Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377725 kertaa)

Poissa Horros

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #165 : 21.07.11 - klo:15:42 »
Vanilla Cafe-suihketta testaan nyt kun Muumi-suihke alkaa olla vähissä, lähinnä tuoksun takia olin tuosta kiinnostunut (shampoota ja hoitoainetta en aio kokeilla, jos takuttavat suoria perushiuksia niin tässä päässä olisi niiden jäljiltä varmasti katastrofi). Tuntuu vähän mitääntekemättömältä hötöltä, suurempia takkuja ei tosin ole viime aikoina ollut joten selvitystehot on jääneet selvittämättä. Kovin kosteuttavalta ei tunnu, enemmän hyötyä näyttää olevan Muumi-suihkeesta.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 21.07.11 - klo:20:25 »
Siitä XZ xylitol-hunaja tehiksestä. Mulla on noin kainalopituiset hiukset, värjätty, hiuslaatu aika ohut ja hentoinen mutta tukkaa on paljon. Latvat on erittäin kuivat, mutta niissä ei ole kuitenkaan mitään rakennevaurioita tms. damagea.

Itse käytän tuota tehistä yleensä saunassa. Mun mielestä mistä tahansa silikonittomasta hoitoaineesta tai hiusnaamiosta/tehiksestä saa enemmän hoitotehoja irti lämmössä. Varsinkin latvat tuntuu suorastaan imaisevan tuon tehohoidon. Lopputulos naamion jälkeen tuntuu lähestulkoon samalta kuin karpalo-kinuski hoitoaineen jäljiltä, joka siloittaa tosi paljon. Ekstrana tosin tukka tuntuu huomattavasti pehmeämmältä ja kosteutetummalta.  :)

Strix

• Vieras
« Vastaus #167 : 27.07.11 - klo:18:14 »
Mikäköhän XZ:n hoitoaineista olisi se kaikkein siloittavin ja selvittävin. Hoitavuutta en kaipaa koska tukka on varsin hyvässä kunnossa, mutta shampoopesun jälkeen kaipaan jotain silikonitonta selvittävää.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 27.07.11 - klo:19:06 »
^Karpalo ja kinuski ehdottomasti! :)

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 27.07.11 - klo:22:05 »
Mulla on lähes vyötäröpituinen, suora ja sileä, latvasta hieman kuivahko hius ja olen kyllä tykännyt xylitol-hunaja tehiksestä. Olen käyttänyt sitä yleensä saunassa noin 15-20 minuutin vaikutusajalla. Tehis ei mielestäni ole mitenkään hirmu kosteuttava, mutta pehmittää hiuksia kyllä kivasti ja tukka on käytön jälkeen mukavan sileä ja kiiltävä. Tulen kyllä käyttämään jatkossakin, vaikkei tämä esim. NG hiusnaamion tasolle ylläkään. En ole vielä kokeillut tehostaa naamiota öljyillä, mutta esim. jojoba-öljyllä terästettynä tehis toimisi varmaan vielä paremmin.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 28.07.11 - klo:10:47 »
Mikäköhän XZ:n hoitoaineista olisi se kaikkein siloittavin ja selvittävin. Hoitavuutta en kaipaa koska tukka on varsin hyvässä kunnossa, mutta shampoopesun jälkeen kaipaan jotain silikonitonta selvittävää.

Täältä lähtee myös ääni karpalo-kinuski hoitoaineelle!  :)

Strix

• Vieras
« Vastaus #171 : 28.07.11 - klo:11:50 »
Kiitokset, karpalokinuski lähtee ensi kerralla kärryyn!

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
« Vastaus #172 : 28.07.11 - klo:21:10 »
Jihuu, löysin erään pienen halpahallin hyllyltä XZ anti age hoitista! Hamstrasin tottakai 4 pulloa mukaani  :3 (2e/kpl)
Toivottavasti toimi edelleen tukassani, eikä kyse ole "aika kultaa muistot" -syndroomasta. :D
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 28.07.11 - klo:22:07 »
Mistä liikkeestä/ketjusta tuota Xylitol&Hunaja tehohoitoa yleensä löytyy? En ole vielä onnistunut löytämään tuota mistään.  ???

Kunis

• Vieras
« Vastaus #174 : 28.07.11 - klo:22:15 »
Joo, sitä ei kanssa ikinä tule vastaan silloin kun olisi ylimääräistä rahaa, joten ei ole vieläkään tullut testattua. Muistaakseni jossakin prismassa näin. Toisaalta tämän paikakunnan cittareista vain yhdessä taitaa olla sitä, eikä sitten muissa keskon kaupoissa ole tullut vastaan.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 28.07.11 - klo:22:33 »
Mä olen löytänyt Xylitol&Hunaja tehohoitoa sekä Prismasta että Cittarista, eli taitaa olla hiukan paikkakuntakohtaista minkä ketjun valikoimista tuota löytyy.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 29.07.11 - klo:10:58 »
Mä olen törmännyt tuohon tehikseen citymarketissa.
Tein jätettävän suihkittavan karpalo-kinuskihoitoaineesta. Kaadoin hoitista suihkepulloon vähän ja perään vettä, lopuksi kunnon ravistus. Tykkään!  :-* Siloittaa mukavasti latvoja lähmäämättä ja tuoksuu tosi hyvälle. Taidan jättää valmiiden hoitosuihkeiden oston kokonaan pois, näin saa tosi helposti ja halvalla hyvän jätettävän latvoille.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 29.07.11 - klo:19:23 »
^kannattaa muuten ostaa akkuvettä tai tislattua vettä jos tekee näitä pitempään säilytettäviä omia suihkittavia... hanavesi on melkoinen pöpöpesä jos sitä ilman tuimia säilöntäaineita huoneenlämmössä säilyttelee.

Terveisin pöpökammoinen.
this too shall pass.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 29.07.11 - klo:19:42 »
^ Eipä tullut muuten mieleenkään että siinä voisi muhia jotain pöpöjä.  0_0 Mitä vaaraa niistä pöpöistä voi sitten olla? Ja kuinkakohan kauan tohtii säilyttää yhtä sekoitusta putkeen, niin että se pysyy hyvänä? Kalliiksihan tuo ei tule vaikka tekisi joka viikolle oman suihkittavan.

Tulipa näin mieleen että mulla on joku ikivanha MM sekoitus tuolla kaapissa, mitä olen käytellyt pian jo toista kuukautta( ehkä jo kolmattakin kuukautta)  ;D Pohjalla oli niiskuneitisuihkeen jämät, lisäsin vettä ja tigin MM.ää. Taidan heittää sen pois, hrr...

Edit: mun oli pakko käydä heittämässä se mun MM sekoitus ja karpalo-kinuski sekoitus roskiin. Mä en ole pöpökammoinen, mutta meikki- ja hiusjutuissa kuitenkin mahdollisimman hygieeninen, niitä kun laitetaan kasvoihin/hiuksiin jotka osuu kasvoihin..
« Viimeksi muokattu: 29.07.11 - klo:19:53 kirjoittanut wilma »

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
« Vastaus #179 : 29.07.11 - klo:19:57 »
^Minä olen säilyttänyt itse tekemiäni suihkeita jääkaapissa. Ihan hyvin ovat säilyneet pari kuukautta.
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back