Kirjoittaja Aihe: Hoidetut jalat  (Luettu 175116 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Hoidetut jalat
« Vastaus #510 : 10.07.15 - klo:20:50 »
Onkohan eri merkkien kuorintasukissa eroa tehoissa?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #511 : 10.07.15 - klo:21:04 »
Mulla oli ebaysta jotkut korealaiset kuorintasukat ja kyllä oli tuskaista. Kolme viikkoa meni ennenkuin kuoriutuminen alkoi ja kolme viikkoa nahkaa sitten lähtikin. Yritin auttaa asiaa jalkakylvyillä ja kuorimalla kuivaan pyyhkeeseen, mutta se ei nopeuttanut prosessia ollenkaan, nahkaa oli joka paikassa, ällöttävää suorastaan.

Kuukauden päivät ovat pysyneet ihan pehmoisina ja sileinä, että onneksi kaiken vaivan jälkeen toimii kuitenkin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Vuhi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #512 : 28.07.15 - klo:18:48 »
Onko hohkakivillä mitään eroa? 2e Tokmannin kivi on yhtä hyvä kuin vaikkapa apteekin 5e maksava? Kuuluuko kivi kastella ensin vai kuivana käyttää?

Poissa Mir

• HAIRahtanut
« Vastaus #513 : 28.07.15 - klo:19:59 »
Mä en hinnoista tiedä, mutta mun ekana hankkimani kivi ei toiminut kunnolla, oli liian sileä. Joku halvimmasta päästä se kyllä oli hintaluokaltaan. Toiseksi hankin sitten Ecotoolsin hohkakiven ja se pelittää haluamallani tavalla, eli on tarpeeksi karkea. Mä kastelen ennen käyttöä, hoituu helposti esimerkiksi suihkun yhteydessä.
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #514 : 06.09.15 - klo:10:39 »
Hei, mielipiteitä seuraavaan: Jalkojen raspaus, kuivana vai kosteana? Ja miksi?

Olen kuullut, että kosteana jalkojen raspaaminen saa jalkojen kovettumat vain pahenemaan. Onko tämä joku urbaanilegenda, vai totta? ???

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #515 : 06.09.15 - klo:14:11 »
^ En tiedä tuosta kuivana vs. kosteana, mutta raspaus ylipäätään saa kovettumat palaamaan tai pahenemaan, jos koko kovettuman hankaa pois. Iho jää siis liian raa'aksi ja alkaa kovettua. Minusta kemiallinen kuorinta on paras keino pitää jalat sileinä, kun se kuorii pois vain sen oikeasti kuivan osan, mutta jos haluaa raspata niin kannattaa pitää huolta ettei raspaa yhtään ohi kovettumien ja jättää viimeistely jonkin kovettumia pehentävän voiteen varaan.
1cFii, oma väri.

helka

• Vieras
« Vastaus #516 : 06.10.15 - klo:12:38 »
Olen kokeillut Holika Holikan, Irohan ja nyt viimeksi Salvequickin kuorintasukkia. Täytyy sanoa, että Salvequickin ovat ehdottomasti parhaat! Kakkosena tulee Irohat ja kolmantena Holika Holikat. Salvequickit ovat kaikista tehokkaimmat eli kuollutta ihoa lähti paljon, vaikka lähtötilanne ei ollut edes paha. Ihon hilseily alkoi neljäntenä päivänä ja voimakkaimmillaan kuoriutuminen oli noin viikon kuluttua. Noin 10 päivässä kuoriutuminen oli ohi.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 06.10.15 - klo:22:09 »
^^^Voisiko olla, että kosteana ja pehmentyneenä (esim. jalkakylvyn jälkeen) saattaisi vahingossa raspata liikaa? Mulle ei kyllä ollut ennen kommenttisi lukemista tullut mieleenkään että jalkoja voi rasvata kuivanakin, mutta kokeilin sitä ja tykkäsin!

Talvi

• Vieras
« Vastaus #518 : 08.10.15 - klo:11:40 »
Kumpi Paulan voiteista parempi kuiville jaloille BHA vai aha ??? Lähinnä siis kovettumat varpaassa ja kantapäässä ongelma... ???

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #519 : 19.12.15 - klo:21:53 »
Täällä ovat muutamat foorumilaiset kertoneet, että ACO:n kovettumiin tarkoitettu voide ei ole toiminut heillä. Bongasin tänään apteekista CCS-sarjan vastaavan voiteen jalkojen kovettumille:

http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/07315982038624/SubProducts/7315982038624

"CCS Jalkavoide on tarkoitettu karhean, kuivan ja paksuuntuneen jalkapohjan ihon sekä kovettumien hoitoon. Virkistää väsyneitä jalkoja , kosteuttaa tehokkaasta ja tekee ihon pehmeäksi ja joustavaksi. Voide sisältää karbamidia (10 %), joka parantaa ihon kosteuden sitomiskykyä ja pehmentää kovettumia. Eukalyptus viilentää rasittuneita jalkoja. Sisältää 28 % rasvaa.

CCS Jalkavoide on kehitetty yhteistyössä lääkäreiden ja ihoasiantuntijoiden kanssa. Sopii myös diabeetikoille.

Käytä päivittäin, mieluiten iltaisin. Voiteen vaikutusta voi tehostaa pukemalla sukat rasvattuihin jalkoihin ja antamalla voiteen vaikuttaa yön yli."
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #520 : 10.01.16 - klo:22:33 »
^ Käsittääkseni joo, merisuola hoitaa saman homman. Ilmeisesti jalkosuolassa ero on lähinnä se, että siinä voi olla jotain hajusteita messissä. Mä oon käyttänyt jalkakylpyyn myös ihan tavallista jodioitua ruokasuolaa, kun ei ollut muutakaan. :D Sitä, kuumaa vettä ja hunajaa, hyvä tuli.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #521 : 12.03.16 - klo:11:49 »
Nyt on ensimmäistä kertaa kuorintasukat jalassa :D Uskon että merkeissä on eroa, mutta ajattelin mennä näin ensimmäisellä kerralla halpaan vaihtoehtoon ja katson onko mitään tulosta. Hankin nämä:

http://www.anttila.com/shop/fi/netanttila/kauneus-ja-terveys/vartalonhoito/mineas-kuorintasukat-50592744--malli-22

Olen aina ollut laiska kylvettämään tai raspaamaan jalkoja, mutta rasvaan ne kyllä päivittäin. Tykkään Boreas-jalkavoiteesta ihan mielettömästi. Ennen joulua ostin myös Schollin pattereilla toimivan jalkaraspin ja se on kyllä ollut tosi kiva, mutta kantapään kovettumat on vain niin helkkarin paksut, että kokeilen nyt sitten kemiallista kuorintaa.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #522 : 16.03.16 - klo:11:39 »
No nyt, neljä päivää myöhemmin huomaa että nahkaa alkaa irtoamaan jaloista. Oli kyllä kauhean näköiset, kun rasvasin jalat aamulla suihkun jälkeen :D Mulla on joskus jaloissa huono ääreisverenkierto ja jos mulla on kylmä, saattaa varpaat hieman sinertää. Melkein sain sykärin kun siis aamulla näin mun sinertävät jalat, joissa oli sellaisia valkoisia halkeamia ja irtoavaa nahkaa. Oikeat zombie-jalat! Tilanne korjaantui  nopeasti pienellä rasvauksella.

Vielä on kuitenkin aikaista sanoa, tehoaako aine myös paksuihin kantapäihin, vai kuoriutuuko ihoa vain pinnalta.
« Viimeksi muokattu: 16.03.16 - klo:11:47 kirjoittanut Kalevalatar »

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #523 : 16.03.16 - klo:16:41 »
Kokeilin viime kesänä joitain ebaystä tilaamiani kuorintasukkia ja ihoa irtosi muutama viikko. Kivan tuntuiset jalat kyllä jäi, vaikka kesiminen oli karmeeta. Nyt sitten kokeilin Holika Holikaa ja tästä on nyt kolmisen viikkoa eikä ole tapahtunut mitään, ei mitään!  :#
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #524 : 16.03.16 - klo:17:06 »
^Mä taas kokeilen kuukausi-kaksi sitten jotain ebaystä löytämääni kuorintasukkia. Tulos ylipitkällä vaikutusajalla: ei mitään. Tilasin nuo Holika Holikat nyt testiin pari päivää sitten. Aiemmin käytin yhden parin Mizonin kuorintasukkia, mutta noita ei löydy enää millään. Toimivat kyllä täydellisesti. Jalat kuoriutuivat juuri niin ällösti kuin oli tarkoituskin.