Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377674 kertaa)

Poissa Arnella

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #180 : 04.08.11 - klo:22:49 »
Kehtaankohan edes tunnustaa, mutta minulla on kyllä ollut yksi omatekoinen suihke nyt jo varmaan vuoden verran käytössä (ehkä kauemminkin). Olen lisännyt sinne aina välillä jotain niin ei ole päässyt loppumaan.  ::)

Aiheeseen, ostin tällä viikolla ihka ensimmäisen XZ tuotteeni, Xylitol&Hunaja hoitiksen. En siis muista, että olisin koskaan edes testannut mitään XZ tuotteita, mutta mielenkiinnolla odotan, miten tuo toimii. Minulla on ikuisessa hakusessa etenkin pehmentävät tuotteet.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Batsy

• Haiven
  • *
« Vastaus #181 : 05.08.11 - klo:07:34 »
Ostin tuossa muutama viikko sitten Vanilla cafe shampoon. Hiukseni ovat vaalennetut, kerroksittain leikatut ja olkapaamittaiset.

Olen yleensa aika herkka kaikille hajusteille, joten ostin vain shampoon nain aluksi. Tuoksi oli aika karmaisevan voimakas, mutta haihtui hyvin pesun jalkeen ja miehenkin mielesta tuoksuu ehka vain hitusen hiuksissa.

Aluksi kaytin muutaman kerran sita ilman hoitoainetta, koska haluaisin vain muhkeutta tukkaani ja kotoa loytyvat hoitikset ovat aika hoitavia. Shampoon tuuheuttava vaikutus oli ilmeinen, nosti juuresta tosi hyvin ja sai hiukseni asettumaan lainekkaisiin suortuviin, vaikka minun juuri pitaisi olla meidan perheesta se, jolla ei ole yhtaan luonnonkiharaa. Eli pisteet tuuheuttavuudesta, vaikutus sailyi myos hyvin muutaman paivan ja hiukset tuntuivat puhtaalta.

Eilen kuitenkin kun otin kuvia hiusmuutosketjuun tukasta ennen seuraavaa varjaysta, huomasin, etta osa kuivimmista latvoista harottaa vahan ja kaipaisi kosteutta. Minulla on tapana menna nukkumaan hieman nihkeilla hiuksilla, joten tulos nakyi vasta aamulla..

Otsatukka ja hiusten juuret ovat selvasti koholla, mutta latvat menevat piikkisuoraan alas. Nayttaa dorkalta  ;D

Mika hoitis sopisi tan shamppoon kanssa kaytettavaksi, jos kaipaisi vahan enemman kuin mita tan combopari pystyisi antamaan?

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 05.08.11 - klo:11:01 »
^ Karpalo-kinuski hoitoaine on mun mielestä XZn hoitoaineista kaikista siloittavin. Sen jälkeen toiseksi siloittavimmat mun kokemusten mukaa on tyrni, aito ja xylitol-hunaja. Vähiten siloittavat on mun mielestä suklaa-vanilja ja vanilla cafe.

Riippuu tottakai hiuslaadustakin että mikä näistä on paras, mutta omaan kuivaan tukkaan suklaa-vanilja ja vanilla cafe hoitoaine on aika mitäänsanomattomia. Eli minä suosittelisin kokeilemaan jotain noista neljästä ensin mainitsemastani vaihtoehdosta.  :)

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #183 : 05.08.11 - klo:14:58 »
Onko jollakulla kokemusta XZ-hoitosuihkeista? Auttaisivatkohan vaalennuksesta nyt kuivahtanutta tukkaa?
I wake up, it's a bad dream,

Kunis

• Vieras
« Vastaus #184 : 05.08.11 - klo:15:09 »
Eihän nuo mitän supertehokkaita ole. Itselläni toimivat lähinnä kostean ilman pörröisyyden taltuttamisessa, siihen mainioita mutta muuhun ei oikeen ytyä riitä.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #185 : 05.08.11 - klo:15:13 »
Minunkin tukkaan on hoitotehot niissä aika olemattomat. Selvitysapuna toimivat, mutta muuten ei tunnu tekevän juuri mitään.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 05.08.11 - klo:18:55 »
Mun mielestä noi hoitosuihkeet toimivat parhaiten jo valmiiksi hyväkuntoisessa ja sileässä tukassa, sillä eivät tosiaan ole mitään huippu hoitavia. Hyvä puoli on lähinnä se, että noilla ei kovin helposti saa aikaiseksi lähmäistä tukkaa ja silottavat kyllä jonkun verran. Mun makuun noiden tuoksut ovat tosin hiukan liian imeliä.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #187 : 06.08.11 - klo:16:58 »
No nyt on xylihunaja tehohoitoputeli korkattu. Unohdin, etten pidä näistä övereistä karkkituoksuista. Mainio pehmeystuloshan tästä tuli, mutta en havainnut juuri kummempaa tehoa, mitä en tyrnejä muhittamalla saisi, joten taitaapi tämä tuote tulevaisuudessa jäädä kauppaan. On niin vaikea löytääkin, ettei jaksa metsästellä tai aina noihin kauempiin kauppoihin tämän takia mennä. On se tyrni vaan minun ihan suosikki tehoiltaan ja tuoksunkin puolesta.

Edit: Ei jestas mikä pistävä metallinen tuoksu tukkaani jäi. Normaalista tuoterituaalistani poikkesi vain tuo xylihunaja. Ehkä se yhdistettynä tyrnin tai pähkinän ja shean tuoksuihin ei ollut hyvä juttu. Yhy.
« Viimeksi muokattu: 07.08.11 - klo:19:39 kirjoittanut Kaarne »

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #188 : 11.08.11 - klo:21:24 »
En tiedä olisiko tämä paremminkin kuulunut esim. tarjousketjuun, mutta joka tapauksessa jos joku PK-seudun juures kaipaa ihan mahdottomasti Vihreä Savi hoitoainetta niin bongasin sitä Itäkeskuksen tarjoustalosta ainakin arviolta 10-15 purkin verran :>
2b F ii

Poissa mar.ia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #189 : 14.08.11 - klo:20:28 »
^Yllä olevaan liittyen, mikäli joku vielä kaipailee Anti-Ageing hoitista niin sitä oli kaksi pulloa jäljellä Sellon Kiva-kaupassa, 2,99e/plo.

Itse löysin Vihreä Savi -hoitsikkaa yhden pullon pari viikkoa sitten ja korkkaan sen CO-pesuihin kunhan käytän tämänhetkiset Xylitol-Hunajan jämät. XZ on hoitsikoiden osalta suosikkini markettipuolelta mutta ainakin Xylitol-Hunaja shampoo on itselleni aivan liian pesevä kuten markettikamat yleensäkin. Onkohan joku XZ shampoista vähän hellävaraisempi?

edit. kiitos malic, ajattelinkin että ovat liian peseviä, taidan koittaa vaikka LV kosteuttavaa.
« Viimeksi muokattu: 15.08.11 - klo:18:20 kirjoittanut mar.ia »
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #190 : 15.08.11 - klo:12:29 »
^Karpalo-kinuski on muistaakseni hieman vähemmän peseä kuin tui xylitol-hunaja, mutta minusta XZ:n shampoot ovat kaikki aika narskuvaksi pesevää sorttia. Saattaa tosin johtua siitä, että niiden annostelu on vähän hankalaa, kun ne on semmosta liirua ja sitä tulee aina kourallinen, vaikka kuinka varovasti yrittäisi ottaa.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 15.08.11 - klo:14:51 »
^Yllä olevaan liittyen, mikäli joku vielä kaipailee Anti-Ageing hoitista niin sitä oli kaksi pulloa jäljellä Sellon Kiva-kaupassa, 2,99e/plo.

Kiitos tästä. Siellä oli kolme purkkia ja ahnehdin ne kaikki.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #192 : 16.08.11 - klo:09:13 »
Itse en oikein tykkäile noista shampoista tai käytän mieluummin kalliimpaa shampoota ihan "peruspesussakin", mutta jotenkin tykkään hoitsikoista tosi paljon. Lemppari on Karpalo & Kinuski tai Vanilla Café. Mua kiinnostaisi nyt kyllä tuo Aito Omena-sarja myös. Onko joku kokeillut?
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #193 : 16.08.11 - klo:09:37 »
^ Kiitti tiedosta, taas uusi XZ pullo testattavaksi  ;D. Tykkään, kun vähän väliä tulee uusia tuotteita. Tosin ei ole kiva, jos joku oma suosikki lopetetaan uuden tilalta. Tässäpä linkki, kun varmasti muitakin kiinnostaa http://www.xz.fi/xz-original/aito-omena/
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
« Vastaus #194 : 16.08.11 - klo:09:56 »
Onko kukaan vielä nähnyt nuita uusia tuotteita kaupoissa?
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back