Kirjoittaja Aihe: Hoidetut jalat  (Luettu 175186 kertaa)

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
Vs: Hoidetut jalat
« Vastaus #255 : 17.03.09 - klo:18:02 »
Onkohan tuo TBS:n hamppu jalkavoide millainen? Kun ei se kuitenkaan niin kauhean kalliskaan olisi, niin voisin kokeilla sitä.

Minusta tuo oli vähän pettymys siihen nähden, että hammpukäsivoide on aivan loistavaa tavaraa. Noista kahdesta laittaisin jalkoihinkin ennemmin sitä käsivoideversiota kuin varsinaista jalkavoidetta... Hamppujalkavoidetta mielestäni parempi on se tehokosteuttava piparminttujalkavoidepurkki. Ohjeen mukaan sitä käytetään pari kertaa viikossa, mutta itse laitan surutta joka ilta!

Kiitos infosta Tuikkuli. Täytyy sitten harkita jos kokeilisi tuota piparminttu jalkavoidetta. Tai sitten tyydyn ihan Freemanin jalkavoiteeseen, siitä taitaa olla monella ihan hyvät kokemukset. Tai mikäpä siinä jos sitä molemmat vaikka hankkisi. Nuo Freemanin jalkatuotteet taitaavatkin olla Sokoksella tarjouksessa 3+1 päivillä niin voisi sieltä hyvällä hinnalla hankkia.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #256 : 17.03.09 - klo:19:26 »
^^ Lähetä joku miespuolinen ystävä (tai oma mies) sinne niin eiköhän selviä palvelutarjonta ;D. Tai sitten vaan itse ennakkoluulot romukoppaan ja kokeilemaan. Hyvä jalkahieronta on yhtäaikaa todella virkistävää että rentouttavaa.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 24.03.09 - klo:16:57 »
Ajattelin tosiaan ottaa jalkakylvyn ja sitten tietenkin jalat rasvata sen jälkeen, mutta tämä tyhmä kyselee missä välissä jalat pitää kuoria??

Edit. Vastaus löytyikin aika pian googlettamalla. :)
« Viimeksi muokattu: 24.03.09 - klo:17:02 kirjoittanut Jenni. »

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 16.04.09 - klo:17:00 »
^ Vaikka lösitkin jo vastauksen niin minä teen jalkakylvyn, kuorin, sitten liotan jalkoja vielä hetken kylvyssä, kuivaan ja voitelen :D

Mun jalkoihin ei ole toiminut Helosan, eikä Louis Widmerin wicarba voide. (enkä ole vielä päässyt, kerennyt jalkahoitajalle, mutta sitä odotellessa) Ostin CCS:n jalkakylvyn, 100% ureaa! + mukaan tarttui miedompi salisyylivaseliinin. Nyt istun tässä tietokoneen äärellä jalkakylvyssä puolisen tuntia, sitten kuorin jalat Freemanin jalkojen kuorinnalla ja rasvaan salisyylivaseliinilla.
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Camilla

• HAIRahtanut
  • Clueless
« Vastaus #259 : 21.04.09 - klo:20:58 »
Vaseliinia jalkoihin, ja unta yön yli. Pehmeä lopputulos  :D
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #260 : 28.04.09 - klo:22:11 »
Oon taas talven laiskuuden jälkeen ryhdistäytynyt rasvaamaan jalkoja riittävän tuhdilla voiteella, vartalovoiteet kun ovat vain kevyttä ensiapua jaloille. Multa kanssa plussaääni The Body Shopin mangontuoksuiselle vartalovoille. Minnekään muualle kuin jalkoihin (ja joskus kyynärpäihin tai polviin) en tuota käytä, kun pelkään rähmääväni sitä muuten vahingossa päivän mittaan myös näppyyntyville ihoalueille.  Mutta jaloissa tuo toimii siis tosi kivasti. En tiedä saisko mun jaloista superpehmeitä millään, mutta tuolla jalat pysyy sileinä ja hoidetun tuntuisina, parempina kuin millään muulla kokeilemallani tuotteella. Liian pehmoisista jaloista ei musta ole kuin harmia, eihän sellaisilla voi edes kävellä kesällä ulkona paljain varpain. :) Ainesosissa veden jälkeen ensimmäisenä mm. kasviöljyjä, silikoni taisi olla 6. sijalla. Lisäiloa railakkaankeltaisesta purkista ja voiteen vaaleankeltaisesta, raikkaasta väristä. Tykkään tuon tuoksustakin: kivan makea, mutta ei mun nenään ällö, toisin kuin monet makeantuoksuiset tuotteet. Ihana tuote, jolla hoivaa jalkojaan ihan ilokseen. :-*

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 04.05.09 - klo:11:48 »
Onkos muilla mitään kokemuksia Scholl:n kuorintavoiteesta? Menin sitten vahingossa sellaisen ostamaan, mutta kai se käytettyä tulee, aine vaan näyttää omaan silmiin jotenkin epämääräiseltä ;D Minulla vaan on jo Freemanin kuorinta ja olen siihen enemmän kuin tyytyväinen.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 04.05.09 - klo:18:35 »
Mä käytin tuota Schollin kuorintavoidetta joskus tuubin ja musta se oli ihan jees, tosin ei mikään mullistava tuote.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #263 : 05.05.09 - klo:10:43 »
Olisiko jollakulla suositella täyteläistä kohtuuhintaista jalkavoidetta? Mulla on ollut Freemanin voiteita, mutta ne eivät kosteuta tarpeeksi ja tykkään täyteläisemmistä voiteista.
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 05.05.09 - klo:10:47 »
^
Itse pidän Boreaksen voiteesta, löytyy tuubina tai purkkina, hinta varmaan kympin kieppeillä.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #265 : 05.05.09 - klo:11:21 »
^^ Schollin jalkavoiteista Deep Moisturising Cream on todella hyvin kosteuttava, hintaa tuolla on muistaakseni vähän alle viisi euroa. Tuota nimenomaista Schollin voidetta ei tosin ihan joka marketissa ole valikoimissa, mutta on mielestäni huomattavasti parempaa kuin sarjan muut jalkavoiteet.
1c F ii

Emma

• Vieras
« Vastaus #266 : 05.05.09 - klo:11:43 »
Mä olen ihastunut Burt´s Bees Coconut Foot Creme:en. Heti ekalla kerralla auttoi mun halkeilleisiin kantapäihin ja säännöllisellä käytöllä kantapäät on tosi pehmeät ja sileät. Harmi kun toi loppuu   :(
Pitää kokeilla noita Freemanin tuotetta, mullekin kaverit niitä kehuneet.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #267 : 05.05.09 - klo:20:24 »
Mulla ei ole ollut tapana hoitaa jalkoja kovinkaan tunnollisesti ja sen kyllä huomaa. Varpaat ja kantapäät on ihan kuivat koppurat ja varpaankynsien kynsinauhat ovat olleet todella paksut ja karheat  :-X
Nyt kun mulla loppui tavallinen vartalovoide, oli pakko keksiä jotain tilalle säärille jotka ei kestä rasvaamatta suihkun jälkeen. Nappasin siis saunaan matkaan rypsiöljypurnukan ja levitin rypsiöljyä käsiin ja jalkoihin. N. 10-15min istuskelin saunassa ja wow  :o Myös koppurat kantapäät ja rumat kynsinauhat olivat kuin toiset!
Aion tästä lähin istua aina saunassa valeltuna rypsiöljyllä. Ehkä ensimmäistä kertaa munkin varpaat on kesällä siinä kunnossa että kehtaa liikkua jalat esillä  :D
Suosittelen kaikkia kuivaihoisia kokeilemaan! Rypsiöljyähän voi laittaa myös kostealle iholle kosteusvoiteen alle.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #268 : 06.05.09 - klo:16:41 »
Mulla tulee kovettumia ja halkeamia jalkapohjiin todella helposti. Olen huomannut että jos en säännöllisesti joka päibä rasvaa jalkojani ja pidä sukkia jaloissa alkavat ne kuivua ja halkeilla välittömästi. Tämä lienee perinnöllistä eikä tästä varmastikaan pääse  eroon, mutta todella ärsyttävää  :-[
Olen käyttänyt apteekin Hydrania, joka on todella paksua ja auttaa halkeamiin ja kuivettumiin hyvin. Olen oikein ko. rasvan suurkuluttuja. Mutta mitäs muita tehokkaita ja todella rasvaisia rasvoja löytyy. Öljyjä voisi tietysti laittaa. Millä täällä on saatu jalat kuntoon :D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 06.05.09 - klo:20:58 »
^ Mä tyrkyttäisin omaa ehdotonta suosikkiani Dermosilin Extra-voidetta. Tuo on ainut rasva, joka itselläni pitää kantapäät kunnossa. Kävin taannoin jalkahoidossa, ja vaikka kovettumia ym. raspattavaa löytyy, kosmetologi ihasteli sitä, miten kantapäiden iho on hyvässä kunnossa.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!