Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377722 kertaa)

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #15 : 06.11.10 - klo:23:13 »
^Mun korvaan tuollaiset ylihoidetut hiukset on ennen kuulostaneet ihanteellisilta, mutta olenpa minäkin oppinut arvostamaan tätä luonnonkarheutta jota jää sopivasti jäljelle hoitavien tuotteiden jälkeen muotoilua ajatellen :)
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #16 : 06.11.10 - klo:23:18 »
Olenko sokea vai tuntuuko minusta, että monissa kaupoissa XZ-valikoimat ovat huonontuneet. XZ-sivuilta löytyy vielä Savi-tuotteet, mutta en ole enää niitä kaupoissa nähnyt. Myös Öljyhoitoshampoo vetelee viimesiään, ja sitäkään en ole missään nähnyt vähään aikaan. Pitääköhän lähteä jonnekin halpiskauppaan, joista yleensä löytyy poistuneita tuotteita helpommin.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Anissa

• Tukkaguru
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #17 : 07.11.10 - klo:08:12 »
Musta kanssa tuntuu, että XZ tuotteita löytyy huonommin. Olen tosin epäillyt, että syynä saattaa olla se, että näitä uusia sarjoja (SYOSS, Provost, Tresemme jne) on pukannut niin paljon markkinoille ja kauppojen mahdollisuuden pitää kaikkea valikoimassa on rajalliset. Ehkä nuo on sittensyrjäyttäneet XZ tuotteita hyllyissä. :-\

Mä ostin taas pitkästä aikaa Vanilla Cafeta CO-pesuun ja tämä on kyllä siihen aika huonoa. Tällä ei saa oikein kunnolla puhdasta jälkeä ja tätä joutuu laittamaan yhteen pesuun noin 1/5 purkista, eli ei todella ole kovinkaan riittoisaa...Sen sijaan muihin hoitiksiin sotkettuna pikahoitona toimii moitteettomasti.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #18 : 07.11.10 - klo:10:25 »
Olen myös huomannut että kaupoissa kyllä näyttää olevan näitä kaikkia "kampaamolaatua market-hintaan"-tuotteita joka lähtöön ja sitten XZ ja muut vastaavat omasta mielestäni markettisarjojen helmet saavat tehdä niille tilaa. Nuo pöntöt ovat vielä niin isojakin... Mutta kyllä täällä ainakin on ollut kaupassa normaalisti öljyhoitoshampoota, vihreä savi ei ole koskaan kuulunutkaan valikoimaan. Lähimmässä isommassa tavaratalossa oli minusta ihan normi valikoima + oli tulleet omille paikoilleen nämä karpalo-kinuskit, mutta en huomannut minkään poistuneen.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #19 : 08.11.10 - klo:12:03 »
Vihdoin löysin karpalo&kinuskia kaupasta ja tänään tein hoitiksella ekan CPO-pesun. Tuoksu on ihan jees, tosin haistan siinä vain karpalon, mutta en kinuskia. Jätti hiukset kiiltäviksi ja pehmeksi eli vaikuttaa yhtä hyvältä käytössä kuin oikeastaan mikä tahansa muukin XZ hoitoaine.

Poissa hattarapilvi

• Haiven
  • *
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #20 : 09.11.10 - klo:18:59 »
Löysinpä uuden suosikin (tai kaksi oikeastaan) XZ:lta  :) Nimittäin tuo xylitol-hunaja shampoo ja hoitoaine. Odotukset ei olleet kauhean korkealla viimekertaisen suklaa-vanilja shampoo & hoitiksen kokeilun jälkeen. Suklaa & vanilja sarja kun tuntui olevan liian pesevä. Noh, näköjään uuden mahdollsuuden antaminen kanantti: xylitol-hunaja (sekä shampoo että hoitsikka) sekä kosteuttivat ja tukka jäi ihanan tuntuiseksi  :) Saa nähdä millaiseksi osoittautuu pitemmässä käytössä mutta ensimmäinen pesukerta oli positiivinen yllätys!

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #21 : 10.11.10 - klo:17:23 »
Mä ostin nyt kokeiluun ekaa kertaa Vihreä savi-hoitiksen. Olisin ottanut shampoon myös mutta sattuivat olemaan hyllystä loppu enkä viitsinyt lähteä muista kaupoista metsästämään. Tuoksu oli ihan mukavan oloinen pullosta nuuhkittuna, katsotaan sitten mitä se hiuksille tekee. Arvatenkin jos tykästyn niin tämä on sitten niitä tuotteita jotka on just päätetty lopettaa...

Poissa malic

• HAIRahtanut
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #22 : 10.11.10 - klo:18:34 »
Karpalo-kinuski shampoon tuoksusta tulee mieleen joku leivonnainen, marjapiiras ehkä? Joka tapauksessa hyvin tuttu tuoksu, muistuttaa äidin leipomuksia. Ihana :-* Hoitista en vielä ehtinyt testata, teen luultavasti viikonlopulla sillä CO-pesun.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Margot

• Tukkaguru
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #23 : 10.11.10 - klo:18:58 »
Jos joku muukin tuskailee, mihin käyttäisi suklaa-vaniljatehiksen, niin ainakin mulla se toimi tosi kivasti Joicon IH:n kanssa. Hajuakaan ei jää tolla tavalla käytettynä tukkaan (mä itse asiassa tykkään siitä tuoksusta, mutta en siitä, miten se jää löyhkäämään päähän).

Poissa wilma

• Tukkaguru
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #24 : 11.11.10 - klo:16:04 »
Mitä eroa aito-muotoilusuihkeella ja tyrni-muotoilusuihkeella oli? Tyrni suihkeen käytin loppuun hampaita kiristellen, muuten ok mutta alkoholin haju oli niin järkky. Aito-muotoilusuihketta olen joskus kokeillut, ei vaan millään muistu mieleen että oliko näillä kahdella mitään eroa. Kaupassa ei oikeen saa nuuhkuteltua, ellei ala suihkuttelemaan sieltä pullosta ja sitä en ihan viitsi harrastaa  ::)

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #25 : 11.11.10 - klo:23:20 »
Käytin vihreä savi hoitista öljyhoitoshampoon perään. Ei ollut mikään raikkaimman mahdollisen tuoksuinen tuo hoitis, mutta ihan siedettävä. Se oli kyllä koostumukseltaan melkeinpä liian paksua, sellaista liimamaista jota oli vaikea levittää. Huuhtelun jälkeen tuntui kuin hoitista ei olis ollutkaan, oli jotenkin niin nitisevän puhtaan tuntuiset hiukset. Tukka on vielä märkä ja tuntuu ihan kohtalaisen pehmeältä, eli lopputulos voi silti olla ihan ok :)

|Piija

• Vieras
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #26 : 12.11.10 - klo:10:03 »
Itse olen tykännyt todella paljon XZ karpalo-kinuski hoitoaineesta CO-pesussa, vaikka monet eivät ole siihen niin ihastuneet. Toimii parhaiten kokeilemistani, jättää hiukset puhtaan ja ilmavan tuntuiseksi. Koostumus on kermaista ja helposti emulgoituvaa. Tuoksusta en juurikaan välitä, sillä jää hiuksiin vähän pidemmäksi aikaa.

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #27 : 13.11.10 - klo:09:40 »
Berneriltä tuli eilen Karpalo-kinuski shampoo näyte, ja käyttelin sen illalla pois. Kyllähän se ihan shampoolta tuntui, eikä pessyt liiaksi asti. Tuoksu oli taivaallinen ja muistutti joulukonvehteja :l Täytyy kyllä ostaa ainakin ko. sarjan hoitoaine, ihan vaikkapa vain tuoksun takia.
2b M iii

Poissa Triina

• Tukkaguru
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #28 : 13.11.10 - klo:11:08 »
Karpalo-kinuski ei vakuuttanut co-pesussa, tukka jäi raskaan ja hiukan likaisen tuntuiseksi, vaikka hiukset olivat ennen pesua melko puhtaat. Toimii siis tämän pikatestailun perusteella selvästi paremmin pikahoitiksena/sekoituksissa.

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #29 : 13.11.10 - klo:11:23 »
Mä en tykkää karpalo-kinuskeista  :-[ shampoo ei pese tarpeeksi ja hoitis ei hoida tarpeeksi  :-\ oikeesti ihan kamala lopputulos!!! Tyvi likainen mutta latvat rapisi kuivuutta.