Oon vasta kerran ehtinyt kokeilemaan sitä Vanilla Cafe suihketta, joten mitään kovin maata mullistavaa en osaa vielä sanoa

Lupaan raportoida lisää kun saan vähän useamman käyttökerran aikaiseksi. Pesin siispä ennen ensimmäistä kokeiluani Vanilla Cafen shampoolla ja käytin saman setin hoitoainetta, joista olen molemmista tykännyt paljon. Mulla on jo valmiiksi melkoisen sileät hiukset eivätkä ne tuntuneet mitenkään karheilta vaikken pitänytkään hoitoainetta kuin kymmenisen minuuttia päässä.
Tuoksu suihkeessa ei tosiaan ollut omaan nenään voimakas, esim. paljon miedompi kuin Suklaa-Vanilja suihkeessa. Suihkuttelin tuota pyyhekuivaan tukkaan aika reilulla kädellä eikä onneksi lähmännyt. Annoin hiusten kuivua ihan omia aikojaan ja lopputulos oli mukavan ilmava muttei liian karhea. En ihan tarkkaan muista miltä tukka on tuntunut pelkkien sh+ha:n jälkeen naturellisti kuivuneena, mutta ei lopputulos suihkeen kanssa ainakaan ollut yhtään huonompi ja esim. verrattuna Karpalo-Kinuskien käyttöön tykkäsin tämänkertaisesta tuloksesta enemmän.
Oon viimeksi kokeillut Rainbown uutta hoitosuihketta, joka oli koostumukseltaan lähinnä vedellä laimennettua hoitoainetta eli toisin sanoen liisteriä joka lähmäsi tukan samantien, joten ainakin siihen verrattuna ko. suihke oli oikein hyvää tavaraa. Tykkään tuoksusta joten eiköhän tota tule käytettyä vaikkei se loppujen lopuksi olisikaan mikään maata mullistava tuote ja onhan tuossa ainakin jonkinmoinen UV-suojaa antava ainesosa.