Kirjoittaja Aihe: Tehohoitajat + hiusnaamiot  (Luettu 106850 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot
« Vastaus #270 : 14.10.09 - klo:06:51 »
^ Mun käsittääkseni LV:n tehis ei ole rakennepaikkaava vaan kosteuttava tehohoito.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #271 : 14.10.09 - klo:14:37 »
ahaa, miten mulla oli sellainen mielikuva että olis ollut rakennepaikkaava  ??? No, hyvä tietää
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #272 : 14.10.09 - klo:16:16 »
^ Hieman OT:ksi menee, mutta en malta olla kommentoimatta: Rakennepaikkaavuutta voi olla muissakin aineissa kuin silikonissa tai silikoniyhdisteissä. Keratiini ja proteiini ei käsittääkseni silareita ole nähnytkään. Mielestäni parhaissa rakennepaikkaavissa ei nimenomaan ole silikonia, vaan oikeasti tehoavia ainesosia.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 17.10.09 - klo:15:51 »
Hiuksissani muhii tällä hetkellä Bumble and Bumble alojoba kosteuttavaa hoitoainetta ja L'anzan moi moi hairmasque sekoitus.. Kumpikin on itselleni uusi tuttavuus, tulivat postissa eilen. Innoissani halusin kokeilla molempia kerralla joten päätin sekoittaa niitä keskenään..
Hiukseni ovat vaalennetut ja melko kuivat, rakennepaikkaavia tehiksiä olen käyttänyt ahkerasti ja nyt siis ajattelin kokeilla mitä nuo kosteuttavat tukalleni tekee.

Tulen raportoimaan tuloksista pian :)

Noniin.. Annoin vaikuttaa noin tunnin ja tukka tuntui huuhdeltaessa paksulta mutta vähän karhealta.. Se voi tosin johtua hiusteni kammottavasta kunnosta; kaipaavat enemmän silikonia  :-\ Laitoin sitten pikahoitikseksi Tigin headshottia ja nyt kun hiukset ovat kuivumaan päin, ne tuntuvatkin ihan hyviltä ja jopa kohtalaisen sileiltä. Pitää jatkaa näitä kokeiltuita jos nämäkin tuotteet vielä alkaisivat toimia hiuksissani.
« Viimeksi muokattu: 17.10.09 - klo:16:40 kirjoittanut Sinippa »
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #274 : 21.10.09 - klo:12:51 »
Silikonittoman vuoden päätteeksi totesin, että olisi vaihtelun vuoksi kiva, jos latvat menisivät välillä alaspäin. ;D Tykkään tästä CV:llä ja ajoittaisella XZ-hoitoaineen käytöllä aikaansaadusta kosteutetusta, hieman pörröisen kihartuvasta lookista, mutta tartten vaihtelua! (Värjäämällä tai leikkaamalla sitä en saa, koska en harrasta kumpaakaan. :D) Siispä tilasin Satiniquen törkysilikonisen hiusnaamion, johon hukutan latvat heti kun se tulee.

No niin, nyt on testattu. Justiinsa sitä, mitä kaipasinkin; erilaista tuntua ja paaaaaljon sileämpää lookkia. Töhkä tuoksuukin oikein hyvältä! :ts

Edit: seuraavana päivänä pesusta tukka on kuin suoristusraudalla vedetty. :o Aika tymäkkää tavaraa, kaiketi. Ehkä vaikutus ei olisi näin selkeä jollakulla silikonia jo ennestään käyttävällä.
« Viimeksi muokattu: 22.10.09 - klo:19:16 kirjoittanut Virus »
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 30.10.09 - klo:08:47 »
LV-fanit huom!

Helsingissä Bulevardin S-marketissa (siis siellä joka on Hietalahden torin vieressä) oli eilen 3-4 LV-tehohoitoa hyllyssä. Ne oli laitettu alimmalle hyllylle ihan EHS:n viereen. Hinta oli jotain 4 e.

En viitsinyt itse ostaa (vaikka vielä aamulla ajattelin jotta pitäiskö kipaista), kun en ole ikinä käyttänyt ja kun juuri hamstrasin O&H:ta pari tonkkaa, niin ei ole ehkä järkevää ruveta hamstraamaan kaikkea muutakin.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa The Siren

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #276 : 03.11.09 - klo:18:13 »
Xz:n xylitol tehohoito on saanut mun tukan tuntumaan vahvemmalta.Kyllähän sekin mun päätä kutittaa,mutta käytän loppuun,koska on vaan niin hyvä :-*

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #277 : 16.11.09 - klo:18:20 »
Tehohoito, jolla olen elvyttänyt jo roskiskamaksi luultuakin pidennyshiusta, on Tigi S-Factorin Serious Conditioner. Pidennykseni on vaalennettu ja takkuuntuu helposti - tällä olen selvittänyt pahimmatkin rastat ja hius pysyy pehmeänä ja sileänä. Tuote on silikoninen, ja vaikka ihonhoidossa silikonit ovat totaalisessa pannassa, hiuksissa en niistä luovu.

Juurikasvun kautta olen saanut loistavia vinkkejä mitä tehiksiä testata tuonne hentoiseen omaan hiukseeni, sellaisiakin jotka voi viedä ihan hiuspohjaan saakka. Öljyjä olen käyttänyt ihonhoidossa jo pitkään, tämän palstan myötä niitä olen muistanut survoa välillä tukkaankin - tosin täytyy olla varovainen ettei pääse pidennysten kiinnityskohtaan. Ehdoton ostoslistallani on hehkutettu Joicon IHT.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 18.12.09 - klo:10:06 »
Onkohan L'orealin Anti-Breakage ja Re-Nutrition naamioissa kuinka silikonia? Ainakin toisessa taitaa olla, mutta oliko noista toinen (Re-Nutrition?) silikoniton, vai muistankohan väärin... Tuossa Re-Nutrition naamiossa taitaa olla INCI:ssä jonkin sorttista yellow-väriä, mutta aiheuttaako se jotakin ongelmaa käytettynä tumman ruskeille hiuksille?  ???

Paikalla almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 18.12.09 - klo:11:43 »
Tuossa Re-Nutrition naamiossa taitaa olla INCI:ssä jonkin sorttista yellow-väriä, mutta aiheuttaako se jotakin ongelmaa käytettynä tumman ruskeille hiuksille?  ???

Väriaine on varmaankin tarkoitettu värjäämään itse tuote keltaiseksi eikä luulisi tekevän hiuksille mitään :)
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 18.12.09 - klo:13:22 »
^ Eipä tullut tuo vaihtoehto mieleeni!  :D Ajattelin, että ehkä siinä on jotain vaaleita hiuksia korostavaa väriä mukana, vaikka ei paketissa mitään sellaista mainitakaan.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #281 : 18.12.09 - klo:13:47 »
^ Ei ole blondeille suunnattu vaan ihan kaiken värisille pehkoille :D Muistaakseni Re-Nutrition on se silikoniton ja siitä just joku vähän aikaa sitten täällä mainitsikin. En muista vain missä ketjussa, tais olla HG-ketjussa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Strix

• Vieras
« Vastaus #282 : 22.12.09 - klo:17:05 »
Laitan tämän tänne kun en muuta paikkaa keksi.

Näin ekaa kertaa kaupassa uudistetun LV-hoitoaineen. Inci näytti paremmalta aikaisempaan ha:han verrattuna (ei parafiiniöljyä). Muistutti LV-tehohoitoa jossain määrin.
Onko tästä kenelläkään kokemuksia. Olisi ihan mahtavaa jos toimisi yhtä hyvin öljysekoituksiin.

Edit: Vertailun vuoksi

LV kosteuttava hoitoaine (uusi):
Aqua, Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Dimodium Chloride, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Cetyl Alcohol, Panthenol, Xylitol, Polysorbate 60, Behentrimonium Methosulfate, Lactitol, Quaternium-33, Ceteareth-20, Methylparaben, Glycerin, Propylparaben

LV-tehohoito
Aqua, Cetyl Alcohol, Polysorbat, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Methosulfate, Quaternium-33, Cetrimonium Chloride, PPG-3 Benzyl Myristate, Methylparaben, Propylparaben

« Viimeksi muokattu: 22.12.09 - klo:17:18 kirjoittanut Strix »

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 23.12.09 - klo:06:57 »
^ Ehkä OT mutta mitä huonoa on parafiiniöljyssä? Mä oon käsittänyt että öljyt hoitoaineessa olis hyvä juttu?

Edit: Kiitos Strix selvennyksestä. :)
« Viimeksi muokattu: 23.12.09 - klo:08:52 kirjoittanut Mena »

Strix

• Vieras
« Vastaus #284 : 23.12.09 - klo:08:47 »
Parafiiniöljy ei ole luonnonöljy vaan mineraaliöljy. Se on raakaöljystä tislaamalla jalostettua öljyä, eli käytännössä muovia. Kosmetiikkayhtiöt suosivat sitä koska se on edullista.

Itsellä henkilökohtaisesti mineraaliöljyjä sisältävät kosteusvoiteet on pannassa ärsytyksen vuoksi. Samasta syystä samaa vältän hiustuotteissa.