitä oon käyttänyt oli Crestolin color gloss silver toning. Tosi voimakkaan violettia shampoota, joka toimii lyhyellä vaikutusajalla hyvin taittamaan vähän runsaampaakin keltaisuutta. Mut tuon kans saa olla varovainen jos latvat on kovin haperoa, se nimittäin sit värjää. Eli tosi pieni vaikutusaika riittää.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 10.05.09 - klo:14:34 »
Kiitoksia! :) Mitä jätettävää voidemaista suosittelisitte? Oisko Lanza hair repair leave-in protector hyvä? Ja tuon Joicon rekun varmaan otan myös? Kuinka monesti hopeashampoota käytetään? Kerran viikossa? :) Entä kuinka usein olisi hyvä pestä hiukset?
« Viimeksi muokattu: 10.05.09 - klo:14:36 kirjoittanut kuku »

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 10.05.09 - klo:14:50 »
^ Mulla on ollut blondiin tukkaan Lanzan trauma treatmentia, se on ainakin ollut hyvä jätettävä(voidemainen), mut tuoksu on voimakas ja melko ällö. Tuosta leave-in protectorista en kyllä osaa sanoa, ehkä haulla löytyisi jotain kokemuksia siitäkin...
Kyllä tuo kerta viikossa riittää varmasti hopeashampoolla, ja kyllähän sen itse näkee sitkun kellertää. Voin varottaa sit että tuo Joicon rekku vie kauheesti väriä (eli myös sitä taittokykyä). Sen puolesta se on ollut mulla aina vähän ongelmallinen, ja jäänyt käyttämättä (vink vink, potentiaaliset ostajat ;)). Nuo värinpoistot kyllä tekee varmaan sen, että pesuväliä kannattaa harventaa jotta hiusta säästettäis mahdollisimman paljon.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 10.05.09 - klo:14:59 »
^ oho, sitten en ehkä otakkaan tuota Joicon rekkua. Tuo Lanzan jätettävä voisi varmaan olla sopiva :ts

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #206 : 10.05.09 - klo:16:57 »
Lainaus
^ Mulla on ollut blondiin tukkaan Lanzan trauma treatmentia, se on ainakin ollut hyvä jätettävä(voidemainen), mut tuoksu on voimakas ja melko ällö.

Itse ostin juuri matkakokoisen pullon tuota Lanzan trauma treatmentia kokeiltavaksi. En ole vasta kuin kerran kokeillut, mutta tykkäsin kovasti. Ei tehnyt hiuksista yhtään tahmeita ja tuoksukin mua miellytti. Kaikki aiemmat kokemukset Lanzasta on ollut tähän asti huonoja, joten toi oli tosi positiivinen yllätys  :ts
Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

Poissa sevivas

• Haiven
  • *
« Vastaus #207 : 12.05.09 - klo:21:21 »
Apua! Onko LV-tehis lopettettu vai saako sitä vielä jostain? Olen nyt rampannut läpi lähes kaikki marketit Tokmannia myöten eikä missään... Halpahalli ja Anttila taitaa olla ainoat, missä en käynyt. Onko niissä, vai onko tuote kokonaan lopetettu? Muut LV:t kyllä löytyy hyllystä, mutta tämä paras uupuu.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #208 : 13.05.09 - klo:07:55 »
^ LV-tehistä löytyy yleensä aika hyvin S-ketjun kaupoista. Kannattaa siis tsekata S-market ja Prisma nyt ainakin.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 14.05.09 - klo:15:24 »
Prismasta oon minä LV tehohoitoa löytäny. Muualla en oo nähnyt.
3a F ii