Kirjoittaja Aihe: Hoidetut jalat  (Luettu 175178 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Hoidetut jalat
« Vastaus #75 : 10.10.06 - klo:17:12 »
Tietääkö joku joltakin (mielellään halvemmalta) sarjalta jalka NAAMIOTA, siis ihan virallista naamiota eikä vaan voidetta, jota voi käyttää naamiona?
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 11.10.06 - klo:17:40 »
Tietääkö joku joltakin (mielellään halvemmalta) sarjalta jalka NAAMIOTA, siis ihan virallista naamiota eikä vaan voidetta, jota voi käyttää naamiona?

Nopea kuukkelointi antoi tulokseksi vain Artdecon naamion, mutta varmasti parilla muullakin merkillä on jalkoille tarkoitettu naamio:

Todellisen hemmottelutuokion tarjoaa softening ginger mask -naamio. Ylellisen, jalkoja pehmentävän ja virkistävän naamion tehoaineet ovat manteliöljy, kupuavoi sekä inkivääri- ja ginseng-uute. Pakkaukseen kuuluvat sukat lisäävät naamion tehoa ja tekevät tuotteen käytön todella helpoksi.

http://www.kauneushoitolaminna.fi/artdeco2.php
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #77 : 13.10.06 - klo:12:23 »
^Juu, tuon Artdecon naamion huomasin kosmetologimessuillakin, mutta ei ollut siellä myynnissä ja hintakin on varmaan hieman enemmän. Löysin myös jonkun toisen sarjan jalkanaamion sieltä, mutta kun tukkuhinta oli jo lähes 20€ niin en raaskinut ostaa. Etsintä jatkuu.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Miua

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #78 : 30.11.06 - klo:00:15 »
Olen nyt parin päivän aikana töissä kävellyt niin paljon, että jalat on todella väsyneet ja lihakset kipeät. Tässä mietinkin pientä hemmottelua/virkistystä itselleni ja jaloilleni. Osaisiko joku antaa vinkkiä toimivasta virkistävästä/rentouttavasta jalkakylpytuotteesta? Olisi todella ihanaa töitten jälkeen saada jaloille kunnon superihana kylpy :)
"Kaikki salaisuudet taivaasta pudottaa sateen täyttämä pisara, sinäkin sen nähdä saat jos vain avaat mieles, katso vaan. Hiekanjyvä rannan aalloille kuiskailee, avaa mieles, tarkkaile! Tarinoita ajan alusta kertoilee jos kuuntelee."-Emma Salokoski

E.Lo

• Vieras
« Vastaus #79 : 30.11.06 - klo:02:32 »
Mun tarttis tehdä jalkahoito ennen lauantaita. Alkaa olla lakat jo kuluneet ja muutenkin jalat hoidon tarpeessa.

Hitsi, kun harmittaa, kun töissä yksi mummu potkaisi vahingossa mun isovarpaan kynteen ja nyt siitä ilmeisesti lähtee kynsi.  >:( Hiukan on tummunut kynnen tyvestä ja tuntuu hempulalta. Toi kynsi on muutenkin aikanaan vaurioitunut, eikä ole sen jälkeen kasvanut kunnolla tai siis kynsi on irti kynsipatjasta. Toivottavasti ei lähtisi ennen lauantaita. Harmittaa elokuun reissukin, joudun keksimään jonkin systeemin tuohon, kai mä sit vedän lakan iholle.  ::) Viime kesänä lähti toisesta isovarpaasta kynsi, mä vaihdan näköjään kynsiä kerran vuodessa.  ;D

Olisit potkaissut takaisin.  ;D

petomaani

• Vieras
« Vastaus #80 : 30.11.06 - klo:10:21 »
Mulla taasen tuppaa kantapäät lohkeilemaan (iho on kesän aikana parkkiintunut, kovettunut ja nyt sitten "kesii" pois), ja hoksin tän ketjun.. Innoituksen sain; pitänee päivän päätteeksi hakea kaupasta jalkahoitoa :)

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 30.11.06 - klo:19:03 »
Olen nyt parin päivän aikana töissä kävellyt niin paljon, että jalat on todella väsyneet ja lihakset kipeät. Tässä mietinkin pientä hemmottelua/virkistystä itselleni ja jaloilleni. Osaisiko joku antaa vinkkiä toimivasta virkistävästä/rentouttavasta jalkakylpytuotteesta? Olisi todella ihanaa töitten jälkeen saada jaloille kunnon superihana kylpy :)
En osaa sanoa jalkakylpytuotteesta, mutta magnesiumista on myös apua :) Sitä saa luontaistuotekaupoista ja poreena myös joistakin ruokakaupoista. Kylpy siihen sit vielä niin se rentouttaa mielenkin :) 
1b M ii

Poissa Miua

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #82 : 30.11.06 - klo:23:22 »
En osaa sanoa jalkakylpytuotteesta, mutta magnesiumista on myös apua :) Sitä saa luontaistuotekaupoista ja poreena myös joistakin ruokakaupoista. Kylpy siihen sit vielä niin se rentouttaa mielenkin :) 
Millälailla magnesium toimii? Kuulostaa kyllä jo valmiiksi siltä että sitä tämä tyttö tarvitsisi..on niin poikkin olo kun olla ja voi... :-\
"Kaikki salaisuudet taivaasta pudottaa sateen täyttämä pisara, sinäkin sen nähdä saat jos vain avaat mieles, katso vaan. Hiekanjyvä rannan aalloille kuiskailee, avaa mieles, tarkkaile! Tarinoita ajan alusta kertoilee jos kuuntelee."-Emma Salokoski

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #83 : 01.12.06 - klo:15:45 »
täällä kanssa yksi jalkaongelmainen heiluttaa.. Mulla on senverran pahat virheasennot että kovettumia pitää poistella, muutaman kerran vuodessa oikein jalkahoitajalla ja väliaikoina itse raspaamalla, veistelemällä ja rasvaamalla..  :(

Raspaus onnistuu helpommin kun on liotellut eka jalkoja. Tuo miksi on jossain ollut suositus siitä että märkiä jalkoja ei saisi raspata johtuu siitä että kosteissa jaloissa ei tunne yhtä hyvin sitä että raspaa liikaa. Normaalijaloille ei mikään ongelma, mutta esim. diabeetikkojen kai tulisi välttää.

Sitten jalkavoiteista suosittelisin CCS jalkavoidetta, saa apteekista. hinta jotain 12-14e paikasta riippuen.. iso purtilo joten ei kumminkaan kalliimpi kuin kaupan tuotteetkaan. tätä iltaisin ja vaikka puuvillasukat päälle.
1b F ii

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #84 : 11.12.06 - klo:19:36 »
Millälailla magnesium toimii? Kuulostaa kyllä jo valmiiksi siltä että sitä tämä tyttö tarvitsisi..on niin poikkin olo kun olla ja voi... :-\

Käsittääkseni magnesium auttaa lihaksia rentoutumaan, eli auttaa lihaskramppeihin/suonenvetoon/levottomiin jalkoihin.
http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/magnesium.html
1b M ii

Paikalla Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #85 : 22.04.07 - klo:18:20 »
Sain apteekista näytteen Boreas nimisestä jalkavoiteesta, 100 ml tuubi maksoi muistaakseni 7,50 euroa. Todella hyvän tuntuinen voide: kosteuttaa kivasti, imeytyy nopeasti ja jättämättä ihoa tahmaisen tuntuiseksi ja myyjän mukaan sopii hyvin mm. suonenvedosta kärsiville, kylmille jaloille ja kuumuuden tunteesta kärsiville jaloille, ohjeessa neuvotaan levittämään polviin asti jotta koko jalka saa hoitoa osakseen. Tuon pitäisi parantaa verenkiertoa ja laskea turvotusta, sisältää mm. kamferia ja virkistäviä kasviöljyjä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #86 : 22.04.07 - klo:22:29 »
Mun mielestä parhaat jalkojenhoitotuotteet löytyvät ehdottomasti Gehwohlilta. Sarjassa on useampi voide, jotka kaikki kosteuttavat, suojaavat ja virkistävät ihanasti ja lisäksi tuoksuvat raikkaille, lähinnä rosmariinille. Voiteet ovat todella täyteläisiä ja riittoisia. Näiden avulla on hoidettu paljon kärsineet, kantapäistä halkeilleet reilijalatkin kuntoon hetkessä!
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #87 : 22.04.07 - klo:22:31 »
^^Tuo Boreas on ihan hyvää voidetta, harmi vaan että se tuksu/haju ei oikein miellytä nenääni. Lisäksi tuo ei oikein imeydy täysin yön aikanakaan.

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #88 : 10.06.07 - klo:13:21 »
Ahavan jalkavoide on hyvää, se imeytyy nopeasti ja on riittoisaa. Raspeista olen käyttänyt Schollin pehmentävää jalkaraspia, se on kaksipuoleinen, hienommalla ja karkeammalla puolella. On muuten hyvänmuotoinen kädessä! Täytyy kyllä sanoa, että jalkojenhoito on miulle yksi vaikeimmista asioista. Se vaan unohtuu ja muistuu sitten mieleen kun oikein välillä kutisee ja aristaa. Etenkin nyt kun sandaalikausi on alkanut. Mikä olisi ihana jalkakylpy? Minulla on ihan vain Dailyn jalkakylpysuolaa, mutta en saa siitä mitään irti.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 10.06.07 - klo:14:17 »
Mä raspailen kerran viikossa, ja rasvaan päivittäin, aina pesun jälkeen. Jalkavoiteena käytän Boreasta tai Dailya. Kovettumakohtiin käytän sitten tuhdimpaa hoitovoidetta, Schollia taitaa olla merkiltään. Kynsiä tietenkin tulee lyhenneltyä, ja näin kesäaikaan lakattuakin.
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.