Kirjoittaja Aihe: Hoidetut jalat  (Luettu 169894 kertaa)

Poissa Manna

• Tukkaguru
Vs: Hoidetut jalat
« Vastaus #315 : 24.01.10 - klo:11:28 »
Edelleen mainostan kovettumien hoitoon Widmerin Wicarba-voidetta. Se pehmentää ja vähentää sarveistumisen muodostumista jalkapohjiin. Liialla raspaamisella vaan aktivoi sitä sarveistumisen muodotumista. Toinen vastaava tuote on ACON SPC jalkapuikko.

http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?pagetype=1&catalog=yasalescatalog&productid=36921%28yabasecatalog%29

http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?pagetype=1&catalog=yasalescatalog&productid=2007292%28yabasecatalog%29
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #316 : 24.01.10 - klo:11:47 »
Sain apteekista (ulkomailla) näytteen Eucerinin jalkavoiteesta, lienee samaa kuin Tuikkulin mainitsema. Se tosiaan haisi aika pahalta, mutta toimi muuten hyvin päiväsaikaan käytettävänä rasvana. Ei ollut liian jankkia, en tykkää yhtään laittaa sukkia jalkaan jos jalat ovat ihan tahmeat. Voide oli riittoisaa, näytetuubista riitti ainakin kymmeneen kertaan. En kyllä varmaankaan osta täysikokoista.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #317 : 24.01.10 - klo:18:52 »
Edelleen mainostan kovettumien hoitoon Widmerin Wicarba-voidetta. Se pehmentää ja vähentää sarveistumisen muodostumista jalkapohjiin. Liialla raspaamisella vaan aktivoi sitä sarveistumisen muodotumista. Toinen vastaava tuote on ACON SPC jalkapuikko.

http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?pagetype=1&catalog=yasalescatalog&productid=36921%28yabasecatalog%29

http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?pagetype=1&catalog=yasalescatalog&productid=2007292%28yabasecatalog%29

Mun jaloissa ei ainakaan nuo tuotteet toimi.
Silloin tällöin käyn ihan jalka hoitajalla joka vetää skapelilla reippaasti kaiken ylinmääräsen pois ja viimeistelee käsin viilaamalla,jos noita ei hoida kuntoon niin voi tulla askelvikoja yms..
Mahdollisimman paljon avojaloin sisällä ollessa auttaa ainakin itselle ennen pidin aina vaan sukkia ja tuntu koko ajan vaan pahenevan jalka ongelmat.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 24.01.10 - klo:19:51 »
Minäkin suosittelisin Dermosilin Extra-voiteen korvaajaksi Laufwunderin voiteita. Itse olen vannoutunut Extra-käyttäjä, mutta ennen Extraa käytin Laufwunderin voiteita, jotka toimi nekin erittäin hyvin mun kantapäiden kovettumiin ja korppuihoon. Laufwunderilla taitaa olla ihan oma kantapääkovettumien voidekin, jonka nimeä en nyt muista. Mulla oli juurikin se voide aikoinaan käytössä, ja se oli kyllä erittäin hyvin toimivaa tavaraa. Kosmetologilta taisin minäkin noita voiteita ostaa.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #319 : 28.01.10 - klo:18:18 »
Testasin jalkanaamiota (Baby Foot, tilasin sasa.comista) ja ihastuin siihen. Saakohan noita muualta tilattua, onko kukaan muu testannut? Jalat laitetaan sellaisiin "muovisukkiin", naamio on siellä sisällä. Pidetään 2 tuntia, jalat pestään. Joidenkin päivien kuluttua iho kuoriutuu pois ja alta paljastuu vauvajalat  :l

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 06.02.10 - klo:21:28 »
^Kuulostaa hyvältä  :) Sasallako on vielä kohtuulliset postarit vai?

Mistä Boreasin vai Borealisko se on jalkavoidetta kannattaa ostaa? Onko usein esim kantistarjouksessa stockalla? Ajattelin sitä seuraavaks kokeilla.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 06.02.10 - klo:22:05 »
Mistä Boreasin vai Borealisko se on jalkavoidetta kannattaa ostaa? Onko usein esim kantistarjouksessa stockalla? Ajattelin sitä seuraavaks kokeilla.
Hulluilla päivillä toi on usein alessa, muulloin aika harvoin kai. Pari euroa halvemmalla saa useimmilta laivoilta myös jos moinen on ajankohtaista.. Ihana jalkavoide kyllä <3
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 06.02.10 - klo:22:07 »
^^ Mulla oli Borealista purkki joku aika sitten, ja en tykännyt hirveesti. Ensinnäkin se haju on kamala ja koostumus paksua. Imeydyttyään jalkoihin ei jää semmosta hyvää kosteutettua fiilistä vaan jää kuivaksi. Joka ilta käytettynä on ihan ok mutta tehoiltaan ei silti minusta ole parhain.

Nyt mulla on käytössä TBS:n Hemp -jalkavoide ja se on ainakin tähän asti ollut tosi hyvää :) Tehokasta harvemminkin käytettynä eikä ole ällöä paksua tahnaa. Tuntuu levitettäessä tosi kevyeltä mutta pehmittää tosi hyvin.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 06.02.10 - klo:22:27 »
^Toi itseasiassa on mun suosikki. Just loppumassa ja ajttelin ostaa jotain vielä tehokkaampaa, mutta en tiedä sitten onko sellaista. Tykkääkö kukaaan noista molemmista?

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #324 : 07.02.10 - klo:00:46 »
^Kuulostaa hyvältä  :) Sasallako on vielä kohtuulliset postarit vai?

Ei ne kyllä mitkään kohtuulliset olleet.. 18 dollaria.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #325 : 28.02.10 - klo:19:07 »
Itse olen kyllä tykännyt noista jalkaviiloista paljonkin - verrattuna raspiin. Myös tavallista ihokarvahöylää voi käyttää samaan tarkoitukseen. Höylän ylivertaisuus raspiin tai hohkakiveen verrattuna on se, että se ei jätä ihoa karheaksi.

Etenkin kuivaa ihoa höylä leikkaa todella helposti ja kuivan ihon höyläilyssä saa olla todella varovainen. Mutta jos jalat kylvettää ensiksi ja höylää pehmennyttä ihoa, liukas ja pehmennyt iho väistää terää paremmin ja höylän mukana lähtee kuollutta ihosolukkoa vain vähäsen.

Myönnän usein laiminlyöväni jalkahoitoa talviaikaan. Näihin aikoihin vuodesta aloitan höyläämällä pahimmat kovettumat hieman ohuemmiksi kuiviltaan, kiinnitän huomiota erityisesti halkeamien ympäristöön, yritän ohentaa ihoa juuri sen verran, että halkeamat pääsevät paranemaan. Sitten kylvetän jalat (tuo Freemanin Plum-Tea Tree kylpy on ihan loistotavaraa - ja haiseekin hyvältä). Kylvyn jälkeen höylään vielä kevyesti kauttaaltaan iho kosteana. Leikkaan kynnet ja irrottelen kynsinauhat. Sitten rasvaa vielä nahkeankostealle iholle ja sukat jalkaan.

Tuota rutiinia toistan näin alkuun kerran kuussa ja kun sandaalikelit todella alkavat niin kerran parissa-kolmessa viikossa. Höyläämisen tarve luonnollisesti vähenee koko ajan ja yleensä jo kolmen-neljän kerran jälkeen kuivahöyläyksen saa unohtaa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #326 : 28.02.10 - klo:19:33 »
Minä tykkään käyttää e-viilan timantti kartio päätä jalkojen hoitoon,nopeaa ja helppoa :ts
Raspilla saa harvoin kerralla kunnon jälkeä mutta hätätilanteessa käy.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 07.03.10 - klo:10:48 »
Olen nyt kuukauden ajan käyttänyt säännöllisesti kerran viikossa sitä ACOn puikossa olevaa voidetta ja kantapäät ovat pehmeät kuin vauvan peppu  ;D Olen jopa vähentänyt jalkojen rasvaamista ja silti tulos on erinomainen  :ts
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 10.03.10 - klo:13:05 »
Mä en pahemmin jaksa hoitaa jalkojani kun ei ne nyt näytä siltä että tarvis mitään ihmeellistä.. Yleensä rasvaan samalla kun rasvaan muutenkin jalat, ja välillä laitan lakkaa kun leikkelen kynsiä. mä olen ihastunut nyt emendon virkistävään jalkahoitoon  :l Sitä kun laittaa työpäivän jälkeen ( seisomatyötä) tai mikä parempaa saunan jälkeen ja paksut villasukat jalkaan niin oikein tuntee kun jalassa lähtee veret kiertämään ja rentoutuu  :) Tuoksu on kyllä aika voimakas, sellainen saunatuoksumainen mutta eipä se haittane ainakaan kovin paljoa, kun ne vaikutukset on niin mukavat. :p

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #329 : 13.04.10 - klo:22:31 »
Onnistuin löytämään täydellisen jalkavoiteen!
Laitoin 50g karitevoita ja sulatin 50g kaakaovoita,sekoitin keskenään.
Tulee niin pehmeät jalat,ei enää tule sitä kuivaa kuollutta ihoa jalkapohjiin.
Sopii tosi vaativille kuiville jaloille.