Kirjoittaja Aihe: Hoidetut jalat  (Luettu 169516 kertaa)

Poissa jensQ

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Hoidetut jalat
« Vastaus #330 : 15.04.10 - klo:12:30 »
Schollin Deep Moisturising Cream on aivan mieletöntä tavaraa! Tuubi on ollut säännöllisen-epäsäännöllisessä käytössä ja toimii jopa parin käyttökerran jälkeen todella tehokkaasti, jalat on pehmeät ja kosteutetut. Olen todella laiska hoitamaan jalkoja kynsien leikkuuta intensiivisemmin, mutta näin hyvää tuotetta, joka tehoaa lähes välittömästi, on pakko käyttää useamman kerran viikossa!

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #331 : 19.04.10 - klo:13:00 »
Multa loppui tuossa yksi päivä Schollin Deep Moisturising Cream ja kaipaan jotain kosteuttavampaa ja tuhdimpaa jalkavoidetta. Olen kyllä ostanut hamppukäsivoiteen ja muutaman kerran kokeillut sitä, toimii kyllä aika hyvin. Mutta olisiko jossakin halvemmassa merkissä jotain tuollaista mitä kaipaan? Millaisia jalkavoiteita esim. halpismerkki Eveline:llä on? Käsivoiteista olen kuullut ihan hyvää palautetta..
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 05.05.10 - klo:14:22 »
Luin pikapikaa tämän ketjun läpi (saattoi siis mennä ohi silmien), enkä oikein löytänyt kuin jeesusteipin känsien poistoon avuksi? Onko muita kokemuksia? Ostin eilen apteekista paria eri laastaria, toisessa on salisyylihapoa mukana, toiset ovat vain Compeedin turvatyynyjä helpottamaan paineen tuntua päkiöissä (känsä on nyt piikkinä lihassa siellä).
Onko kukaan juures itse nyrhinyt känsän juurta irti? Muistan lapsuudesta, että joku känsä piti oikein käydä poraamassa lääkärillä, sitä ei saanut itse pois.

Nim. Känsä koituu kohtaloksi näinä päivinä.
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 06.05.10 - klo:13:31 »
^ Sillä salisyylilaastarilla saat aikas hyvin pehmitettyä känsän, jolloin voit itse sitä operoida. Kannattaa kuitenkin olla varovainen, ettet laita sitä terveelle iholle tai jos kyseessä on pieni känsä. Kyllähän niitä voi olla hankala itse poistaa, jos on päässyt kasvamaan syvälle. Ja kotikonsteihin en suosittelisi kovin jäteitä aseita, ettei käy hullusti. Toki voit varovasti sitä rapsutella, kun on pehmennyt ja ihan raspillakin saat siitä varmaan irti. Hiljaa hyvä tulee.  :) Ja muista rasvata kunnon pehmentävällä voiteella. Kannattaa myös miettiä känsän syytä, kengät kun on useimmiten se syy. Sulla on kyllä  saattanut taannoinen raskaus aiheuttaa tämän, koska painopiste kropassa muuttui. Sit vaan jalkahoitajalle/lääkärille, jos ei ala asettua.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 11.05.10 - klo:10:44 »
^ Jee, nyt se on pois :)
Tuo laastari auttoi kolmessa päivässä, viilasin känsää aina suihkussa ja tänään lähti alueelta ilmeisesti salisyylihapon käräyttämä alue ihoa pois.
Mutta aika jännä juttu, känsä kerkesi nousta aika pallomaiseksi ja kun vähän painoin sitä, sieltä turskahti aikamoinen mätäpallo  :-X Ihan kuin jättimäinen paise, mutta känsä se kuitenkin oli. Veikkaan että sinne oli kerennyt mennä bakteereja ja ne tulivat sitten ulos  :P

\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 11.05.10 - klo:11:32 »
^ Hyvä juttu, että sait sen pois. :) Se laastari on aika tujua tavaraa. Pidä nyt vaan huoli puhtaudesta, että paranee.

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #336 : 11.05.10 - klo:14:09 »
Hoidan jalkoja raspaamalla ne kerran tai kaks viikossa, samalla lakkaan varpaankynnet. Joka ilta laitan yöks jalkoihin Helosan-voidetta ja sukat jalkaa. Jalat pysyy pehmeinä, mutta oon miettiny kyllä, että pienet kovettumat varmaa suojais jalkoja hieman, ku käytän melkee aina korkokenkiä ja mulle tulee tosi usein rakkoja. Mihinkään läpsyttimiin/tennareihin en aio vaihtaa, mut pitäskö raspaamista vähentää esim. vaan yks kerta kahes viikos?
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 11.05.10 - klo:14:14 »
^ Voit kyllä vähentää, kaksi kertaa viikossa on kyllä turhan usein. Ei kovettumia kannata ehdoin tahdoin hankkia, mutta kun rasvaat kerta joka ilta niin eiköhän iho pysy kunnossa.  :) Ymmärsin, ettei sulla ole kovettumia, varsinkin silloin raspaaminen on aika turhaa. Vaikka käytätkin korkoja niin kiinnitä huomiota kenkien istuvuuteen.

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #338 : 11.05.10 - klo:14:25 »
^Oon aatellu, et ennaltaehkäsen niiden kovettumien muodostumista. ;D Kävelen paljon, joten noita hiertymiä tulee varmaan joka tapauksessa, vaikka millaset superkengät olisi... :-\
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 11.05.10 - klo:14:54 »
^ Hyvähän se on, että hoidat jalkoja, mutta liika raspaaminen saattaa alkaa kovettaa ihoa, koska iho puolustautuu. Joten ei kannata liian innokkaasti raspailla, ahkeraa rasvausta vaan! Ja tietty niiden hiertymien hoitoa kans.  :)

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #340 : 14.05.10 - klo:17:42 »
Mulla on ihan ihme kovettumat ollu jaloissa niin kauan kuin muistan. Ne on kummassakin pottuvarpaassa, niiden päällä! Oon yrittänyt raspata ja rasvata ja mitä vaan keksin, eikä ne lähde pois... Ja ruman näköiset ovat! Mitään ideoita?
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #341 : 14.05.10 - klo:20:49 »
^Raspi/kuorinta kerran viikossa ja joka ilta tuhtia jalkarasvaa jossa on ureaa tai sitten Lushin Lemony Flutteria, joka tosin on virallisesti kynsinauhavoide, mutta pehmentää kovettumat ja karheat kyynärpäät tehokkaasti. Kun kovettumat on hyvässä kunnossa kannattaa raspaamisväliä kaventaa.

jouhanna

• Vieras
« Vastaus #342 : 18.05.10 - klo:09:50 »
Paras keksintö itselläni tänä keväänä: laitoin jalkakylvyn kylmään veteen ja Melvitan merilevä kylpysuolaa "tavallisen" jalkasuolan sijaan. Hohkakivellä raspailukin tuntui mukavammalta. Mulla tuo lämpimässä suolavedessä jalkojen lilluttelu on joskus tuntunut ärsyttävän jalkojen  ihoa, erityisesti jos iho on ollut muutenkin kuiva. Purkkikaupoin erilaisia voiteita kokeilleena löysin vihdoin hyvän, nimittäin Urtekramin Aloe Vera kosteusvoiteen...sitäkin olen käyttänyt vuosia mutten tietenkään kuvitellut sen toimivan jalkojenhoidossa. Hienoa että on taas yksi purkki vähemmän.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #343 : 21.05.10 - klo:14:48 »
Voihan paska. Käytin tuota Weledan Skin foodia ja sain sillä kaikki kovettumat pois, siis ihan kaikki: jalat oli yhtä pehmeät viimeksi varmaan joskus pienenä lapsena. Sitten kaikessa hässäkässä "unohtui" tuon käyttö pariksi kolmeksi viikoksi ja kas, kovettumat palasi.  >:( Nyt sitten taas rasvaillaan ahkerasti, että päästäisiin takaisin sinne ihannetilanteeseen..
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #344 : 21.05.10 - klo:15:29 »
Minkälaisia kokemuksia teillä on jalkahoidoista? Itse olen käynyt kaksi kertaa, toinen asuinpaikkakunnallani ja harmittaa vieläkin kun en valittanut, kotona olisin pystynyt samaan lopputulokseen. Carbiassa Turussa kävin Spa jalkahoidossa ja se oli tosi ihana. Jalat oli pitkään sellaiset kun ei niillä olisi askeltakaan otettu ;) Nyt kesän kunniaksi varasin itselleni tiistaiksi spa-jalkahoidon ja varpaankynsien geelauksen :) Saas nähdä mitä tällä kertaa..
my.oriflame.fi/kauneudellesi