Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377655 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #135 : 09.05.11 - klo:08:49 »
Onko porukka jo testaillut näitä uutuuksia? Eli sitä uudistettua xylitol-hunaja tehohoitoa ja/tai vanilla cafe suihketta? Löysin itse näitä tuotteita nyt vihdoinkin omasta kaupasta, mutta enpäs nyt tällä kertaa sitten voinut mitään ylimääräistä ostella niin jäi toistaiseksi kauppaan.
Vanilla cafe suihkeen hinta vähän mietityttää, puteli maksoi 4,50€. Muut XZ.n suihkittavat on kaikki saman hintaisia keskenään ja halvempia kuin tuo vanilla cafe. Uudistettu xylitol-hunaja tehohoito maksoi 3€, se oli positiivinen yllätys.  :) INCI on todennäköisesti kyllä aika paljon tuossa tehiksessä muuttunut, se pumppupullossa oleva tehis kun maksoi sen vitosen ja tavaraa oli 1/3 osa vain tuosta uudesta. Pikaisesti sitä putelia siinä tsekkasin niin ainakin sen osalta on muuttunut että tuo ei ole yhtään rakennepaikkaava vaan vain kosteuttava. Vanha versio oli kosteuttava ja rakennepaikkaava.

Poissa The Siren

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #136 : 20.05.11 - klo:19:25 »
Xylitol-tehohoito on kyllä varmaan parasta tehistä,mitä oon käyttäny.Jotenki vahvemmilta ja kiiltävämmiltä tuntuvat,ja käteenki kvian tuntuset hiukset.Eikä tule ällöttäviä syyhyjä,kuten kaikista kampaamotuotteista oon saanu.Tää on paras!

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #137 : 21.05.11 - klo:11:39 »
Onko Vanilla Café -suihkittavan tuoksu yhtä voimakas kuin tavallisessa hoitoaineessa? Mua se äklöttää kauheasti mutta toi uus pullo toki kiinnostaa.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa SlowCheetah

• Haiven
  • *
« Vastaus #138 : 21.05.11 - klo:23:19 »
^Minun nenään tuon suihkeen tuoksu on aika samanvahvuinen kuin hoitiksenkin. Mutta äkkiähän se kyllä haihtuu hiuksista jos se häiritsee. :)

Osaiskos joku kertoa missäpäin Tamperetta myydään Xylitol & hunaja -tehistä? Ei oo vielä sattunu missään silmään..

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #139 : 22.05.11 - klo:09:41 »
^Mä muhitin joskus sitä hoitista ja se tuoksui vielä seuraavana päivänä nenään :D Aina kumartuessa mietin että mikä tuoksuu niin kummalta.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa SlowCheetah

• Haiven
  • *
« Vastaus #140 : 23.05.11 - klo:19:38 »
^Voi vitsi, jäispä se tuoksu mullekin noin vahvana! Itse nimittäin tykkään siitä ihan hulluna. ;D

Oon nyt joitaki kertoja käyttäny just tuota Vanilla cafe -suihketta, ja kyllä se ainakin auttaa selvittämään hiukset eikä oo lähmänny. En vielä osaa sen kummempia sanoa hoitotehoista, mutta mulle riittää yleensä hyvin kevytkin jätettävä.

muru

• Vieras
« Vastaus #141 : 26.05.11 - klo:06:42 »
Karpalo-kinuski on osoittautunut kyllä luottohoitoaineeksi! Juuri sopivan hoitava, ei kuitenkaan tee tukkaa rakenteettomaksi liruksi. Tykkään!

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #142 : 27.05.11 - klo:15:54 »
Kokeilin eilen ensimmäistä kertaa Suklaa&Vanilja-shampoota ja -hoitoainetta. Mitään suurempia odotuksia ei ollut, ajattelin olevan vaan ihan peruskauraa.

Ensinnäkin yllätyin iloisesti tuoksusta. Itse kammoan kaikkea toffeen, kinuskin, suklaan yms. tuoksuisia tuotteita, mutta tässä tuoksui onneksi lähinnä vanilja.
Shampoo pesi hyvin, vaikka vaahdottaessa tuntui ettei pese kunnolla. Hoitoaine tuntui ihan kivan täyteläiseltä ja huuhdellessa hiukset eivät tuntuneet mitenkään erityisen sileiltä tai pehmeiltä.

Aamulla hiusten kuivuttua tukka oli aivan uskomattoman pehmeä, kiiltävä ilmava ja ihanan tuoksuinen! :o Olin todella yllättynyt ja tyytyväinen näihin tuotteisiin, en jotenkin uskonut XZ:n pystyvän tähän. Nyt käytän nämä purkit loppuun ja toivon että tulos on aina yhtä ihana. :)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 28.05.11 - klo:09:35 »
Menin eilen tarjoustaloon hakemaan miehelle shampoota niin enkös sitten sortunut vähän itsekkin  ::) XZ uusitut ulkomuodot on kyllä ehdottomasti parempia kuin vanhat, sillä hyllystä suorastaan kimposi silmiini ihanan näköinen Vihreä Savi kaksikko. Olen onnistunut jotenkin sivuuttamaan tämän tiimin täysin, vaikka olenkin ollut tietoinen sen olemassaolosta. Minua henk.koht houkuttaa kaikki mihin liittyy sana ''terapeuttinen, rentouttava, SPA, hamam jne.'' joten en voinut vastustaa kiusausta olla ottamatta kaksikkoa mukaani. Tuotekuvaus sopi myös todella hyvin siihen mitä tällä hetkellä hiustuotteiltani haen.

Tavoistani poiketen kokeilin shampoota ja hoitoainetta jo illalla ja kyllähän noissa on ihan kiva SPAmainen tuoksu :) Myös pesuteho oli shampoossa oikein hyvä, mutta ei yhtään takuttava. Hoitoaine jätti hiukset todella pehmeiksi mutta jänteviksi.

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #144 : 30.05.11 - klo:11:27 »
Karpalo-kinuski -hoitoainetta olen käyttänyt yhden pullon, lähinnä nimen perusteella kun ajattelin että sen on pakko tuoksua hyvältä.  :D Ja kyllähän se hyväntuoksuista olikin. Muutenkin ihan käypää perushoitoainetta kunhan vaan läträä tarpeeksi paljon ja pitää päässä kaueemin kuin pari minuuttia että tulee sileä lopputolos. Mutta sehän noissa XZ:n hoitoaineissa on kaikissa ongelmana että se pullollinen hupenee minun käytössäni muutamassa pesussa kun sitä saa lappaa kourakaupalla päähän. Eli vaikka tykkäänkin erityisesti tyrni-hoitoaineesta ja tuosta karpalo-kinuskista, en koe kauhean mielekkääksi ostella jatkuvasti niitä (minun näkökulmastani) minipulloja. XZ:n shampoot sitä vastoin ovat riittoisia ja toimivia.

No, mutta tuon xylitol-hunaja -tehiksen olemassaolosta en ollut edes tietoinen! Sitä täytyy kyllä kokeilla jossain vaiheessa, kuulostaa sen verran houkuttelevalta.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 01.06.11 - klo:09:20 »
Xylitol-hunaja tehohoito testattu. Hintaa oli 3€ 150ml purnukalla. Hinta/laatu suhteeltaan mun mielestä tosi hyvä. Koostumus oli aika samanlainen kuin siinä vanhassa tehohoidossa, mutta vähän lirumpi. Jätti hiukset yllättävän sileiksi ja pehmoisiksi. Kävi mielessä jopa, että jos virutusvaiheessa on vähän huolimaton niin tällä tulisi helposti lähmä.

Laitan tuon Incin sinne Incilistaan jos joku haluaa tutkailla tuon sisältöä tarkemmin. Anttilassa oli muuten kaikki XZ tuotteet osta 3 maksa 2.  ;)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 01.06.11 - klo:09:21 »
Minun on nyt vielä pakko hehkuttaa tuota Vihreä Savi sarjaa kun olen useamman kerran käytellyt :) Hiukset pysyvät mielestäni pidempään puhtaina niinkuin tuote lupaa mutta silti ei vaikuta liian pesevältä. Hoitoaine jättää hiukset pehmeiksi mutta ei lässäytä vaan hiukset on edelleen helppo föönata malliinsa. Ja tuoksu on i-h-a-n-a  :-* Tuntuu ihan yleelliseltä käydä suihkussa kun siitä tulee aivan SPA fiilis.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #147 : 01.06.11 - klo:13:15 »
^ Kannattaa hamstrata Vihreä savi-pulloja, koska niitä ei enää oikein mistään meinaa löytyä. Varmaan justiin halpakaupoista löytyy vielä. Harmi, kun lopettivat, koska tykkäsin itsekin käyttää tätä sarjaa.

Muuten, miksi missään ei näy niitä isoja puolen litran XZ-pulloja? Onko niitä vain jossain isommissa marketeissa?
« Viimeksi muokattu: 01.06.11 - klo:13:26 kirjoittanut Bamboo »
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Kunis

• Vieras
« Vastaus #148 : 01.06.11 - klo:15:18 »
Wilma, kiios tarjousvinkistä! Sun innoittamana olin xylitol-hunaja-tehisputeleita etsimässä, mut eihän niitä ollut. Kamalan vaihtelevia noi tuotevalikoimat aina joka paikassa kyllä. No, kappailin mukaan kuitenkin suklaa-vanilja-naamiota, ehkäpä nekin kesäksi kosteuttavat. Viimeksi nuuhkiessani inhosin suklaa-vaniljan tuoksua, mutta tuo naamio tuntui aika unisexiltä ja fiksulta. Saa nähdä millainen lemu tukkaan jää. En oikeen ole karkkinamien ystävä :) 
Olen todennut, etten XZ-shampoita käytä enää ikinä, mutta hoitiksista ei ole pahaa sanottavaa, joten näitä kokeilen innolla.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #149 : 01.06.11 - klo:15:29 »
^Suklaa-vanilja ei oo mun nenään koskaan ollu karkkinami vaan enemmänkin joku miesten deodorantti :D Mä en siis tykkää sen tuoksusta lainkaan, tota hiusnaamiota en oo kyllä nuuskutellut mutta shampoo, hoitis ja jätettävä ovat minusta olleet kauhean tuoksuisia. Muutenkin imo XZ:lla menee tuoksut vähän överiksi.