Kirjoittaja Aihe: Hoidetut jalat  (Luettu 176977 kertaa)

Poissa Tanya

• Hiushörhö
Vs: Hoidetut jalat
« Vastaus #300 : 17.01.10 - klo:11:53 »
Apteekin lipolan on tosi tuhtia ja sitä voi laittaa ihan koko kehoon.
Se on ainut rasva joka mun jaloissa toimii,maksaa 10€/200ml ja kestää yli 6kk runsaassa käytössä.

Mä myöskin käytän tätä jalkarasvana ja on kyllä todella hyvä rasva. Tekee kuivista kantapäista ja kyynärpäistä pehmeät ja imeytyykin noin paksuksi tavaraksi melko nopsaan. Apteekista mulle tätä joskus just suositeltiin kuiviin jalkoihin ja ostankin tätä aina uudelleen kun on niin hyvää. :)
1cFii

Poissa Tuuli.moi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #301 : 17.01.10 - klo:13:19 »
Helosanin jalkavoide on mulla nyt käytössä, se on aika tuhtia. Apteekista saa.
Myös tummelia olen jalkoihini käyttänyt ja hyväksi havainnut.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #302 : 18.01.10 - klo:21:04 »
Olisiko kellään suositella mulle jotain oikein tuhtia jalkavoidetta joka muistuttaisi Dermosilin Extra-voidetta?

Weledan Skin Food.  ;) Mainostin tuota jo Weleda-ketjussa. Jo yhden kertakäytön jälkeen olen totaalisen ihastunut ja olen myös tuota Extraa käyttänyt ja mielestäni Skin Food on paksumpaa ja hoitavampaa sekä imeytyy paremmin. 
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #303 : 18.01.10 - klo:21:44 »
^ Skin Foodin olen testannut ja odotukset oli kyllä korkealla, mutta se oli ihan liian kevyttä kamaa mun koppurajalkapohjille. Mun jalkapohjien iho on siis erittäin kuiva ja paksu. Päkiät tuntuvat ihan sellaiselta sarvikuonon nahalta...  :-\

Mä tarvitsisin nimenomaan voiteen, joka on niin jäykkää ettei sitä voi levittää kuin paikallisesti. Dermosilin Extra on juuri tällaista. Jos voide on niin notkeaa että se käy koko kropalle, on se todennäköisesti liian litkua mun jaloille.

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #304 : 18.01.10 - klo:22:03 »
^Lipolan on tosi paksua kamaa siis hirveetä jöötiä :O
Sitä saa levitettyä juuri paikallisesti yms..

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 18.01.10 - klo:22:04 »
Onko kukaan kokeillut Compeed yövoidetta jalkapohjien halkeamille? Toimiiko? :)
2a F ii – Iho: kuiva

cherie

• Vieras
« Vastaus #306 : 19.01.10 - klo:08:30 »
Neutrogenan jalkavoide on hyvä, imeytyy nopeasti ja tehoaa.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 19.01.10 - klo:17:42 »
^ Skin Foodin olen testannut ja odotukset oli kyllä korkealla, mutta se oli ihan liian kevyttä kamaa mun koppurajalkapohjille. Mun jalkapohjien iho on siis erittäin kuiva ja paksu. Päkiät tuntuvat ihan sellaiselta sarvikuonon nahalta...  :-\

No hitsi. Kai se on sitten niin että ihot (ja kovettumat) voi olla niin erilaisia, joku toimii toiselle ja toiselle taas ei. Mulle tulee todella helposti kovettumia kantapäihin ja isovarpaan kylkeen ja niihin ei oikein mikään voide ole auttanut ratkaisevasti (viimeksi käytössä oli juuri tuo Extra, ensin sellaisenaan ja myöhemmin öljyillä terästettynä. Testattu on myös apteekin voiteita, Schollin rasva, Oriflamen se joku piparmintun tuoksuinen voide, jne). Olinkin aika yllättynyt että tuo Weleda vaikutti niin hyvältä jo ensimmäisen kerran jälkeen. Jospa ei tarvisi enää ikinä kärsiä halkeilleista kantapäistä, ovat niin hemmetin kipeät.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #308 : 22.01.10 - klo:15:40 »
Olisiko kellään suositella mulle jotain oikein tuhtia jalkavoidetta joka muistuttaisi Dermosilin Extra-voidetta? Mä en millään viitsisi tehdä Dermolle tilausta pelkän Extran vuoksi, ja jalat huutaa rasvaa kun olen jo useamman kuukauden voidellut niitä kevyemmillä voiteilla. Mä en ole toistaiseksi löytänyt Extraa vastaavaa töhnää kaupan hyllyiltä. Voiteen pitäisi siis mielellään olla tosi jäykkää.

Gehwol Med Salve for cracked skin on kunnon jankkia. Sitä yöksi jalkoihin, sukilla tai ilman ja aamulla takuulla huomaa eron.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #309 : 22.01.10 - klo:22:14 »
Olisiko kellään suositella mulle jotain oikein tuhtia jalkavoidetta joka muistuttaisi Dermosilin Extra-voidetta? Mä en millään viitsisi tehdä Dermolle tilausta pelkän Extran vuoksi, ja jalat huutaa rasvaa kun olen jo useamman kuukauden voidellut niitä kevyemmillä voiteilla. Mä en ole toistaiseksi löytänyt Extraa vastaavaa töhnää kaupan hyllyiltä. Voiteen pitäisi siis mielellään olla tosi jäykkää.

Locobase Repair apteekista
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #310 : 22.01.10 - klo:22:27 »
Gehwol Med Salve for cracked skin on kunnon jankkia.

Mistä tuota saa?

Kiitokset vinkeistä, taidan käydä apteekissa harkitsemassa Lipolania tai tuota Locobasea. Onkohan apteekeissa muuten yleensä testereitä...?

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #311 : 22.01.10 - klo:23:17 »
^^yleensä apteekeissa  on esillä yksi purkki ainakin josta voi testata ja lipolania saa pienessä tuubissakin kun se 200mil.
Lipolani on kyllä niin moni puolinen rasva että ei käyttämättä yleensä jää.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #312 : 23.01.10 - klo:13:43 »
Gehwol Med Salve for cracked skin on kunnon jankkia.

Mistä tuota saa?

Stockmannilta ainakin. Tuo Seelan mainitsema Gehwolin voide on sellaista tosi öljyistä, mutta ei mielestäni paksua jankkia. Mulla tuo ei imeydy oikeastaan ollenkaan. Gehwolilla on paljon jalkavoiteita ja tuo taitaa olla niistä rasvaisin.

Ja Lipolan ei minusta myöskään ole yhtään jankkia! Mulla on just sellainen pikkutuubi ja käytin sitä kesällä jalkaterien päällysosaan, kun olivat vähän ihottumaiset. Jalkaterän alapuolelle Lipolan ei kyllä mulla auta...

Ootko Supervixen koskaan kokeillut mitään voidetta, jossa olis paljon ureaa? Sen pitäis kai olla pehmittävä ainesosa. Ostin kerran jalkahoitajalta Laufwunderin Hydrobalmin ja se oli koostumukseltaan lähempänä tavallista voidetta, mutta piti jalkapohjien kovettumat tosi hyvin loitolla! Olin aivan yllättynyt tuon tehosta, kun minäkin tosiaan aina hain mahdollisimman paksua voidetta. Tuo Laufwunder on vain vähän hankalasti saatavilla, vain noista kauneuskeskuksista tms. olen sitä bongaillut. Kokeilin hädissäni myös apteekista saatavaa Eucerinin karbamidijalkavoidetta, jossa piti olla paljon ureaa, mutta se haisi aivan kuvottavalle eikä tepsinyt yhtään. Eli ei se ollutkaan niin yksinkertaista urean kanssa!

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 23.01.10 - klo:17:56 »
Jalat on taas ihan järkyttävässä kunnossa, toisessa kantapäässä on oikein kunnon halkeama juuri sellaisessa paikassa, että käveleminenkin vähän sattuu. Olen yrittänyt taistella halkeamia vastaan Helosanin jalkavoiteella ja Dermosiln Extra-voiteella, jotka kyllä pehmentävät kantapään ihoa, mutta eivät jo syntyneihin halkeamiin tunnu auttavan juurikaan.  :-\ Minulla on kyllä muutenkin niin uskomattoman kuivat kantapäät, ettei niihin auta varmaan mikään rasva niin että niistä saisi kaikki kovettumat pois. Gehwolin voiteita haluaisin kuitenkin kokeilla joskus.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #314 : 23.01.10 - klo:18:52 »
^^kannattaa varmaan varovasti koittaa raspilla poistaa halkeamaa vaikka vähän kerralla joka viikko niin jonkun ajan päästä pääset eroon siitä ja sen jälkeen kunnon rasvaukset ettei uusi.