Kirjoittaja Aihe: Tehohoitajat + hiusnaamiot  (Luettu 106867 kertaa)

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot
« Vastaus #75 : 02.01.07 - klo:11:59 »
nutri gloss naamiolla tulee ihanan sileet hiukset:)

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #76 : 02.01.07 - klo:15:51 »
Ostin tänään Nutri glossin naamion, kun vihdoin sen löysin. Pidin sitä tunnin päässä ja se huuhtoutui hyvin, jotenkin liiankin hyvin. Kammatessa kampa ei meinannut mennä hiuksista läpi inhimillisesti, joten suihkin vähän hoitosuihketta selvittämään. Onko muilla jäänyt hiukset vaikeasti selvitettäviksi NG:n jälkeen? Vai onko hiukset jäänyt liukkaiksi?

Kannattaa kokeilla tuota ihan muutaman minuutin vaikutusajalla. Kokemusten mukaan toimii niin parhaiten.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 02.01.07 - klo:16:05 »
Ostin Moisturizerin ja on loistavaa mun päälle :)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #78 : 02.01.07 - klo:16:33 »
^ Mäkin kokeilin eilen Moisturizeriä. Ihan hyvä tulos tuli, vaikken pitänyt sitä päässä kuin pari minuuttia. Pitää kokeilla pidemmällä vaikutusajalla, niin voi tulla upeat hiukset.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #79 : 03.01.07 - klo:02:07 »
Moisturizeria käytin ekaa kertaa viime pesussa tunnin vaikutusajalla. Kylläpä tuli ihanat hiukset! Toimi kyllä tässä päässä todella hyvin, vaikka onkin jonkin verran silikonista. Hiukset tuntuivat huuhtelun jälkeen todella pehmeiltä. Sama tunne on jatkunut hiusten kuivuttakin.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Todia

• HAIRahtanut
  • Gal. 2:20
« Vastaus #80 : 03.01.07 - klo:11:07 »
Moisturizeria käytin ekaa kertaa viime pesussa tunnin vaikutusajalla. Kylläpä tuli ihanat hiukset! Toimi kyllä tässä päässä todella hyvin, vaikka onkin jonkin verran silikonista. Hiukset tuntuivat huuhtelun jälkeen todella pehmeiltä. Sama tunne on jatkunut hiusten kuivuttakin.
Häh? Mä kun luulin, ettei siinä ole silikonia... Ei ainakaan mun silmiin pistänyt.
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 03.01.07 - klo:11:42 »
Häh? Mä kun luulin, ettei siinä ole silikonia... Ei ainakaan mun silmiin pistänyt.

Olikohan Mariattarella käytössä uudistunut Moisturizer?
Mulla on 2 tuubia vanhan mallisia, eikä niissä ole silikonia.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #82 : 03.01.07 - klo:13:03 »
Oho, minun mokani! Käytössä siis vanha Moisturizer, eikä siinä ole silikonia. Muistin väärin; sekoitin silikonin mineraaliöljyyn, jota tuossa on (petrolatum). Jes, hieno homma, että jokin ei-silikoninen tehis toimii näin silottavasti/pehmentävästi. :)
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Furtiva

• Vieras
« Vastaus #83 : 10.04.07 - klo:10:49 »
Tarvisin jonkun superhypermegakosteuttajan hiuksiini. Olen kahlannut ketjua tässä läpi, mutta silmiini ei osunut juttua mistään todella kosteuttavasta tuotteesta. Vai lasketaanko tuo MOP:n kosteuttava hoitoaine sellaiseksi? C-systemin shampoota jo käytänkin, joten olisi tietysti ihan luonnollista kokeilla myös hoitoainetta, mutta en haluaisi ostaa sikaa säkissä.

NG:tä olen tosiaan tähän asti käytellyt, mutta ei sen kosteustehot näytä riittävän.

« Viimeksi muokattu: 10.04.07 - klo:10:54 kirjoittanut Furtiva »

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #84 : 10.04.07 - klo:11:58 »
^täällä on kovasti tuota MOP:in hydratingia kehuttu ja miksei se kävisi siis myös tehiksenä, niin monet sitä käyttävät. Itse olen saanut kuiviin hiuksiini avun muhittelemalla Tigin O&H:ta tuntikausia tukassa, samoin ovat toimineet Redkenin Extreme-sarjan tehis Rescue Force ja Smooth down-sarjan Butter Treat.
On vähän paha mennä tietenkin sanomaan, sopivatko nuo sinulle mutta minulle ainakin ovat olleet suuri apu ja ennen niin rääkätty tukkani kiiltää nykyään aikas kivasti ;)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #85 : 12.04.07 - klo:11:00 »
Mie en hirveesti tykänny tuosta norahin mainitsemasta Redkenin Smooth Down Butter Treat -hoitonaamiosta. Hiuksista tuli kyllä erittäin sileät, mutta samalla jotenkin niin kamalan muovisen tuntuiset. Tuohon sisältää silikonia aikamoisesti :(

Furtiva, kokeile ihmeessä joko sitä MOPia tai O&H:ta, nehän ovat monen juureksen suosikkituotteita ja taitavat sopia useimmille hiuksille.

Edit: Furtiva, oletko jo kokeillut erilaisten omatekoisten naamioiden tehoa?
« Viimeksi muokattu: 12.04.07 - klo:11:06 kirjoittanut ellen »

Furtiva

• Vieras
« Vastaus #86 : 12.04.07 - klo:14:48 »
Mua on alkanut nyt se MOPin hydrating kiinnostamaan tosi kovasti, mutta en ole vielä ihan varma :D
Pitäisi ehkä tehdä jotain tutkimusta siitä, millä hiustyypillä se täällä toimii parhaiten.
Samaten niin monet ovat kehuneet norahinkin mainitsemaa tigiä, mutta jos se vaatii tuntikausien päässäpidon, niin ei mulla taida innostus riittää. Kaikki mulle nyt heti! ;D
Tuolla toisessa ketjussa olen punninnut näitä samoja asioita, ja siellä mulla on ollut lisäksi vaihtoehtona Joicon IHT. Eikä se ole vieläkään poissuljettu, niin paljon sitäkin on kehuttu. Päinvastoin se on hyvin varteenotettava vaihtoehto.

Ellen: En ole vielä noihin kotikonsteihin oikein innostunut. Ne ovat yleensä liian sottaisia mun makuun ja vaativat liikaa vaivaa. Sekoittelen kyllä joskus itsekin kookosöljyä hoitoaineisiin, mutta en ole huomannut juuri eroa. Kiitos kuitenkin linkistä, täytyy vähän selailla, josko sieltä sattuisi silmään joku superhelppo hoito, johon mulla olisi vielä aineksetkin kotona. Tänä iltana olisi aikaa värkätä tuommoisiakin, nyt kun kamala tentti on viimein ohi :)

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #87 : 12.04.07 - klo:15:31 »
Samaten niin monet ovat kehuneet norahinkin mainitsemaa tigiä, mutta jos se vaatii tuntikausien päässäpidon, niin ei mulla taida innostus riittää. Kaikki mulle nyt heti! ;D

Kyllä mulla ainakin tuo O&H toimii lyhyellä ajallakin, ei sitä tarvitse tuntitolkulla päässään pitää. Mun mielestä se toimii jopa paremmin lyhyellä kuin pitkällä ajalla. Ja mulla siis pitkä aika on kaikki puolesta tunnista ylöspäin, olen vähän laiska muhittamaan tehiksiä sitä pidempään.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #88 : 12.04.07 - klo:15:34 »
^tosiaan, toimii ehdottomasti lyhyemmälläkin vaikutuksella mainiosti, mutta paremmin vielä kun on päässä kauemmin.
Yleensä kuitenkin ihan pikahoitiksena tuota itsekin käytän ja tehikset on sitten erikseen.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa crema

• Hiushörhö
« Vastaus #89 : 12.04.07 - klo:16:55 »

Mulla O&H toimii kyllä parhaiten lyhyellä vaikutusajalla. Ero viiden minuutin ja tunnin muhituksen jälkeen on niin häviävän pieni etten viitsi sitä yksinään käyttää tehiksenä ollenkaan. Tykkään kyllä sekoitella sitä muihin tehiksiin antamaan potkua/laimentamaan silikoneja tms ja esim yks palstan suosikkisekoituksia K-Pak+o&H on mullakin käytössä säännöllisin väliajoin.