Kirjoittaja Aihe: Tehohoitajat + hiusnaamiot  (Luettu 106868 kertaa)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot
« Vastaus #30 : 03.03.06 - klo:21:05 »
Minua kiinnostaisi tosiaan tietää minkähän takia tuo Nutri-Gloss ei sovi tukkalaaduillenne. Yleensä liiallinen korjaavuus vetää tukan karkeaksi ja takkuun - ei kosteuttava tehohoito. Voisikohan kyse olla silikonittomuudesta? Mietin vain, että eikö Elisa sinulla ole kertomasi mukaan sellainen hiuslaatu, että hius on luonnostaan huokoinen - jos tämä yhdistelmä ei sitten jotenkin sovi silikonittomien tuotteiden kanssa?  ???
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 04.03.06 - klo:02:31 »
Minulla on hiukset luonnostaan sellaiset karheat jouhet ja huokoisetkin ovat, mutta minuun tukkaan tuo NG toimii kuin unelma ja sillä saan sitä kaivattua sileyttä ja kiiltoa.
Luulisi että NG toimisi hyvin nimenomaan karheaan hiukseen... ??? Kai se vaan on niin että jotkut tuotteet eivät yksinkertaisesti sovi vaikka ne muilla olisivat kuinka hyviä tahansa. Onneksi tuo NG on kuitenkin sen verran edullinen ettei sen kokeileminen ole niin kova tappio...

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #32 : 04.03.06 - klo:11:06 »
Mulla NG toimi hyvin ekat kolme-neljä kertaa, käytin sitä joka pesukerralla samalla kun pesin hiuksetkin, mutta sitten alkoi hiukset mennä takkuun ja tekevät niin nykyäänkin vaikka laittaisin tuota vain satunnaisesti, eilen kokeilin taas parin viikon tauon jälkeen :( Eli tuskin ostan uutta purkkia.
1b M ii

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 04.03.06 - klo:17:27 »
Tällä hetkellä omat suosikkini ovat LC2 kosteuttava naamio, jonka valmistus on valitettavasti lopetettu. Ainut hoitoaine, jonka jälkeen hiukset selviävät todella helposti ja tuloksena ääriimäisen pehmeät hiukset. Muita ok tehiksiä, jotka ovat tällä hetkellä käytössä, ovat Kadus repair mask ja Wella Sp Enrich mask. Bonacuren värjättyjen hiusten naamio jättää hiukset tosi sähköisiksi, vaikka muuten kivalta tuotteelta tuntuukin.

Poissa michelangelo

• Hiushörhö
« Vastaus #34 : 04.03.06 - klo:17:50 »
Menee pikkasen OT: Sopiiko tyrnitehohoito värjäämättömillekin hiuksille, osaisko kukaan sanoa onko siitä haittaa? Siitähän te juurikkaat (juu-rikkaat ;)) olette ymmärtääkseni tykänneet, joten kiinnostaa. Vastaisko?

Kiitos molemmille!! Jees homma :D
« Viimeksi muokattu: 04.03.06 - klo:18:22 kirjoittanut michelangelo »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #35 : 04.03.06 - klo:18:03 »
Menee pikkasen OT: Sopiiko tyrnitehohoito värjäämättömillekin hiuksille, osaisko kukaan sanoa onko siitä haittaa? Siitähän te juurikkaat (juu-rikkaat ;)) olette ymmärtääkseni tykänneet, joten kiinnostaa. Vastaisko?

Ei siitä tietenkään mitään haittaa ole. Monia hoitotuotteita, jotka on tarkoitettu värjätyille hiuksille voi käyttää aivan värjäämättömäänkin hiukseen. Eli siitä vaan :) Joissakin jopa lukee "voi käyttää värjäämättömiin hiuksiin myös" tai muuta vastaavaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #36 : 04.03.06 - klo:18:03 »
Mitä se tekis jos laittais sen värjäämättömiin hiuksiin? Se värjätyille hiukselle tarkottaa sitä että  se (ei pitäis) viedä väriä ja sillee.
Tyrnitehohoito? Oks se se joku öljy? Eli jos on siinä onkai jotain minkä pitäis estää väriä haalistumasta.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #37 : 04.03.06 - klo:18:15 »
Minua kiinnostaisi tosiaan tietää minkähän takia tuo Nutri-Gloss ei sovi tukkalaaduillenne. Yleensä liiallinen korjaavuus vetää tukan karkeaksi ja takkuun - ei kosteuttava tehohoito. Voisikohan kyse olla silikonittomuudesta? Mietin vain, että eikö Elisa sinulla ole kertomasi mukaan sellainen hiuslaatu, että hius on luonnostaan huokoinen - jos tämä yhdistelmä ei sitten jotenkin sovi silikonittomien tuotteiden kanssa?  ???
Mulla taas bonacuren kosteuttava tehohoito, silikonia aika paljon, takuttaa latvoja. Latvat ei ees pitäis olla huonossa kunnossakaan kun parisen viikkoa sitten pätkäistiin vähän.
Niin  ja eilen laitoin saunaan elvitalin korjaavan hiusnaamion, hiukset ei ollut yhtään karheat eikä takkuisat, tosin tossakin on muistaakseni(olettaakseni) silikonia. Vaikka ei toi varmasti oo verrattavissa kampaamon korjaaviin...

Poissa Lara

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #38 : 05.03.06 - klo:11:44 »
Mä olen pähkäillyt jo pari viikkoa rakennepaikkaavaa tehohoitoa tukalleni, mutta mihinkään lopputulemaan en ole päässyt. Eli täälä hetkellä löytyy O&H-hoitsikka, markettinutrimikälie, XZ co-pesuun, Joiko K-Pak Intense Hydrating Treatment, jätettävä Redken All Soft Soft Ends ja joku bonacuren rakennepaikkaava mistä en tykkää yhtään.

Noi on ihan ok juttuja mun päälle muuton, mutta BC:n tilalle oon miettiny Joico K-Pak Deep penetrating Treatmentiä tai Nexxuksen Keraphiksiä. Tukka on siis miljoona kertaa vaalennettu mustanpuhuvasta tommoseksi vaaleeks kastanjaks ja tästä lähin sitä vaan hennataan. Yks hius on aika paksu ja siks tukka on melko karhee.

Tosta IHT:stä oon tykänny eli sen vuoksi voisin kallistuu Joicoon, mutta toi Keraphix on saanu niiiin pal kehuja, että mun pää on nyt ihan pyörällä. Ainoo huono puoli IHT:ssä on että saan siitä nyppyjä selkään. Nii ja onko toi Kera sitte ilman Humee yhtään toimiva?

Kumpi noista tehareista lähtis tilaukseen vai onko olemassa vielä joku parempi?? Vaikeita päätösiä...  ::)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 05.03.06 - klo:11:58 »
Nii ja onko toi Kera sitte ilman Humee yhtään toimiva?

Keraphix ei tarvitse Humectressia toimiakseen hyvin. Keraphix on itsessään jo ihan loistavaa ainetta, todella hyvin korjaavaa ja hoitavaa. Humectressiä joukkoon sekoittamalla tuloksesta tulee hieman parempi (Kera korjaava ja Hume kosteuttava), mutta Keraphix toimii oikein hyvin yksinäänkin.

K-pak reconstructor on myös hyvää ainetta ja sitä saa nyt halvalla monesta paikasta, joten sen takia kallistuisin ehkä siihen.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 08.03.06 - klo:19:49 »
Tietääkös kukaan suojaako bonacuren rescue repair-naamio väriä millä lailla?  :) Huomenna värjään ja mietin voikos sitä laittaa sitten vaikka perjantaina..

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #41 : 08.03.06 - klo:21:20 »
Minulla onkin tässä nyt tämän hiustenpidennyksen kanssa hirvittävä elvyttäminen noiden tehohoitojen kanssa. HIukset ovat paksuja, eikä haaroittuneita hiuksia onneksi ole, mutta koska olen itse joutunut värjäämään nämä ja näille on tietytsti tehty vaikka mitä kemiallisia käsittelyjä eikä "entinen omistaja" varmaan ole hirvittävästi hoitanut, ovat nämä melko kuivat. Latvat takkuuntuvat helposti, enkä oikein tiedä miten hoitaisin. Joicon rekkua en niinkään taida tarvita, vaikka niitä muutama putilo löytyykin varastosta. NG naamiota taidan kokeilla tooodella pitkällä vaikutusajalla, samoin Tigin DB:a, jota löytyy myös pari purkkia varastosta. Hiuslaatu on hieman karhea, joten onkohan kannattavaa laittaa lopuksi jotain silikonista pikahoitista, vaikka ihan vain silloin tällöin? Ajattelin kokeilla, mitä pituudet tykkäävät  (vai tykkäävätkö ylipäätänsäkään) jos laittaisin ihan jotain Fruktista. Kuulostaako liian pelottavalta idealta?
Muutenkin siloitusneuvot tervetulleita. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 09.03.06 - klo:11:40 »
Hiuslaatu on hieman karhea, joten onkohan kannattavaa laittaa lopuksi jotain silikonista pikahoitista, vaikka ihan vain silloin tällöin? Ajattelin kokeilla, mitä pituudet tykkäävät  (vai tykkäävätkö ylipäätänsäkään) jos laittaisin ihan jotain Fruktista. Kuulostaako liian pelottavalta idealta?

Miten olisi fructiksen värjättyjen-naamio? Vihreä purnukka, hyvin silikonista ja nopsasti selvittävää. Eikä ole kallis kokeilu, maksaa jotain 3 euroa...
this too shall pass.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 09.03.06 - klo:11:46 »
Stationery: Minulla hairiumin kampaaja neuvoi laittamaan pidennyshiuksiin kampaamoista ostettavia silikonitippoja, jos latvat alkaa pahasti hapsottamaan. Kullä niihin melkein pakko on jotain silikonia laittaa, mulla ainakin meni sen verran kuivaks ne latvat..

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #44 : 09.03.06 - klo:17:19 »
Hiuslaatu on hieman karhea, joten onkohan kannattavaa laittaa lopuksi jotain silikonista pikahoitista, vaikka ihan vain silloin tällöin? Ajattelin kokeilla, mitä pituudet tykkäävät  (vai tykkäävätkö ylipäätänsäkään) jos laittaisin ihan jotain Fruktista. Kuulostaako liian pelottavalta idealta?

Miten olisi fructiksen värjättyjen-naamio? Vihreä purnukka, hyvin silikonista ja nopsasti selvittävää. Eikä ole kallis kokeilu, maksaa jotain 3 euroa...

Minulla onkin tuota muuten joskus ollut, selvitti todella hyvin ja oli halpaakin. Kiitos kun muistutit tuon olemassa olosta.

Minulla on ennestään joku vanha Elvitalin silikoniseerumi (ei enää myynnissä) ja on lähestulkoon pelkkää silikonia ja siloittaa kivasti, kokeilin juuri eilen ja ihan hyvin toimi.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.