Kirjoittaja Aihe: Tehohoitajat + hiusnaamiot  (Luettu 106865 kertaa)

navychic

• Vieras
Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot
« Vastaus #60 : 20.10.06 - klo:16:39 »
Pitää upitella tätä ku ei viitti uuttakaan topicia tehdä.

Onko jollain kokemuksia tästä XZ:n tyrnitehohoidosta? Se tuubissa oleva. Ajattelin ens sunnuntaina kokeilla ekan kerran. Ja nyt on semmonen juttu, että ikinä ennen en oo kokeillut tehohoitoja/hiusnaamioita  :-[ Pelkästään shampoo ja hoitoaine. Joten oon ihan käsi näissä jutuissa. Tehohoitoa käyttäessä ei varmaankaan tarvii mitään hoitoaineita, eli riittää se shampoolla pesu ennen tehistä, niin kun siinä sanotaankin... mutta mites se vaikutusaika? Kokeilemalla? Siinä sanottiin 3-5min. Kai sitä pitäis vähintään se 5 min kokeilla.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 20.10.06 - klo:16:51 »
^ Kannattaa pitää vähintään 10-15min sitä, vaikka purkissa lukeekin se muutama minuutti. Tai sitten ihan lämpimän kostean pyyhkeen alle muhimaan ½-1½ tunniksi, jos vaan aikaa on. Tai saunassa  ::) Onhan noita monta eri tapaa käyttää. Mä oon laiska ja käytän yleensä joko sillai että pyyhkeen alla sen ½-1 tuntia tai sitten laitan suihkussa sheivaamisen ajaksi vaikuttamaan.

Lilja

• Vieras
« Vastaus #62 : 22.10.06 - klo:14:16 »
Onko jollain kokemuksia tästä XZ:n tyrnitehohoidosta?

Tukkani tykkää. Tehohoito on  vähemmän "vetistä" kuin tavallinen hoitoaine. Käytän sitä tavallisen hoitoaineen tapaan noin 5 minuutin vaikutusajalla (käytännöllisistä syistä laitan siksi aikaa suihkulakin päähän).

XZ markettituotteet -ketjussa joku muukin kehui tehohoitoa. Enpä nyt muista, missä kohtaa, mutta tuohon ketjuun kannattanee laittaa lisäkysymykset.

Justiina

• Vieras
« Vastaus #63 : 03.12.06 - klo:13:27 »
Kuinka usein kannattee käyttää tehohoitoja?  ???
Minulle kampaajani sanoi, että kerta kahden viikon aikana riittää ihan hyvin.

Cerise

• Vieras
« Vastaus #64 : 03.12.06 - klo:13:47 »

Riippuu ihan omasta tukasta, kokeilemalla löytynee sopiva tehisväli.
Ja tehiksiäkin on erilaisia :)

Poissa Kuuku

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 03.12.06 - klo:14:21 »

Nyrkkisääntö voisi olla että mitä pidempi tai käsitellympi tukka, sen useammin tehohoitoja. Jos hiukset ovat permanentatut, tai niihin on tehty värinpoisto/vaaleat raidat, ja ne ovat vähänkään ihan lyhyttä mallia pidemmät, suosittelisin tehistä ihan joka pesuun. Samoin jos tuntuu että tukka on jatkuvasti takussa.

Mulla on puolipitkät/pitkät värjätyt hiukset, ja teen tehohoidon joka toinen pesu eli 1-2 kertaa viikossa.

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #66 : 03.12.06 - klo:15:01 »
No minäpä kysäsen nyt kokemuksia XZ:n öljyhoito originaalista=>Kokemuksia kyseisestä tuotteesta? Minkä kokoinen puteli ?

Tässäpä minun komemukseni ko. tuotteesta  ;) Eli putelissa on 80 ml ainetta, ei se kyllä kummoisen kokoinen ole, mutta mun tukkaan levittyy hyvin ja paketissa sanotaan: "Pakkaus riittää puolipitkille hiuksille noin 5 hoitokertaan. Pakkauksen riittoisuuteen vaikuttavat kuitenkin hiusten kunto, runsaus ja pituus." Itse olen tuota käyttänyt n. 1 kuukaudessa ja ihan kivahan se on. En mitään mullistavaa tulosta ole tolla saanut ja tekee mielestäni hiukset sellaisiksi "lentäviksi", ei nyt sähköisiksi, mutta ei nyt mikään täydellinenkään lopputulos tule  :-\ Tuotteen pitäisi olla kaksvaikutteinen, ja sitä kuuluu levittää päänahkaankin, mutten ole siinäkään mitään huikeaa muutosta havainnut.  :) Käyttelen loppuun enkä tod.näköisesti osta enää uutta.
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #67 : 03.12.06 - klo:15:57 »
Mä oon kans käytellyt noita xz hoitoöljyjä. Lähinnä sitä tyrniä, hyvän tuoksun vuoksi. Oon sitä käyttänyt "syväpuhdistukseksi" ja lähinnä päänahan hyvinvointiin. Hiuksiini teho ei pure ihan hirmusti, mutta herkkä ja kutiava päänahkani sai siitä avun. Yllättäen ilmestynyt kuiva hilse lähti täysin 1-2 hoitokerralla. En usko että saisin muilla öljyillä päänahalleni helpostusta. Mielestäni ihan kiva halpa marketti tuote.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

petomaani

• Vieras
« Vastaus #68 : 03.12.06 - klo:16:50 »
^mie olen kans huomannu vaikutuksen enimmäkseen päänahalle. On rauhoittanut kummasti. Hiuksille ei näkyvää merkitystä, ehkä jotain mitä ei sitten peilistä huomaa.. Uuden putelin ostin justiinsa ja pitäis pitää itse-hemmottelu-ilta ja iskeä öljyt päähän, naamio kasvoille ja jalat hierovaan kylpyyn.

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
« Vastaus #69 : 04.12.06 - klo:21:17 »
Ostin tänään Nutri glossin naamion, kun vihdoin sen löysin. Pidin sitä tunnin päässä ja se huuhtoutui hyvin, jotenkin liiankin hyvin. Kammatessa kampa ei meinannut mennä hiuksista läpi inhimillisesti, joten suihkin vähän hoitosuihketta selvittämään. Onko muilla jäänyt hiukset vaikeasti selvitettäviksi NG:n jälkeen? Vai onko hiukset jäänyt liukkaiksi?

Nyt annan tukan kuivaa itsekseen, joten aamulla vasta näkee kuivana mikä on lopputulos. Voihan tuo kiiltoa yms tuodakin, vaikka noi saamarin latvat tollanen takkupesäke mulla onkin. Ei taida niihin oikeen muu kuin kaikkein silikonisimmat aineet tehota :( Latvat kun leikattiinkin just.

En muutenkaan tajua, mistä johtuu nykyinen päänahan ja hiusten kuivuminen (ei juuri mitään käsittelyjä näissä hiuksissa) sekä ihon kuivuminen, kun ennen asiat oli juuri päinvastoin ja tappelin rasvaisuutta vastaan. Liekö ikä tekee tehtäviään???

EDIT: Hiukset kuivui ja kiiltää jonkin verran. Lopputulos lätsähtänyt ja päätä myöten, näyttää auki ollessaan ehkä vähän likaiselta mutta ponnarilla ok. Pehmeät kyllä tuli. Täytynee jatkossa kokeilla lyhyemmällä vaikutusajalla ja vaikkapa syväputsarin jälkeen. Ei huono tuote mutta ei passaa käyttää, jos haluaa ilmavan tukan ilman muotoilua.
« Viimeksi muokattu: 05.12.06 - klo:09:34 kirjoittanut Serena-82 »

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #70 : 04.12.06 - klo:22:15 »
^mie olen kans huomannu vaikutuksen enimmäkseen päänahalle. On rauhoittanut kummasti.

Uskaltaisinkohan mäkin kokeilla tuota ihan hiuspohjalle?  :o Kun ensimmäisinä INCIssä ovat alcohol denat ja oleyl alcohol ja mulla on pintakuiva hiuspohja paikoittain...  :-\ Mielipiteitä? Kokeilisitteko ite, jos oisitte minä?  :D

Edit. Noh kokeilinkin jo   ;) Eli mun kuivaa ja kutisevaa hiuspohjaa se ei ainakaan kuivattanut, paikoittain itse asiassa rauhoitti!  :) Petomaanille kiitokset rohkaisusta!
« Viimeksi muokattu: 05.12.06 - klo:16:44 kirjoittanut Kemuli »

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #71 : 05.12.06 - klo:12:19 »
Sain kampaajaltani näytepakkauksen Shean Beauty Sleepiä -Night Mask Stressed Hair. Olisikohan jollain kokemuksia kyseisestä tuoteesta? Alcohol denattia incistä löytyy heti veden jälkeen..

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 15.12.06 - klo:13:18 »
NG:tä on hehkutettu täällä moneen otteeseen ja sen yhteydessä useimmiten sanotaan, että se TEKEE hiukset kauneiksi, sileiksi ja pehmeiksi, mutta millainen se on hoitavuudeltaan? Kosteuttaako oikeasti? Mulla kun on jo ne tuotteet hyllyssä, joilla saan hiukset näyttämään upeilta, mutta niinkuin sanotaan: vaihtelu virkistää ja kosteuttavuutta siis haen.  :)

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 15.12.06 - klo:15:10 »
^ No, onhan se inciltään aika köyhä, jos vertaa vaikka Joicon tehiksiin... Toisaalta, koska siinä ei ole silikonia, mutta silti tekee pehmeäksi ja sileäksi, niin kyllä siinä silti jotain hoitavaakin (helmiproteiini? glyseriini)) on eikä siis ole lähimainkaan niin tyhjä kuin vaikka ne Elvitalin silikoniset pikahoitoaineet. Mielestäni aivan toimiva, mutta varmaan rinnalle olisi hyvä ostaa jotain, josta hiukset hyötyvät enemmän.

Jos saa kysyä, niin mitkä ne sinun tuotteesi ovat, joilla saat hiuksesi näyttämään upeilta?  ;)

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #74 : 15.12.06 - klo:16:00 »
^ Saa kysyä  :) Mulla on aina ollut aika helppohoitoiset hiukset ja nyt kun ne ovat värjäämättömät, enkä käytä fööniä/rautoja/muita härpättimiä, niin ne pysyvät kauniina ihan markettihelmilläkin  :) On mulla Daily conditioner ja K-Pakin rekku sekä MOPin Hydrating shampoo, mutta omasta mielestäni ihan yhtä hyvä tulos tulee XZ-kosteuttavilla + Mistillä tai muulla vastaavalla sekoituksella  :) NG alkoi kiinnostamaan, kun huomasin, että tehohoito-varastot hupenevat hurjaa vauhtia!   :D Mutta pitääpi testata se, juurekkaiden mielipiteeseen kun on aina voinut luottaa  ;)