Kirjoittaja Aihe: Hoidetut jalat  (Luettu 169503 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Hoidetut jalat
« Vastaus #60 : 06.07.06 - klo:00:32 »
Osaako joku sanoa, että mikä sen suolan tehtävä jalkakylvyissä on? Vai onko sillä joku tarkoitus? Eli kannattaako jalkojen liotuksveteen laittaa suihkusaippuan lisäksi merisuolaa? :P

Olen jotenkin käsittänyt, että se pehmittäisi paremmin. Saatan kyllä olla väärässäkin. Myös suolan mineraaleilla (?) voi olla jotain tekemistä tuon kanssa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 06.07.06 - klo:00:43 »
Pitäis ehkä sitten vaan testailla ilman ja sen kanssa, että mitä tapahtuu.

Luulisi kyllä, että siitä ois apua kun sitä niin yleisesti käytetään.
Oma väri takaisin.

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #62 : 06.07.06 - klo:10:15 »
Mä en ilmeisesti ole vastannu tähän ketjuun, vaikka jalkafriikki olenkin.  :)

Mulla on siis varpaankynnet aina lakattu, tällä hetkellä niissä on ranskalainen manikyyri. Aluksi se näytti vähän hassulta, koska olin koko alkukesän käyttänyt tummahkoja pinkkejä ja punaisia, mutta onhan se elegantti, kuten kuulemma kantajansakin.  ;D En muista miten vääntäydyin tekemään nuo kärkilakkaukset, mutta niistä tuli suht siistit. Jaloissa lakkaus kestää huomattavasti paremmin kuin käsissä, mutta minä vaihdan lakan noin kahden viikon välein.

Jaloissani on tällä hetkellä varmaan miljoona itikanpistoa (kannattaa mennä metsään sandaaleissa!), joten eivät näytä kovin kehuttavilta, samoin kesän aikana jalkoihin tulleet rakot ja niiden arvet ovat kaikkea muuta kuin koristeita, mutta rasvailen jalkoja aina silloin kun muistan, ainakin nyt sandaalikeleillä jalat tuntuvat kuivemmilta kuin talvella sukkia käyttäessä. Kuivan ihon hankaan pois hohkakivellä, aina silloin kun siihen tuntuu olevan tarvis.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 06.07.06 - klo:11:42 »
Mun tarttis tehdä jalkahoito ennen lauantaita. Alkaa olla lakat jo kuluneet ja muutenkin jalat hoidon tarpeessa.

Hitsi, kun harmittaa, kun töissä yksi mummu potkaisi vahingossa mun isovarpaan kynteen ja nyt siitä ilmeisesti lähtee kynsi.  >:( Hiukan on tummunut kynnen tyvestä ja tuntuu hempulalta. Toi kynsi on muutenkin aikanaan vaurioitunut, eikä ole sen jälkeen kasvanut kunnolla tai siis kynsi on irti kynsipatjasta. Toivottavasti ei lähtisi ennen lauantaita. Harmittaa elokuun reissukin, joudun keksimään jonkin systeemin tuohon, kai mä sit vedän lakan iholle.  ::) Viime kesänä lähti toisesta isovarpaasta kynsi, mä vaihdan näköjään kynsiä kerran vuodessa.  ;D
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 14.09.06 - klo:12:28 »
Mun tarttis hankkia joku kiva täyteläinen jalkavoide. Kantapäät on tosi kuivat taas kesän jäljiltä, ovat oikein arat välillä.  ??? 

Dermosilin Extraa oon käyttäyt, mutta ei se oikein auta muuta kuin silloin, kun olen sitä laittanut, ei siis pidemmällä tähtäimellä. Joku (oiskohan ollut RQ), kehui Nivean sitä sinistä voidetta hyväksi kantapäävoiteeksi, pitäisköhän ostaa sitä...

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #65 : 14.09.06 - klo:13:47 »
Olen nyt käyttänyt Elizabeth Ardenin Eight Hour Cream:ia jalkavoiteena puolentoista viikon verran iltaisin kun en oikein muutakaan käyttöä voiteelle keksinyt. Kaupassa joku yli-innokas täti-ihminen sen mulle sai joskus myytyä kun kerran se 'käy joka asiaan'. Niinpä  :-\ . Oli sentään tarjouksessa. No, tähän jalkahoitoon ylivoimaisesti paras aine mitä olen kokeillut! Ihan pakko on ollut käyttää vielä sandaaleita kun kantapäät näyttää superhyviltä  ::) .
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 14.09.06 - klo:16:28 »
Ulpu, ei kai mikään auta pitkällä tähtäimellä niin, että sais kantapäät pidettyä hyvänä ilman rasvaakin... Ei ainakaan mulla onnistu. :-\

Minun korppukantapäihin Nivea Creme tuntui aika keppoiselta, ei siis kovin kummalliselta. Kyllähän sitä sinne sutii, mutta huomattavasti paremmat tulokset saan Extralla. Extraakin miljoonasti tuhdimpi kantapäävoide olis apteekista saatava Ceridal Lipogeeli, joka onkin jo sitten melkoista tahnaa. ;)

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 15.09.06 - klo:09:32 »
Ulpu, ei kai mikään auta pitkällä tähtäimellä niin, että sais kantapäät pidettyä hyvänä ilman rasvaakin... Ei ainakaan mulla onnistu. :-\

Tarkoitin, että vaikka käyttäisin Extraa säännöllisesti, se ei paranna kantapäiden kuntoa. Eli ne on vaan yön yli pehmoiset, kun laitan voidetta. Ehkä pitäis ruveta rasvaan vielä useammin...

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #68 : 15.09.06 - klo:09:40 »
Hitsi, kun harmittaa, kun töissä yksi mummu potkaisi vahingossa mun isovarpaan kynteen ja nyt siitä ilmeisesti lähtee kynsi.

Joko on lähtenyt? Mää sain toukukuussa valokuvakehyksen isovarpaaseen(mikään ei ole koskaan sattunut niin paljon) ja piti lääkärissä käydä että veri tulisi ulos(sattui sekin niiiiiiiiiiin paljon). Kynsi ei ole sen jälkeen muuttunut miksikään, ei ole kohonnut, eikä uutta kynttäkään näy. Siihenkö se meinaa jäädä? Ei se kasvakaan ja väri on edelleen musta.

Itselleen on boring tehdä jalkahoitoja, yleensä vaan rasvaan ja lakkaan. TBS hamppu jalkavoide on tosi hyvää, vaikkakaan ei niin tujua kuin antaa purkin teksti ymmärtää. Lakka pysyy yllättävän huonosti mulla varpaankynsissäkin ja todella liuskottuvat kynnet, pitäsköhän syödä jotain tabletteja?
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 15.09.06 - klo:10:10 »
Hitsi, kun harmittaa, kun töissä yksi mummu potkaisi vahingossa mun isovarpaan kynteen ja nyt siitä ilmeisesti lähtee kynsi.

Joko on lähtenyt?

Ei oo lähtenyt. Ihmettelen kyllä, koska se oli tosi kipeä ja tummui tyvestä. Ja kipeä se on joissain kengissä vieläkin, luulen että alla kasvaa uusi kynsi. Sais nyt vaan irrota, jos näin on. Se on koko kynsi silleen koholla, että jotain siellä alla on.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 15.09.06 - klo:17:38 »
Joko on lähtenyt?
Ei oo lähtenyt. Ihmettelen kyllä, koska se oli tosi kipeä ja tummui tyvestä. Ja kipeä se on joissain kengissä vieläkin, luulen että alla kasvaa uusi kynsi. Sais nyt vaan irrota, jos näin on. Se on koko kynsi silleen koholla, että jotain siellä alla on.
Mun poikkis veti lipat lasketellessa kevättalvella ja kynsi kolahti jotenkin, muuttui sitten mustaksi ja lopulta irtosi kokonaan. Nyt kun on uusi alkanut kasvaa tilalle niin se ilmeisesti kasvaa vähän liikaa alaviistoon painaen ihoa, tuloksena kivulias tulehdus :-X Sai sitten antibiootit siihen. Itselläni kävi vastaavanlainen joskus kun leikkasin varpaankynnet vielä silleen pyöristetysti kun pitäis leikata suoraan. Opin kyllä läksyni, hyvä kun kävellä pystyin kun se varvas oli niin kipeä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 15.09.06 - klo:19:24 »
^ Mulla on lähtenyt kynsi sekä oikean jalan isovarpaasta että vasemman "nimettömästä". Isovarpaan kynnenlähdöstä seurasi monen kuukauden tulehdus- ja leikkauskierre. Kynsi alko nimittäin tietenkin kasvamaan ihon sisään ja oli ihan pirun kipeä. Arvauskeskuksessa joutuivat leikkaamaan sen 4 (:o) kertaa, ennen ku saivat kuntoon. Nyt kynsi on tosi rumannäköinen, vasemmalla puolella on sellanen sentin levynen kaistale, jossa jotain kovettunutta ihoa, kynttä siihen ei kasva enää ikinä. Ammattitaitoinen lääkäri olis leikannu sen kertaheitolla kuntoon, että mua suututtaa noiden arvauskeskusten toiminta >:(

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #72 : 05.10.06 - klo:21:13 »
Mun tarttis hankkia joku kiva täyteläinen jalkavoide. Kantapäät on tosi kuivat taas kesän jäljiltä, ovat oikein arat välillä.  ??? 

Dermosilin Extraa oon käyttäyt, mutta ei se oikein auta muuta kuin silloin, kun olen sitä laittanut, ei siis pidemmällä tähtäimellä. Joku (oiskohan ollut RQ), kehui Nivean sitä sinistä voidetta hyväksi kantapäävoiteeksi, pitäisköhän ostaa sitä...

Minulla ainakin auttaa Scholl Deep Moisturising foot cream ja Helosan, mutta toisaalta kantapääni eivät mitenkään järkyttävän kuivat ole. Helosania on ehkä kivempi käyttää mutta tuo Scholl tuntuu tehokkaammalta.
En tiedä mistä tuota Schollin voidetta saa ostaa ja minkä hintaista se on koska sain tuon voiteen siskoltani joka sai sen poikaystävältään.  :D

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 06.10.06 - klo:20:48 »

Minulla ainakin auttaa Scholl Deep Moisturising foot cream ja Helosan, mutta toisaalta kantapääni eivät mitenkään järkyttävän kuivat ole. Helosania on ehkä kivempi käyttää mutta tuo Scholl tuntuu tehokkaammalta.
En tiedä mistä tuota Schollin voidetta saa ostaa ja minkä hintaista se on koska sain tuon voiteen siskoltani joka sai sen poikaystävältään.  :D
Juu minä sitä Niveaa kehuin :) Tykkäilen siitä kyllä.

Juu ja teillä oli puhetta tuosta Schollin jalkavoiteesta niin mä ostin sitä jostain alekorista 2€:lla, mutta Anttilassa noita myydään ja hinta normaalisti tais olla joku maksimissaan 6€. Se on kyllä sellaista tavaraa että oksat pois, jos illalla levittää niin aamulla on vielä varpaat tahmeat. Eli todellakin on tosi tujua tönkköä eli voin suositella kyllä jos jalat on tositosi kuivat.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #74 : 06.10.06 - klo:23:31 »
Minä en tykkää yhtään Body Shopin piparminttujalkavoiteesta. Se imeytyy niin hitaasti.