Kirjoittaja Aihe: Tehohoitajat + hiusnaamiot  (Luettu 107060 kertaa)

Poissa sevivas

• Haiven
  • *
Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot
« Vastaus #210 : 14.05.09 - klo:23:14 »
Prismassa oli, kiitos vinkistä!

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 15.05.09 - klo:18:09 »
Nykyinen listani tulevaa blondausta varten on tällainen:

- Loreal Nutri Gloss - hiusnaamio
- Crestol color gloss silver toning - hopeashampoo
- Lanza Repair Reconstructor
- Lanza Hair repair leave-in protector TAI Trauma treatment
- Tigi Oatmeal & Honey - hoitoaine
- Redken Extreme Conditioner
- Joico intense hydrator - tehohoito
- MOP C-System Hydrating -shampoo

+ Nivea värj. hiusten tehohoito, jonka omistan
+ Sante tehohoito / hoitisnäytteet
« Viimeksi muokattu: 16.05.09 - klo:14:09 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 16.05.09 - klo:06:13 »
^ NG on ihan kivasti siloittava naamio, itse olen vaalennusprojektin yhteydessä käyttänyt niinä päivinä pikahoitiksen tilalla kun tuntuu että tukka on tosi pörröinen. Onneksi se ei kallis ole, joten jos osoittautuu hutiostoksi niin eipä ole paljoa menettänyt. Kannattaa muistaa että vaikka yllä listaamasi tuotteet ovat forumisuosikkeja, ne ei silti välttämättä sovi kaikille (esim. mulle Tigin O&H ei toimi ollenkaan pikahoitiksena, toisin kuin MM). Parhaimmat tuotteet löydät vain testaamalla, joten suosittelen myös testaamaan tuon NG:nkin, että onko sulle siitä mitään iloa. ;)
So it goes.

Poissa waif

• Haiven
  • *
« Vastaus #213 : 16.05.09 - klo:09:31 »
olen aloittelija tehohoitojen kanssa ja tarvisin ehkä vähän vinkkejä :)
hiukseni ovat hieman yli BSL pituiset, erittäin käsitellyt koska olin joskus ihan täys blondi mutta nyt pari vuotta (vai kolme? aika rientää..) ollut keskiruskean tukan kanssa ja latvat tietty tosi karheat. oma hiuslaatukin on valmiiksi jo jäykkä joten karhistuu helposti. bonacuren jotain hiusnaamiota käytin purkillisen verran, pehmensi mutta jätti jotenkin limaseksi ja en rakastunut... nyt ostin john friedan frizz-easen, muhittelin pussin alla puolisen tuntia ja huuhtelin ilman toista hoitoainetta pois. tuntuu ettei oikei potku riittänyt tuossakaan, latvat jäi karheaksi ja muu tukka on kuin ihan mun tavallisen (headshot) hoitiksen jäljiltä (kun sitäkin muhittelee aikansa). latvoista leikataan tässä lähipäivinä kyllä sentin verran pois, mut ei ne nyt NIIIN kamalassa kunnossa ole että tää ihan toivoton tapaus pitäis olla :) oiskohan tossa tigin O&H:ssa tarpeeks vääntöä tähän vai missä?

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 16.05.09 - klo:10:51 »
^ karheat latvat eivät lopullisesti ilman saksia kuntoudu, mutta ensiavuksi suosittelen öljyihin tutustumista. Niitä kannattaa sekoitella tehohoitoon ja muhitella latvaosuutta aina kun ehtii. Hyvä sekoituspohjatehis on s-ryhmän kaupoista ja halpakaupoista löytyvä LV-tehohoito, edullinen ja riittoisa. Myös kaapista löytyviin ei-niin-hyviin tehiksiin saa öljyillä lisäpotkua. OH on joillekin pelastus ja joillekin yhdentekevä eli kannattaa testata pienellä erällä ennen ison tonkan ostamista.

erit: pitkänsitkeä öljyketju, mutta kannattaa se silmäillä läpi kun ehtii:
http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=975.0
this too shall pass.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 16.05.09 - klo:14:09 »
kiitos armi! ;) Juu sen kyllä tiedän ettei kaikki sovi kaikille, mutta pitkään muhitteluun pääasiassa ajattelin O&H:ta käyttää. :)

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 28.08.09 - klo:18:08 »
(Olisin laittanut tän LV:n omaan ketjuun, mutta en löytänyt sellaista.)

Miten toi LV:n tehohoito, onko se poistumassa kokonaan vai vaan tosta mun lähi-S-kaupasta? Siellä niitä tuubeja nökötti erillisessä hyllyssä, ja jokaisessa oli oranssi lappu "Tästä tuotteesta kassalla -30 % - Poistuva tuote".
1c M ii, tjsp

Strix

• Vieras
« Vastaus #217 : 29.08.09 - klo:22:10 »
(Olisin laittanut tän LV:n omaan ketjuun, mutta en löytänyt sellaista.)

Miten toi LV:n tehohoito, onko se poistumassa kokonaan vai vaan tosta mun lähi-S-kaupasta? Siellä niitä tuubeja nökötti erillisessä hyllyssä, ja jokaisessa oli oranssi lappu "Tästä tuotteesta kassalla -30 % - Poistuva tuote".

En ainakaan omasta s-marketista huomannut.
Mutta pitääkin kurkata uusiksi, mielelläni hamstraan noita vähän halvemmalla talteen.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 29.08.09 - klo:22:19 »
^^Luulen että LV:n tehis poistuu vain kyseisen S-kaupan valikoimasta. Kaupat päivittävät tuotevalikoimiaan silloin tällöin, ja ehkä sille LV:n tehikselle ei ole ollut tarpeeksi kysyntää jotta sitä pidettäisiin enää hyllyssä.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

xXemoXx

• Vieras
« Vastaus #219 : 29.08.09 - klo:23:01 »
Täältäpäin ei harmikseni mistään oo löytyny tota LV:n tehohoitoa :/

Poissa Reeta-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #220 : 30.08.09 - klo:14:55 »
Minäkään en ole täältä mistään löytänyt LV:n tehistä, vaikka silmä kovana olen jokaisesta kaupasta, jossa on ollut käyntiä, yrittänyt katsella :-\.
1a/b F ii

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 30.08.09 - klo:15:05 »
Täällä Jyväskylän (kolmikulman) s-marketissakin on noita LV-tehiksiä -30%.

Poissa Maii*

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #222 : 05.09.09 - klo:17:02 »
Kävin tämän ketjun innoittamana viime viikon sunnuntaina katsastamassa lähimmästä S-marketista, onko siellä LV-tehis alennettu, ei ollut, joten en ostanut. No, tänään samaisessa putiikissa asioidessani huomasin, että viikon aikana tehis on hävinnyt valikoimista ja valitettavasti sitä ei myöskään ollut enää kaupan ale-laareissa jäljellä.  Harmittaa, toivottavasti vielä jossakin kaupassa ko. tuotteeseen törmään. Ostin sitten XZ:n xylitoltehiksen, jota olen aiemminkin käytellyt.

Poissa sevivas

• Haiven
  • *
« Vastaus #223 : 05.09.09 - klo:17:29 »
Nyt oli Tampereellakin Prismassa loput LV-tehistuubit tarjouskorissa -50%, mistä vein kaksi viimeistä... Siis aikovatko ne oikeasti lopettaa tuon tuotteen, vaihtaa ulkoasua vai mitä?

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #224 : 05.09.09 - klo:17:48 »
^Toivottavasti ulkoasun päivitys. Ainakin huhuista tiedän, että ulkoasu-uudistusta on tulossa kai kaikille tuotteille. Pelkään vaan, että siinä samalla sitten päivitetään valikoimaakin ja mikä on sitten tehiksen kohtalo. Ne lopetti LV:llä muutama vuosi sitten yhden vartalovoiteen valmistuksenkin ja se oli yksi parhaita LV;n tuotteita.