Kirjoittaja Aihe: Hoidetut jalat  (Luettu 169519 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Hoidetut jalat
« Vastaus #525 : 17.03.16 - klo:15:56 »
Olen käyttänyt jo muutaman viikon ajan Dermosilin Foot Serumia, se on myös kevyesti kuorivaa ainetta. En kyllä osaa sanoa vaikutuksesta, mutta miellyttävämpää toki, kuin tahmeat mönjät...
Se Dermon varsinainen jalkavoide on kyllä niin ärtsyn hammastahnan hajuista, että yksi kokeilukerta riitti - kädetkin jäivät polttelemaan viileinä (!!) siitä mentholiannoksesta...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #526 : 18.03.16 - klo:01:06 »
Kokeilin viime kesänä joitain ebaystä tilaamiani kuorintasukkia ja ihoa irtosi muutama viikko. Kivan tuntuiset jalat kyllä jäi, vaikka kesiminen oli karmeeta. Nyt sitten kokeilin Holika Holikaa ja tästä on nyt kolmisen viikkoa eikä ole tapahtunut mitään, ei mitään!  :#

Olihan sulla hei varmasti se kuoriva versio Holika Holikan foot maskeista? Kysyn vaan siksi, koska itsehän tyytyväisenä käytin ensin tän Baby silky feet -tuotteen ja vasta sitten kun viikon jälkeen ei ollut tapahtunut mitään, tajusin että ei tämä ollutkaan se One-shot Peeling -versio vaan joku normikosteuttava vain :(
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #527 : 18.03.16 - klo:05:43 »
Mulla on nyt 5. tai 6. päivä menossa kuorinnan jälkeen ja näyttää suhteellisen hyvältä. Varmaan suurin osa kuivasta ihosta kuoriutunut pois. Kantapäissä on kuitenkin vielä paksut kuivat alueet, jotka syntyneet varmaankin huonojen, risaisten kenkien takia. Tähän ei kuorinta ole ainakaan vieä auttanut. Pitää katsoa, ehkä nekin tästä joku päivä putoaa pois :D Jos ei, kokeilen 4kk kuluttua noita Salvequickin sukkia.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 18.03.16 - klo:10:42 »
^Tuo 4 kk, onko se siis joku ohjeellinen aika jonka verran pitäisi pitää väliä kuorinnoissa? Mietin nimittäin tätä itse aiemmin, kun mietin milloin uskaltaa seuraavan kerran kuoria, mutta en ollut saanut vielä selville mitään aika-arvioita mistään.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #529 : 18.03.16 - klo:12:28 »
Joo, niistä tuotteista mitä tsekkailin (Salvequick, Dermoshop ja Mineas), suositus oli 3-4kk välein.

Johtuu varmaan siitä, että tuore ja terve iho ei tykkää kauheasti, jos tuollaista kemiallista kuorintaa käyttää. Ihon pitää ehtiä kasvaa ja paksuuntua jonkin verran.

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 02.04.16 - klo:22:08 »
Tiistaina käytin Holika Holikan kuorintasukat ja tänään neljäntenä päivänä jalat alkoivat kuoriutua oikein kunnolla. Näyttäisi, että myös kantapäiden paksuimmat kovettumat hoituvat hyvin. Parin päivän päästä näkee sitten tarkemmin. Isot suosittelut tuotteelle  :)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #531 : 24.04.16 - klo:20:18 »
Olihan sulla hei varmasti se kuoriva versio Holika Holikan foot maskeista? Kysyn vaan siksi, koska itsehän tyytyväisenä käytin ensin tän Baby silky feet -tuotteen ja vasta sitten kun viikon jälkeen ei ollut tapahtunut mitään, tajusin että ei tämä ollutkaan se One-shot Peeling -versio vaan joku normikosteuttava vain :(

Ei muuten ollut, vaan just toi kosteuttava, joka ei kyllä tippaakaan tehnyt sitäkään. Mutta viime maanantaina laitoin ne kuorivat ja jopas perjantaina alkoi tapahtua. On muuten törkeen näköiset jalat, mutta niillä edellisillä sukilla tuli vielä karmeempaa jälkeä ja nämä näyttävät toimivat kauttaaltaan nopeammin  :ts
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #532 : 19.06.16 - klo:20:17 »
Miehen kanssa käytettiin Tonymolyn kuorintasukat jaloissa muistaakseni torstaina, ja nyt malttamattomina odotetaan, että jotain alkaisi tapahtua. Toistaiseksi ei kummallakaan näy mitään, paitsi tosi kuivannäköiset koivet. Voikohan tätä nopeuttaa jotenkin? Kannattaisiko liottaa? Mahtaako rasvaamisesta olla haittaa, tai hyötyä? Toistaiseksi olen antanut korppukoipien olla sellaisenaan.

Oli aika änkeminen saada miehen 46 kokoiseen jalkaan tuo pussukka ;D

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #533 : 19.06.16 - klo:20:39 »
Mulle riitti yksi kokeilukerta kuorintasukista. Iho kuoriutui niin hiljalleen (ja kuoriutuminen ärsyttävää etenkin kun oli kesä), että mitään kattavaa tulosta ei tullut. Toisaalta mun kantapäät on helppo pitää kunnossa ihan vaan raspilla, joten ei ollut suurta hyötyä/eroa sukkien käytöllä. Kosteuttavaa naamiota voisi kyllä kokeilla käsille ja jaloille vielä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 19.06.16 - klo:21:55 »
Mulla nopeutti jalkojen hikoaminen esim. lenkkareissa.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #535 : 21.06.16 - klo:10:55 »
5. päivä menossa ja kummankaan jaloissa ei ole tapahtunut mitään, alkaa mennä usko tähän touhuun ihan kokonaan.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 17.09.16 - klo:16:24 »
Kesäkuun Kawaii pandaboxissa tuli A’pieu real butter foot treatment mask ja vihdoin tulin sen käyttäneeksi. Olen aiemmin kesällä tehnyt jaloille kuorinnan Dermosilin kuorintasukilla ja sen jäljiltä jalat ovat vielä ihan ok kunnossa, mutta pikkuisen kantapäät ovat jo taas kuivuneet/kovettuneet. Ennen A’pieun naamiota raspasin kantapäät ja sitten vetäisin nuo naamiosukat jalkaan. Vaikutusaika on 15-20 minuuttia. Sukkien poiston jälkeen hieroin lopun aineen jalkoihin ja pehmeältähän nuo tuntuvat: kantapäiden karheus/kuivuus on tosiaan poissa.
Tuskin itse kuitenkaan ostaisin näitä uudelleen, koska melkein mikä tahansa jalkavoide (tai käsi-/vartalovoide) tekee saman kun reilusti sitä jalkoihin illalla laittaa ja päälle vetää sukat.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #537 : 14.01.17 - klo:22:08 »
Löysin ihan loistavan kantapäänpehmennysmetodin. Jalkoihin levitetään ja hierotaan vartalonkuorinta-ainetta, ja kääritään sitten elmukelmuun vartiksi.. huuhtelemisen jälkeen tulos on uskomattoman sileä ja pehmeä iho.
Idean näin eräältä korealaiskosmetiikkavideolta, siihen käy kyllä ei-korealainenkin mönjä  :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #538 : 17.01.17 - klo:16:19 »
Mun jalat on pahemmassa kunnossa kuin moneen vuoteen. Jalkaterien sivuilla on ihan mielettömän paksut kuivat ja repaleiset alueet, joita sitten innoissani revin kynsillä. Jee.

Nyt on rahat tiukilla joten en pysty ostamaan kaupasta tuttua merkkiä, mutta tilasin Ellokselta kuorintasukat. Ei tietoakaan merkistä tai kuinka hyvät ne on, mutta kokeiluun menee. Plussapuolena se, että kuorintasukat on isot, sopivat jopa koon 47 jalkaan. Ja koska mulla on 43, muut kuorintasukat ovat olleet vähän naftit :D

Normaalisti Boreas-jalkavoide on ollut parasta mun jaloille, mutta se oli loppu ja menin ostamaan apteekin omaa, vastaavaa voidetta. Se ei tee jaloille yhtikäs mitään. Pitäisi vain pysyä luottotuotteissa, muuten se kostautuu :P

Edit: kysymyksessä oli siis nämä kuorintasukat.
« Viimeksi muokattu: 17.01.17 - klo:16:21 kirjoittanut Kalevalatar »

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #539 : 21.01.17 - klo:18:39 »
No niin, löysin Stokkalta Boreas-jalkavoidetta ja ostin tuubin. Huomasin kuitenkin kotona, että voide ei ole ihan niin paksua kuin ennen eikä siinä ole voimakasta tuoksua kuten aikaisemmin. Onkohan tämän koostumusta muutettu?

Tuubi on sininen kuten ennenkin, mutta sen kyljessä lukee "Classic". Netistä kun katson samaa tuotetta, niin tuubin nimi on "Camphor". Eri nettiapteekkeja vertaamalla, löysin kaksi eri INCIä:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Sodium Cetearyl Sulfate, Decyl Oleate, Isopropyl Alcohol, Camphor, Olus Veget., Sodium Benzoate, Parfum, Benzyl Alcohol.

Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Camphor, Decyl Oleate, Cetearyl Alcohol, Parfum, Olus Veget., Isopropyl Alcohol, Cetearyl Sulfate, Aqua.

Kaksi eri INCIä, mutta vain mun tuubissa lukee classic ja netissä, jopa Boreaksen omilla sivuilla nimi on Camphor. Meh ja meh, toivotaan että tuotteita ON kahta erilaista, eivätkä ole menneet muuttamaan koostumusta.

Edit: käytin eilen ostamani kuorintasukat. En malta odottaa että alkavat vaikuttaa. Ärsyttää kun pitää odottaa monta päivää että näkee miten hyvin toimii!

« Viimeksi muokattu: 24.01.17 - klo:20:14 kirjoittanut Kalevalatar »