Kirjoittaja Aihe: Tehohoitajat + hiusnaamiot  (Luettu 106800 kertaa)

Furtiva

• Vieras
Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot
« Vastaus #90 : 12.04.07 - klo:18:49 »
^Ehkäpä k-pak+hydrating-sekoituskin voisi olla kokeilemisen arvoinen? Jokin siinä tigissä mulla tökkii, mutta ilmeisestikään nämä mun yritykset löytää siitä huonoja puolia ei oikein toimi ;D

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #91 : 20.05.07 - klo:17:43 »
Oon tämän ketjun lukenut pariinkiin kertaan läpi, mutta suositelkaas mulle hyviä kosteuttavia tehohoitoja! En ole vielä suosikkia löytänyt. Multa löytyy Nutri Gloss naamio, Redken All Soft Heavy Cream, Bonacure Repair naamio ja Paul Mitchell Instant Daily Treatment. Toki O&H:ta käytän pitkällä vaikutusajalla, mutta lisävinkkejä kaivataan! Varsinkin, kun hiuksia kasvatan ja latvat kuivuu helposti. Muuten mulla onkin hyväkuntoinen letti.

Joicon Moisturizer ei mielestäni kosteuttanut tarpeeksi.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 20.05.07 - klo:17:49 »
^ Ojon Restorative Hair Treatment on mun mielestä ihan paras.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #93 : 20.05.07 - klo:17:50 »
^^Tuli mieleen kun sulla on vissiin aikas samanlainen hiuslaatu kuin Fankulla, ihana silkkitukka siis, niin jospa sä tykkäisit kanssa Redken Smooth Down-naamiosta?
Mulla on erittäin kuiva hius ja tuo on likimain ainoita aineita mitkä sen kosteuttaa pehmoiseksi ilman pitkäaikaisia muhituksia.

edittiä, pitää lähteä tutustumaan mikä tuo Ojon on ku kaikki hehkuttaa :D
« Viimeksi muokattu: 20.05.07 - klo:18:05 kirjoittanut norah »
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 20.05.07 - klo:18:03 »
Minäkin vannon Ojonin nimeen. Parempaa tehistä saa etsiä!!  :-*
Miinuksena siinä vaan on aika huikea hinta, mutta toisaalta se on tosi riittoisa...

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #95 : 20.05.07 - klo:18:21 »
Kiitoksia, pitää tuohon Ojoniin tutustua jossakin välissä!

norah, juu onhan mulla ihan silkkitukka, mutten sitä Rdkenin tehistä osta. Siinä on sen verran paljon silikoneja ja etsin nimenomaan kosteuttavaa tehistä ;)

Edit. Perhana tuo Ojon on aika kallis.
« Viimeksi muokattu: 20.05.07 - klo:18:26 kirjoittanut ChaosBlack »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #96 : 20.05.07 - klo:18:33 »
^Entäs Joicon IHT? Sisältäähän se toki keratiiniakin, mutta kosteuttaa kyllä ihan ylivoimaisesti parhaiten kaikista mitä mä oon kokeillut.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #97 : 20.05.07 - klo:18:37 »
Tosiaan IHT:ta pitää vain raaskia joskus ostaa. Kerran oon testannutkin ja tykkäsin kyllä. Epäilytti mua tuo rakennepaikkaus, mutta kylllä se tosiaan enemmän kosteuttaa. Niin ja mulla ei siis toimi mitkään rakennepaikkaavat. Vähän aikaa sitten toimi muutaman kerran, mutta oon tajunnut, että ne aiheuttaa vain hallaa mun hiuksille.

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 20.05.07 - klo:18:48 »
Joo, munkaan hiukset ei jostain syystä oikein rekuista tykkää, mutta IHT toimii silti kuin unelma.
Moisturizerikaan ei sovi tähän päähän, paitsi pieni tippa sekoitettuna O&H:seen, tosin sekin toimiminen johtuu varmaan vaan siitä että O&H:ta on 3/4 seoksesta  :P

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #99 : 20.05.07 - klo:21:32 »
Oon tämän ketjun lukenut pariinkiin kertaan läpi, mutta suositelkaas mulle hyviä kosteuttavia tehohoitoja!

Entäs L'Anzan Dry Hair Moisture Treatment? Yhden putelin joskus aikoja sitte käytin ja nyt tilasin lisää. Pidän todella paljon, tuntuu selvästi kosteuttavalta ja tuoksuu namin marjaiselta.

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #100 : 20.05.07 - klo:22:05 »
Mulla Joicon Intense Hydrator ei petä koskaan, ei edes lyhyellä vaikutusajalla. Mikään muu ei saa mun tukassa tällaista tulosta: pehmeää, sileää ja ultrakosteutettua. Lisäksi mä tykkään siitä satiininomaisesta kiillosta, jonka IH saa aikaan  :-*. Tuota tehistä käytän siis vähintään kerran viikossa ja iso 250 ml tuubi kestää ja kestää...
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #101 : 20.05.07 - klo:22:16 »
Pitää joskus miettiä tuota Lanzaa. Luulin, ettei se koskaan kiinnosta, mutta kumma kyllä sitä aina haluaa testata jotakin uutta!

Ai joo tosiaan IHT on isommassa putelissa. Uskon joo, että kestää pitkään, kun kestää 150 ml:kin. Ei sitä samaa tuotetta kuitenkankaan joka päivä käytä.

Kiitos kaikille suosituksista, pitääkin kirjotella ylös niitä!

Antonella

• Vieras
« Vastaus #102 : 21.05.07 - klo:12:59 »
Tyhmä kysymys: saako tuota Joicon IHT:tä mistään kaupasta/kampaamosta Helsingistä ja paljonko maksaa? Olen vasta syventymässä tähän tehisten ihmeelliseen maailmaan... Sen lisäksi rahat on kovin tiukilla, nyt olen pari kertaa tyytynyt laittamaan LV-tehohoitoa ja oliiviöljyä päähän ja tulos on kai ihan ookoo kun en paremmastakaan tiedä, mutta lisää kosteutusta näyttäisivät latvat edelleen tarvitsevan.

Mitäs muuta osaisitte suositella kuin tuota Joicoa? Minulla on tällainen melko liukas ja ihan siedettävässä kunnossa oleva, hartioille ylettyvä tukka, jota ei ole käsitelty sitten viime elokuun (silloin laitettiin vaaleita raitoja), mutta latvat ovat kyllä kuivat ja pahasti katkeilevat. Nutri-glossia en ole vielä kokeillut, pelottaa että se silottaa tukan liiankin luiruksi..?

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #103 : 21.05.07 - klo:13:12 »
^ Tässä ainakin yksi (netti)kauppa, josta saa Intense Hydratoria.
http://www.nettiplace.fi/epages/Nettiplace.axl/?ObjectPath=/Shops/Nettiplace/Products/15004

Joo, älyttömän kallista on Suomen hinnoilla, mutta tuubi on todella riittoisa.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #104 : 21.05.07 - klo:13:32 »
Viime pesuissa olen muhittanut hiuksia omatekoisilla öljy-hunaja-karite-sekoituksilla, ja tuloksena on ollut niin kiiltävä ja hyvältä tuntuva kutristo, että en mitenkään pysty kuvittelemaan minkään kalliin merkkituotteen saavan oleellisesti parempaa tulosta aikaiseksi. Joicot, L'Anzat, ym... (OK, Nexxuksen Humectress + Keraphix yhdistelmä täytynee joskus testata, kymmenien ylistävien arvostelujen takia... ;))
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii