Kirjoittaja Aihe: Hoidetut jalat  (Luettu 175182 kertaa)

Tristy

• Vieras
Vs: Hoidetut jalat
« Vastaus #375 : 10.12.10 - klo:09:05 »
Hankin Schollin syväkosteuttavan jalkavoiteen toivomuksena, että saisin mun superkorput jalat edes vähän parempaan kuntoon. Mulla olisi lahjakortti kauneushoitolaan ja ajattelin käyttää sen jalkahoitoon, mutta tällä hetkellä en kehtaa mennä edes sinne, koska jalat on oikeasti niin järkyttävässä kunnossa. ::) Laiska rasvaaja + osittain seisomatyö + kuiva iho = huono yhdistelmä.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #376 : 10.12.10 - klo:11:00 »
Onko muuten joku muu, joka kärsii todella kuivista ja kovista varpaiden kynsivalleista? Ootteko löytäneet ratkaisua? Mulla erityisesti isovarpaiden kynsien vierukset on todella ongelmalliset. Mietin, että mahtaisiko Lushin Lemony flutter toimia siellä yhtä hyvin, kuin monilla sormien kynsinauhoissa

Mulla pikkuvarpaiden kynsinauhat ovat jostain syystä ihan kuivaa koppuraa. Liotan kynsinauhoja kerran viikossa Cuticle Removerilla, harjaan sitten saippualla ja kynsiharjalla, ja työntelen vielä kynsinauhoja taaksepäin. Sitten laitan kynsinauhaöljyä ja yöksi sukat jalkaan. Tämä on auttanut. Jos unohdan tehdä tämän kerran viikossa, kynsinauhat menee ihan kamalaksi.

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #377 : 10.12.10 - klo:19:53 »
^^^ Mulla kuivuu varpaiden kynsinauhat kamaliksi, jos en lisää manteliöljyä tai avokadoöljyä (Pienen Tuoksukaupan avokado on erityisen hyvää minulle) jalkarasvan joukkoon - olipa mitä rasvaa tahansa. Illalla saunan,kylvyn tai suihkun jälkeen boostattu rasva jalkoihin, sukat päälle ja a vot!  :)

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #378 : 10.12.10 - klo:20:39 »
Kiitos vinkeistä, pitääpä kokeilla ainakin kaapin öljyvarastoja. Oikeastaan ei siis noi kynsinauhat ole ongelma, vaan nimenomaan kynsivallit. Itse miellän kynsinauhan siksi pieneksi ihonpalaseksi, joka kasvaa tavallaan siinä kynnen päällä siinä kohdassa, missä kynsi tulee ulos ihon alta, ja kynsivalli taas on siinä kynnen reunan vieressä. Mutta sama kai se. Koitan noita öljyjä!
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #379 : 07.01.11 - klo:19:45 »
Ostin tänään Neutrogenan cracked heel jalkavoidetta. Pieni tuubi (40 ml) ja maksoi melkein kympin, mutta teho vaikutti heti. Mulla on kantapäät ihan kamalassa kunnossa ja parin tunnin päästä ton laittamisesta ne oli paljon paremman näköset. Yllättävän riittoisaakin tämä on (ja saakin olla, kun tuubi on noin surkean pieni). Inci ei kyllä tässä herätä mitään riemunkiljahduksia, kun eniten tässä on mineraaliöljyä ja silikonia.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #380 : 18.01.11 - klo:21:10 »
Ah, Schollin syväkosteuttava jalkavoidehan on ihan ihmeainetta! Mulla on ollut ihan koppurat jalat ja olen vähän turhautunut niiden hoitamiseen, kun ei mitkään apteekin paksut perusrasvat ole oikein tehnyt niille juuta tai jaata. Olen nyt vasta pari kertaa epäsäännöllisesti rasvannut Schollin rasvalla ja jalat on jo ihan huomattavasti pehmeämmät! Ja tämä vielä imeytyykin nopeesti. Ihanaa, edessä luultavasti ensimmäinen kesä ilman koppurakantapäitä.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #381 : 22.01.11 - klo:19:02 »
Käyttääkö kukaan muu juures jalkojen hoitoon tavallista partahöylää? Mä oon nyt muutaman kuukauden ajan korvannut raspaamisen höyläämällä kantapäät yksiteräisellä partahöylällä ja toimii kuin unelma. Poistaa mulla vain kuolleen ihosolukon ja kovettumat, mutta ei aiheuta uusia. Olen höyläillyt säännöllisen epäsäännöllisesti suihkun jälkeen, kun jalat on vielä kosteat. Kuivista kantapäistä lähtee liikaa ihoa ja jälki on epätasaisempi. Sitten vain rasvaa perään ja sukat jalkaan :)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #382 : 22.01.11 - klo:20:16 »
^ Pitääpä kokeilla! Mä käytän kynsiviilaa, sellaista karkeaa hiekkapaperimaista.  :D
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #383 : 22.01.11 - klo:20:41 »
Mut mä oon funtsinu ton vielä pienessä viisaassa päässäni niin, että tuolla höylällä ei voi periaatteessa poistaa liikaa sitä ihoa. Kynsiviilalla tai raspillahan voi periaatteessa viilata vaikka koko jalan irti (ehkä VÄHÄN kärjistettynä), mutta eihän kukaan pysty tavallisella partahöylällä poistamaan kuin sen kuolleen osan. Eihän kasvojenkaan iho sheivatessa vahingoitu...

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #384 : 23.01.11 - klo:11:08 »
Mä olen kokeillut tuota höyläämistä, mutta mulla se ei valitettavasti auttanut. Mulla on niin kovat kantapäät että ihoa pitäisi lähteä enemmän. Tuo höylä ottaa liian vähän kerralla. Sahasin vaikka kuinka kauan, mutta ei ne kovettumat oikein lähteneet.
Olen miettinyt että ostaisin sellaisen kovettumien "vuolemiseen" tarkoitetun välineen, ainakin muistaakseni Scoll myy sellaista.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #385 : 15.02.11 - klo:22:06 »
Tein ihan parhaan jalkakylvyn itselleni, oli aivan loistava sekoitus kun varpaat olivat ihan jäässä kun sisällä on niin kylmä...
Sekoitin vatiin sopivan kuumahkoa vettä, pari ruokalusikallista merisuolaa, ruokalusikallisen jojobaöljyä, kolmisen tippaa eteeristä mustapippuriöljyä ja kolmisen tippaa eteeristä kanelinlehtiöljyä.

Tuoksui ihanan mausteiselta, ja tuntui öljyiseltä. Uitin kylmiä jalkojani vadissa melkein 20min ja nautin lämmöstä. Kun vesi alkoi olla liiaksi jäähtynyttä, kuivasin jalat ilman huuhtelua. Jalat tuntuivat kevyiltä, rennoilta ja pehmeiltä. Laitoin sukat jalkaan ja se lämmin tunne pysyi vaikka kuinka pitkään. :l
Mikään aikaisemmin kokeilemani jalkakylpy ei ole toiminut noin hyvin. Epäilen että noilla eteerisillä öljyillä oli jotain vaikutusta, etenkin mustapippuriöljystä on sanottu että se on lämmittävä...
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #386 : 06.03.11 - klo:16:15 »
Multa loppui jalkakylpymömmöt eli kaipailisin vinkkejä hyvistä jalkakylpysuoloista tms. Öljyjä mullakin olis kyllä kotona, mutta ei eteerisiä eikä merisuolaa. Ehdottaa voi siis sekä itsetehtyjä ja kaupan tuotteita.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 04.05.11 - klo:22:55 »
Onko kellään kokemusta Body shopin peppermint pumice scrubista tai Schollin jalkojenkuorintavoiteesta? Mietin että jompaakumpaa noista vois kokeilla.. :)

Freemanin jalkakylpy on muuten parasta mitä oon koskaan kokeillut! Pehmentää tosi paljon, kovettumat tuntuvat sileämmiltä. Olen kokeillut myös apteekin CCS jalkakylpyä joka ei tuntunut tekevän jaloille mitään, samoin kuin Schollin jalkakylpykuulat.

edit/ Kiitos Ulpu, toi olis varmaan kesällä aivan unelmatuote, vois kokeilla ;)
« Viimeksi muokattu: 05.05.11 - klo:18:55 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 04.05.11 - klo:23:02 »
Onko kellään kokemusta Body shopin peppermint pumice scrubista tai Schollin jalkojenkuorintavoiteesta?

Tuo BS:n kuorinta on ihana. Jos ei ole muuttunut siitä, kun olen viimeksi käyttänyt niin silloin se oli mukavan pehmeä kuorinta ja päivän päätteeksi ihanan virkistävä hikoileville jaloille.  :)
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #389 : 18.05.11 - klo:19:06 »
Jalkojen kuorinnasta:
Tilasin Milky Foot Intense Exfoliating Foot Padin jota kokeilin siis puolitoista viikkoa sitten. Annoin vaikuttaa 50 minuuttia ja tänä aikana tuntui kihelmöintiä varpaissa muttei sekään liian epämiellyttävän tuntuista ollut. Iho alkoi itselläni kuoriutua 4 päivän jälkeen, ensimmäisenä lähinnä kantapäistä. Siitä (pystyin kuorintaa kokeilemaan nyt siis vain toiseen jalkaan) iho on nyt jo nätisti kuoriutunut lähes kokonaan ja uusi iho tuntuu pehmeältä. Vähän avitin iholerpakkeiden irtoamista repimällä niitä irti...
Päkiän alueella vanha iho ei ole vielä kuoriutunut kunnolla, mutta tuotteen lupausten mukaanhan kuoriutuminen saattaa kestää kolmisenkin viikkoa, joten odottelen yhä miten tilanne tuosta kehittyy. Onneksi on vielä toinen noista pussukoista jäljellä.

Samanlainen tuote löytyy muuten esim. Baby foot-merkiltä ja itse asiassa olisin tuon alunperin tilannut, jos se ei olisi ollut Cosme-de.comissa loppu. Nyt taas näyttää tuotetta siellä varastossa olevan.