Kirjoittaja Aihe: Hoidetut jalat  (Luettu 174731 kertaa)

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
Vs: Hoidetut jalat
« Vastaus #105 : 01.07.07 - klo:15:59 »
Minusta ainut ruumiskaupan jalkojenhoitojutuista kylpysuola ja jalkakuorinta on ostamisen arvoisia. Tosin halvemmallakin saa ihan yhtä hyvää tavaraa marketista plus isommissa koissa.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #106 : 01.07.07 - klo:16:27 »
^^ Eikös nuo kylmävoiteet perustu ihan mentholille sun muulle "luonnollisesti viilentävälle"?
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #107 : 01.07.07 - klo:17:01 »
Minulla on käytössä Emännän Jalkavoide, jossa on mukana mentolia viilentämässä ja eucalyptusöljyä pehmentämässä. Voide on erinomainen viilennykseen ja raikastukseen, tuota pehmennysefektiä en ole huomannut, siihen voi sitten hankkia jonkun toisen voiteen  ;)

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #108 : 02.07.07 - klo:14:54 »
Mä olen aika laiska hoitaan jalkojen ihoa. Talvella saattaa välillä kuulua sellanen "ritinä" kun kantapäät ovat niin kuivat ja hankaavat sukkaa vasten.  ;D Rasvailen kuitenkin silloin tällöin, ja hyväksi todettu tuote on Helosanin jalkavoide, se kosteuttaa hyvin. Kesän alussa kun hoidin jalkojani sandaalikeleihin niin rasvailin tolla muutamina iltoina peräkkäin niin huomasi kyllä kuinka toimi passelisti. Silloin tällöin käytän myös Oriflamen sellaista raspia, jossa on harjakset toisella puolella, siitä tykkään myös.
Only a vampire can love you forever

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 02.07.07 - klo:14:59 »
Mä oon myös tosi laiska hoitamaan jalkoja. Satunnaisesti kuorin tai raspaan kovettumia suihkussa ja sitten vielä satunnaisemmin rasvaan. Rasvaukselle olisi kyllä tarvetta, sillä varpaat kuivuvat kynsien vierestä aika paljonkin. Lakkakin näyttää rumalta kuivissa varpaissa, että jospa sitä nyt sitten ottais itseään niskasta kiinni :D

Tuotteet, joita käytän on lähinnä TBS:n viilentäviä. Jokunen Oriflamen jalkarasvakin on, mutta en yhtään muista minkälaisia ne on...

Poissa Niina

• HAIRahtanut
« Vastaus #110 : 05.07.07 - klo:11:28 »
Olen aika laiska hoitamaan jalkoja. Talviaikaan rasvaan jalat melkein joka suihkukerran jälkeen, mutta siihen se sitten melkein jääkin. Kesäaikaan ei tule rasvailtua jalkoja kovin usein. Useimmiten vasta siinä vaiheessa, kun huomaa, että kantapäät jää sukkiin kiinni. ::) Pitäis alkaa tekemään jalkakylpyjä useammin, koska niistä tulee itelleki hyvä olo. Iso- ja pikkuvarpaiden reunoihin tulee vähän kovettumaa, niitä pitäis varmaan raspailla pois.

Varpaiden kynsiä lakkaan tosi harvoin ja yleensä leikkaan ne kynsileikkureilla tosi lyhyiksi. Tänään kuitenkin innostuin ja tein niihin ranskalaisen manikyyrin. :) Olen vain kerran aikaisemmin tehnyt sen ja silloinkin sormien kynsiin. Tuli ihan kohtuullinen lopputulos. En jaksanut alkaa teippien kanssa sähläämään vaan ihan vapaalla kädellä laitoin valkoisen lakan. Rauhallisesti kun laittaa, niin hyvä tulee. Laitoin valkoisen lakan ensimmäiseksi, koska sitä on sitte helppo korjata, jos menee pieleen. Läpikuultavan vaaleanpunaista päälle, joka ei muuta valkoisen lakan väriä ja tietty sitte vielä kirkas päälyslakka.
Hiusten pituus 132 cm, yli polvien siis. Latvat haaroittuu herkästi ja hiukset takkuuntuvaa sorttia. 1bMii.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #111 : 05.07.07 - klo:16:31 »
Minkälaisia jalkakylpyjä teette? Katsoin tuolta http://www.yrttitarha.com/tietopankki/rohdot/index.html ohjeita ja yhdistelin jotain. Nyt on jalat hautumassa vedessä jossa on vähän hunajaa, pari valkosipulinkynttä, timjamia, rosmariinia ja minttua. Vaikuttaa ihan kivalta :D
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Lambi

• Vieras
« Vastaus #112 : 10.09.07 - klo:12:24 »
Sain jalkahoitajalta Helosania, kuulemma harvoissa muissa jaloille tarkoitetuissa rasvoissa on yhtä paljon oikeasti sitä rasvaa. Vannon tämän nimeen, suosittelen! Pehmentää kovettumiakin pitkäksi aikaa.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 10.09.07 - klo:14:29 »
Mulla on käytössä Freemanin Shea Butter -kantapäävoide. Käytän sitä kyllä surutta koko jaloille vaikka onkin vain kantapäille ilmeisesti tarkoitettu, on vaan niin ihanan paksua ja pehmentää tehokkaasti! Jos vaikka on muutaman päivän ollut rasvaamatta jalkoja ja jalat tuntuu kuivilta, laitan illalla suihkun jälkeen runsaasti jalkoihin ja sukat jalassa nukkumaan. Aamulla onkin jo jalat kuin uudet :-* Myöskin kovettumat pehmenee aika hyvin jos aktiivisesti rasvaa muutaman päivän.

Harmillisen harvoin tulee uitettua jalkoja jalkakylvyssä, raspailen silloin kun kantapäät alkaa tuntua kuivilta. Voidetta laitan kesäisin melkeinpä joka päivä jos vain muistan, mutta talven aikana jalkojen hoito jää vähemmälle, eli vain silloin kuin tuntuu välttämättömältä.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #114 : 10.09.07 - klo:14:34 »
Olen kokeillut kaikenlaisia jalkavoiteita, mutta harva on oikeasti ollut todella hyvä eli pitänyt ihon pehmeänä ja poistanut kaiken karheuden ja kuivan. Hankin kesällä kuitenkin äitini suosituksesta Schollin Foot Care linjan Deep Moisturising Creamia ja on ihan HG jalkatuote nykyään! Kosteuttaa loistavasti, jo ihan parissa päivässä on iho pehmeää ja kaikki kuivuus poissa. Äidilläni on ollut ongelman kovettumat ja ihon kuivuminen ja halkeilu (olen tehnyt hänelle jalkahoitoja ja tiedän sen tosiaan olleen ongelma) ja monet tuotteet ovat olleet ihan turhia, mutta kun hän otti tuon voiteen käyttöön ja oli käyttänyt sitä n. viikon päivittäin ja meinasi alkaa raspaamaan jalkojaan hän huomasi, ettei jaloissa olekaan mitään raspailtavaa vaan ovat ihanan pehmeät. Plussaa myös hinnasta , sillä tuo maksaa muistaakseni hieman alle viisi euroa (on muuten Stockalla halvempi kuin Sokoksella, poikkeuksellista). Lisäksi tuote imeytyy todella hyvin. Yleensä tuollaiset tehokosteuttajat ja pehmittäjät ovat todella vaseinimaisia ja ne täytyy sutia jalkoihin juuri ennen nukahtamista, sillä vessareissuilla niillä ei ole kiva liukastella, mutta tuo imeytyy kyllä hyvin ja äitini käyttää tuota ihan päivisinkin. Sosittelen todella lämpimästi!
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 11.09.07 - klo:21:56 »
Mulla on Freemanin joku karpalo-minttuvoide jaloille ja se on kyllä yhtä tyhjän kanssa. Kosteuttava vaikutus aika nolla enkä kesällä havainnut mitään miellyttävää viilentämistäkään. En suosittele. Yritän väkisin käyttää tuubin loppuun, mutta pelkkä jykevä haju kyllä jo ällöttää. :-X
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 11.09.07 - klo:22:05 »
^ Mä oon kokeillut myös useita Freemanin jalkavoiteita ja muut paitsi pari viestiä sitten mainitsemani Shea Butter kantapäille ovatkin aika tyhjän kanssa. Mutta tuo nimenomainen on yllättävän hyvää tavaraa!

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #117 : 12.09.07 - klo:14:06 »
Hoidan jalkoja kerran parissa viikossa. Teen ihan täydellisen jalkahoidon: liotan, raspaan,(silloin harvoin kun on tarvetta, yleensä kuorin) viilaan kynnet (käytän varpaiden kynsiinkin lasi viilaa...) poistan lakat, hoidan ja työntelen kynsinauhat ja tietenkin lakkaan. Niin ja poikaystävä hieroo ;) (lähes päivittäin, kivaa)

Tykkään yves rocherilta ostetuista "jalkakylpy palloista". Jalkavoiteena on CCS, kuorinnaksi kelpaa lähes mikä vaan, ei mitään suosikkia, kynsinauhoille käytän aina jotain kynsinauhaöljyä, (samaa mitä käytän sormien kynsillekin), kynsinauhavettä tulee myös käytettyä hoitojen yhteydessä.
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 15.09.07 - klo:21:14 »
Rasvaan jalat joka ilta ja laitan yöksi puuvillasukat jalkaan. Jalkavoiteissa kestosuosikkini on Dermosilin extra-voide, mutta käytän välillä vaihtelun vuoksi muitakin voiteita. Kerran viikossa kuorin jalat vartalon kanssa yhdessä joko vartalonkuorinta-ainella tai jaloille tarkoitetulla kuorinnalla. Mielestäni kyllä vartalonkuorinta ajaa ihan saman asian kuin erilliset täsmätuotteet. Käydessäni saunassa teen jaloille jalkakylvyn ja liottelen niitä kunnolla. Ehkä kerran kuussa saatan hohkakivellä vähän pehmennellä kovettumia. Tuo päivittäinen rasvaus on pitänyt jalkani niin pehmeinä, että raspaukselle on harvemmin tarvetta.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #119 : 19.09.07 - klo:11:06 »
Ostin Schollin Deep Moisturising Creamin Stationeryn ylistyspuheen ansioista. Olen käyttänyt tuota joka ilta ennen nukkumaanmenoa, ja nyt on kaikki karheus kadonnut jaloista -myös kantapäät ovat sileät ja pehmeät. Tuo voide kyllä hoitaa hommansa hyvin, ja tuoksu on mieto ja miellyttävä. Toisaalta jalkani varmaan tykkäävät siitä, että ylipäätään rasvaan niitä, varmaan olisi moni muukin rasva saanut jalkani parempaan kuntoon. En ole oikein jaksanut jalkojani hoitaa, kun varsinkin kantapäiden tilanne on ollut niin toivoton.

No, tämä rasva on ainakin tehokasta ja varmaan ostan lisääkin. Olisi kiva jos tätä saisi isommassa tuubissa kuin 75ml.