Kirjoittaja Aihe: Hoidetut jalat  (Luettu 169504 kertaa)

Poissa Merial

• HAIRahtanut
Vs: Hoidetut jalat
« Vastaus #120 : 19.09.07 - klo:14:56 »
^ Ostinpa minäkin samaista voidetta! En ole koskaan rasvaillut jalkojani, joten en osaa vertailla tätä muihin tuotteisiin - hommansa tämä kuitenkin hoitaa varsin mainiosti. Enää kantapäät eivät ole karheat, ja voidekin imeytyy eikä jää liukkaaksi kalvoksi. Jalat ovat ilmeisesti niin kuivat kun imaisevat lähes loputtomasti voidetta ja sitä voikin ihan vapaasti lisäillä aamuin illoin, mutta en ole tätä nyt kuin vasta kaksi päivää käyttänytkään. Uskon, että kovettumat pehmenevät ja muutenkin jalat näyttävät paremmilta kunhan tämän käyttöä vielä jatkaa.

Kiitos vinkistä Stationerylle! :)
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #121 : 20.09.07 - klo:09:31 »
Mukavaa, että voiteesta on pidetty. :)  Itselläni monet muut voiteet ovat kyllä kosteuttaneet, mutta eivät ole vienet karheutta noin loistavasti ja nopeasti pois. Oma purkkini vetelee viimeisiä ja pakko varmasti ostaa uusi, harmi ettei noita tosiaan myydä isommissa pakkauksissa. Tuon voiteen myötä on raspailunikin muuten vähentynyt, enää raspailen maksimissaan kerran kuussa kun tarvetta ei vaan ole. Ja hyväähän tuo vähäinen raspailu iholle tekeekin, sillä liian usein tehtynä raspaus vaan paksuntaa ihoa .
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #122 : 20.09.07 - klo:12:30 »
Mä olen erittäin laiska hoitamaan jalkoja mitenkään erityisemmin. Rasvailen niitä kyllä ja leikkaan kynnet, mutta siihen se sitten jääkin. Tällä hetkellä mulla on jalkarasvana TBS:n Mango-vartalovoi ja se on ehkä liiankin rasvaista. Myyjä suositteli sitä mun koppurajaloille ja toi onkin tarkoitettu erittäin kuivalle iholle. Pehmentää kyllä hyvin, mutta mua rasittaa kun se ei tunnu ikinä imeytyvän. Pitäisi kai opetella nukkumaan sukat rasvaisissa jaloissa, mutta se tuntuu vaan niin epämiellyttävältä.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 25.09.07 - klo:17:03 »
Minä en ennen tykännyt käyttää yöllä jalkavoidetta sen takia kun lakana sotkeentuu. Ostin sitten Oriflamen kosteuden säilyttävät sukat. Laitan ne koipiin ja Oriflamen jalkavoidetta ja voi että aamullakin oli niin ihanan silkkiset jalat  ;D Tosi hyvä keksintö.
Hang up the chick habit

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #124 : 05.10.07 - klo:15:32 »
Mulla ei jalat varsinaisesti itsessään ole kuivat mutta ne kantapäät! Ne on sitten ihan korput, ei  sentään halkeilevat mutta kuivat kumminkin. Luulen että jatkuva korkokengillä kävely saa ne koppuroitumaan :/
Yritän kerran viikossa raspilla hinkata kantapäät ja kuorin ne Dernosilin jalkojenlkuorinnalla. Levitän jalkavoidetta tämän jälkeen koko jalkoihin( muun kropan rasvaan muilla voiteilla). Hyväksi havaittuja on Dermosilin jalkavoide ja saman merkin Shea-jalkavoide. Ihmeaineeni on myös EA:n 8 hour cream jota tosin käyttelen vähän joka paikkaan.
Yksikään jalkavoide ei kuitenkaan tee sitä, minkä Karitevoi: se pehmittää ioihan uskomattoman paljon! Kantapääni ovatkin tätä nykyä jo aika pehmeät, kiitos päivittäisen karitevoi-rasvauksen.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #125 : 05.10.07 - klo:15:49 »
^ Kiitos norah hyvästä vinkistä! Mäkin olen ihan epätoivoinen mun kantapäiden kanssa, jotka on ihan törkeän kuivat ja karkeat. Raspaamisesta olen luopunut kokonaan ja olen vain yrittänyt rasvata niitä päivittäin. Oon kuullut, että liian kova raspaaminen saattaa vaan pahentaa tilannetta  :-\. En vaan ole vieläkään löytänyt tarpeksi tuhtia voidetta, joka tuon kuivuuden karkoittaisi, mutta tuota karitevoita aion kokeilla ehdottomasti.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #126 : 05.10.07 - klo:16:06 »
^Kokeilitko Dermosilin Extra-rasvaa? Todella tehokasta tököttiä!
Samoin tuo karite-voi.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #127 : 05.10.07 - klo:16:40 »
^olepa hyvä vain, toivottavasti sinäkin saat avun karitevoista :)

Mulla toi ei toiminut toi Extra. On periaatteessa ihan hyvä voide mutta kun on niin koppurat, rasva vaan liuku pois. Raspattuihin jalkoihin toimii kyllä , mutta kyllä karitevoi on tuplasti ainakin parempaa.

edit. Kiva kuulla anna että toimi sullakin :D
« Viimeksi muokattu: 07.10.07 - klo:22:33 kirjoittanut norah »
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #128 : 07.10.07 - klo:21:32 »
Herranen aika! Oon jo täs parisen vuotta kärsiny näistä mun kantapäistä kun ne koppuroituu hetkessä eikä lähde millään pois. Nyt sitten äiti toi tuliaisina tämmöistä Nevon kuolleen meren suolaa öljyssä, jolla voi kuoria kantapäät. Kuorin kerran sillä, ja laitoin kahtena iltana karitevoita kantapäihin ja sukat jalkaan nii nyt nää on jo pehmoiset kuin vauvanpylly. :o En olis ikinäikinä uskonut. Kiitoksia karitevoi-vinkistä! :D

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #129 : 08.10.07 - klo:10:35 »
Oujee, karitevoi toimii täälläkin kuin unelma. Olen nyt parina iltana hieronut sitä kantapäihin ja sen jälkeen muhittanut jalkoja sukissa. Ihan selkeä muutos on tapahtunut, ei näitä nyt mihinkään vauvanpyllyyn vertaisi  ;), mutta kuitenkin se pahin karkeus ja kuivuus on kadonnut kokonaan. Mulla oli kans ihan sama ongelma kuin norahilla; kosteusvoide ei "jaksa" imeytyä kuivaan ihoon, vaan jää pyörimään siihen ihon pinnalle. Aika monikäyttöinen voide tuo karitevoi. Me likes  :-*.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 08.10.07 - klo:12:19 »
Mistäs tätä kohuttua voita saa?
Hang up the chick habit

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 08.10.07 - klo:12:36 »
Karitevoita on ihmiset tilaillut kai pääasiassa Pienestä Tuoksukaupasta.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #132 : 19.10.07 - klo:10:38 »
Poikaystävälläni on toinen kantapää ihan todella kuiva.. Iho halkeilee ja kutisee. Tuo karitevoi voisi auttaa siihen.. Onkohan se tarpeeksi noin kuivaan ihoon?

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 19.10.07 - klo:10:44 »
^Kyllä on.

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #134 : 19.10.07 - klo:16:35 »
Pakko hehkuttaa vähän muiden lisäksi: karitevoi toimii todellakin kuin unelma myös korppujalkoihin! En ole vasta kuin muutaman kerran laittanut, mutta eron huomaa jo nyt kun jalat ovat paljon pehmeämmät.
Only a vampire can love you forever