Kirjoittaja Aihe: Hoidetut jalat  (Luettu 169577 kertaa)

Poissa Lyx

• Tukkaguru
Vs: Hoidetut jalat
« Vastaus #45 : 23.04.06 - klo:05:10 »
Minä tykkään levittää Elizabeth Ardenin 8 hour creamia jalkoihin ja yöksi sukat niin johan on varpaat pehmeät kuin vauvan peppu! :-*
En pahemmin raspaa jalkoja koska minun mielestäni ne kovettumat tulee silloínpahempana takaisin...
« Viimeksi muokattu: 23.04.06 - klo:05:15 kirjoittanut Lyx »

Prisku

• Vieras
« Vastaus #46 : 28.05.06 - klo:18:14 »
Huomasin itse myös,että jalat oli paljon paremmassa kunnossa,kun en "liotuksen" jälkeen raspannut niitä.Kuivasin,laitoin rasvaa ja sukat päälle niin pehmeät tuli :)

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #47 : 28.05.06 - klo:23:22 »
Välillä tulee kotona jalkohoitoja tehtyä.
Lähinnä siinä ovat olleet käytössä oriflamen tuotteet eli tuo jalkakylpyaine,kuorinta ja pientä raappausta raspilla,mut sekin on vähän mitä enenpi sitä käyttää niin se tekee vaan hallaa ja sitten lopuksi rasvaus.
Toisinaan on ihanaa päivän päätteeksi laittaa väsyneille jaloille kylmägeeliä *vieläkun olisi joku toinen sitä levittämässä*  ;D
ja saisi itse vaan rentoutua geelin viilentäessä.
Sitten nyt taas ensi kerralla kun teen jalkahoidon niin laitan varmaan ranskalaisen pedikyyrin samalla.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #48 : 29.05.06 - klo:10:33 »
Siis pakko tulla haukkumaan ja mainostamaan. Ekaks haukun Freemanin Totally Nutty(?) pähkinäisen jalkarasvan kuiville ja halkeileville kantapäille. Siis ei mitään hyötyä. Ja kauhean liruakin, purkki kului ihan ennätysvauhtia, varsinkin kun sitä sai laittaa monta kertaa jos halusi edes aavistuksen tehoa.
Ja sitten kehut. Dermosilin Extra-voide. Parempaa ei ole kuiville kantapäille. Tuota mulla oli aiemminkin, mutta sen loputtua käytin tuon Freemanin pois(ja jalat meni järkkyyn kuntoon). Nyt oon taas viikon saanut käyttää tuota dermosiliä ja jalat voi hyvin taas. Ei mulla tosin koskaan oo ollut halkeilevia kantapäitä, mutta kuivat on silti.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #49 : 11.06.06 - klo:21:45 »
Nyt kesäisin koitan kerran viikossa liotella varpaitani lämpimässä vedessä johon lisään kylpyöljyä. Pehmentää mukavasti. Sitä ennen poistan kynsistä lakat. Liottelemisen jälkeen rasvaan vielä jalat. Kun rasva on imeytynyt laitan uudet lakat. Useimmiten käytän vahvoja värejä, nyt on tumman violetit.

Raspia en käytä ollenkaan. Eräs nainen oli sanonut, että päivittäinen jalkojen rasvaus tulisi riittää. Hän oli muistaakseni sanonut tyyliin, kun raspaa niin sen jälkeen tulee taas kovettumaa ja taas. En muista sitä kunnolla, mutta jotain tuollaista.

maikku

• Vieras
« Vastaus #50 : 11.06.06 - klo:21:59 »
Mulla on aivan järjettömät kovettumat jaloissa, isovarvas on muutenkin ihan järjetön ja kovettuma vaan suurentaa sitä. Myös kantapää on kovaa kovettumaa. Mulla ja äidillä on aika samanlaiset jalat, kovettumat samoissa paikoissa. Rasvaaminen ei mitenkään erityisesti pehmitä niitä.  :-\ Raspilla on melkein pakko yrittää pienentää ukkovarpaan kovettumaa samoin kuin kantapäätä. Rasvaaminen kyllä pitää ihon hyvässä kunnossa ja teenkin sen joka aamu suihkun jälkeen ja joskus kun on oikein kuiva iho, niin ennen nukkumaanmenoakin.
Nyt sattuu jalkoihin, kun pidin "sporttisandaaleja" ekan kerran tänä vuonna. Jalat vaan on liian leveät niihin ja nyt niihin sattuu. Ja kävelin niillä vain n. kaksi kilometriä. Plääh. 

Saheli

• Vieras
« Vastaus #51 : 18.06.06 - klo:08:37 »
Nyt on tullut Schollille myyntiin voide kuiville kantapäille. Olen käyttänyt tuotetta viikon ja kyllä jalat on hyvässä kunnossa. Tuubin hinta on reilu 7 euroa.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #52 : 18.06.06 - klo:13:29 »
Minulla oli ennen jalkojen iho todella hyvässä kunnossa, mutta nyt kun joudun työssäni seisomaan ja tallustelemaan aina koko päivän, on jalkojen ihon kunto hieman huonontunut. Jalkapohjista lähtee nahkaa jonkun verran ja pientä sarveistumaa on alkanut tulla, ei onneksi sentään kovettumia. Pitäisi varmaan alkaa taas hoitamaan ahkerammin.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 18.06.06 - klo:13:36 »
Joo mäkin huomasin selkeän eron jalkojen kunnossa kun aloitti tollasen seisoma-kävely-työn. Kovettumia tulee ukkovarpaan syrjään ja kun niitä raspaa pois niin takas pukkaavat tosi nopeasti. Vaikka rasvais jalat joka ilta niin niitä tulee silti. Jalkapojista lähtee ihoa sillai kuivumalla. Yök :-X
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #54 : 21.06.06 - klo:12:03 »
Miun ainoa iso ongelma kropassani on jalat. Ne hikoaa ja haisee ennätysvauhdissa  >:( Laukussa aina mukana jotain jalkasuihketta (tällä hetkellä Relaxantin) ja saippuaa.
Varsinkin näin kesällä en halua käyttää sukkia kengissä ja sekös jalkojani vasta hiostaa. Eli aina sisälle tullessa heti jalkapesulle. Onneksi jatkuvasti pesemisestä huolimatta jalat eivät kuivu eivätkä halkeile.
Ongelmaa helpottaisi sukat, mutta kesällähän minä en niitä pidä!!  :D
Kokeiltu on myös erilaiset talkit, mitkä kyl helpottaa, mutta ei poista ongelmaa. Syytän geenejä  ;)

Poissa Kia

• HAIRahtanut
« Vastaus #55 : 21.06.06 - klo:21:29 »
Au... kaikki hoitaa Jalkojaan paremmin kun minä  :-[ Jalat raspaan-> en koskaan,  Rasvaan 3krt vuodessa. Ei kyllä  ne hirveästi sitä tarvitsekaan
Muuten kaikille kuivajaloille hyvä vikki.
Avokilla oli  enne aivan järkyt kantapäät, haavoja, halkeamia ja kovettumia enemmän kun laki salli. Silloin havaittiin hyväksi ja toimivaksi voiteeksi Helosanin piparminttu jalkavoide 2 krt päivässä  ( reilu 5e putkilo) aamuin illoin. Raspaus vaan max kerran viikossa. Nykyään  ei enää edes tarvitse. Ja rasvatakin enää pari kertaa viikossa maksimissaan
Näillä mennään....

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #56 : 21.06.06 - klo:22:23 »
Tuli vain mieleen kun Kia mainitsi tuon hoitamattomuuden, että nyt kesällä on aika järkky katsella, että millaisia jalkoja sandaaleista paljastuu. (En nyt tarkoittanut henkilökohtaisesti Kialle, tuli vaan hoitamattomuudesta mieleen. ;) ) Toki joillakin on hyvässä kunnossa jalat hoitamattakin, mutta kun suomalaiset eivät oikein koe tärkeäksi jalkojen hoitoa kun suurimman osan vuodesta ne kuitenkin ovat piilossa talvikengissä. Näyttää melko pahalta kun on hienoja sandaaleita ja muita ja sitten näkyy halkeilleet ja pykimiä täynnä olevat kantapäät ja kuivat, hilseilevät pottuvarpaat ym.  :-X
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

rolla

• Vieras
« Vastaus #57 : 22.06.06 - klo:19:39 »
Pitiki oikein katsoa omia jalkoja, ne on hyvässä kunnossa vaikken ole koko talvena hoitanut. Olen niin laiska, kun käy joka päivä suihkussa ja jos vielä rasvaisi jalat, niin menisi koko ilta suihkutoimissa. En mä niin itserakas ole  ;) Liotus silloin tällöin kyllä tekee talvisin hyvää tai varsinkin jos on työssä. Niin harvoin näen jalkoja ku on tosiaankin aina kengät päällä.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #58 : 22.06.06 - klo:21:11 »
Minulla on jalkarasvapurkki yöpöydällä ja laitan jalkoihin rasvaa viimeisenä juuri ennen nukkumaan menoa niin voide ehtii imeytyä rauhassa eikä tarvitse mennä töppöstelemään enää pitkin taloa rasvajaloilla.

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 06.07.06 - klo:00:30 »
Osaako joku sanoa, että mikä sen suolan tehtävä jalkakylvyissä on? Vai onko sillä joku tarkoitus? Eli kannattaako jalkojen liotuksveteen laittaa suihkusaippuan lisäksi merisuolaa? :P
Oma väri takaisin.