Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377654 kertaa)

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #120 : 20.03.11 - klo:20:26 »
Xylitol&Hunaja-tehohoitoa on näköjään tehty suuremmissa pakkauksissa! onko kukaan nähnyt vielä kaupoissa ja paljonkohan mahtaa olla kokoa, en löytänyt sitä nettisivuilta tai sitten oon vaan toope. :D Tuommoisen voisi vaikka hankkiakkin, itse en sitä pienempää pakkausta oikein koskaan viitsinyt ostaa. :)

Edit. Löytyhän se koko, näyttää olevan 150 ml.
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
« Vastaus #121 : 20.03.11 - klo:20:32 »
Hienoa! Itse ostin joskus sellaisen pikkupurkin ja se kului loppuun muutamassa pesussa :o Uutta en ostanut juuri tuon pienen pakkauskoon takia vaikka tuotteesta tykkäsinkin. Olisi kiva saada kaikki xz normihoitoaineetkin esim 500 ml purkkeihin. Tuntuu että tulee mielettömän paljon jätettä tyhjistä pulloista  :-\
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 21.03.11 - klo:11:52 »
Olipa kiva uutinen että xylitol-hunaja tehohoitoa saa isommassa tuubissa! Inci siinä on tosin vähän muuttunut, sen käsityksen ainakin sain XZ.n sivuilta. Toivottavasti ei kuitenkaan kovin paljoa ole tuotetta muutettu, tuo tehis on kyllä yksi parhaimmista silikonittomista tehiksistä mun tukkaan. :) Harvemmin sitä tulee vain osteltua kun pikkupurkilla on kuitenkin aika paljon hintaa.
Koitin viikonloppuna katsella näkyisikö sitä vanilla cafe suihkittavaa missään mutta harmikseni en sitä löytänyt. Vihaan vanilla cafe sarjan tuoksua mutta yritän antaa tuolle sarjalle uutta mahdollisuutta kun kuitenkin toimii niin hyvin tukassa. :)

Karpalo-kinuski hoitoaineella on huonoja sivuvaikutuksia. Mulle tulee siitä niin voimakkaasti mieleen mustikkapiirakka ja vaniljakastike että mulla on ollut nyt mustikkapiirakan nälkä jo jonkun aikaa.  :D

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #123 : 25.03.11 - klo:02:08 »
Nyt löytyi ainakin Helsingin keskustan Sokokselta Vanilla Cafen hoitosuihketta, näpyttelin INCIn jätettävien listaan. Tuoksu on melkolailla sama kuin shampoossa, huomenna pesun jälkeen voisi vaikka kokeilla miltä tuntuu varsinaisesti hiuksissa.
2b F ii

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 25.03.11 - klo:12:18 »
Karpalo-kinuski hoitoaine on ihanaa! Selvittää hyvin, eikä jätä mun tukkaani sellaiseksi höhhöksi kuin muut XZ-hoitikset. Tuoksu on vielä älyttömän hyvä, tulee mieleen puolukkarahka. ;D Hyvä etten suuhuni pursottanut. Ja se ihana tuoksu jää vielä hiuksiinkin, vähäsen. Kosteana tuoksuu kivasti, ja kuivana vaimeasti jos oikein nuuhkii.
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 05.04.11 - klo:09:27 »
Täällä myös odotellaan niitä kokemuksia siitä suihkeesta.  :D Kävin eilen kiertelemässä haukan lailla citymarketin, anttilan ja s-marketin eikä yhdessäkään näkynyt näitä uusia XZ.n tuotteita. Kysyin myyjältä ( anttila ) eikä osannut sanoa mitään koska uudet tuotteet tulee. Myyjät ei kyllä ikinä tiedä mitään, vaikka ne kävisi "katsomassa koneelta" että turhaan kai aina kyselen kaikkea..
Se tehis kiinnostaa aivan valtavasti, olen oikein urakalla kuluttanut vanhoja hiusnaamioita pois että voin ostaa sen sitten hyvällä omalla tunnolla.  ;D

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #126 : 05.04.11 - klo:11:26 »
Oon vasta kerran ehtinyt kokeilemaan sitä Vanilla Cafe suihketta, joten mitään kovin maata mullistavaa en osaa vielä sanoa :D Lupaan raportoida lisää kun saan vähän useamman käyttökerran aikaiseksi. Pesin siispä ennen ensimmäistä kokeiluani Vanilla Cafen shampoolla ja käytin saman setin hoitoainetta, joista olen molemmista tykännyt paljon. Mulla on jo valmiiksi melkoisen sileät hiukset eivätkä ne tuntuneet mitenkään karheilta vaikken pitänytkään hoitoainetta kuin kymmenisen minuuttia päässä.

Tuoksu suihkeessa ei tosiaan ollut omaan nenään voimakas, esim. paljon miedompi kuin Suklaa-Vanilja suihkeessa. Suihkuttelin tuota pyyhekuivaan tukkaan aika reilulla kädellä eikä onneksi lähmännyt. Annoin hiusten kuivua ihan omia aikojaan ja lopputulos oli mukavan ilmava muttei liian karhea. En ihan tarkkaan muista miltä tukka on tuntunut pelkkien sh+ha:n jälkeen naturellisti kuivuneena, mutta ei lopputulos suihkeen kanssa ainakaan ollut yhtään huonompi ja esim. verrattuna Karpalo-Kinuskien käyttöön tykkäsin tämänkertaisesta tuloksesta enemmän.

Oon viimeksi kokeillut Rainbown uutta hoitosuihketta, joka oli koostumukseltaan lähinnä vedellä laimennettua hoitoainetta eli toisin sanoen liisteriä joka lähmäsi tukan samantien, joten ainakin siihen verrattuna ko. suihke oli oikein hyvää tavaraa. Tykkään tuoksusta joten eiköhän tota tule käytettyä vaikkei se loppujen lopuksi olisikaan mikään maata mullistava tuote ja onhan tuossa ainakin jonkinmoinen UV-suojaa antava ainesosa.
2b F ii

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #127 : 05.04.11 - klo:16:37 »
Ollut unohduksissa tämä ketju, ja vasta nyt viime viikolla bongasin täältä päin ensimmäisestä kaupasta edes tuota suklaa-vanilja shampoota isommassa pullossa. Jes, tosi nopeesti tulee tänne kaikki kun yhdestä kaupasta NYT JO löytyi!!  0_0 Ei ollut tuota uutta hoitosuihketta, toisaalta en pidä niiden shampoon ja hoitiksenkaan tuoksusta joten en usko että tulee edes kokeiltua tuota uutuutta. Herbinan Marjaspa ja suklaa-vaniljasuihke toimii hyvin ja ovat vielä mun nenään hyvän tuoksuisiakin. Mutta sen sijaan tuo xylitol-hunajanaamio pitää kyllä hankkia kunhan sen joskus löydän täältä isommassa pakkauksessa!
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #128 : 07.04.11 - klo:16:34 »
Onko tuo tyrni-tehis lopetettu, koska sitä ei näy Bernerin sivuilla? Jos on, niin pakko kai sitä on lähteä metsästämään kokeiluun, en ole edes kerennyt sitä hiuksiini kertaakaan tuuppaamaan. Kovastihan sitä on osa kehunut joten pitäähän moista kokeilla.

Ja hyvä että se Xylitol-tehis on isommassa putelissa. Nyt sitä viittis jo ostaakin. Mulla niin nikotutti se hinta ja purkin koko että en suostunut sitä ostamaan.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 10.04.11 - klo:19:09 »
^ Tyrni-tehistä ei ole ollut XZn sivuilla ainakaan kahteen vuoteen? Mä en ole ikinä edes törmännyt kyseiseen tehikseen vaikka parin vuoden sisään olen koittanut lähes kaikkia XZn tuotteita.
Vai oletko sekoittanut tyrnitehiksen siihen tyrni öljyhoitoon? Se öljyhoitohan on uudistunut tässä parin vuoden sisään, kuten koko tyrni sarja.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 10.04.11 - klo:19:14 »
Minä olen pitkästä aikaa käytellyt Vanilla Cafea ja tämä toimii taas vaihteeksi tässä päässä oikein hyvin. Löysin itseasiassa vanhan putelin jonka olin jo kertaalleen hylännyt, kun ''oma'' shampoo loppui kesken. Tämähän passaa oikein hyvin usein toistuvaan pesuun eikä hiukset vaadi hoitoainetta. Sopii hyvin pikashampooksi esim. salin jälkeen.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 19.04.11 - klo:13:38 »
Ostin öljyhoitoa. Siellä oli uudistettujen pakkauksien seassa yksi vanha. Vanhassa on 80 ml, uudessa 75 ml. Hinta ilmeisesti kuitenkin sama.  >:( Tätä ilmiötä on muuallakin, esim karkkipusseissa monesti hinta ja pussin koko pysyy samana, mutta sisältö vähenee. Huijausta sanon minä!
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #132 : 19.04.11 - klo:23:41 »
^Olen huomannut saman. Sekä tässä öljyasiassa ja viimeksi ihmettelin yhtä karkkipussia pyöritellessäni että miksi niin isossa pussissa niin vähän tuntuisesti.. Ai no mutta katsos vaan määrää oli vähennetty!  >:D
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa heijji

• HAIRahtanut
  • Feet don't fail me now Take me to the finish line
« Vastaus #133 : 30.04.11 - klo:21:01 »
Olen nyt kahdessa pesussa käyttänyt Xyliton & Hunaja- shampoota ja - hoitoainetta, ja ei voi kun ihmetellä miten hyvin nämä toimii! Shampoo pesee hyvin, mutta ei liikaa, kosteuttaa ja kiiltoa tuli aikamoisesti lisää.  :o Hoitoaine sai tukan ihanan pehmeäksi. Toivottavasti toimivat jatkossakin näin hyvin, nyt ainakin tuntuu etten halua muuta käyttääkään.  ;D
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.

Strix

• Vieras
« Vastaus #134 : 06.05.11 - klo:01:21 »
Nappasin vanhan tuttavan tyrnishampoon. Ihan jo pelkästään tuoksun vuoksi ostaisin, mutta tämä pesee aivan ihanasti. Kiinnostaisi XZ 2n1 öljyhoitoshampoo, olisinkin ostanut sitä ellei olisi ollut hyllystä loppu. Huoh, shampoovimma iskee taas.