Kirjoittaja Aihe: Hoidetut jalat  (Luettu 169890 kertaa)

Poissa Lyx

• Tukkaguru
Vs: Hoidetut jalat
« Vastaus #135 : 20.10.07 - klo:08:55 »
Minäkin olen nyt viineiset illat hieronut karitevoita jalkoihin aika reippaalla kädellä ja nukkunut sukat jalassa ja hyvin näyttäisi toimivan; jalat ovat pehmoisemmat ja karheus on hävinnyt. Yhdessä vaiheessa jalat oli niin kuivat että ne "raapi" lakanoita... :-X
Kokeilin kaikennäköisiä jalkavoitreita mutta mikään ei ole toiminut yhtä hyvin kuin karitevoi. :-*

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #136 : 16.11.07 - klo:16:02 »
Eilen aivan ihana ilta! Kulta oli ostanu miulle yllärinä TBS:n piparminttu jalkakylpysuolapurkin sekä kuorinta-aineen ja sitten hän piti miulle luksus pedikyyri-illan meidän pikku kotikylpylässä. Aivan taivaallista! Viimeisenä silauksena kun jalat olivat jo superpehmeät hän vielä voiteli ne TBS:n shea body butterilla ja hiero ihanasti. Taivas!  :-*
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #137 : 16.11.07 - klo:16:13 »
^ Lainaatko miestäsi yhdeksi illaksi, munkin jalat kaipaisi vastaavan hoidon :D Aika ihana ylläri kyllä.

Mulla on samaa vikaa karitevoin kanssa kun Veralla. Toimii jopa huonommin kun TBS:n mango-vartalovoi.

Edit: Pitää vähän tarkentaa, siis TBS:n mango-voi toimii hyvin ja olin yllättynyt kun karite toimii paljon huonommin siihen verrattuna. Vähän huonot sanavalinnat aikaisemmin :P
« Viimeksi muokattu: 16.11.07 - klo:22:22 kirjoittanut Tristy »

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #138 : 16.11.07 - klo:22:20 »
Tristy, olin ihan ällikällä lyöty kun hän oli hankkinut nuo tuotteetkin ihan itse ja pyytämättä. Olis ees ollu miun syntymäpäivä tjms. niin olis osannut odottaa jotain pientä kivaa. :D No ei, tuollaset yllärit on kyllä niitä ihanimpia. :)

Ja miusta TBS:n vartalovoit ovat oikein oivallisia etenkin kuiville korppu jalkapohjille. Ihanan pehmeeks saa jalkaset nuilla.  :-* Miun pitäis ennen Thaimaan matkaa hoitaa jalat ihan kunnolla kauniiksi.  Tää kysymys nyt ei välttämättä kuulu ihan tähän ketjuun, mutta olisko jollakin ehdottaa jotain ihanaa pirtsakkaa ja hyvin kestävää kynsilakkasävyä varpaiden kynsiin?

Valentine

• Vieras
« Vastaus #139 : 30.11.07 - klo:00:12 »
Olisi niin ihanaa jos olisi pehmeät jalat, kauniit kynnet ja suorat varpaat. Valitettavasti baletti on jättänyt jo nyt jälkensä, enkä varmaan tule saavuttamaan näitä koskaan, ehkäpä ensimmäisen, sitten kun olen lopettanut tanssimisen, mutta en siis vielä piiitkään aikaan. vaikka jalkoja rasvaisi päivittäin, tulee jalkoihin kovettumia ja kulumia ihoon, niin että lopulta iho vain lähtee pois,ei siis varsinaisesti rakkoja.  :P Noh jalka rasvaa n. päiivittäin laitan, mutta siinäkin on haittansa, kun tanssiminen sattuu enemmän pehmeillä jaloillla, kun kuivilla.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #140 : 30.11.07 - klo:18:57 »
Elisaveta: Mulla ei nyt oo mitään tiettyä merkkiä/sävyä antaa, mutta mun lempparisävyt kesävarpaisiin on ehdottomasti pinkit ja persikansävyiset lakat, joissa on shimmeriä joukossa. Pinkki käy hyvin myös kalpeille varpaille ja tollanen persikkainen on ihan ehdoton jo ruskettuneille jaloille. Tollaset "glitterlakat" myös näyttävät paremmalta pidemäpään, niissä ei kuluminen näytä niin törkeältä kuin jossain ihan cremelakassa...

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #141 : 01.12.07 - klo:01:21 »
Mie lakkasin varpaat sinne matkalle syvän fuksialla kynsilakalla. En normaalisti valitsisi tälläistä sävyä, mutta kai miulla oli joku villi päivä tai jotain kun päädyin tähän aika räikeeseen vaihtoehtoon. :D Noo, katon vaikka lentokentältä jonkun kivan persikkaisen tai muun hillitymmän sävyn mukaan. :) Huomenna vielä jalkojen raspaus ja kuorinta, rantahiekka saa sitten pehmentää loput.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 01.12.07 - klo:13:26 »
Schollin voide oli hyvää, mutta oman suosikkini löysin Dermosilin Jalkavoide Sheasta. Tuoteselosteen mukaan sisältää voipuunvoita sekä sitrusöljyjä. Voide pehmensi jo yhden käyttökerran jälkeen kaikki karheutumat kantapäistä. Lisäksi siinä on kivan pirtsakka sitrusmainen tuoksu ja se jättää raikkaan ja virkistävän tunteen jalkoihin :) Pitänee testailla jatkossa noita muitakin Dermosilin jalkojenhoitotuotteita.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 01.12.07 - klo:13:30 »
Mun lempparijalkavoide on kaikkien mummojen suosikki Boreas  :D. Se kosteuttaa hyvin ja sisältää kamferia joka vilkastuttaa pintaverenkiertoa auttaen siten kylmiin jalkoihin. Tämä on ikuisesti paleleville varpailleni ihana voide! Kuulemma auttaa suonenvetoonkin polviin saakka hierottuna.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #144 : 01.12.07 - klo:13:41 »
Mistä tuota Boreasia saa ja missä hintaluokassa liikkuu? Kuulostaisi mukavalta omille jääkalikkavarpailleni ja voisihan tuota varmaan myös käsillekin käyttää :)
2c F ii

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #145 : 01.12.07 - klo:19:11 »
elisaveta: toihan kuulostaa kivalta! Laita vielä yöksi kunnon kerros rasvaa jalkoihin, muovipussit ja sukat päälle ja aamulla hierot loput rasvat sitten ihoon. Tulee ihanan pehmoset jalat  :-*

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 04.12.07 - klo:12:37 »
^^Sorry Beatrix, huomasin viestisi vasta nyt! Voi käyttää juu käsillekin ja pehmentää kyllä nekin tosi ihanasti. Purkissa on ihan mainintakin että myös käsivoiteeksi.
Myydään ainakin Stockalla ja Beautyissa, maksaa n. 11,50€/ 150ml.
Purkin teksti: "BOREAS-voide pehmittää ja hoitaa karheat ja halkeilevat kantapäät. Kärsitkö suonenvedosta, kylmistä tai turvonneen kuumottavista jaloista? Hiero BOREAS-voiteella jalat varpaista polviin. Raikas ja hoitava myös käsille."
Unohdin muuten aiemmassa viestissäni vielä mainita että koska olen seisomatyössä jalat ja varsinkin nilkat saattavat olla pitkien päivien jälkeen tosi väsyneet ja turvonneet, tällä hierominen helpottaa sitäkin. Ja tosiaan lämmittää.
« Viimeksi muokattu: 04.12.07 - klo:12:39 kirjoittanut SuperHotFemale »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #147 : 04.12.07 - klo:12:47 »
^Tuo Boreas-jalkavoide on aivan ihanaa!  :-* Kosteuttaa, rentouttaa, helpottaa oloa kun jalat tuntuvat tosi väsyneiltä ja rasittuneilta.

Tuota saa myös apteekeista, itse sain tuosta näytteen Yliopiston apteekista ja pääsin testailemaan. Yliopiston apteekissa 100 ml tuubi maksaa 8,80 euroa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 04.12.07 - klo:12:52 »
^Tuo 150ml pakkauskoko mihin omassa viestissäni viittasin on siis purkki.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #149 : 04.12.07 - klo:12:54 »
^Ok, en tiennytkään että tuota on myös saatavissa purkissa kun Yliopiston apteekista löytyy vain tuota tuubia. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.