Kirjoittaja Aihe: Hoidetut jalat  (Luettu 175083 kertaa)

Poissa Louna

• HAIRahtanut
Vs: Hoidetut jalat
« Vastaus #480 : 01.10.14 - klo:22:17 »
Mua on himottanut kokeilla Holika Holikan baby silk foot -kuorintaa, mutta löysinkin ihan kaupasta vastaavan setin Iroha nature -merkiltä (sama maahantuoja kuin esim. Freemanilla, sunrisecosmetics.fi). Muovisten "sukkien" sisältämä aine ei aiheuttanut mitään ikäviä tuntemuksia, ja hoito oli helppo toteuttaa leffaa katsellessa  :D Käveleminen sisältä limaisilla muovipusseilla oli liukasta ja meinasinkin kerran kaatua kun olin saanut ne jalkaan  ;D Mulla kesti yli viikon, että mitään alkoi tapahtua, mutta sen jälkeen iho on kyllä nyt kuoritunut kunnolla, onneksi sandaalikelit on ohi! Ennen kuoriutumisen alkamista jalkapohjia vähän kutitti pari päivää.

Toi kuoriutuminen on edelleen menossa, niin ihan lopullista tuomiota ei vielä voi antaa, mutta olen jo nyt aika vakuuttunut, että tätä tai vastaavaa tuotetta tulee ostettua jatkossakin silloin tällöin. Lähtötilanne ei ollut mitenkään paha, mutta parissa kohdassa oli vähän enemmän kovettumaa. En oikein tykkää mistään raspeista ym. mekaanisista jutuista. Ajattelin, että tän perusteellisen kuorinnan jälkeen helpoiten kovettuviin kohtiin voisi alkaa laittaa toisinaan esimeriksi kasvoille käyttämääni aha-tuotetta.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #481 : 22.12.14 - klo:13:12 »
Joko olette bonganneet tai kokeilleet sukkia, joiden pohjassa on kosteuttavaa geeliä? Näin tuollaiset sukat pienessä luontaistuotekaupassa ja laitoin samanlaiset sukat tilaukseen iHerbistä. Käytän kuitenkin talvisin aina jonkinlaisia tossuja kotona, joten samallahan ne tossut kosteuttaisivat koppurakantapäitä. Mielenkiinnolla odotan pääseväni testaamaan onko tossuista mitään kosteuttavaa hyötyä.

Poissa Vuhi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #482 : 10.01.15 - klo:15:07 »
Onkos kukaan kokeillut Dina jalkavoiteita? Joskus kauan sitten ostin semmonen lämmittävän jalkavoiteen 1-2e. Alkoi niin paljon pistelemään, että piti pestä pois. Ihan kauheasti. Hui kamala, mikä jalkavoide! Mitähän ainetta lämmittävissä jalkavoiteissa on?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #483 : 10.01.15 - klo:15:42 »
Mulle pamahti kantapäät ihan halki heti, kun ilmat kylmeni. Kokeilin ensi hätään Herbinan jakavoidetta. Virhe! Halkeamat vaan syvenivät ja kantapäät olivat jo suorastaan kipeät. Herbinan jalkavoide sisältää ureaa, joten olisin olettanut että se on hyvää, mutta ei todellakaan ollut.

Sitten kokeilin apteekin lanoliinia sisältävää Lansinoh -voidetta, jota ilmeisesti yleensä myydään nännivoiteena imettäville äideille. Siis tää on aivan parasta! Halkeamat katosivat parissa yössä, kun laitoin tätä kantapäihin ja puuvillasukat jalkaan.

Tää on todella tiukkaa jankkia eli levittäminen on aika hankalaa, lisäksi hinta on aika suolainen, mutta tää on oikeasti parasta halkeileville kantapäille mitä olen ikinä käyttänyt! Kokeilkaa!

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #484 : 11.01.15 - klo:20:33 »
Jos voiteista ei tunnu löytyvän sopivaa niin karitevoi toimii myös todella hyvin kantapäihin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #485 : 09.04.15 - klo:14:01 »
Täytyy kehua täälläkin korealaista Holika Holika jalkakuorintaa, jonka ansiosta jalkapohjat ovat nyt ihanan pehmeät - kuoriutuminen kesti viikon, jonka aikana lähti isoja ihosuikaleita (yök) ja askelivirheen muodostama kovettuma haihtui lähes täysin.  0_0
Tehokasta, mutta hiukan epämukavaa - ensin piti oleskella jalat sukkamaisissa pusseissa, joissa se kuorimislitku vaikutti. Kihelmöintiä, kuumotusta... en huuhtonut nesteitä lopuksi pois, kuten kai olisi pitänyt - mutta oli kyllä mahtava kokemus näin kevään kynnyksellä. Pahimpia kovettumia kun ei mikään voide pystynyt pehmittämään..

Perushoito riittää ylläpitoon tästä eteenpäin...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #486 : 09.04.15 - klo:23:23 »
Mä tilasin kans noita. Sitten piti kaikkien työkavereidenkin saada  ;D

Poissa Mir

• HAIRahtanut
« Vastaus #487 : 10.04.15 - klo:08:41 »
Nyt kiinnostaisi muakin noi jalkakuorinnat! Mulla on pysynyt jalat nyt hyvässä kunnossa kun oon tunnollisesti niitä jokaisen suihkun jälkeen rasvaillut ja Ecotoolsin jalkakivellä silloin tällöin rapsutellut. Mulle muodostuu kantapäihin ihan saakelin nopeasti kovettumia jos poikkean rutiineista. Tiukimmassa olevat pienet kovettumat on yhä paikallaan ja toi Holika Holikan kuorinta saattais olla niille lopullinen isku.  >:D
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 10.04.15 - klo:13:29 »
Kannattaa tilatessa vain varmistaa, että kyseessä on nimenomaan PEELING eikä vain pehmentävä / kosteuttava käsittely - mulle osui ensin vahingossa se... Pelkkä kosteusnaamio jaloille ei auttanut.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 10.04.15 - klo:16:49 »
^ Ounou! Edellisen viestisi perusteella innostuin tilaamaan ja naamio on nyt tulossa... Onko tämä oikea? http://www.ebay.co.uk/itm/Holika-Holika-Baby-Silky-Foot-One-Shot-Peeling-Korea-Cosmetics-/271284280377?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f29cd9c39
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #490 : 10.04.15 - klo:16:57 »
Juu, kyllä tuo on se  :D Kuvakavalkaadi jo kertoo paljon toivotusta vaikutuksesta...  ;D

Noita samanlaisia on useilla merkeillä, joten paljon niistä ei tarvitse maksaa - edullinen on yhtä tehokas kuin kalliimmat.
(esim. se Sokoksella joskus myynnissä ollut oli aika hintava verrattuna näihin.. tv: valikoiva pihi)

1b F/M ii

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #491 : 10.04.15 - klo:17:11 »
^Lila taisi myös Korea-ketjussa suositella suihkemaista versiota ja tilasinkin itselleni tämän Innisfreen. Tuossa  suihkeessa houkutteli tehon lisäksi se, että ei ole kertakäyttöinen ja voi itse laittaa jatkossa vain tarvittaviin kohtiin. Oikeasti tilasin Roserose-shopista, mutta taitaa olla siellä juuri nýt loppu, kun en löydä sitä selaamalla. Myös Ebaysta löytyy.

Oma on kuitenkin vielä matkalla, joten toimivuutta en pysty takaamaan  :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 10.04.15 - klo:18:33 »
^Tosi hyvä vinkki tuo Innisfreen mist!! Teen seisomatyötä ja jalkoihin tulee helposti kovettumia. Voiko tuota käyttää siis vaikka joka päivä vai onkohan siinä jotain rajoituksia?

Poissa Mir

• HAIRahtanut
« Vastaus #493 : 10.04.15 - klo:20:04 »
Kuorinta lähti ebaysta tilaukseen. Kuvauksessa oli kyllä oikein hyvin havainnollistavat kuvat prosessista, huhhuh.  ;D Innolla jään odottelemaan pakettia.
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #494 : 10.04.15 - klo:21:09 »
Toi suihke kuulostaa kätevämmältä kuin ne perinteiset kuorintasukat. Kerran on tullut kokeiltua ja kyllähän se iho lähti, mutta niin hiljaksiin että kuoriintuneista kohdista kerkisi iho palautua entiseen tilaan ennen kuin riekaleet oli kaikkialta irronneet. Itse koin sen riekalevaiheen ärsyttäväksi ja kesti liian kauan... Loppujen lopuksi ei siitä kuorinnasta ollut kuitenkaan erityisempää hyötyä. Todella pahoja kovettumia mulla ei kyllä ole, mutta silti voisin kuvitella että niihinkin toi suihke on kätevämpi vaihtoehto  :)