Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377718 kertaa)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #150 : 01.06.11 - klo:15:52 »
Ei voi olla totta! Vihreä savi on lopetettu :( Minulle käy aina näin kun löytyy joku hyvä niin se on lopetettu tai se lopetetaan pian..

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 02.06.11 - klo:04:53 »
Ajattelin pitkästä aikaa kokeilla XZ:aa, kun tukkakin on sellaisessa kunnossa että liika hoitaminen vaan lähmää. Ostin Vanilla Cafe-shampoon ja Karpalo&Kinuski-hoitiksen, ja harmikseni en kyllä tykkää. :( Onhan ne ihanan tuoksuisia, mutta Vanilla Cafe-shampoo takuttaa kamalasti muutenkin takkualtista tukkaani eikä Karpalo&Kinuski-hoitis tee kertakaikkiaan mitään. Vähän saan sen avulla sormin harottua Vanilla Cafe-shampootakkuja auki, jos laitan hoitista noin kolmisen kourallista... olipa turha ostos, höh. Tuoksun takia olisin halunnut tykätä kummastakin.
So it goes.

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #152 : 02.06.11 - klo:10:34 »
Neriana: Itse harmittelin samaa asiaa, sillä Vihreä Savi oli ehdottomasti  paras CO- ja pikahoitoaine, jota olen löytänyt. Oletko kokeillut muita XZ:n hoitoaineita? Mietin että pitäisikö hamstrata vihreä savi ha:ta useampi pullo, vai löytyisikö joku edes melkein yhtä hyvä.
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 02.06.11 - klo:13:14 »
^ itse olen kokeillut varmaan kaikkia xz tuotteita ja minusta vihreä savi oli ihan paras kun ei lähmännyt hiuksia.. Ehkä xylitol hoitoaine voisi olla hyvä kakkonen.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #154 : 04.06.11 - klo:01:01 »
Viimeksi xylitol-hunajaa käyttäessäni se tuntui toimivan mutta ei enää... Jättää hiukset ihmeellisiksi karheiksi. Toisaalta kyllä oikein mikään vakkarituotteista ei tunnu tällä hetkellä jättävän hiuksia erityisen kivoiksi, joten voisi olla syväputsarin paikka tässä vaiheessa. Vihreä savi oli munkin suosikki, ehdin pari pulloa käyttää sh ja ha ennen kuin katosivat jäljettömiin. Samoin on käynyt noille anti age-tuotteille joiden hoitiksia bongasin vielä syksyllä halpa hallista alennuksesta. Viimeisiä viedään niitäkin, vaikka ei ne kyllä tuolle vihreälle savelle vedä vertoja.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 04.06.11 - klo:20:42 »
Kokeilin Xylitol-hunaja shampoota ja hiukset tuntuivat rasvoittuvan nopeammin. Torstaina pesin sillä ja eilen illalla olivat hiukset jo rasvaisen tuntuiset. Tykkäsin kyllä siitä, miten pehmeiksi se jätti hiukset.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 06.06.11 - klo:20:19 »
Onko kukaan löytänyt mitään vastaavaa tuon vihreän saven tilalle?  ::)

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #157 : 10.06.11 - klo:12:38 »
Ostin alkuviikosta vanilla cafe- suihkeen. Tykkään tuoksusta kovasti ;) hyvin myös silottaa. Hoitoteholtaan aika peruskamaa.

Poissa The Siren

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #158 : 14.06.11 - klo:09:51 »
Vanilla Cafe hoitoainetta oon pari kertaa nyt testannut,tavispesussa ja co:ssa.aivan ihanalle tuoksuu  <3 mutta takuttaa aivan kauheesti  :-\ Tukka jää kyllä ihanan puhtaaksi tuon jäljiltä..ehkä pitäis jonkin toisen shampoon kans käyttää,EHS:ää olen käyttänyt pesuun..Ehkä jonkin kosteuttavamman shampoon kanssa olis täydellistä.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #159 : 16.06.11 - klo:12:57 »
Löysin Vihreä savi-hoitista tarjouskorista, ja oli pakko testata tämän ketjun innoittamana. :) Xylitol&Hunaja-sarjan fani olen, itse asiassa taisi mentä monta viikkoa, että pesin tukan pelkästään niillä. Pientä kuivumista on havaittavissa varsinkin nyt, kun aurinkokin on vielä mukana kuivaamassa.

Ensikokemuksen perusteella vihreä savi ei noussut suosikiksi. Hoitis on kyllä mukavan tuntuista ja taisi mennä vähän liikaa ainetta tukkaan, kun silmät ristissä sitä pursottelin. Xylitol&hunaja-hoitis säilyy edelleen siis kärjessä. Vihreä savi ei saanut tukkaani yhtä pehmoiseksi kuin XH, mutta kyllä noi kaksi purtiloa käytettyä tulee varmasti.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #160 : 16.06.11 - klo:14:33 »
imaria: Kiva kuulla kokemuksia, itse kun rakastuin vihreä savi hoitoaineeseen, ilman että olen kokeillut muita XZ:n hoitsikoita. Ainakin Xylitol-Hunaja sekä Suklaa & Vanilja hoitoaineet kiinnostavat ja pääsevät varmaan vähitellen kokeiluun  :) Toivottavasti löytyy joku voittaa vihreä savi ha:n Co-pesussa.
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #161 : 19.07.11 - klo:19:39 »
Minulta loppuu ihan piakkoin tuo karpalokinuskishampoo ja täytyy sanoa, että ihan hyvää/normi XZ-laatua. Tuoksu on jotakin aivan ihanaa, mutta mitään erityistä vaikutusta en huomannut! Saatan ostaa myöhemmin uudelleen. Myöskin tuo XZ:n öljyhoito loppui tänään, uudelleen en varmaan osta, sillä ajattelin siirtyä hoitamaan hiuksia ihan esim. oliiviöljyllä. En muuten tajua minkä takia tuossa öljyhoidossa on alcohol denattia heti ensimmäisenä... ???
1a F ii

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 19.07.11 - klo:20:17 »
^ Denaturoitu alkoholi saa öljyn irtoamaan hiuksista helpommin. Eli tekee siis tuotteesta tässä suhteessa käyttäjäystävällisemmän.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 21.07.11 - klo:15:22 »
XZ tehohoidon kannattajat, minkälaiset hiukset teillä on? Tuo tehohoito kuulostaisi hyvältä lisältä kylppäriin, mutta noin yleisesti vielä minkään XZ tuotteen tehot eivät oo riittäneet mulle. Xylitol-Hunaja ja Suklaa-Vanilja hoitoaineet eivät kumpikaan oikein tee mitään joten hiukset eivät saa tarpeeksi kosteutusta. Hiukset ovat siis reilusti käsitellyt ja kuivahkot, käytän tällä hetkellä lähes aina pesussa tehohoitoja. Pohdin onko tuo XZ tehohoitokin mulle liian laimeaa.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #164 : 21.07.11 - klo:15:25 »
Minuakin kiinnostaisi. Tavallinen xylihunaja ha jätti kuitenkin hiukset hieman korpuiksi. osaisiko joku perustukan omistaja verrata, ei kai samantyylinen tulos tällä tule?