Ostin tuossa muutama viikko sitten Vanilla cafe shampoon. Hiukseni ovat vaalennetut, kerroksittain leikatut ja olkapaamittaiset.
Olen yleensa aika herkka kaikille hajusteille, joten ostin vain shampoon nain aluksi. Tuoksi oli aika karmaisevan voimakas, mutta haihtui hyvin pesun jalkeen ja miehenkin mielesta tuoksuu ehka vain hitusen hiuksissa.
Aluksi kaytin muutaman kerran sita ilman hoitoainetta, koska haluaisin vain muhkeutta tukkaani ja kotoa loytyvat hoitikset ovat aika hoitavia. Shampoon tuuheuttava vaikutus oli ilmeinen, nosti juuresta tosi hyvin ja sai hiukseni asettumaan lainekkaisiin suortuviin, vaikka minun juuri pitaisi olla meidan perheesta se, jolla ei ole yhtaan luonnonkiharaa. Eli pisteet tuuheuttavuudesta, vaikutus sailyi myos hyvin muutaman paivan ja hiukset tuntuivat puhtaalta.
Eilen kuitenkin kun otin kuvia hiusmuutosketjuun tukasta ennen seuraavaa varjaysta, huomasin, etta osa kuivimmista latvoista harottaa vahan ja kaipaisi kosteutta. Minulla on tapana menna nukkumaan hieman nihkeilla hiuksilla, joten tulos nakyi vasta aamulla..
Otsatukka ja hiusten juuret ovat selvasti koholla, mutta latvat menevat piikkisuoraan alas. Nayttaa dorkalta

Mika hoitis sopisi tan shamppoon kanssa kaytettavaksi, jos kaipaisi vahan enemman kuin mita tan combopari pystyisi antamaan?