Kirjoittaja Aihe: Hoidetut jalat  (Luettu 176972 kertaa)

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
Vs: Hoidetut jalat
« Vastaus #285 : 29.07.09 - klo:14:32 »
Miks mun jalkahiki on alkanut haista tosi pahalta? Ikinä ei ole vastaavasta tarvinnut kärsiä. Tuntuu ettei pesukaan vie sitä katkua pois. :-X
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 29.07.09 - klo:14:43 »
Kovettumat on lähteneet ihan pelkästään Oriflamen Soothing Foot Creamilla todella hyvin, kunhan vaan on muistanut rasvata tarpeeksi säännöllisesti. Nyt kun on taas vähän unohtunut niin etenkin kantapäistä ihan kuoriutuu nahka irti, kun kovettuu ja sitten repeilee  :-X Ne repeämäkohdat on ihan tuskaisen kipeitä, olen miettinyt pääni puhki millä saisi helpotettua pahimpia tuskia aina. Onneksi alkavat taas tältä erää parantua.

Joskus takavuosina tuli saatua jostain päkiään todella sitkeä känsä (hyvin istuvat kengät ja sitä rataa...) joka ei tuntunut lähtevän sitten millään. Sitten onnistuin jostain lukemaan että jeesusteipillä noita saisi parannettua, tarpeeksi hulluna toki kokeilin ja se piru vielä toimi :D Täytyy ehdottomasti pitää jatkossakin mielessä jos tulee tuollaisia ongelmia, ei tule ainakaan hoito kalliiksi tai työlääksi ;)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #287 : 29.07.09 - klo:14:50 »
^ Oon kans häätäny känsän/syylän jesarilla.  ;) Kuukausi tais mennä ja lähtihän se!
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #288 : 29.07.09 - klo:17:37 »
Lempijalkavoiteeni löytyi Ikeasta  :D. Tuoksu on miellyttävä, pehmentää mukavasti eikä ole hinnalla pilattu (3,95€/ 250g).

Ikea family foot cream inci: aqua, urea, cetearyl alcohol, glycerin, olea europaea oil, PEG-20 stearate, alcohol denat, dimethicone, parfum, phenoxyethanol, methylparaben, propylparaben, citral, limonene, linalool, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, butylphenyl methylpropional

Tykkään  ;D
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Marge

• HAIRahtanut
« Vastaus #289 : 29.07.09 - klo:19:53 »
Täälläkin yks, joka on saanut syylän lähtemään ilmastointiteipillä  :) Nyt vuosien jälkeen se mokoma vaan on tullut takas ja jostain syystä mun jalkapohja ei oikein enää kestäkään sitä teippikäsittelyä, vaan iho lähtee ihan hurjasti hilseilemään sen takia. Omituista, mut pitää kai vielä yrittää...

Poissa Pikkunen

• Hiushörhö
« Vastaus #290 : 31.07.09 - klo:19:57 »
Olen todella huono jalkojen hoitaja talvisin,kevät ja kesä onkin sitten aktiivisempaa aikaa.
Olen koko ikäni kärsinyt jalkojen kovettumista ja varsinkin päkiään kovettuma tulee todella nopeasti.
Jalkahoidossa kävin 1,5 viikkoa sitten ja kylläpä hoitaja sai "hieman" tehdä töitä mun jalkojen kanssa. ::)
Nyt olen koettanut rasvata jalat iltaisin ja pedikyyrin liottamisiin,raspaamisiin jne ainakin kerran viikossa.
Jalat vaikuttaisivat nyt suht hyviltä mutta ennen syksyä saa taas uudelleen mennä ammattilaisen käsittelyyn.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 24.08.09 - klo:17:26 »
Mä olen nyt käytellyt kahta eri jalkarasvaa, molemmat Schollin tuotteita. Toinen on Deep Moisturising Cream ja toinen on voide halkeileville kantapäille. Tuo Deep Moisturising Cream on muuten aivan loistava rasva mutta se ei kosteuta minun jalkojani kovin hyvin. :( Imeytyy kyllä siis aivan loistavasti mutta kantapäille se ei kyllä tee yhtään mitään. Enkä ole oikein saanut selville toimiiko tuo voide halkeileville kantapäillekkään.. Kauheen paksua rasvaahan se on, miinusta ainakin siitä etten meinaa saada sitä tuubista ulos! Täytyy sitä tässä nyt koittaa ahkerammin käytellä, jospa sen vaikutus tulisi paremmin esille. Eli tällä hetkellä ainakin hyvän kosteuttavan ja hyvin imeytyvän jalkarasvan etsintä jatkuu.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #292 : 13.10.09 - klo:09:19 »
Mie sain taas mun kantapäät vuotamaan verta :-[. Revin halkeamia, niin molemmista kantapäistä alkoi tulla verta. Verentulon sain loppumaan silikonilaastarilla, nyt yritän parannella kantapäitä rasvoilla, kun kävely saattaa vähän sattua kantapäihin. Hameihmisenä olen joutunut kärsimään housuissa nyt pari päivää, että saan laittaa puuvillaiset sukat jalkaan keinokuituisten sukkahousujen tilalle ja voin rasvailla jalkoja voiteilla kesken työpäivänkin.

Todella tehokas voide mun rutikuiville kantapäille on Schollin voide halkeileville kantapäille, joka oikeasti auttaa, kun vain muistaa säännöllisesti käyttää. Töissä on puteli Erioilia, joka tuntuu kans todella hyvältä jaloissakin. Iltaisin oon laittanut kantapäihin karite- ja kaakaovoita.

Nyt kun vain saisin ylläpidettyä säännöllistä rasvausta, niin saisin edes joskus kantapäät kuntoon. Oon vaan jotenkin niin laiska rasvaamaan jalkoja, vaikka vartalon kyllä muistan rasvailla joka päivä. Ei mun jalat kamalassa kunnossa ainakaan jalkahoitajan mielestä olleet, kuulemma ihan siistit, eikä halkeilukaan ollut kovin pahaa. Rasvata vaan pitäisi säännöllisesti, etteivät kantapäät halkeile liikaa.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 26.10.09 - klo:09:18 »
Onko kellään suositella hyvää viilentävää jalkavoidetta tai -geeliä? Mulla on jalat olleet niin turvoksissa viime aikoina (raskauden takia), että kaipailisin jotain viilentävää. Ja mielellään suht edullistakin saisi olla.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 26.10.09 - klo:09:22 »
^
Itse tykkään Emendon viilentävästä voiteesta! Sokoksella on sitten tuplasti kalliimpi kuin Anttilassa, ainakin täällä Turussa oli. Alle viiden euron tuo on ainakin.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 26.10.09 - klo:10:50 »
Kuulostaa hyvältä. Täytyy käydä katsastamassa. Kiitokset!
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #296 : 14.01.10 - klo:09:12 »
Olisiko kellään suositella mulle jotain oikein tuhtia jalkavoidetta joka muistuttaisi Dermosilin Extra-voidetta? Mä en millään viitsisi tehdä Dermolle tilausta pelkän Extran vuoksi, ja jalat huutaa rasvaa kun olen jo useamman kuukauden voidellut niitä kevyemmillä voiteilla. Mä en ole toistaiseksi löytänyt Extraa vastaavaa töhnää kaupan hyllyiltä. Voiteen pitäisi siis mielellään olla tosi jäykkää.

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #297 : 14.01.10 - klo:09:17 »
Apteekin lipolan on tosi tuhtia ja sitä voi laittaa ihan koko kehoon.
Se on ainut rasva joka mun jaloissa toimii,maksaa 10€/200ml ja kestää yli 6kk runsaassa käytössä.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #298 : 14.01.10 - klo:09:22 »
Olisiko kellään suositella mulle jotain oikein tuhtia jalkavoidetta joka muistuttaisi Dermosilin Extra-voidetta? Mä en millään viitsisi tehdä Dermolle tilausta pelkän Extran vuoksi, ja jalat huutaa rasvaa kun olen jo useamman kuukauden voidellut niitä kevyemmillä voiteilla. Mä en ole toistaiseksi löytänyt Extraa vastaavaa töhnää kaupan hyllyiltä. Voiteen pitäisi siis mielellään olla tosi jäykkää.

Samaa kaipaan minä! Mulla on Avonin yösukat ja välillä haluaisin laittaa yöksi rasvaa oikein kunnon kerroksen vähän kuin naamioksi. Extra voide kivalla tuoksulla ;) Tuuthan kertomaan jos jotakin korvaavaa löydät. Saan jossakin vaiheessa yhden mielenkiintoisen jalkavoiteen testiin ja kirjottelen blogiini sitten lisää, toivottavasti se olisi jotakin tuon tapaista...

Onko Anissalla mahdollisuus ostaa Avonin tuotteita? http://www.avon.fi/PRSuite/productdetails.page?07948
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 17.01.10 - klo:00:38 »
Kertoisiko Stationery tai joku muu, millainen tuoksu Schollin Deep Moisturising creamissa on? Mulla oli joskus joku Schollin voide ja siinä oli tosi voimakas mummotuoksu... :-X  Schollin Voide halkeaville kantapäille on lähes tuoksuton, sitä mulla on vajaa tuubi.

Nyt oon yrittänyt ottaa tavaksi käyttää joka ilta CCS:n jalkavoidetta, ostin kesällä jalkahoitajalta. Tykkään tuosta, tuoksuu eukalyptukselle, voisi olla täyteläisempikin, mutta hyvin pehmittää ihoa kuitenkin.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö