Kirjoittaja Aihe: Hoidetut jalat  (Luettu 169893 kertaa)

Poissa kuku

• Tukkaguru
Vs: Hoidetut jalat
« Vastaus #210 : 03.01.09 - klo:22:11 »
Millä sais kovettumat pois jaloista  ??? Mulla on tossa oikean jalan oikealla puolella ja vasemman jalan vasemmalla puolell. Tuli puristavista kengistä, jotka heitin roskiin. Miten saan nää pois, on tosi rumat  :'(
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #211 : 03.01.09 - klo:22:15 »
Millä sais kovettumat pois jaloista  ??? Mulla on tossa oikean jalan oikealla puolella ja vasemman jalan vasemmalla puolell. Tuli puristavista kengistä, jotka heitin roskiin. Miten saan nää pois, on tosi rumat  :'(

Voisit aloittaa raspaamalla kovettuneita kohtia, jalkakylvyn jälkeen (tai pitkä saunomisen) että jalkojen iho pehmenee. Sen jälkeen ahkeraa rasvausta mahdollisimman täyteläisellä jalkavoiteella ja JOKA pesun jälkeen  :) Sukat jalkaan voiteen levityksen jälkeen niin saa imeytyä rauhassa.

Pitäis auttaa pidemmän päälle  :)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 03.01.09 - klo:22:25 »
^^ Urea INCin alkupäässä kertoo myös siitä, että voide on tarkoitettu pehmittämään koppuraisia kehon osia.

Tosin nyt ostin jalkojen rasvaksi Dermosilin Extra Treatment - voiteen, jossa ureaa ei ole. Rakastuin kyseiseen voiteeseen parin kokeilukerran jälkeen. Nähtäväksi jää, että miten tuo auttaa pitkällä aikavälillä.

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #213 : 03.01.09 - klo:23:38 »

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #214 : 04.01.09 - klo:14:55 »
Voisit aloittaa raspaamalla kovettuneita kohtia, jalkakylvyn jälkeen (tai pitkä saunomisen) että jalkojen iho pehmenee. Sen jälkeen ahkeraa rasvausta mahdollisimman täyteläisellä jalkavoiteella ja JOKA pesun jälkeen  :) Sukat jalkaan voiteen levityksen jälkeen niin saa imeytyä rauhassa.

Pitäis auttaa pidemmän päälle  :)

Itse en ole ajatellutkaan, että ensin jalkakylpy ja sitten vasta raspaus. Mulla on kolme erilaista hohkakiveä. Yksi on sellainen Scholl-merkkinen "viila", yksi todella pieni hohkakivi ja uusin on Freemanin jalkahoitopaketin mukana tullut. Näköjään voisi kokeilla seuraavaksi ensin jalkakylpyä, kuivata hyvin jalat ja sitten laittaa jalkavoiteen. Missä välissä kannattaa jalat kuoria?

Levitän kantapäihin aamuin illoin Freemanin jalkavoidetta ja laitan sitten puuvillasukat päälle. Olisiko jollakulla suositella hajustettua ravitsevampaa voidetta? Nyt tuntuu, ettei talvella tuo Freeman ole tarpeeksi kosteuttava. Tuoksu on vain niin ihana!
I wake up, it's a bad dream,

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 04.01.09 - klo:20:19 »
^^ Urea INCin alkupäässä kertoo myös siitä, että voide on tarkoitettu pehmittämään koppuraisia kehon osia.

Eipä oo tässä mun Scholl voiteessa Ureaa  :-\ Mitä voidetta suosittelisitte näihin kovettumiin? Ei mielellään kovin kallista.  :)

Varis

• Vieras
« Vastaus #216 : 04.01.09 - klo:20:44 »
Mä suosittelen Tummelia, löytyy apteekeista. Iso 400g purkki maksaa hieman yli 8 euroa, eli aika edullista.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 05.01.09 - klo:17:38 »
Mä suosittelen Tummelia, löytyy apteekeista. Iso 400g purkki maksaa hieman yli 8 euroa, eli aika edullista.

Juu tuo vois varmaan olla hyvää!  :) Ei kallis! Ajattelin myös tota Schollin jtn syväkosteuttavaa voidetta, jossa on Ureaa incin alkupäässä..?

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #218 : 06.01.09 - klo:15:45 »
Omille kuiville jalkapohjilleni olen nyt talvella alkanut käyttää apteekin Neribase-nimistä, hieman ällörasvaisen oloista perusvoidetta. Ostin tuon alunperin sheivaukseen, mutta siihen se on nimenomaan liian klähmäävää, koska tekee iholle suojaavan kalvon. Toimii jaloissa sen sijaan oikein passelisti, eikä hintakaan mikään älytön ollut. Tuota jalkoihin ja sukat päälle, niin johan tulee pehmeät räpylät.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 06.01.09 - klo:16:58 »
Muuten, kaupassa näin sellaisen Scholl - kovettumienpoistohöylän! Onkohan hyvä, kukaan kokeillu?

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #220 : 06.01.09 - klo:21:29 »
^ Tuollaisella saa todella tehokkaasti poistettua kovettumat, jos niitä on oikeen paksu kerros, mutta pitää olla varovainen. Tuossahan on siis ihan sellainen partaterän kaltainen terä, jolla saa todella pahaa jälkeä, jos sitä ei osaa käyttää oikein. Tuolla pitää käsitellä kantapäitä juuri oikeassa kulmassa tai muuten jaloista lähtee iso pala pois ja saat aikaan pahan haavan. En suosittelisi tuollaisen käyttöä kenellekkään, joka on huolimaton, suurpiirteinen tai kärsimätön, mutta jos jaksaa varovasti opetella käyttämään niin voi olla ihan toimiva. Ei tosin kannata käyttää liian usein, eikä poistaa liikaa kerralla, ettei kovettumien muodotus kiihdy entisestään.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 06.01.09 - klo:21:33 »
^^^Ja ihan yleisenä  kommenttina jalkojen hoitoon heitettäköön, että raspaaminen/muu kovettumiien mekaaninen poisto on toissijaista rasvaamiseen nähden. Ainakin erään kosmetologin mukaan.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #222 : 08.01.09 - klo:22:02 »
Onko muilla kokemuksia varpaankynsien mustumisesta tai sinistymisestä, niin että koko kynsi näyttää yhdeltä mustelmalta? Minulla on sellainen ollut vaivana jo pari viikkoa, enkä tajua, mihin olisi varpaani pamauttanut. Todennäköisesti vain painunut kengässä. Onneksi pahin kipu alkaa jo olla poissa, mutta kynsi on edelleen hurjan näköinen...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 08.01.09 - klo:22:12 »
^ hyvin todennäköisesti kynsi lähtee irti jos on kunnolla mustana. Ei se isoa iskua vaadi.
this too shall pass.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 08.01.09 - klo:22:22 »
^^ Mulla on mennyt ihan vain kengissä toinen isovarvas osittain mustaksi. Kengät olivat aina olleet tosi hyvät, mutta tosin sinä iltana taidettiin tanssia huppelissa aamuun asti, joten saattaa olla jokunen kolhukin osunut... Aluksi kynsi vaikutti olevan kohtuu ok, mutta muutaman viikon päästä huomasin sen itse asiassa olevan oikeaa ja vasenta reunaa lukuunottamatta täysin irti (oli siis sivuilta kiinni vain ohuista ihokaistaleista, ei kiinni kynsimarrossa). Avitin sitten vähän ja koko kynsi irtosi. Alla oli vain röpelöistä ihoa, joka ei kuitenkaan ollut edes mitenkään herkkää. Ajan myötä tuohon sitten kasvoi uusi kynsi, ja nykyään ei mitään eroa muihin kynsiin ole. Ikävintä oli yhden kesän vietto yhdeksällä lakatulla kynnellä ja yhdellä rumalla varpaanpoikasella  :P .