Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 378177 kertaa)

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #105 : 30.01.11 - klo:16:02 »
Mulle tuo karpalo-kinusti hoitoaine oli positiivinen yllätys. Se oli hoitavampaa kuin olin kuvitellut, ja tuoksui ihanalta <3 Olen jo käyttänyt yhden putelin loppuun, pitäisi varmaan hakea lisää. Tästä shampoosta ei ole kokemusta.. Mutta sekin kiinnostaisi.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 01.02.11 - klo:15:32 »
Paljonko noilla 500ml pulloilla on hintaa?

Osaisko joku vastata tähän? En ole vieläkään löytänyt näitä isoja pulloja ja mietin että kannattaako mun ostaa muutama shampoo ja tökätä ne tigin pikkupulloon vai jatkanko tuon ison pullon metsästystä kauemmista kaupoista. Miehen shampoo alkaa olemaan lopussa ja pyysi seuraavalle shampoollensa pumppupulloa niin on helpompi käyttää, asia on siis erittäin tärkeä.  ;D

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #107 : 01.02.11 - klo:16:02 »
Prismassa 500ml pumppupullo Suklaa&Vanilja -shampoota taisi olla vähän alle vitosen.

EDIT. Muistin eilen katsoa tarkan hinnan: 4,89 euroa (Jumbon) Prismassa.
« Viimeksi muokattu: 09.02.11 - klo:12:15 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 07.02.11 - klo:14:08 »
Niiskuneitisuihke on ilmeisesti ennen ollut pikkumyysuihke? Löysin paikallisesta krääsäkaupasta näitä pikkumyy suihkeita ja takateksti vaikutti hyvin samalta, lasten hiuksiin ja takkujen selvittämiseen. Pullo oli kuitenkin vähän erilainen ja niiskuneiti pullossa on mielestäni enemmän tekstiä... Niiskuneitisuihkeita tuolla ei ollut yhtään niin en voinut incejä vertailla mutta jos jollain sattuu olemaan vanha pullo tallessa tai molempia niin kiinnostaisi että onko nuo täysin samaa tavaraa. ?  :)

Suklaa-vanilja pumppullosta vielä sen verran että kaksi prismaa, ja viisi s-markettia on käyty läpi enkä ole niihin vielä törmännyt. Kestää näköjään ikuisuus ennenkuin uudet tuotteet rantautuu tänne perämettälle asti...

Poissa taitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #109 : 20.02.11 - klo:15:18 »
Mä ostin eilen kokeeksi tuota manga-shampoota ja hoitista ja tietty illalla piti hiukset sillä pestä :D Yhden pesukokemuksen perusteella vaikuttais mun tukalle sopivalta tuotteelta, noiden jälkeen ei o tukka läheskään niin takussa ku muiden jälkeen ja vielä tänäänki mahdolliset takut aukee kyllä tosi helposti. Toistaseksi siis vaikuttaa tosi hyvältä! Tosin tuo tuoksu vois olla ehkä hieman miedompi, mutta ei se onneks juurikaan kuivassa tukassa enää tuoksu.

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #110 : 07.03.11 - klo:22:47 »
...
 nyt kaikki muutkin vaan pommittamaan viesteillään, hoitsikat on myös saatava isompiin purkkeihin!  ;D

Mä ainakin pommitin.  ;D Vastasivat, että ottavat huomioon tuotekehityksessä.
Toivottavasti joskus tulisi muitakin perhepakkauksissa.
Xylitol&Hunaja-hoitoainetta ja shampootakin ois ihanaa saada suuremmissa pakkauksissa.
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa aurinkoutu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #111 : 11.03.11 - klo:14:08 »
Karpalo-kinuski-shampoo testattu. Valitettavasti täytyy sanoa, että tämä ei pese kunnolla. Elämäni ensimmäinen shampoo, joka ei pese edes minun karheita ja kuivahkoja hiuksiani, vaan parin päivän päästä hiukset ovat ihan likaset. Yleensä pesen hiukset joka toinen päivä, tällä shampoolla huomaa jo silloin toisen päivän alussa, että nyt pitäisi pestä hiukset taas. Jotenkin tämä tuntuu myös lätsäyttävän hiuksia, pesun jälkeen hiukset on niin pehmosta että.

Aika sujuvasti myös rapsuttelen päänahkaani, joten en tiedä, aiheuttaako tuo pientä päänahan ärtymistä.

Ehkä hoitoaine toimisi paremmin. Itse olen käyttänyt suklaavaniljaa hoitoaineena.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 11.03.11 - klo:19:06 »
Nyt on tullut Vanilla Cafe-sarjaan hoitosuihke. Joko olette nähneet sitä kaupoissa?

Edit. Ei ainakaan Tornion Prismassa viime torstaina ollut. Eikä kyllä nyt maanantaina City Marketissakaan. Olisin halunnut kokeilla, kun haluaisin vaihtelua Suklaa-vaniljalle.
« Viimeksi muokattu: 14.03.11 - klo:19:03 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #113 : 11.03.11 - klo:19:29 »
Aijaaha :) No tämähän on aina yhtä mielenkiintoinen uutinen. En ole kyllä huomannut kaupoissa Vanilla Cafe-suihketta, onko kukaan muu?
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
« Vastaus #114 : 13.03.11 - klo:23:27 »
Nyt iskee paniikki! Ostin muutama kuukausi sitten XZ anti age hoitoaineen ja nyt vasta kun pullo on loppumaisillaan olen tajunnut miten älyttömän hyvä hoitoaine se on. Tekee hiuksistani ihanan jämäkät ja sopivan raskaasti laskeutuvat. Olen varmaan viidestä kaupasta etsinyt uutta pulloa mutta ei vaan löydy  :-\ Onko kenelläkään tietoa että onko tämän tuotteen valmistus lopetettu vai mistä on kysymys?  :o
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 14.03.11 - klo:08:32 »
^XZ:n sivuilta ei ainakaan tuota löydy  :-[

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 14.03.11 - klo:10:49 »
^^ Näistä tuotteista on muutama sivu takaperin vähän keskustelua. On siis lopetettu tuote, itse en ole varmaan pariin vuoteen nähnyt XZ.n sivuilla ko tuotteita mutta oman paikkakunnan halpa-hallissa tämän sarja shampooseen ja hoitoaineeseen törmää aina välillä. On vähän tuurista kiinni löydätkö näitä vai et  :-\ Missä päin asustelet? Jos jollain olisi tietoa mistä näitä löytää vielä.

Miksi uutuustuotteena piti tulla taas hoitosuihke? Haluan jonkun hiusnaamion tai tehiksen XZ.lta.  :D Kai tuota suihketta pitää kuitenkin testatata, eihän sitä tiedä vaikka se olisikin hyvä.

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
« Vastaus #117 : 14.03.11 - klo:13:42 »
No höh. Asun Oulussa ja hankin muistaakseni edellisen purkin Zeppeliinin Halpa-Hallista. Mutta jos tuote on kerran lopetettu niin eikai auta kuin etsiä joku korvaava tuote. Olisin siis todella kiitollinen kaikista vinkeistä!  :)
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #118 : 14.03.11 - klo:17:19 »
Xylitol&Hunaja-hoitoainetta ja shampootakin ois ihanaa saada suuremmissa pakkauksissa.

Näinpä  :) Toivotaan että tulee isompiin pakkauksiin. Mä käytän niin reilusti hoitoainetta ettei yksi 200ml puteli montaa viikkoa kestä. Xylitol&Hunaja hoitis tuntuu ihanan kosteuttavalta ja jättää tukan kiiltväksi ja kevyeksi. Shampoosta tykkään myös. Ihana tuoksu  :-*
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #119 : 14.03.11 - klo:17:44 »
^Mäkin kun tykkään käyttää XZ-hoitoaineita CO-pesuissa ja niihinhän sitä hoitista kuluu, niin ei kyllä kauhean montaa pesua yhdellä normaalikokoisella purnukalla saa.  :(
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.