Kirjoittaja Aihe: Tehohoitajat + hiusnaamiot  (Luettu 106849 kertaa)

Poissa Lemmy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot
« Vastaus #285 : 12.04.10 - klo:23:19 »
Yritin etsiä kosteuttavien tehohoitojen ketjua, muistaakseni sellainen olisi, mutta en löytänyt. No tämä saa nyt kelvata.

Kaikille kickseissä käyville tiedoksi, että phc colour protecting hair mask vaalenpunaisessa purkissa on mielestäni tosi hyvä tehis  ;). Olen tosin vasta kerran ehtinyt käyttää, mutta uskomaton sileys tuntui hiuksissani tunnin muhituksen jälkeen  :o. Tämä on mielestäni parempi kuin se liilassa purkissa oleva korjaava tehis (joko tosin siis mielestäni on enempi kosteuttava tehis myös kuten tämäkin). Tässä oli myös sellanen "raskauttava" vaikutus, josta ite tykkään eli ei mitään pörröisyyttä näkynyt. Tehis on voimakkaan tuoksuinen kuten tuo liilakin, semmoinen kuitenkin aika hedelmäinen ja kiva imppailla  ;D. Silikonia näyttäisi olevan keskivaiheilla inciä, dimethiconen jokin variantti. Muuten incissä on paljon hyviksiä ja tohon liilaan purkkiin verrattuna puuttuu alkoholi. Suosittelen ainakin kokeilemaan, hintakaan kun ei päätä huimaa.
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 03.05.10 - klo:11:55 »
Pistin aamulla hiuksiin minuutiksi fructiksen color resist vahvistavan hiusnaamion ( kuva http://i0.data.elle.ro/D11E531807C6B9757DB82D14B596CFD41/w-fructis-garnier.jpg ) ja oon aika yllättynyt.
Mulla ei ole mitään hajua mitä tää hiusnaamio sisältää mutta se teki mun hiuksista aivan ihanan sileät ! Ja tää tuoksuukin tosi hyvälle. hiuksista ei tullut yhtään raskaat vaan tosi ilmavat. Lähtee kyllä ihan suihkunaamioksi vakikäyttöön, sen verran vakuutuin tästä.  :ts
Eikä hinta nyt sinänsä mikään kauhean paha ollut kun 4e maksoi puteli ja on riittoisan oloista tavaraa.
Suoravärimuhitteluihin tällähetkellä paras yhditelmä on ollut kookoskerma-xz xylitol tehis-suoraväri mössö.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #287 : 16.05.10 - klo:18:00 »

Kaikille kickseissä käyville tiedoksi, että phc colour protecting hair mask vaaleanpunaisessa purkissa on mielestäni tosi hyvä tehis

Tulinpa itsekin hankkineeksi tuon, kun kerrankin Kicksissä pääsi käymään (miksi, oi miksi Oulussa ei sitä ole??!). Tuntuu muuten tehoavan tähänkin tukkaan! Ei lätsäyttänyt vaikka vähän raskaammaksi hiukset tekikin, lähinnä hillitsi pörröisyyttä, teki aivan ihanan silkkiset mutta kuitenkin käsiteltävissä olevat, taipuisat hiukset. Pidin n. puoli tuntia saunomisen lomassa. Tuoksukin on ihan kiva, vaikken yleensä hedelmätuoksujen suuri ystävä olekaan.

Nyt sitten hirvittää jo valmiiksi, että pitääkö sitä aina roudata toiselta puolen Suomea jos tuo jää vakkarikäyttöön, tai sitten pitäisi keksiä kohtuuhintainen vastaava tuote jota saisi myös Oulun korkeudelta... ::)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #288 : 16.05.10 - klo:18:21 »
Kaikille kickseissä käyville tiedoksi, että phc colour protecting hair mask vaaleanpunaisessa purkissa on mielestäni tosi hyvä tehis
Nyt sitten hirvittää jo valmiiksi, että pitääkö sitä aina roudata toiselta puolen Suomea jos tuo jää vakkarikäyttöön, tai sitten pitäisi keksiä kohtuuhintainen vastaava tuote jota saisi myös Oulun korkeudelta... ::)

Jos tukka tykkää ja reissua on pohjoiseen päin Tornio-Haaparannan suuntaan, niin siellä rajalla olevassa kauppakeskuksessa on Kicks-liike.

Poissa zzww

• HAIRahtanut
  • Rakkaus on tarinoita, joita ei koskaan kerrota.
    • blogini
« Vastaus #289 : 14.03.11 - klo:18:07 »
Onkohan jollain kokemusta hiusnaamiosta jolla saisi hiukset näyttämään kiiltäviltä ja kuin just värätyt?
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #290 : 09.11.11 - klo:18:06 »
Tilasin Feeluniquesta Osmon Intensive Deep Repair Maskin, joka oli mun mielestä erittäin halpa 5,20e/250ml. Tän koostumus oli mun mielestä tosi riittoisaa ja tuntui jopa vähän vaahtoavan laitettaessa hiuksiin. Tämä tuntui silottavan hiuksia jo levitettäessä, mutta kun annoin olla saunassa 15-20 minuuttia, niin voin kertoa ettei ole varmaan koskaan tullut yhtä sileää, pehmeää ja kauniisti kihartuvaa tukkaa! Tää oli niin nappiostos. Saa myös pienemmässä 100 millilitran pakkauksessa. Tuoksu oli ehkä jotenkin vaniljainen, mun nenään ihan miellyttävä. Pakkaus ei ole ehkä kaikkein kaunein, mutta annan sen anteeksi. :D

Mulla on siis luonnonkihara, kuivahko ja vaalennettu tukka.
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 02.12.12 - klo:18:47 »
Macadamia deep repair masque - onko tästä kenelläkään kokemusta? Tuote on ollut jo hetken FeelUniqien ostoskorissani ja nyt vielä alekoodin aikaan olisi hyvä hetki ostaa jos kyseessä on hyvä naamio... :)

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #292 : 16.02.13 - klo:19:25 »
DermOrganic Argan Oil Intensive Hair Repair Masque on ehdottomasti hiustuotteiden aatelia. Antaa uskomattoman kiillon, siloittaa, pehmentää.. En ole millään muulla silikonittomalla naamiolla saanut aikaiseksi yhtä upeaa tulosta. Koska halusin testata tuotteen sellaisenaan, en eilen illalla laittanut jätettävää/latvasuojaa enkä välttämättä olisi tarvinnutkaan. En voi ylistää tätä tarpeeksi. Kaikkien makeupalleyn hypetysten arvoinen tuote  :-* Ainoana miinuksena on tuoksu, joka vielä vuorokaudenkin jälkeen on erotettavissa. Ei sentään voimakas, pistävä tuoksu. Jään innolla odottamaan sarjan shampoon & jätettävän saapumista  :)
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #293 : 19.02.13 - klo:22:10 »
Osaisiko joku kertoa, että löytyykö marketeista mitään muita silikonittomia tehohoitoja, kuin XZ:n? Elvitalilla olisi myös pari silaritonta, mutta asuinkaupunkini ei valitettavasti halua sellaisia minulle tarjota. Kampaamotuotteet käyvät myös, mikäli riittoisuus/hinta/pullokoko ovat hyviä, sillä tukka imee hoitotuotteita litratolkulla ja kaiken lisäksi rakastan lotraamista noiden aineiden kanssa.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 19.02.13 - klo:22:41 »
^ Tämä ei ole tehis, mutta mun mielestä niin toimiva että menee kyllä ihan tehiksestä. LVn kosteuttava hoitoaine http://www.lumivalko.fi/lv/sp_kosteuttava-hoitoaine:)
Mä tykkään tuosta XZn naamiostakin, mutta mun mielestä tämä LVn hoitoaine on paljon tehokkaampi, etenkin kun käyttää tuotetta saunan lämmössä. Hoitis vaan pestyyn tukkaan ja saunan lämpöön hetkeksi istumaan, virutus vain lopuksi.

Lämpö antaa mun mielestä ihan todella paljon enemmän irti yleensäkin hoitoaineista, pitkään aikaan en ole käyttänyt varsinaisia tehiksiä kun tukasta tulee ihan mielettömän hyvän tuntuinen tavallisella (xz, herbina, lv) hoitoaineella kun antaa muhia lämmössä.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #295 : 19.02.13 - klo:22:58 »
Kiitos vinkistäsi!  :) otan tuon kokeiluun, koska halvalla hinnalla ei voi edes harmittaa, vaikkei sopisi omalle kasvustolle. Ja siinäkin tapauksessa tulee varmastikin ihan käytettäväksi tuotteeksi öljyllä terästettynä tms. Ainesosat kuitenkin vaikuttivat lupaavilta. :) pitää myös kokeilla saunan lämmön vaikutusta hoitoaineen tehoon ensimmäistä kertaa elämässäni, kiitos vielä neuvosta!

Poissa Mehiläinen

• Haiven
  • *
« Vastaus #296 : 07.04.13 - klo:21:33 »
Muhittelin eilen Joicon rekku ja XZ:n Xylitol-Hunaja tehohoito-sekoitusta, suunnilleen 1 osa XZ:aa ja 2 osaa rekkua, ja kylläpä tuli pehmeä tukka! Ihan siis oikeasti, mun kissakaan ei ole näin pehmeäturkkinen :o  Suihkumyssyn alla olivat ehkä reilun tunnin. Aikasemmilla kerroilla oon laittanut 50-50 ja vähän säästellen, enkä oo huomannut oikein mitään vaikutusta, mutta nyt läträsin oikeen reilusti ja kyllä huomaa eron! Alba Botanican jätettävää vielä päälle, ei uskois että tästä blondikäkkärästä saa noin silkkisen! :D
1cFii, kasvatan kauniitä ja pitkiä hiuksia ja samalla värjättyä  blondia pois.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 10.04.13 - klo:11:04 »
Mikähän Elvitalin maskeista olisi sopivin kuivankarhealle hiukselle?

Mulla toimi myös tuo XZ vanilla-cafe + Joicon rekku + tippa argan öljyä. Ai että tuli pehmeä :D.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Saranna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #298 : 30.04.13 - klo:11:56 »
Mikä olisi paras kosteuttava tehohoito vaalennetuille hiuksille?
Tulossa on värinpoisto-operaatio ja hankin valmiiksi hoitsikoita. Joicon rekku on, samoin saman sarjan jätettävä hoitis rakennepaikkaukseen mutta kosteuttavaa en ole vielä löytänyt. Kampaajalla suositeltiin BC:n kosteuttavaa hoitis"vaahtoa" mikä mun kokemukseni mukaan ei valitettavasti ole niin hyvä kuin kehuvat.
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 30.04.13 - klo:12:08 »
^Joicon IH on hyvä, paras kosteuttava mitä itse olen kokeillut.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.